ارتش سرخ دات کام

اخبار

تیم یحیی هنوز کم دارد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

2 سال پیش

تیم یحیی هنوز کم دارد

ارتش سرخ دات کام :
تیم یحیی هنوز کم دارد
پرسپولیس شروعی طوفانی در نقل و انتقالات داشت. آنها خیلی سریع بیرانوند را برگرداندند، سه ستاره سپاهان را گرفتند، پورعلی گنجی را راضی کردند که بی‌خیال بازی در خارج از ایران شود و سر آخر سعید صادقی را از کام استقلال، سپاهان و فولاد بیرون کشیدند تا بخش عمده‌ای از خواسته‌های سرمربی اجابت شود اما موتور نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بعد از جذب صادقی رسماً از کار افتاد.

پرسپولیس در جذب محمد خدابنده‌لو ناکام بود چرا که بازار سیاه قیمت این بازیکن جوان را بی‌دلیل بالا برد و منشا هم با رقمی بالاتر در باشگاه خودش ماند. پرسپولیس در جذب بازیکنان جوانی که رویشان دست گذاشته بود هم به جایی نرسید؛ نمونه‌اش همین امیر شهیم که به باشگاه پرسپولیس رفت، قیمتش را بالا برد و گل‌گهر با رقمی بالاتر رضایتنامه‌اش را گرفت و برای خود کرد.

پرسپولیس تا الان فقط یک بازیکن زیر 23 سال جذب کرده و هیچ خبری از جذب بازیکن جوان نیست هر چند یحیی اعتقادی به جوان‌ها ندارد و همین‌هایی هم که در تمرینات هستند دنبال تیمی می‌گردند تا شانس بازی پیدا کنند.

اما مشکل یحیی برای کامل کردن اسکواد تیمش کوچک نیست. او در حالی 6 مدافع میانی در تیمش می‌بیند که نه هافبک دفاعی رزرو دارد و نه مهاجم نوک تمام‌کننده و همه چیز تمام. حتی این تیم در دفاع چپ هم کمبود احساس می‌کند. به احتمال زیادی یحیی در فصل پیش رو با سیستم 1-3-2-4 بازی خواهد کرد که در این سیستم نیاز به دو هافبک دفاعی اصلی و دو نفر رزرو دارد اما با وجود کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک ملی‌پوش، دو بازیکن دیگر در این پست باید جذب شوند.کمال معمولاً زیاد محروم و مصدوم می‌شود ضمن اینکه در آستانه 32 سالگی است و سرلک هم بیشتر خصوصیات رو به جلو و تهاجمی دارد پس حتماً یحیی به دو هافبک دفاعی دیگر نیاز دارد. از قضا این پست هم مثل پست مدافع میانی محرومیت و مصدومیت زیاد دارد ضمن اینکه سرلک ملی‌پوش هم هست و در سال جام جهانی مدت‌های طولانی در اختیار یحیی و تیمش نخواهد بود.

پرسپولیس در این پست محمد شریفی را براحتی از دست داد و هنوز نتوانسته رضا اسدی را برای تمدید قراردادش مجاب کند ضمن اینکه گزینه دیگری هم برای پیوستن به جمع سرخ‌ها مطرح نیست. البته شاید یحیی به این فکر می‌کند که در صورت لزوم از برخی مدافعان میانی متعددش در پست هافبک دفاعی استفاده کند. هنانوف، پورعلی گنجی و حتی علی نعمتی می‌توانند در این پست به میدان بروند و پلن B گل‌محمدی برای خط میانی باشند.

جدا از پست هافبک دفاعی، پرسپولیس بشدت دنبال مهاجم نوک می‌گردد. مدیران باشگاه مدام می‌گویند کار انتقال کاسیانو برزیلی نهایی شده و در حال انجام مقدمات این انتقال هستند. اگر یحیی بخواهد در سیستم جدید از یک مهاجم نوک استفاده کند، مهدی عبدی و حامد پاکدل باید با کاسیانو رقابت کنند اما اگر کاسیانو نیاید یا به هر دلیل آن مهاجمی نباشد که یحیی و تیمش به آن نیاز دارند باز هم پرسپولیس به مشکلات اساسی برخواهد خورد چرا که هم پاکدل هم عبدی نوسان دارند مگر اینکه این فصل ورژن بهتری از خود به مسابقات بیاورند. نگه داشتن تمیروف هم بیشتر نگران‌کننده است تا امیدوارکننده!

پرسپولیس در دفاع چپ هم شرایط چندان جالبی ندارد. بر خلاف آنچه درویش اعلام کرده بود به نظر نمی‌رسد وحید امیری تا هفته سوم و چهارم لیگ برتر شرایط بازی پیدا کند و تنها گزینه موجود برای این پست محمدمهدی احمدی است که جوان است و هیچ تجربه‌ای در پرسپولیس ندارد بخصوص که بیشتر یک هافبک چپ به نظر می‌رسد تا مدافع چپ. اتفاقی که در مورد علی شجاعی هم مصداق داشت و او نتوانست جوابگوی یحیی باشد.

لیست بزرگسال پرسپولیس هنوز سه جای خالی دارد که احتمالاً یک جای آن با کاسیانو دیاز برزیلی پر خواهد شد و حتی اگر علیرضا ابراهیمی در تیم بماند، همچنان یحیی می‌تواند دو مهره دیگر برای نقاطی که کمبود دارد، جذب کند اما به نظر می‌رسد فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس رو به پایان است. نه اینکه باشگاه نتواند یا یحیی نخواهد بلکه بازیکنی برای رفع نیازهای موجود در دسترس نیست و آنهایی هم که هستند یا بیهوده قیمت‌شان را بالا برده‌اند یا اصلاً در سطح پرسپولیس نیستند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد یحیی باید نهایتاً با دو بازیکن جدید دیگر تیمش را برای تمرینات اصلی ببندد و برای شروع فصل و چیدمان ترکیبش در شرایط حساس و بحرانی دوباره با وصله پینه کردن نفرات و استفاده از برخی بازیکنان در پست غیر تخصصی شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که بتواند نتیجه بگیرد. درست مثل فصل قبل که همین کمبودها وجود داشت اما سر آخر منجر به از دست رفتن قهرمانی شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150050
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سامان ❤پرسپولیس❤

0

2

2 سال پیش

شما نمیخای بیخیال شی؟خسته شدیم بسکه انتقادای شمارو شنیدیم داداش جون عزیزت حداقل ی مدت چیزی نگو ب کادر فنی اقای ابی


پرسپولیس کبیر

-1

6

2 سال پیش

آقای ابی شریفی اگه می بود زیاد بهش بازی نمی رسید چون به اندازه ی سرلک نمی تونه باشه که...یحیی فرستادش نساجی که اونجا قوی بشه و چند سال بعد بیاد پرسپولیس.. متاسفانه قرارداد هم نداشت که بخوان قرضی بدن اما خب سرمربی نساجی که از خودمونه و اگه مطهری در آینده هم سرمربی نساجی باشه اجازه ی برگشتن شریفی رو میده..اما اسدی فصل قبل بگیر نگیر داشت و چون دو فصل قبل همش مصدوم بود یحیی امیدوار هست که تو فصل جدید بتونه به دوران اوجش برگرده و تو ترکیب اصلی باشه


پرسپولیس کبیر

-1

5

2 سال پیش

آقای نویسنده شمایی که میگی هیچ جوانی نمی خواد بخره.. اتفاقا بالای پنج تا جوان می خواد بخره شما از اخبار با خبر نیستی چرا اخبار اشتباه می نویسی..در ضمن بازیکن جوان اگه خوب باشه یحیی بهش بازی میده چرا میگی اعتقاد نداره؟این برنامه ی پرسپولیسیا هست یا کیسه کشا؟من که گیج شدم..اگه بازیکن جوان مثل عبدی خوب باشه بازیش میده ولی مثلا مهدی خانی چیزی از فوتبال بلد بود که بخواد بازیش بده؟


فردین کرمی

0

6

2 سال پیش

اگه مهاجم نگیریم امسال نتیجه گیری روهم یابایدبیخیالش بشیم یااماواگرالبته بگیریم هم درست بگیریم مهاجم نه فقط بگیریم درست وحسابی سریع کاربلدامتحان پس داده وچهارچوب شناس چون این پاسورهایی که ماداریم یکیومیخان اقای گل وخوشبختش کنن اگه عرضه وتوانشوداشته باشه البته براپاسورامون بزنم به تخته وچشم حسودوبدخواهانشون کور


حسین هدایتی
(در پاسخ فردین کرمی)

0

0

2 سال پیش

دقیقا درسته این تیم فقط با دوتا مهاجم درست و حسابی مدعی میشه و قهرمان


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-10

2

2 سال پیش

خدا ازت نگذره دلال پول پرست.... آخ چرا سعید حسین پور و احسان حسینی و شریفی و شجاعی و بقیه جوان ها را از دست دادی که حالا منت اسدی بیشعور بکشی.... پرسپولیس بزرگ و بازیکن‌های بزرگ با روحیه خوب و عشق به ارتش سرخ لازم داره... نه اسدی که به اندازه 10 تا جوان پول گرفت. وشماره مقدس 8 را هم پوشید ولی اصلا نه لیاقت داشت و نه شعور....... حالا هم اگر سعید حسین پور آزاد را زودتر جذبش کن و اسدی را بفرست بیرون.... اینجا ملاک اول عشق


بابک اعتمادیان

-6

2

2 سال پیش

اول شریفی رو جواب کرد بعد رفت دنبال اسدی . اخه چرا اینقدر ناشیانه عمل میکنن

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال