ارتش سرخ دات کام

اخبار

توطئه علیه پرسپولیس؛ 1200 کیلومتر ب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 25 اظهار نظر

-

2 سال پیش

توطئه علیه پرسپولیس؛ 1200 کیلومتر بیخود رفتیم

ارتش سرخ دات کام :
توطئه علیه پرسپولیس؛ 1200 کیلومتر بیخود رفتیم
سازمان لیگ در تمام این سال‌های سعی بسیاری داشته تا رفتاری متعادل در قبال برخورد با تیم‌ها در امور مهمی مثل برنامه‌ریزی مسابقات و برگزاری بازی‌ها در شرایط یکسان داشته و مدیرانش همواره به مسأله برقراری عدالت تأکید کرده‌اند اما آنچه طی یک هفته اخیر اتفاق افتاد عکس این مسأله را ثابت کرد.
مسأله مکان بازی مهم پرسپولیس – سپاهان از سه هفته قبل در رسانه‌ها و فضای مجاری مطرح شد و این پرسش مهم وجود داشت که این بازی فارغ از اینکه در مقطع برگزاری مسابقه اختلاف امتیاری پرسپولیس با استقلال به چند رسیده در کدام شهر و کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد و البته این بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا خیر؟
از سه هفته قبل تا روز سه‌شنبه هفته پیش درباره گزینه‌های میزبانی و شهرها و ورزشگاه‌های مدنظر پرسپولیس صحبت شد و البته روی این مسأله تأکید می‌شد که با توجه به اینکه در حکم کمیته انضباطی چیزی مبنی بر بدون تماشاگر شدن بازی وجود ندارد پس حتماً این مسابقه با تماشاگر برگزار خواهد شد و در هر شهری که بازی برگزار شود پرسپولیس می‌تواند از این بازی ظاهراً خانگی به سود خود استفاده کرده و حمایت هوادارانش را پشت سر داشته باشد.
سه‌شنبه قبل بود که بالاخره شهر سیرجان و ورزشگاه ‌تر و تمیزش به‌عنوان میزبان این بازی انتخاب شد و بعد از آن هم بحث اختلاف نظر درصد حضور هواداران سپاهان با توجه به آنچه این باشگاه در بازی رفت در اراک و در قبال پرچم‌های پرسپولیس انجام داده بود پیش آمد.
نکته عجیب اما اینجاست که در تمام آن روزهایی که بحث انتخاب میزبان برای این مسابقه وجود داشت سازمان لیگ هیچ واکنشی درباره این مسأله نداشت و آنقدر مسأله را کش داد که حتی صدای محرم نویدکیا هم درآمد. عجیب اینکه دبیر کل فدراسیون فوتبال صراحتاً اعلام کرد این مسأله به سازمان لیگ و فدراسیون ربطی ندارد و چون شهرها یکی یکی از میزبانی سر باز می‌زنند چنین مشکلی پیش آمده اما سؤال اینجاست که نقش متولی فوتبال در مسائل اینچنینی چیست؟
سازمان لیگ فقط 4 روز قبل از برگزاری این بازی محل میزبانی را مشخص کرد و بعد از آن باز هم ابهاماتی باقی گذاشت مبنی بر اینکه شرایط حضور تماشاگران چه خواهد بود و تازه بعد از اینکه اولین جدال لفظی بین مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان رخ داد واکنش نشان داد که قانون 90 به 10 باید اجرا شود.
حالا اما برگ دیگری از این ماجرا در فاصله 38 ساعت قبل از این بازی ورق خورده است و اعلام شده این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد! البته سازمان لیگ ماجرا را گردن نگرفته و اعلام شده شورای تأمین سیرجان اعلام کرده نمی‌تواند این بازی را با حضور تماشاگر میزبانی کند اما سؤال است که چرا این مسأله بعد از نهایی شدن پرواز و اقامت پرسپولیس در این شهر مطرح شد و ایراد کار از کجا بود؟ آیا سیرجانی‌ها به پرسپولیس رکب زده‌اند یا باز هم ناهماهنگی و تعلل عجیب سازمان لیگ باعث این ماجرا شده است؟
خبر بدون تماشاگر برگزار شدن بازی دیروز ظهر اعلام شد که پرسپولیس در حال تدارک سفر به سیرجان بود و دیگر هیچ کاری نمی‌شد کرد. پرسپولیس هزینه یک سفر 1200 کیلومتری را با این امید که بازی در حضور هوادارانش برگزار شود پرداخت کرده بود اما خیلی زود فهمید رکب خورده و باز هم همه چیز علیه این تیم و باشگاه پیش می‌رود.
شورای تأمین سیرجان در حالی با برگزاری بازی با حضور تماشاگر مخالفت کرده که قبل‌تر دیگر گزینه‌ها از مشهد و تبریز گرفته تا انزلی به همین دلیل حاضر به میزبانی بازی نبودند اما وقتی سیرجان قبول کرد که این بازی را میزبانی کند حداقل می‌شد امیدوار بود چند هزار پرسپولیسی در این مسابقه بزرگ از تیم محبوب‌شان حمایت کنند که همه آنها تبدیل شدند به بنرها و پرچم‌هایی تا ال‌کلاسیکوی ایران در شرایطی مشابه با بازی رفت که زمستان گذشته در شرایط سخت کرونایی در اراک برگزار شد، انجام شود.

اعتراض پرسپولیس به بدون تماشاگر شدن بازی: 700 میلیون هزینه کردیم چرا در کرج بازی ‌نکردیم؟
رضا درویش ظهر دیروز در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد بدون تماشاگر شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، گفت: «نزدیک به 10 روز است این موضوع را پیگیری کرده و مجموعه ورزشی‌های مختلفی را در کل کشور معرفی کردیم. استان البرز که نزدیک ما است گفت بازی باید بدون تماشاگر باشد. در تبریز گفتند نمی‌توانید بازی را برگزار کنید. در مشهد هم اعلام کردند برگزاری این مسابقه در ورزشگاه امام رضا(ع) باید بدون تماشاگر باشد. در نهایت با سیرجان موافقت کردند. می‌دانید با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، چقدر این سفر برای ما هزینه دارد.» وی افزود: «هیچ‌کدام از این ورزشگاه‌ها آماده پذیرفتن دیدار پرسپولیس با سپاهان با حضور تماشاگر نبودند. برای تعیین تکلیف هر کدام از شهرها هم 3-2 روز طول کشید. 4-3 روز قبل به ما گفتند امکان حضور تماشاگران در استادیوم گل‌گهر وجود دارد. ما هم با مدیرعامل این باشگاه تماس گرفتیم و با این موضوع موافقت کردند. تدارکات را انجام داده و هتل گرفتیم اما 2 ساعت قبل به ما اعلام کردند بازی بدون تماشاگر است. اگر بنا است چنین اتفاقی بیفتد، امروز که یک میلیون پول درآوردن به سختی انجام می‌شود، باید 700 میلیون تومان هزینه سفر به سیرجان را بدهیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مخالفت شده است، گفت: «اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد، آن را در کرج که شهر نزدیک ما است برگزار می‌کردیم و این همه هزینه رفت و برگشت، هتل، اقامت و... را نمی‌دادیم. پروتکل‌های بهداشتی که تمام شد؟ کدام پروتکل‌ها؟ با این شرط به ما نامه دادند که تماشاگر به ورزشگاه بیاید تا مشتاقان پرسپولیس در اقصی نقاط ایران به استادیوم بیایند و از نزدیک بازی را ببینند.»

درویش گفت: «ضمن اینکه با حضور تماشاگر درآمدی برای ما ایجاد می‌شد، می‌توانستیم هزینه‌های خود را پوشش بدهیم. در این شرایط که برای تأمین یک ریال در مضیقه هستیم و در جامعه مشکلات اقتصادی زیادی حاکم است، چگونه باید 700 میلیون هزینه کنیم؟ البته ما با اصل موضوع برگزاری بازی در شهر بی‌طرف هم مشکل داریم زیرا در آخرین بازی پرسپولیس و سپاهان با پرتاب نارنجک به اتوبوس، تیم ما را تهدید کردند اما جالب این است با این اقدام هواداران حریف، هر دو تیم از بازی خانگی محروم شدند. در اصفهان برای ما مشکل ایجاد شده و چرا باید پرسپولیس در زمین بی‌طرف میزبانی کند؟»

وی گفت: «سهیل مهدی دقایقی قبل با من تماس گرفت و گفت نمی‌شود تماشاگران به ورزشگاه بیایند. من هم گفتم در این حالت از همان اول اجازه می‌دادید تیم در کرج بازی کند و این همه راه تا سیرجان نرود که به من جواب داد شاید امکانپذیر نباشد در کرج بازی کنید. به مهدی گفتم چه کسی باید پاسخگوی هزینه تحمیل شده به پرسپولیس باشد. با این پول می‌توانستیم مشکلات دیگرمان را برطرف کنیم.»


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149156
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی

0

1

2 سال پیش

انشاالله به حق دودست بریده ابوالفضل این خیانت به خودشون وخانوادشون برگردونه هرکسی که یک درصدهم داره به پرسپولیس خیانت میکنه


م.ر.ع

0

1

2 سال پیش

از ساعت بازی معلومه که توطئه درراهه.کدام تیم تاحالا بعداز ساعت ۹ شب باری داشته(ساعت شروع بازی)که این دومیش باشه؟


م.ر.ع

0

2

2 سال پیش

چشم دیدن عدد۶راندارد که دوباره با پر سپولیس همراه شود


هوادار

0

1

2 سال پیش

بابی انظباتی برگذارکنندگان مسابقات کی وچگونه برخوردمیشود میگویندتمام تصمیم گیری های داخل وخارج زمین سبز برعلیه پرسپولیس عمدی نیست واقعاچقدرپرروبیشرم رفتارمیکنندازداوریهای علیه پرسپولیس تااجحاف بی بندوباری هواداران خوب میدانندکه چکسانی پشت این ماجراهستندمن بمسئولین هشدارمیدهم شماهمیشه پشت میزنخواهیدبوداگرکمی اعتقادداشته باشیدهمین جابایدجوابگوباشیدظلم به هوادارن میلیونی تقاص میلیونی دارد


Fateeee

0

3

2 سال پیش

هیشکی نمیخاد پرسپولیس قهرمان بشع🚶‍♀️💔


ahadalhalmasykakavandi

0

3

2 سال پیش

سلام .دوستان ودلسوزان و حامیان واقعی پرسپولیس یک ذره شک و تردید نداشته باشید که همه تصمیم گیرنده گان فدراسیون و سازمان ایگگ


بیژن

0

4

2 سال پیش

امیدوارم این فدراسیون فوتبال ایران از زی بنا نابود بشود انشالله


Anvar

0

3

2 سال پیش

خدا بالاتر و برتر از همه‌ی این‌هاست ان‌شاءالله پرچم سرخ ارتش سرخ روز به روز بالا و بالاتر خواهد رفت و بااین چوب لای چرخ گذاشتن و کثافتکاری و لجن پراکنی های هوچیگران طویله نشینان آبی لجنی جلودار حق و حقیقت نیست و نخواهد بود فقط صبر داشته باشید و از تیم محبوبمان حمایت کنیم.. برای تیم خودمان حاشیه نسازیم که دشمنان شاد شوند چونکه خواسته طویله نشینان،،دوچرخه سواران خسروانی همینه. عشق فقط یک کلام ♥️ پرسپولیس و سلام


علی رضایی

0

3

2 سال پیش

ماهواداران پرسپولیس بی عرضه شدیم یعنی بایدکاری کنیم که این آدمهای آشغال رااز فوتبال بندازن بیرون


علی رضایی

0

3

2 سال پیش

مسئله اینجاست که میخوان جام رادودستی به تیم کیسه بدهند وحتی نگذارند پرسپولیس نایب قهرمان هم بشود این فوتبال به چه دردی میخورد که یمشت آدم آشغال شده اند مسئول وتصمیم گیرنده اش ازسازمان لیگ تافدراسیون آبی ووزارت ورزش اگرخداکمک کرد باید تاوان این تبعیض ونامردیشون بدهند امیدوارم که کل ورزش ایران تعلیق شود تاهممون ازاین تبعیضها وآدمهای آشغال راحت بشویم امروزیکی مثل علی دایی یاعلی کریمی باید رئسس فدراسیون باشد که هردوتاشون ازپاکترین افرادورزشی کشورماهستن نه سهیل مهدی وسجادی وماجدی که هرسه تاشون پست ولجن هستند


محمدرضا معتمدی

0

2

2 سال پیش

واقعا چقدر شور شد که خود استفراقیا هم دارن اعتراف میکنن که اگر جام بگیریم ارزش نداره .چقدر این فوتبال بی صاحبه کتخ


اصغر صمدی

0

1

2 سال پیش

یعنی داخل کشور خودت برای تیم‌های خودت نمیتونی بازی برگزار کنید...انگار بازی های قبلی رو در یک کره دیگر هماهنگ میکردن..واقعا باریکلا دارین.


منصور حسینی

0

3

2 سال پیش

فشار سازمان لیگ و وزارت به استان ها برا قهرمانی کیسه این دیگه خیلی مسخرس


محمد نجفی

0

5

2 سال پیش

از بی عرضگی سگ ماست که شغال پادشاست


احمد مقدم

0

6

2 سال پیش

اینجور جام گرفتن برای کیسه افتخار نیست،، نکبت هست


......

0

6

2 سال پیش

وقتی ماجدی خانن در راس فدراسیون هست ، انتظار بیشتراز این نیست


دیارا

0

4

2 سال پیش

من بیشتر دلم برا هوادارا میسوزه اینکه شاهدیم چطوری دارن پرسپولیس نابود میکند هرکاری هم کنیم کسی به حرفمون گوش نمیکنن چقد تجمع کردیم که ما ی کادر خوب میخوایم چی شد برا اینکه پرسپولیسو نابود کنن رفتن بدترشو گذاشتن کل فداراسیون با تیما قدرتشونو گذاشتن رو هم که پرسپولیس نابود کنن.فقط خدا خودش شر اینا روبکنه دلم برا پرسپولیس قهرمان تنگ شده


مسعود پرسپولیس

0

6

2 سال پیش

این جام از خون سگ نجس تر است


عبدالرحیم جعفرزاده

0

3

2 سال پیش

پرسپولیس نباید امروز به میدان بره ....چون عواقب آن تقصیر سازمان لیگ است.....باید به مراجع بالا شکایت کنه....ما نباید تسلیم بی عدالتی بششیم.....من نمی دونم چرا ما یه مدیر عامل کار بلد و حرف زن نداریم....

چرا اعتراض نمی کنند....حداقل سازمان لیگ باید هزینه ها را پرداخت کنه...چون مقصر اصلی است....

چرا این فوتبال اینقدر بی در و پیکر شده ....


محمدرضا پارسا

0

3

2 سال پیش

خدا لعنت کنه مسیول بی کفایت


حسین بیژنی

0

3

2 سال پیش

خدا لعنت کنه باعث بانی اونی ک از اول چوب لای چرخ پرسپولیس کرده و میکنه اگه از مردم و هوادار نمیترسین از خدا بترسین.خدا کنم هیچ کدومتون روز خوش نبینین ک با این کاراتون هوادارو سکته میدین بعضی از هواداررو سکته دادین از بین ما رفتن خدانعلتتون کنه


امید فلاح

0

3

2 سال پیش

وقتی چنین توطئه هایی صورت میگیره چرا بازیکنان و کادر فنی، داخل زمین بیشتر تلاش نمی کنند!؟؟ آیا نباید چنین موضوعی انگیزه ما را بیشتر کنه!!؟؟


حمید فرجی کیا

0

2

2 سال پیش

سلام بقران قسم همه جوره حق رو پایمال میکنن عدالت گمشده فوتبال مثلا حرفه ای ایران هست


دیارا

0

1

2 سال پیش

خدایا خودت ف همه بر علیه پرسپولیس بسیج شدن


بابک اعتمادیان

0

4

2 سال پیش

ایشااله خبر مرگ سهیل مهدی

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال