ارتش سرخ دات کام

اخبار

جلسه ویژه درویش با تاج پس از اشتباه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

1 سال پیش

جلسه ویژه درویش با تاج پس از اشتباهات داوری

ارتش سرخ دات کام :
جلسه ویژه درویش با تاج پس از اشتباهات داوری
اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعتراض گسترده سرخپوشان پایتخت به تصمیمات مرتضی منصوریان داور مسابقه را به همراه داشت.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از این تساوی به خبرنگاران گفت: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود و آن تیم پرسپولیس نیست.

درویش در حالی نسبت به عملکرد داوران در هفته‌های اخیر انتقاد داشت که معتقد بود اشتباهات آنها متوالی است و پرسپولیس در شش هفته گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده است.

او در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: اعتراضم را به هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون هم گفتم که جواب دادند حق با شماست. گفتم دو امتیاز به ما بدهید و تمام "حق با شماست"ها برای خودتان.

صحبت‌های درویش با واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال رو به رو شد تا او پس از جلسه با معاونان خود تصمیم به گفتگوی مستقیم با مهدی تاج درباره این اتفاقات بگیرد.

از این رو مدیرعامل پرسپولیس تصمیم دارد قبل از بازی این تیم مقابل صنعت نفت در آبادان به دیدار تاج رفته تا رئیس فدراسیون فوتبال را با مستندات خود در جریان اشتباهات متوالی داوران قرار دهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153279
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سهراب الناسی

0

3

1 سال پیش

تیمی که میخاد قهرمان بشه بایدجوری بازی، کنه که اصلانیازی به پنالتی گرغتن نباشه


مرادسلمانی

0

5

1 سال پیش

تاج وساکت حقوق بگیر سپاهان هستندآنقدردزدی کردنداین دونفرچشم بسته همدیگرراپیدامی کنندآقادرویش اراده کنی تهران هستم.چون میدانم ازجانت برای پرسپولیس مایه میذاری دمت گرم مردبزرگ


محمد جمعه زاده

-1

1

1 سال پیش

پرسپولیس یهای با تعصب تیمی که میخواد قهرمان بشه داور هم نباید بتونه خللی در کارش وارد کنه تیم باید همون پرسپولیس جسور باشه خاک پای تمام پرسپولیس یها هستم محمد از اهواز خوزستان


شریف هراتی

-4

3

1 سال پیش

علی اسکندری:
🔸🔷🔸فرافه کنی گل محمدی از جنس اظهارنظر اخیرش در مورد اغتشاشگران.

آقا یحیی از اسب تکبر و خشم بیا پایین!

یکی از موارد مطرح شده در عجیب‌ترین نشست خبری تاریخ سرمربیگری یحیی گل‌محمدی اشاره غیر مستقیم او به اتفاقات بازی با تراکتور در هفته هفتم بود؛ که باعث شکست مقابل این تیم شد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در آن زمان چه حواشی در اردوی سرخ‌پوشان شب قبل از بازی با تراکتور به وجود آورد که حتی باعث اختلاف‌نظر بین بازیکنان و جر و بحث بین تعدادی از آنها حتی در جلسه فنی شد. این اقدام باعث رقم خوردن شکست پرسپولیس مقابل تراکتور در زمین بازی شد اما شکست اصلی آنجا بود که یکی دو بازیکن با هدایت برخی افراد سردمدار باعث انجام چنین کاری شدند تا پرسپولیس هم از نظر امتیاز ضرر کند و هم اینکه عواقب بعدی گریبان آنها را بگیرد. پرسپولیس بر خلاف نظر گل‌محمدی برای قهرمانی در هفته هفتم، وقتی شب بازی حساس با تراکتور برخی از بازیکنان تا 2 بامداد با چت در واتساپ در این باره به دنبال یارکشی بودند، بازنده شد!

نکته دیگری هم که باید یادآور شد این است که چطور وقتی قهرمانی‌های متعدد و پرتعداد برای پرسپولیس رقم می‌خورد، این حرف‌ها وجود نداشت؟ حالا که در دو بازی اتفاقات طوری رقم خورده که به زعم او، داوری به سمت تیم حریف بوده، می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشود؟ این حرف‌ها بیشتر به ضرر خود پرسپولیس است؛ یعنی قهرمانی‌های این تیم هم برنامه‌ریزی شده بود؟ آقای گل محمدی فرافکنی نکنید، قرار نیست ناکارآمدی خود را به عوامل دیگر ربط دهید تا بتوانید با این کارها هزینه ایجاد کنید.

فوتبال در همه جای دنیا ابزاری برای لذت بردن از یک ورزش مهیج است که طبیعتاً در آن برد و باخت هم جزو لاینفکش خواهد بود. قرار نیست روزی که برنده می‌شویم همه چیز را به دانش فنی خود ربط بدهیم و روزی که شکست می‌خوریم از زمین و زمان ایراد بگیریم اما هیچ اشاره‌ای به مشکلات فنی نکنیم.
بزرگترین مربیان دنیا در قوی‌ترین تیم‌های جهان هم شکست می‌خوردند اما خیلی راحت با آن کنار آمده و آماده بازی‌های بعد می‌شوند. در این بین اما انجام صحبت‌های احساسی که تنها باعث دلسردی هواداران می‌‌شود نه تنها دردی از تیمی که صدرنشینی را از دست داده دوا نمی‌کند بلکه این اظهارات، هیزمی خواهد بود که باعث بیشتر شدن آتش حواشی می‌شود.

لیگ برای پرسپولیس تمام نشده و این تیم بازی‌های زیادی تا پایان مسابقات دارد. سرخ‌پوشان با بررسی نقاط ضعف و تزریق روحیه هنوز شانس قهرمانی دارند.

پرسپولیس در زمان برانکو به مراتب روزهای سخت‌تر از این را هم به چشم دید. شاید فرق آن تیم که با 14 بازیکن (بازیکنانی مثل حمیدطاهرخانی، آدام همتی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی) به فینال آسیا رفت با تیمی که دو جین ستاره در اختیار دارد همین باشد؛ نبود اعتماد به نفس و البته فرافکنی و توهم توطئه!

خود گل‌محمدی بهتر از هر کسی می‌داند که بهترین بازیکنان ایران را در پرسپولیس در اختیار دارد؛ پس شکست، از آن تیمی است که تا آخرین روز نجنگد حتی تیمی که «جام‌های فلزی» زیادی در تالار افتخاراتش داشته باشد!


سلیم حیدری

0

2

1 سال پیش

تاج و ساکت کاری کردن مردم ایران از اصفهانی جماعت بدمون بیاد لعنت به پدر و مادر تاج و ساکت


رادین رستاک

0

2

1 سال پیش

والا من حاضرم آخرین تیم جدول قهرمان بشه ولی کیسه نشه


داود حیدری

0

2

1 سال پیش

مافیای دزد اصفهان هر طوری هست میخوان یه جام به به شهرشون تقدیم کنن. به شرف نداشته تون لعنت هیچ تیمی فوتبال حریف پرسپولیس نیست


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

2

1 سال پیش

انشالله با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و حمایت ما هوادارن نمیگذاریم تاج و ساکت به خاسته شون برسن


حسین هدایتی

0

4

1 سال پیش

طرفدارهای عزیز این همون کاری هستش که قبل از شروع لیگ میگفتم باید انجام بدیم میگفتم با مستنداتی که داریم باید درویش بره پیش سجادی و توجیهش کنه که نمیتونه با پرسپولیس بازی کنه الانم تاج و ساکت نوچهای سجادی هستند،کی از تاج حمایت کرد که با اون همه پرونده بشه رئیس؟سجادی،چرا اینکار رو کرد؟چون همه کارهارو تاج انجام بده و خودش سیبل نباشه،اقای درویش با سجادی صحبت کن بگو باید بزنه زیر قول و قرارش با نمایندها،بهش بگو نمیتونی با ارتش سرخ آریایی در بیفتی


hamzeh

0

2

1 سال پیش

پرسپولیس تو این دو بازی خوب بازی نکرد چرا جلو ذوب اهن خوب بازی کرد


سامان کوهدشت

0

2

1 سال پیش

هروقت تاج تو فوتبال مملکت بوده رد خور نداشته سپاهان ی جام نیاره..ولی با عرض معذرت ب مافیای فوتبال آقای ساکت، اون جام، لیگ برتر نیست..چون جامو ب صاحاب همیشگیش ک همیشه فوتبالی و فنی لیاقتشو داره میدن..ب پرسپولیس بزرگ.


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

این جلسات هیچ فایده ای نداره . ما باید خودمون بازیهامونو جدی تردنبال کنیم و موفعیت سازی کنیم وگرنه مطمئنم داوری به نفع ما نمیشه


امیر پیری

0

2

1 سال پیش

به امید خدا پرسپولیس قهرمان خواهد شد با آقا یحیی فقد حمایت روحیه


پرسپولیس

0

3

1 سال پیش

آقا پارسال هم با ناداوری و پنالتی های پی در پی برای کیسه و کسر امتیاز از گل گهر سیرجان و دادن امتیاز به کیسه و ناداوری دربی که اون داور کثیف آقای سید علی سر پرسپولیس را برید و بازیکنان سرباز کیسه که از اول فصل هرچه پرسپولیسها تو سر زدند که آقا اینها با غیر قانونی دارند فوتبال می زنند کسی جوابگو نبود تا آخر تیم فصل ،، و الا پارسال هم یحیی و تیمش قهرمان بودند و امسال دوباره اومدند همون رویه را دنبال می کنند تا جام را از دست یحیی و شاگردانش بربایند ،، دوستان عزیز ، گر گاهی عده ای از روی غرض و ناآگاهی به یحیی توهین می کنند که واقعا انصاف نیست و یحیی پرونده خوبی برای پرسپولیس بست و خواهید بست ، فقط دشمنان پرسپولیس نمی گذارند ، پس اینقدر ناشکر نباشید نسبت به یحیی قهرمانیهای گذشته ، نایب قهرمانی در آسیا دو بار ، پارسال هم اگر خدایی باشه تیم یحیی قهرمان بود ، فقط با زور وزیر و داوران جام را از چنگش گرفتند...........


مرادسلمانی

0

12

1 سال پیش

همش زیرسری تاج وساکت هست جام میخوای این همه هزینه می کنی حتمآجام بایدتحویل کارخانه سپاهان بدی بیافوتبالی جام ببرنه بارشوه اینهاوقتی زورشان نمی رسی.شروع می کنندبه کثیف کاری چون تاج حقوق بگیرفولادمبارکه ی سپاهانی لعنت برشما


حسین زنده بودی

0

15

1 سال پیش

تاج و ساکت دستشون توی ی کاسه هست می‌خواهند سپاهان قهرمان بشه

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

ملوان

جمعه, 24 فروردین
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر ملوان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 3
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 23 لیگ برتر

جمعه, 24 فروردین

مس رفسنجان 2 - 2 پیکان 17:30
سپاهان 0 - 0 نساجی 17:50
آلومینیوم 0 - 1 استقلال 18:00
هوادار 1 - 0 گل گهر 18:00
استقلال خوزستان 2 - 1 صنعت نفت 18:00
شمس آذر 2 - 1 فولاد 18:00
تراکتور 1 - 4 ذوب آهن 18:20
پرسپولیس 1 - 0 ملوان 20:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 23 19 50
2 پرسپولیس 23 17 49
3 تراکتور 23 13 42
4 سپاهان 22 19 39
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 23 7 33
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 22 0 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 23 -7 24
12 پیکان 23 -8 24
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 23 -10 19
15 صنعت نفت 23 -18 16
16 نساجی 23 -18 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال