نویسنده : ارتش سرخ دات کام
-
نظرات : 6 اظهار نظر
-
4 روز پیش
جابجایی بزرگ در انتظار نیمکت پرسپولیس؟
ارتش سرخ دات کام :
صحبتها در مورد نیمکت پرسپولیس و آینده اوسمار ویهرا از سطح بحث خصوصی فراتر رفته و به میان هواداران پرسپولیس رسیده است.
بازگشت اوسمار به ایران در نخستین ساعات بعد از امضای تفاهمنامه صلح به نظر میرسید پایانی بر شایعات در مورد نیمکت تیم پرسپولیس باشد اما او بلافاصله بعد از هدایت نخستین تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی پیرامون ارائه لیست ورودی و خروجی، اعلام کرد: «اول باید تکلیف کادرفنی مشخص شود.»
این جمله اگرچه از نظر بُرد خبری در فضای جام جهانی گم شد اما میان فعالان و ناظران حوزه خبری پرسپولیس واکنش زیادی را به همراه داشت و با پیگیری آن نزد مسئولان باشگاه پرسپولیس همراه بود که البته نتیجه چندانی را هم به دنبال نداشت. اما حالا 72 ساعت بعد، نتایجی از شواهد برای تغییر احتمالی روی نیمکت پرسپولیس به دست آمده که قابل چشمپوشی نیست.
به نظر میرسید مالک باشگاه پرسپولیس که راهبری کنسرسیوم بانکی را نیز برعهده دارد، از اوسمار ویهرا و چهار شکست تیم تحت هدایت او در نیم فصل دوم راضی نیست و به همین علت خواستار بازنگری در عملکرد این سرمربی شده است. بر اساس اطلاعات رسیده، مدیرعامل بانک شهر تردید دارد که پرسپولیس با هدایت اوسمار موفق به قهرمانی در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر شود، همانطور که این فصل هم رقابت سهمیه لیگ نخبگان را به استقلال و تراکتور واگذار کرد.
این در حالی است که بسیاری، موضوع قرارداد اوسمار با پرسپولیس را به عنوان مانع اصلی در مسیر جدایی او قرار دادهاند اما پیگیریها نشان میدهد او برای فصل آینده قراردادی با پرسپولیس ندارد. بر اساس آنچه در قرارداد این سرمربی آمده، قرارداد فصل آینده او تنها در صورت قهرمانی با پرسپولیس فعال شده و برای این باشگاه بار تعهدی به همراه میآورد و در حال حاضر پرسپولیس میتواند با پرداخت دستمزد این فصل این سرمربی برزیلی، قید همکاری با او را بزند.
نکته مهم اینکه شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که اوسمار برای فصل آینده قرارداد 1.7 میلیون دلاری با باشگاه پرسپولیس دارد که عدد بسیار سنگینی برای این سرمربی محسوب میشود و تعهد (فعلا) 250 میلیارد تومانی را برای این باشگاه به وجود میآورد که مالک باشگاه در ارزیابی خود، این عدد را نسبت به توانایی و نمایش تیم فنی تحت هدایت او، بالا میداند.
جالب اینکه در مرتبه گذشته پس از قهرمانی پرسپولیس با هدایت اوسمار در نیم فصل لیگ بیست و سوم، علی رغم درخواست تمدید قرارداد از سوی پرسپولیس، این سرمربی راهی بوریرام تایلند شد و این جدایی در حالی رخ داد که بسیاری از هواداران، این تصمیم اوسمار را ناجوانمردانه و منفعتطلبانه میدانستند چرا که پرسپولیس با سپردن هدایت یک تیم در سطح بالا، زمینه را برای آغاز سرمربیگری او فراهم کرده بود و حالا پرسپولیس در موقعیتی است که این سرمربی را برای فصل آینده نخواهد.
در این بین شنیده میشود گزینه اول باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ. البته تا کنون هیچ صحبتی بین طرفین مطرح نشده یا حداقل شواهدی جدی از آن در دست نیست اما اگر باشگاه پرسپولیس موفق به انجام موفق مذاکرات شود و دراگان را به ایران بیاورد، بمب خبری تابستانی را به خود اختصاص خواهد داد.
دراگان اسکوچیچ پس از هدایت موفق تیم ملی به سمت جام جهانی، توانست با تراکتور قهرمان لیگ بیست و چهارم شود و یک موفقیت تاریخی را برای اولین بار به قرمزها هدیه دهد و حالا اگر به عنوان سرمربی پرسپولیس منصوب شود، قرمزها برای اولین بار بعد از برانکو یک سرمربی کروات را روی نیمکت خود خواهند داشت که البته برخلاف برانکو، سابقه قهرمانی در لیگ را هم دارد.
البته، هنوز مشخص نیست که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. بر اساس آخرین پیگیری، باشگاه پرسپولیس قصد دارد امور مربوط به نیمکت را تا 72 ساعت آینده به نتیجه برساند و سپس نقل و انتقالات خود را در مرحله جدید پیش ببرد. بنابراین باید تا هفته آینده منتظر تعیین سرنوشت نیمکت پرسپولیس ماند. هرچند که در حال حاضر احتمال ادامه کار با اوسمار کمتر از حضور یک سرمربی جدید به جای اوست. تصمیمی که به زعم مدیران باشگاه و بانک شهر، منطقی و صحیح است.
بازگشت اوسمار به ایران در نخستین ساعات بعد از امضای تفاهمنامه صلح به نظر میرسید پایانی بر شایعات در مورد نیمکت تیم پرسپولیس باشد اما او بلافاصله بعد از هدایت نخستین تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی پیرامون ارائه لیست ورودی و خروجی، اعلام کرد: «اول باید تکلیف کادرفنی مشخص شود.»
این جمله اگرچه از نظر بُرد خبری در فضای جام جهانی گم شد اما میان فعالان و ناظران حوزه خبری پرسپولیس واکنش زیادی را به همراه داشت و با پیگیری آن نزد مسئولان باشگاه پرسپولیس همراه بود که البته نتیجه چندانی را هم به دنبال نداشت. اما حالا 72 ساعت بعد، نتایجی از شواهد برای تغییر احتمالی روی نیمکت پرسپولیس به دست آمده که قابل چشمپوشی نیست.
به نظر میرسید مالک باشگاه پرسپولیس که راهبری کنسرسیوم بانکی را نیز برعهده دارد، از اوسمار ویهرا و چهار شکست تیم تحت هدایت او در نیم فصل دوم راضی نیست و به همین علت خواستار بازنگری در عملکرد این سرمربی شده است. بر اساس اطلاعات رسیده، مدیرعامل بانک شهر تردید دارد که پرسپولیس با هدایت اوسمار موفق به قهرمانی در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر شود، همانطور که این فصل هم رقابت سهمیه لیگ نخبگان را به استقلال و تراکتور واگذار کرد.
این در حالی است که بسیاری، موضوع قرارداد اوسمار با پرسپولیس را به عنوان مانع اصلی در مسیر جدایی او قرار دادهاند اما پیگیریها نشان میدهد او برای فصل آینده قراردادی با پرسپولیس ندارد. بر اساس آنچه در قرارداد این سرمربی آمده، قرارداد فصل آینده او تنها در صورت قهرمانی با پرسپولیس فعال شده و برای این باشگاه بار تعهدی به همراه میآورد و در حال حاضر پرسپولیس میتواند با پرداخت دستمزد این فصل این سرمربی برزیلی، قید همکاری با او را بزند.
نکته مهم اینکه شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که اوسمار برای فصل آینده قرارداد 1.7 میلیون دلاری با باشگاه پرسپولیس دارد که عدد بسیار سنگینی برای این سرمربی محسوب میشود و تعهد (فعلا) 250 میلیارد تومانی را برای این باشگاه به وجود میآورد که مالک باشگاه در ارزیابی خود، این عدد را نسبت به توانایی و نمایش تیم فنی تحت هدایت او، بالا میداند.
جالب اینکه در مرتبه گذشته پس از قهرمانی پرسپولیس با هدایت اوسمار در نیم فصل لیگ بیست و سوم، علی رغم درخواست تمدید قرارداد از سوی پرسپولیس، این سرمربی راهی بوریرام تایلند شد و این جدایی در حالی رخ داد که بسیاری از هواداران، این تصمیم اوسمار را ناجوانمردانه و منفعتطلبانه میدانستند چرا که پرسپولیس با سپردن هدایت یک تیم در سطح بالا، زمینه را برای آغاز سرمربیگری او فراهم کرده بود و حالا پرسپولیس در موقعیتی است که این سرمربی را برای فصل آینده نخواهد.
در این بین شنیده میشود گزینه اول باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ. البته تا کنون هیچ صحبتی بین طرفین مطرح نشده یا حداقل شواهدی جدی از آن در دست نیست اما اگر باشگاه پرسپولیس موفق به انجام موفق مذاکرات شود و دراگان را به ایران بیاورد، بمب خبری تابستانی را به خود اختصاص خواهد داد.
دراگان اسکوچیچ پس از هدایت موفق تیم ملی به سمت جام جهانی، توانست با تراکتور قهرمان لیگ بیست و چهارم شود و یک موفقیت تاریخی را برای اولین بار به قرمزها هدیه دهد و حالا اگر به عنوان سرمربی پرسپولیس منصوب شود، قرمزها برای اولین بار بعد از برانکو یک سرمربی کروات را روی نیمکت خود خواهند داشت که البته برخلاف برانکو، سابقه قهرمانی در لیگ را هم دارد.
البته، هنوز مشخص نیست که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. بر اساس آخرین پیگیری، باشگاه پرسپولیس قصد دارد امور مربوط به نیمکت را تا 72 ساعت آینده به نتیجه برساند و سپس نقل و انتقالات خود را در مرحله جدید پیش ببرد. بنابراین باید تا هفته آینده منتظر تعیین سرنوشت نیمکت پرسپولیس ماند. هرچند که در حال حاضر احتمال ادامه کار با اوسمار کمتر از حضور یک سرمربی جدید به جای اوست. تصمیمی که به زعم مدیران باشگاه و بانک شهر، منطقی و صحیح است.
- برچسب ها
-
پرسپولیس
-
سرمربی پرسپولیس
-
دراگان اسکوچیچ
-
perspolis
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/168781
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 18:45
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : ؟؟؟
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 18:45 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |
جواد
0
1
اگه بیادکه عالی میشع من واقعآبع این بزرگواراعتقاددارم بهتون قول میدم که اگه بیاددوباره بایدبفکرقهرمانی وخوشحالی دوباره پرسپولیس باشیم واقعآبینظیربخدا❤️❤️🌹🌹💎💎👏👏🕺🏻🕺🏻
اصغر صمدی
0
1
اوسمار خیلی جنتلمن هستی..شرمنده هستیم..مربی که در کشورش شخصیتی نیست،اما اینجا حلوا حلوا میکنند.نمتونم برای تیمم بد بخواهم.اما برای شما آرزوی سعادت و موفقیت داریم.واقعا دوست داشتنی و سازگار. انشاالله این اتفاق نمیوفته.
محمد
0
1
دراگان اسکوچیچ بمراتب ازاوسماربهتراست چون روبازیکن تسلطدداردولی اوسمارنه بازیکن حرفش راگوش نمی گیردمثل درست کردن باندتوسط سروش رفیعی وپورعلی گنجی وغیرو وباخت پشت سرهم دربعدبایدکلیه بازیکنان مسن بالای ۳۰ سال ازتیم جدابشن وبازیکن جوان واینده دارجایگزین شود
حامد نانگیر
0
1
عایا اوسمار گزینه بهتری نبود ؟؟
ابراهیم رمضانپور
0
3
از آقای کریم باقری اسطوره عزیز پرسپولیس و عزیز دل هواداران خواهش میکنم تیم فوتبال پرسپولیس رو برای بازی پیش رو با تیم چادر ملو هم از نظر ذهنی و روانی و ساختاری آماده و به امید خدا این فرصت را با تمام توان ازش استفاده کنیم بلکه پرسپولیس هم سهمیه آسیایی بگیرد...تا کسانی که در فدراسیون ایران به تیم محبومان ظلم کردند با تلاش و غیرت پچه های تیم و کادر فنی حقمان را بگیریم.... به فضل الهی...
ابراهیم رمضانپور
0
2
با احترام به آقای اسمار ویرا به جهت دانش فوتبالی...من هوادار اسکوچیچ را بهترین گزینه می دانم.. چون متأسفانه اسمار ویرا هندوانه دربسته هست ایشان نشان داده در پرسپولیس فراز و نشیب های زیادی دارد..... حالا انشاءالله هرچه که خواست خدا باشد....