ارتش سرخ دات کام

اخبار

حاشيه ديدار پرسپوليس - ذوب آهن ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

حاشيه ديدار پرسپوليس - ذوب آهن

ارتش سرخ دات کام :
حاشيه ديدار پرسپوليس - ذوب آهن
شنيديم تا آخرين لحظه على دايى روى نام حقيقى حساب ويژه باز كرده بود اما در آخرين لحظه ميثاق جايگزين حقيقى جوان شد. گفته مى شود اين اقدام در حقيقت نوعى هديه روز تولد براى ميثاق معمارزاده بوده است.البته بايد اين موضوع را هم در نظر گرفت كه معمارزاده در سايپا دروازه بان خود دايى بوده و طبيعى است كه او شناخت بيشترى نسبت به اين بازيكن داشته باشد تا عليرضا حقيقى.
سكوت على دايى در جلسه آناليز
جلسه آناليز بازى ذوب آهن پنجشنبه شب در محل هتل لاله برگزار شد. فيلم بازى ذوب آهن و استيل آذين براى سرخپوشان پخش شد و آنها
۴۵ دقيقه از بازى را به تماشا نشستند. جالب است بدانيد در اين جلسه على دايى يك كلمه هم با بازيكنان تيمش حرف نزده و شناخت نقاط ضعف و قوت حريف و عملكرد تك تك بازيكنان ذوب آهن را به عهده خود بازيكنان تيم گذاشته است! معمولاً در چنين جلساتى سرمربى تيم نكات مورد نظر فنى خود را در هنگام پخش فيلم بازى به بازيكنان گوشزد مى كند.
كاشانى سريع اردو را ترك كرد
حبيب كاشانى جمعه شب در هتل لاله حضور پيدا كرد و در كنار سرخپوشان حضور داشت. او حتى براى بازيكنان تيم صحبت كرد و از آنها خواست خيال كنند يك ليگ ۱۳ هفته اى از بازى با ذو ب آهن آغاز مى شود و بايد از نقطه صفركار را شروع كنند.البته كاشانى بلافاصله بعد از شام هتل لاله و اردوى سرخپوشان را ترك كرد. معمولاً كاشانى تا آخر وقت كنار سرخپوشان مى ماند اما اين بار ترجيح داد اردوى تيمش را سريعتر ترك كند.
باقرى غايب مراسم هتل لاله
كريم باقرى كاپيتان مصدوم پرسپوليس جمعه شب در محل هتل لاله حاضر نشد و غايب اردوى سرخپوشان پيش از بازى با ذوب آهن اصفهان بود. باقرى جمعه شب راهى محل سالن همايشهاى صداوسيما شد تا درمراسم فرزندان آفتاب شركت كند و جايزه با اخلاق ترين ورزشكار سال را از مسئولان برپا كننده اين همايش دريافت نمايد. به همين خاطر نتوانست در محل اردوى پرسپوليسى ها حاضر شود و غايب مراسم برگزار شده در آن اردو بود.
كاشانى، خوردبين را تاييد كرد
حبيب كاشانى سرپرست باشگاه پرسپوليس در جمع سرخپوشان اعلام كرد ؛محمود خوردبين كماكان سرپرست تيم خواهد بود و باشگاه قصد ندارد خوردبين را از مجموعه تيم كنار بگذارد. كاشانى با بيان اين مطلب از تمامى اعضاى تيم خواست به شايعاتى كه در اين مورد مطرح مى شود توجه نكنند و مطمئن باشند محمد خوردبين تا پايان فصل سرپرست تيم باقى خواهد ماند.
اختلافات قديمى خوردبين و دايى باعث شده بود تا دايى خواستار تغيير سرپرست تيم شود اما اين موضوع با مخالفت حبيب كاشانى سرپرست باشگاه پرسپوليس روبرو شد.
خليلى شاكى اصلى هوار محمد
چند تن از بازيكنان تيم پرسپوليس جمعه شب قبل از مطرح شدن حرفهاى حبيب كاشانى سرپرست باشگاه در جمع سرخپوشان به سراغ او رفتند و ناراحتى خود را از بازگشت هوارمحمد ابراز كردند. ظاهراً در اين جمع محسن خليلى يكى از نفرات شاكى بود كه به مصاحبه هاى هوار اعتراض زيادى داشت. البته كاشانى همه اين بازيكنان را آرام كرد و بعد هم در جلسه خودش با سرخپوشان شرايط بازگشت هوار به تيم را گفت تا بازيكنان ناراضى جواب اعتراض خود را به اين شكل دريافت كرده باشند.
شيرى دوشنبه استارت مى زند
مهدى شيرى هافبك مصدوم پرسپوليس از روز دوشنبه (فردا) تمرينات خودش را با تيم آغاز مى كند. او كه مدتهاست به تمرينات اختصاصى مشغول است از روز دوشنبه مشكلى براى همراهى تيم ندارد و مى تواند روز دوشنبه پا به پاى ساير سرخپوشان تمرين كند.گفته مى شود شيرى براى بازى با شاهين بوشهر هيچ مشكلى ندارد و احتمال بازى كردنش در آن بازى بسيار زياد است.
دست دايى صبح بازى رو شد
بازيكنان پرسپوليس خيلى كلافه بودند. آنها ظاهرا تا صبح بازى نمى دانستند تركيب چيست و كدام يك از سرخپوشان در تركيب اصلى هستند. آنها معتقد بودند كه دايى بايد زودتر تركيب مورد نظرش را اعلام كند تا بازيكنان اصلى بتوانند براى حضور در ميدان تمركز كنند.جالب است بدانيد على دايى ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه صبح ديروز تركيب اصلى تيمش را رو كرد و نفرات مورد نظرش براى بازى با ذوب آهن را نيز معرفى نمود.
۲۵۰ هزار تومان پاداش براى آرفى
اشپيتيم آرفى مهاجم پرسپوليس و همان بازيكنى كه تا چند وقت پيش مسئولان باشگاه قصد كنار گذاشتن او را داشتند، حالا به عنوان بازيكن برتر پرسپوليس شناخته مى شود. او به خاطر بازى خوبش مقابل صباى قم به عنوان بهترين بازيكن شناخته شد و جايزه ۲۵۰ هزارتومانى را از آن خود كرد. اشپيتيم با گلزنى مقابل صبا نشان داد كه هنوز مى تواند يك بازيكن مؤثر براى تيمش باشد.
جريمه قبلى هوار سرجايش هست
باشگاه پرسپوليس اعلام كرد فردا جريمه اى كه اين باشگاه در مورد هوار محمد درنظر گرفته
اعلام خواهد شد. البته مسئولان باشگاه تأكيد داشتند كه اين جريمه جدا از جريمه، كسر ۱۰ درصدى مبلغ قرارداد است كه پيش از اين براى هوارمحمد در نظر گرفته شده بود، آن جريمه همچنان سرجاى خودش است و جريمه اى كه فردا برايش درنظر مى گيرند به آن اضافه خواهد شد. گفتنى است آن جريمه عامل بروز اختلاف شديد ميان هوارمحمد و كاشانى بود.
مدير روابط عمومى پرسپوليس
پشت در بسته آزادى!
عباس عليپور مدير روابط عمومى باشگاه پرسپوليس ديروز براى ورود به ورزشگاه آزادى دچار مشكل شد. وقتى عليپور ID كارت خود را هم به مأموران نيروى انتظامى جلوى در ورزشگاه نشان داد مورد تأييد آنها قرار نگرفت و همين مسأله باعث معطلى او پشت درهاى آزادى شد. البته مشكل خيلى زود برطرف شد تا عليپور وارد ورزشگاه شود.
تشويق بى امان على پروين
على پروين كه اين روزها زمزمه بازگشتش به پرسپوليس و البته به عنوان عضو هيأت مديره باشگاه، به گوش مى رسد ديروز به بهانه ديدن فوتبال پسرش به آزادى رفت و بازى پرسپوليس را از ابتدا به تماشا نشست. نكته جالب، تشويق قابل توجه او توسط هواداران حاضر در ورزشگاه بود. هواداران به ياد گذشته ها به تشويق سرمربى اسبق تيمشان پرداختند.
بازگشت نوروزى به ليست پرسپوليس
على دايى اعتقاد ويژه اى به ارائه فوتبال تهاجمى از سوى تيمش دارد. او از عوامل تهاجمى براى هجومى كردن پرسپوليس استفاده كرده است. در اين ميان شانس دوباره به هادى نوروزى رو كرد تا او بعد از مدتها نيمكت نشينى دوباره به ميدان و مستطيل سبز برگردد. نوروزى بعد از شروع خوبى كه در ابتداى ليگ داشت كم كم از چشم كرانچار افتاد و جايگاهش را در تركيب اصلى پرسپوليس از دست داد.
ذوب آهن يك نيمه بدون سرپرست
تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نيمه دوم بازى مقابل پرسپوليس بدون سرپرست به كار خود ادامه داد.گفتنى است؛ شجاعى به علت حضور در جلسه نمايندگان تيمهاى راه يافته به ليگ قهرمانان آسيا، مجبور شد در بين ۲ نيمه ورزشگاه آزادى را ترك كند و راهى مالزى شود.
گفتگوى قطبى و پروين
افشين قطبى سرمربى تيم ملى فوتبال در بين
۲ نيمه بازى پرسپوليس و ذوب آهن به ورزشگاه آزادى آمد تا از نزديك شاهد اين ديدار باشد.گفتنى است؛ وى پس از حضور در ورزشگاه كنار على پروين نشست و دقايقى را با وى به گفتگو پرداخت.
تاخير يحيوى براى شركت در اردو
محمد على يحيوى مربى جديد دروازه بان هاى پرسپوليس كه به جاى عابدزاده مسئوليت تمرين دادن گلرهاى پرسپوليس را بر عهده دارد، شب قبل از بازى با ذوب آهن با تاخير به اردوى اين تيم اضافه شد. دليل تاخير يحيوى اين بود كه وى قبل از حضور در هتل به علت كار شخصى به كميته ملى المپيك رفته بود.
بادامكى بازى با شاهين را از دست داد
حسين بادامكى بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس با كارت زردى كه مقابل ذوب آهن گرفت ۳ اخطاره شد وبازى بعدى تيمش در هفته بيست و سوم مقابل شاهين بوشهر را از دست داد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/1659
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال