ارتش سرخ دات کام

اخبار

حذف تلخ پرسپولیس در آسیا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 117 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

حذف تلخ پرسپولیس در آسیا

ارتش سرخ دات کام :
حذف تلخ پرسپولیس در آسیا
پرونده حضور پرسپولیس در فصل ۲۴ ـ ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا در همان دور گروهی بسته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه)، در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24 ـ 2023 و در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه با برتری 2 بر یک الدحیل خاتمه یافت.

شهاب زاهدی در دقیقه 7 دروازه الدحیل را گشود، اما گلزنی محمد مونتاری در دقیقه 9 سبب شد بازی مجدداً با تساوی دنبال شود. بهترین فرصت برای زدن گل برتری، در دقیقه 78 با پنالتی پرسپولیس همراه بود که گولسیانی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه کار، مایکل اولونگا در دقیقه 83 گل دوم الدحیل را به ثمر رساند تا سرخپوشان در شبی که هواداران استقبال گرمی از مسابقه داشتند، بازنده این بازی بزرگ باشند.

پرسپولیس با کسب هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه E باقی ماند، اما میان تیم‌های برتر رده‌دومی قرار نگرفت و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. سرخپوشان برای ایستادن میان برترین تیم‌های رده‌دومی،‌ چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشتند که از رسیدن به این مهم بازماندند تا سپاهان، تنها نماینده ایران در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد، الدحیل نیز با هفت امتیاز و کسب رده سوم جدول گروه حذف شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی (86 ـ محمدمهدی احمدی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (86 ـ میلاد سورگی)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (65 ـ محمد عمری) و شهاب زاهدی.

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، یوسف ایمن، اسماعیل محمد، المعز علی، سلطان البریک، ایساک لیحاجی (75 ـ لوئیس سیارا)، لطفی ماجر، ابراهیما بامبا (64 ـ کریم بوضیاف)، آسیمو مادیبو و محمد مونتاری (64 ـ مایکل اولونگا (85 - محمد النعیمی)).

داور: لیدا جامپی

اتفاقات مهم این دیدار به‌شرح زیر است:

دقیقه 2: مهدی ترابی پس از تلاش برای عبور از محمد موسی، در آستانه ورود به محوطه جریمه الدحیل روی زمین افتاد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 4: شوت سروش رفیعی به‌سمت دروازه الدحیل، پس از برخورد به محمد موسی راهی کرنر شد تا آه از نهاد هواداران بلند شود.

دقیقه 7: ارسال دقیق سروش رفیعی به‌سمت دروازه الدحیل، روی سر شهاب زاهدی فرود آمد تا او با ضربه سری زیبا، توپ را به تور دروازه شاگردان کریستوف گالتیه بچسباند.

دقیقه 9: برتری پرسپولیس تنها دو دقیقه دوام داشت. پاس فوق‌العاده المعز علی میان غفلت مدافعان پرسپولیس، ماجر را با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک کرد که بیرانوند موفق به مهار توپ شد. این توپ در ادامه به مونتاری رسید تا او دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 14: پاس در عمق مهدی ترابی به زاهدی رسید و او با صلاح ذکریا تک به تک شد. مهاجم پرسپولیس گل دوم خودش در این مسابقه را به ثمر رساند، اما پرچم کمک‌داور دوم مسابقه به‌نشانه آفساید بالا آمد تا این گل مورد قبول قرار نگیرد.

دقیقه 19: الدحیل میان غفلت مدافعان پرسپولیس فرصت دیگری داشت، اما ایساک نتوانست از کنعانی‌زادگان عبور کند و ضربه آرامی به توپ زد که به دیواره بیرونی دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه 21: نفوذ ترابی از سمت راست دروازه الدحیل با ارسال کوتاه او همراه شد که با حضور به‌موقع محمد موسی، این حمله به سرانجام نرسید.

دقیقه 25: شوت سروش رفیعی پس از برخورد با مونتاری تغییر جهت داشت که ذکریا غافلگیر نشد و توپ را در آغوش کشید.

دقیقه 26: میلاد سرلک به‌دلیل خطای شدید روی بامبا، با کارت زرد داور ژاپنی مسابقه جریمه شد.

دقیقه 28: ترابی توپ را روی دروازه الدحیل فرستاد که ضربه سر اسماعیلی‌فر پس از برخورد با مدافعان الدحیل دفع شد.

دقیقه 28: چند لحظه بعد و در ادامه پاس اسماعیلی‌فر، سعید صادقی توپ را به‌صورت زمینی برای شهاب زاهدی ارسال کرد که ضربه نه‌چندان خوب او با فاصله از کنار دروازه الدحیل به بیرون رفت.

دقیقه 40: پاس روبه‌جلوی اسماعیل محمد، در محوطه جریمه پرسپولیس نصیب لیحاجی شد که با اقدام هوشمندانه کنعانی‌زادگان، توپ در دستان بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 43: خطای شدید اسماعیل محمد روی سعید صادقی، برای بازیکن الدحیل یک کارت زرد به‌همراه داشت.

دقیقه 45: ارسال تند و تیز ترابی روی دروازه پرسپولیس، در آخرین لحظه با ضربه زاهدی همراه شد که این ضربه، راهی به دروازه الدحیل پیدا نکرد.

دقیقه 48: محمد موسی به‌خاطر ارتکاب خطای شدید روی ترابی کارت زرد گرفت و دومین اخطاری تیم الدحیل بود.

دقیقه 56: سعید صادقی پس از نفوذ به محوطه جریمه الدحیل و عبور از یوسف ایمن با سنگربان قطری تک به تک شد که ضربه بدی به توپ زد و محمد موسی به‌راحتی توپ را دور کرد.

دقیقه 57: سانتر دقیق ترابی روی دروازه پرسپولیس، با ضربه سر گولسیانی همراه شد که صلاح ذکریا کار سختی برای در آغوش کشیدن توپ نداشت.

دقیقه 60: پاس روبه‌عقب مونتاری پشت محوطه جریمه پرسپولیس نصیب المعز علی شد که شوت او با واکنش خوب بیرانوند همراه بود.

دقیقه 64: در شرایطی که از تصاویر تلویزیونی هم مشخص بود که مایکل اولونگا در موقعیت آفساید قرار دارد، او صاحب توپ شد و آن را به ماجر رساند که سنگربان پرسپولیس مجدداً با واکنش زیبای خود، دروازه تیم یحیی گل‌محمدی را نجات داد، داور مسابقه در ادامه اعلام آفساید کرد!

دقیقه 67: پس از اعلام خطا به‌سود پرسپولیس، سرخپوشان اقدام به شروع زودهنگام بازی کردند که این فرصت با شوت بی‌دقت اسماعیلی‌فر از دست رفت.

دقیقه 69: محمد عمری دقایقی پس از ورود به زمین فرصت داشت دروازه الدحیل را پس از حرکتی انفرادی باز کند که ضربه زیبای او از پشت دروازه میهمان با اختلافی کم راهی اوت شد.

دقیقه 70: پاس در عمق عمری به زاهدی رسید، در حالی که به‌نظر می‌رسید مهاجم پرسپولیس خیلی زود به محوطه جریمه الدحیل می‌زند و با دروازه‌بان این تیم تک به تک می‌شود، مدافع تیم قطری توانست توپ را به اوت بزند.

دقیقه 71: الدحیل در ضدحمله‌ای سریع فرصت دیگری برای گلزنی داشت که بیرانوند توانست ضربه المعز علی را دور کند.

دقیقه 73: شوت محکم ترابی از گوشه محوطه جریمه، با واکنش زیبای ذکریا دفع شد. شهاب زاهدی ثانیه‌هایی بعد موقعیت مناسب دیگری برای پرسپولیس به دست آورد که ضربه او با واکنش نه‌چندان سخت سنگربان الدحیل، راهی به دروازه این تیم پیدا نکرد.

دقیقه 78: داور ژاپنی بازی، برخورد محمد موسی با محمد عمری را پنالتی تشخیص داد و کمک‌داور ویدیویی نیز تصمیم او را تأیید کرد.

دقیقه 81: گئورگی گولسیانی که کمتر هواداری به‌یاد می‌آورد پنالتی خود را از دست داده باشد، پشت ضربه پنالتی ایستاد. ضربه او پس از برخورد با تیر افقی دروازه راهی اوت شد تا پرسپولیس، این موقعیت طلایی را از دست بدهد.

دقیقه 82: یوسف ایمن به‌خاطر اتلاف وقت، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 83: مایکل اولونگا پس از پیروزی در رقابت برای کسب توپ با گولسیانی، به‌سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد و دروازه نماینده ایران را گشود. اولونگا پیش‌تر پنج بار مقابل استقلال و سه بار برابر سپاهان موفق به گلزنی شده بود، البته این بازیکن دو دقیقه بعد به‌خاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت!

دقیقه 89: صلاح ذکریا دروازه‌بان الدحیل، دومین بازیکن این تیم بود که به‌خاطر اتلاف وقت با کارت زرد داور مواجه شد.

دقیقه 6+90: خطای گولسیانی روی ایمن حسین کارت زرد داور را به‌دنبال داشت تا شب تلخ مدافع گرجستانی پرسپولیس تکمیل شود.

دقیقه 8+90: ارسال روی دروازه الدحیل با پاس روبه‌عقب گولسیانی همراه بود و توپ به میلاد سرلک رسید. ضربه هافبک پرسپولیس در ادامه با واکنش فوق‌العاده صلاح ذکریا راهی کرنر شد.

دقیقه 10+90: پاس روبه‌جلوی سورگی به کنعانی‌زادگان رسید که ضربه خوب مدافع پرسپولیس به‌سمت دروازه الدحیل، با حداقل اختلاف از کنار دروازه شاگردان گالتیه به بیرون رفت.

دقیقه 13+90: اسماعیل محمد در وضعیتی غیرمنتظره با بیرانوند تک به تک شد که ضربه بسیار بدی به توپ زد و این فرصت برای الدحیل از دست رفت.

دقیقه 15+90: در دقایقی که به‌نظر می‌رسید ارسال به‌روی دروازه الدحیل تنها ترفند پرسپولیس محسوب می‌شود، گولسیانی روی یکی از همین ارسال‌ها شوت محکمی به‌سمت دروازه الدحیل شلیک کرد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157684
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سید محمد حسینی فر

0

3

5 ماه پیش

دوستان عزیز پرسپولیس دارای مشکلات زیادی در زمینه مدیریتی، فنی و بازیکن سالاری است و همه دست اندر کاران این معضلات چه هیئت مدیره، چه مدیر عامل و از همه مهم تر سرمربی و کادر فنی و همچنین بازیکنانی که عامدانه کم فروشی و کم کاری می کنند ایرادات خود را پشت سر گیر دادن به بازیکن مهاجم پنهان می کنند و خود را تبرئه می نمایند ، آیا تیمی که مدیر عامل سرخود بازیکن خارجی می خرد ، آیا تیمی که سر مربی آن هیچگونه پلان B ندارد و تمام تاکتیک هایش برای تیم های مقابل قابل پیش بینی است ، کسی که اعتقاد دارد فقط با چند بازیکن فیکس بازی کند و بسختی و به اجبار در تیم خود تغییرات ایجاد می کند و بازیکنان ذخیره را بقدری روی نیمکت نگه می دارد که وقتی هم اگر به بازی دعوت شود یست درصد بازیکنی که قبلا بوده است هم توان ارائه بازی خوب ندارد. آیا بازیکنانی که برای رفع تکلیف وارد زمین شده د قسمت اعظم زمان بازی به تلف کردن وقت و پاس های روبه عقب بی فایده و بازی در عرض و منسوخ شده و حوصله سر بر پشت هجده قدم حریف مشغول است و کمترین تعداد فضاسازی و موقعیت سازی را برای بازیکنان خط حمله مهیا می کند شاید در هر بازی سه یا چهار موقعیت گلزنی برای مهاجم آیا انتطار داری مهاجم چندتا ازین موقعیت ها را به گل تبدیل کند ؟ بهترین مهاجمان فوتبال مانند هالند در منچستر سیتی در طول بازی حدودا بیست موقعیت گلزنی هافبکها برایشان فراهم می کنند و ایشان یک یا دو و نهایتا سه تا را به گل تبدیل می کند وجدانن برای مهاجم پرسپولیس جندتا موقعیت توسط هافبک های تیم مهیا می شود که به این بنده خدا ها لقب گل نزن می‌دهیم. .


مهدی کاشانیان

0

3

5 ماه پیش

فقط میتونم بگم خفه کش.یحیی وزرنزن تاهواداران از دستت بیشترعصبانی نشدند


غریب شفیعی

0

1

5 ماه پیش

دقت کردین موقعی که پرسپولیس گلو زد یحیی با دست تیمو به عقب فرا خواند. بابابزار تیم رو به جلو بازی کنه سپاهانو دیدی که واقعا تو این زمینه مهارت داره ونتیجه میگیره. یا سروش بعد گلی که خوردیم مدام بادست اشاره میکرد بچه ها آرامتر.


عشق فقط برانکو

-5

5

5 ماه پیش

یحیی بدرد تیم ما نمیخوره الکی ازش حمایت نکنید تیم ما سرمربی مثل برانکو و کالدرون نیاز داره


عشق فقط برانکو

-5

8

5 ماه پیش

میلیون ها بار گفتم میگم. پرسپولیس موفق فقط دوران برانکو بود و بعدش فقط اداشو در آوردن. برانکو کجا و یحیی کجا. و حمایت های کورکورانه دوستان از یحیی کجا. جه بازیهای میکردیم تو آسیا با دست خالی. کجایی برانکو که یادت بخیر. لعنت بر یحیی و هوادارانش. رامین رضاییان کجا و دانیال اسماعیلی فر کجا....


Nima

-3

5

5 ماه پیش

همون بهتر حذف شدیم یه لحظه فکرشو بکنید با این تیم میرفتیم جلوی الهلال چی می شد؟


یداله قنواتی

-7

0

5 ماه پیش

من قبل بازی گفتم تا شهاب وباهوی مهاجمان پرسپولیس هستن باید نشست وفاتحه خواند امشب ۴۰‌ میلیون هوادار خواب ندارن خبری که امده تعدادی از هوادارها بر اثر ناراحتی بستری شدن خدایا تا کی باید غصه بخوریم


پرسپولیسی کامل

0

7

5 ماه پیش

این آقای ترابی ستاره یک کرنل درست نزد کسی دیگه بلد نبود که یک کرنل درست تیر دو بزنه همرو خراب کرد آنقدر دم از صد خودتان زدین که ده نبودین فقط بلدین حرف بزنید وپولهای بی زبونو من بدبخت همه چیزو از دو سه روز پیش میدونستم که میبازید خانه من شده میدان جنگ شماها خیالتان هم نیست که ماها که زندگی درست درمونی هم نداریم باز بخاطر پرسپولیس سهام می‌خریم تا کمک‌ بهش بشه ولی ....رامین چرا دادی .چرا چرا آقا یحیی برای بر گشت بازی چه پلنی داری چرا تا گول میزنی باز میخوری.


Hamid Aliyasi

-3

3

5 ماه پیش

خدایا برانکو رو بیارین ببینین از این بازیکن ها چه ستاره هایی میسازه که ۲تا ۹۰ دقیقه بازی کنن نفس کم نیارن ماکو کجایی که جات خالیه


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

4

5 ماه پیش

آخ چرا نباید حنانوف جای این دانیال چلاغ بازی کنه...؟....


Askar

-1

1

5 ماه پیش

قطعا ی جای کار ایراد داره پرسپولیس نیاز به تغیرات اساسی داره با این روال به هیچ جا نمی رسیم


علی بحرانی تیا

-5

4

5 ماه پیش

روحیه بچها خراب نکنید خواهشن دربی دربی مهم


مهرداد
(در پاسخ علی بحرانی تیا)

-1

1

5 ماه پیش

عزیزم اینا ته فصل بیست سی میلیاردشونو می گیرن اصلا نمی دونن تو کی هستی


مجتبی مصدق خواه

-2

6

5 ماه پیش

یحیا بازیکنای بدرد بخور را از تیم بیرون کرد و بی عرضه ها رو گرفت مثل همین رامین رضائیان که از خداست بود با کمترین پول برا پرسپولیس بازی کنه ولی یحیای احمق اونو با دانیال عوض کرد حالا سپاهان بیشترین موفقیتش رو مدیون رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده است که هردوشون عاشق پرسپولیس بودن ، اونم از مهدی عبدی که براحتی اون رو تحویل تراکتور داد ، بچه ها ، بخدا دیگه یحیا بدرد پرسپولیس نمیخوره همش فکر پول و آپشن و ... دیگه است


Esi...

-6

5

5 ماه پیش

هر چی میخونم از آدماییه که فقط ادعای فوتبال دونستن دارن...فقط منتظرین بکوبین تو سر یحیی...مگه همین یحیی هر چی جام داخل لیگ بود رو نیاورد؟چرا اون موقع حلوا حلوا میشد؟منم پرسپولیسیم و ریده شد به اعصابم با حذفش ولی شما که دارین میبینین تیم مهاجم نداره،نگرفتن براش و باهوویی رو اوردن که حتی یحیی میترسه بهش بازی بده،شهاب به تنهایی جوابگو نیس،،هر بار آسیا و هر بار با دست خالی،،،آخه مگه میشه؟بگردین مقصر اصلی رو پیدا کنین هر چند فایده ای نداره دیگه و حذف شد،..باید جوری حمایت بشه تیم که نخاله ها گم بشن،بازیکنامون عالین فقط مهاجم میخوایم....فعلا تنها کار اینه که حمایت بشه تا دربی نتیجه بگیریم بعد درویش و نوچه هاش یا برن یا یه فکری بکنن...


Nima
(در پاسخ Esi...)

-3

2

5 ماه پیش

تو خودت اصلا از فوتبال سر در میاری؟مرد مومن برو ببین برانکو پرسپولیسو با کیا برد فینال اسیا بعد با یحیی مقایسه کن ایشون جلوی تیم ده نفرم هیچ غلطی نمیتونه بکنه لیگ به چه درد ما میخوره؟؟؟؟


Nima
(در پاسخ Esi...)

-3

1

5 ماه پیش

تو خودت اصلا از فوتبال سر در میاری؟مرد مومن برو ببین برانکو پرسپولیسو با کیا برد فینال اسیا بعد با یحیی مقایسه کن ایشون جلوی تیم ده نفرم هیچ غلطی نمیتونه بکنه لیگ به چه درد ما میخوره؟؟؟؟


حسن غلامی

-2

3

5 ماه پیش

تیم پرسپولیس به نقل وانتقالات اول فصل باخت نمی‌دانم چه جریانی درکار بود که پرسپولیس نتوانست خودراکامل کند مخصوصا درخط حمله . که علاوه برنگرفتن مهره های خوب مهره های خوب خودش را هم از دست داد .یکی از دلایل دیگر ضعف سمت راست پرسپولیس مخصوصا دانیال اسماعیلی که درنهایت ضعف خودش بود .موضوع دیگر ضعف خط دفاعی پرسپولیس بود که از اول فصل همه حریفان فهمیدند که ارسال توپ به پشت خط دفاع پرسپولیس یعنی گل زدن به پرسپولیس . مصدومان پرسپولیس هم این پازل را تکمیل کرد .عوامل متعدد دیگری مثل بی تعصب بازی کردن بازیکنان . نامرتب بودن خطا هافبک که هرکدام برای خودش بازی می کند ونهایتا بدشانسی های مرموز مثل پنالتی گولسیانی که کمر پرسپولیس راشکست واین تیم درلیگ هم نتیجه نمی گیرد وبه این ترتیب رتبه ای پایین تر از پنجم درانتظار پرسپولیس است .وشاید هم دستهایی پشت پرده باشد که این تیم رابه این بدبختی کشانده


Hamid Aliyasi

-3

5

5 ماه پیش

یحیی جان دیگه شما باید در تیم های دیگه خودت رو ثابت کنی با پرسپولیس خدافظی کن بخدا ما هوا داران گناه داریم دنبال تمدید نباش همین فردا استعفا بده خواهشا جون جدت


مجتبی مصدق خواه

-3

4

5 ماه پیش

همتون میدونین بنده دو ماه پیش گفتم یحیی دیگه حرفی برا گفتن نداره وباد عوض بشه ولی بعضیا بهم بد و بیراه گفتن ، حالا دیدین !!!!


کسرا قربانی

-2

2

5 ماه پیش

واقعان ما بدبخت با این فشارها به این بازی خوش بودیم که فشارمون الکی بالا بردین افرین به همه شما بعد واقعان دنبال پولتون هستید خاک بر سر هموتون


مرادسلمانی

0

4

5 ماه پیش

پرسپولیس به الدوحیل نباخت بلکه به حاشیه های ساختگی باخت .به کسانی باختیم که نتوانستندحاشیه های اطراف باشگاه راجمع کنندوهمه مقصرهستندبلکه تیم ماراول کردندوباعث شدندتیمهای دیگه ازتیم ماسوءاستفاده کننداینهاحتی حاضرنشدندکریم باقری رابرگردانندامروزحذف نمیشدیم دوربعدحذف میشدیم.


محمد

-2

3

5 ماه پیش

سلام واقعا یک مربی ترسو داریم چرا صادقعلی نعمتی عوض شد دانیال اسماعیل فر را عوض نکرد باید مربی عوض بشود همیشه تعویضهایش دقیقه آخر هست همه تیم‌ها درسش را خوانده برو بیرون توسو توسو بهترین بازیکنان را انداخت بیرون بیشعور


حسین سانبلی

-3

4

5 ماه پیش

عزیزان دل درسته هیچ یک از ما انتظار نداشت لااقل تو این مرحله حذف نشیم مخصوصا با نتایجی که دیشب رقم خورد اما فوتبال هست وهزار اتفاقات غیرمنتظره امشب شب ما نبود از هر جهتی لطفاً عصبانیت بیش از حد باعث نشه که بادست خود ریشه تیم را بزنیم آسیا حذف شدیم اما رقابت حساس دربی درپیش داریم که لذت برد تو اون بازی کم از قهرمانی نیست بازیکنان وآقا یحیی همه کار کردن دل هواداران را شاد کنند باور کنید غم دل این عزیزان کمتر از مانیست ما از مدیریت ضربه خوردیم حسابمان هم به وقتش حساب می کنیم باهاش فعلأ حمایت از تیم در سرلوحه کار قرار بگیره خواهشاً با دست خود دشمن شاد کن نشیم شکست خوردیم تو آسیا حذف شدیم دیگه کشتی را که بادست خودمان سوراخ نکنیم کلاغرق بشیم


مهرداد
(در پاسخ حسین سانبلی)

-1

0

5 ماه پیش

همه کار ؟ منظورت قهر و اعتصاب برای آپشنه ؟ مساوی با نفت ده نفرس؟ تو قوسی بودن جلوی تاجیک ؟ خوشحالی از مساوی جلوی النصر ده نفره ؟ کدومش ؟


احمدعلی عباسی

-3

2

5 ماه پیش

باخت فقط به گردن طرفداران گل محمدی هست زیراکه کسی جرأت انتقاد را نداشت فورا بهش حمله ور می شدند


مهرداد
(در پاسخ احمدعلی عباسی)

-1

0

5 ماه پیش

امشب تو سوراخ موشن فردا پس فردا دیس لایکاشون که همه زورشونه نمایان میشه


صادق بوشهری

-3

2

5 ماه پیش

خدا لعنتت کنه یحیی ما به تو باختیم.امشب نمیتونم بخوابم از ناراحتی.


امیر سروری

-1

7

5 ماه پیش

این تیم باید جوون بشه نیروی جوانی به تیم تزریق بشه میانگین سنی بالا هست، خسته نباشید میگم به اون بازیکنایی که سخت تلاش کردند ، چندتا از بازیکنا هم که در حد اسم خودشون هم نبودن چه برسه پرسپولیس، نبود عالیشاه مرتضی یاسین امیری اگه این چهار تا بودن این مدت اینقد اذیت نمیشدیم


hasannejadhe

0

4

5 ماه پیش

باخت به الدحیلی که در این چند بازی بدترین نتایج رو گرفته بود اونم مقابل 70 هزار تماشاگر خیلی بد و تلخ بود حالمان گرفته شد اسماعیلی فر چند بازیه خوب نیست نعمتی هم همین طور


مسعودکریم زاده

-2

1

5 ماه پیش

درویش بی شرف. یحی کله پوک هیچ برنامه برای بازی نداره. تا صبح سرد می گیرم. فقط گریه می کنم. ول کنید این تیم را برین. شما دو نفر 40 میلیون. طرفدار را ناراحت کردین. یعنی چه اولاغ ها. اون درویش را نمی دونم چه کسی آورده بابا اینا تیم را نابود کردن. کثافت اینا چه تعویضی بود. تو یه اولاغ تفکر بری گری نداره برو تماشا چی از تو بهتر می دونه کدام بازیکن را تعویض کنه برو برو برو.... بسه دیگه


سید رضا هاشمی

-3

2

5 ماه پیش

خاک بر سر یحیی که مهذی عبدی ورامین را بیرون کرذ


اکبر بازی

-3

3

5 ماه پیش

خاک تو سرت یحیی آخه احمق مگه بازی لیگه که پنالتی را می دهی به کولسیانی تابزند احمق بیچاره تا وقتی شهاب ترابی وسروش تو زمین هستند اما بیچاره پنالتی را می دهی به گولسیانی بی روحیه..داریم سکته می کنیم احمق


صمیم رحمانف

-1

3

5 ماه پیش

هر بازیکنی روز بد،خوب داره و امروز روز گولیسیانی نبود و این رو هم نباید فراموش کنیم که گولیسیانی چه زحمت های برای پرسپولیس کشید و چه گل های حساسی هم زده پس عاقلانه ترین راه اینه که حمایتش کنیم تا برای ادامه فصل روحیه ش برگرد چون با مصدومیت پورعلی گنجی شدیدن به این بازیکن نیاز داریم.


سعید بهرامی

-2

2

5 ماه پیش

بازی که نبود خر در چمن بود ولا بخدا یحیی با اون تغویص های مصقرش


نیما

-2

2

5 ماه پیش

اخراج درویش و یحیی


مهدی کمندانی

-4

3

5 ماه پیش

تیمی کہ نزنہ باید گل بخورہ فدای سر تک تک بازیکنان انشاللہ بازی استقلال جبران میکن


حسین

-2

0

5 ماه پیش

نمیدونم یحیی چه معامله ایی بااین دانیال کرده که اونو فیکس بازی میده در،صورتی که درحد نیمکت نشینی پرسپولیس نیست م


حمیدکرمانی

-1

1

5 ماه پیش

اخه توازادی که بادوهافک دفاعیی وتک مهاجم بازی میکنه


سعید بهرامی

-4

4

5 ماه پیش

سلام خدمت دوستانه پرسپولیسی ما با یه بر عاشق پرسپولیسی نشیدیم که بایه باخت هم پشت تیم مو خالی کنیم ولی آقای درویش آقایان مدیرعامل خداوکیلی این رسمش نیست که ۷۰ هزار تماشاگر بیاد آزادی باناراحتی برگردن آقا قسم تون میدم شما رو به قرآن اگر نمی خواید یا توان اداره تیم پرسپولیس و ندارید از باشگاه برید حالا آقای درویش خان هی برو کربلا که الهی بری دم بلا


مهرداد
(در پاسخ سعید بهرامی)

-1

0

5 ماه پیش

واسه بردن نفت دل نفره هم مسی لازمه ... اینقدر ضعف یحیی رو نشور


بختیاری آریایی

0

3

5 ماه پیش

لابد الان میاید میگین ما توی این هفت سال 6تا قهرمانی اوردیم خاک تو سرتون این جامهای پلشت به درد خودتون میخوره من موندم چطور بازیکنی مثل اسماعیلی فر 90 دقیقه سانتر خوب انجام نمیده پشمهای رضاییان بهتر از اسماعیلی فر و امثال این بی عرضه بودن فقط باید بگیم افسوس یه مربی داریم که فقط بلده دقیقه 85بازی تعویض کنه اگه بیرانوند نبود 6تایی میشدیم خدا لعنتتون کنه چه فایده فقط میتونیم حرص بخوریم به خاطر این پلشتا حرومتون باشه هر چی پول میگیرین به خدا که سالی 1میلیارد هم از سرتون زیاده لعنت بهتون


SeyedMani

-3

2

5 ماه پیش

اخراج یحیی


علی مقرب

-2

2

5 ماه پیش

آقا چرا نمیخواید باور کنید آفتاب یحیی تو پرسپولیس دیگه غروب کرده فایده نداره دیگه یحیی برا پرسپولیس


raheem Azarkoosh

-1

4

5 ماه پیش

امیدوارم تو لیگ هم ب نتیجه نرسیم تا بلاخره ی تصمیم درست برا باشگاه گرفته بشه نخواستیم این بردهای ۱ صفر یکی در میان رو لعنت به جد و آباد باعث و بانی این همه بدبختی از سر درد دارم میمیرم کی باید جواب بده؟


قلب آ تشین

0

3

5 ماه پیش

تمام بار حمله بیشتر تیمها بال چپ وراستشون هستش ولی ما متاسفانه ضعیفترین چپ وراستهتای تا ریخ پرسپولیس داریم این فصل هیچ امیدی به پرسپولیس نیست چون یک تیم اصلا یک دست نیست.دوندگی وجنگتدگی خیلی پایین هستش .اینقدر ناراحتم که دارم دیونه میشم


احمد نوری اسرمی

-3

6

5 ماه پیش

از نظر فنی تیم خوب بازی کرد ولی اشتباهات فردی عامل باخت بود . مصدومیت بازیکنا سر بازیها بدجور تیم عذاب داد . بازی قبل عمری مصدوم شد این بازی عالیشاه . موقعی که باید تیم آرامش داشت و تمرین میکرد آقایون رفتن دنبال حاشیه . حالا افسوس بازی تو عربستان و تاجیکستان بخوریم فایده نداره پس باید از تیم‌حمایت بشه بریم سراغ بازی با هوادار و کیسه حکومتی


طاها صفدری

-3

3

5 ماه پیش

فقط عامل اصلی باخت پرسپولیس اشتباه گولسیانی بود که پلانتی را نتوانست گل کند اینقدر هم به آقای گلمحمدی تهین نکنید سپاس.


م م

0

4

5 ماه پیش

مشکل از گولسیانی نیست برای هر بازیکنی پیش میاد پرسپولیس هم امشب حذف نشد بازی النصر که هشتاد دقیقه با یه بار بیشتر هیچ کاری نکردحذف شد اونم بخاطر ترس کادر فنی و آوردن دلیل که شاهکار کردیم به النصر ورونالدو نباختیم اگه قبول کنیم که گروه پرسپولیس مرگ بود برای صعود احتیاج به یه شانس داشتیم که فرشته شانس ما اخراج بازیکن النصر از شانسمون بدلیل ترس استفاده نکردیم ،وگرنه باخت به الدحیل که هیچ استرسی نداشت خیلی عجیب نبود الان مشخص شد که با اون همه تعریف و تمجید الکی اون مساوی هیچ ارزشی نداشت فقط همه استرس رو کشوندیم به این بازی مرگ و زندگی اونم تو آزادی من اینارو پیشبینی میکردم و میدونستم نمیشه رو یه تک بازی قمارکرد باید قبل از این بازی کارو تموم میکردیم که ترس بیخود داشتیم ،حالا آماده بشید برای طعمه های رقیب‌های داخلی


قلب آ تشین

0

2

5 ماه پیش

خدایا دیگه بسه دیگه تحمل نداریمممم.پرسپولیس تبدیل شده به یک تیم معمولی.این تیم جون بردن نداره خیلی خیلی خیلی راحت گل میخوره وبه زور گل میزنن.بابا این دانیال ونعمتی در حد پرسپولیس نیستن خیلی تلاش دارن اما در بهترین فرمشون یک بازیکن معمولی هستن.باید قبول داشت که این تیم بدرد اسیا اینم تو این فصل نمیخورد حتی برای بازیهای تداخلی لیگ هم کلی مشکل داره.همه چیز مهیا صعود بود ولی پرسپولیس توانشو نداشت از کادر گرفته تا بازیکنان.حیف حیف اینهمه تماشاگر.


سرخدل عاشق

-1

2

5 ماه پیش

ما الان نباختیم همون پیش فصل باختیم که با تمرینات کادرفنی از خود راضی لیگ شروع نشده این همه مصدوم دادیم اوج فاجعه هست دروازه بان توپ رو میخواد بلند پرتاب کنه میافته مصدوم میشه و ... حریف استقلال تاجیکستان نمیشیم تا این همه فشار و سختی رو تو دو بازی سخت با النصر و الدحیل متحمل بشیم البته خیلی سخت نبودن ولی ما به لطف تمرینات امپراطور توان فشار آوردن به تیم ده نفره النصر و تیم بیخیال الدحیل
رو هم نداشتیم از دست دادن پنالتی هم نتیجه همین فشار سهل انگاری ها بود البته به نظرم نه پنالتی بود نه واقعا لیاقت صعود رو داشتیم آقای امپراطور به دستاورد گذشته جام نمیدن تو پرسپولیس همیشه باید بهترین باشی شش بازیست که نبردیم و توان زور زدن هم نداریم به لطف تمرینات آقای امپراطور...وقتی میگم با ستاره های بالغ دوران برانکو کارشو پیش برده یعنی همین بیرانوند که اگه نبود آبروریزی میشد...


ع حسین زاده

-1

3

5 ماه پیش

کباب بره و بوقلمون رو برای اساتيد آماده کنن چراکه کار بزرگی انجام دادن، و دل هواداران رو شاد کردن، الان متوجه میشیم که که تخم مرغ آب پز و سیب زمینی هم از سرتون زیاده، بی غیرت های بی خاصیت، چه عجب آقای گل محمدی نعمتی رو تعویض کرد، و احمدی جوان رو بازی داد، مسخره خودت و جد و آباد خودت رو کن، هر گندی خواستن اساتيد زدن اونوقت تو وقت های تلف شده این بدبخت ها رو به زمین می‌فرستی، هنوز بازیکنان تیمت تو یک سانتر معمولی عاجزند، و حتی اونقدر قدرت نداره تا توپ به محوطه جریمه برسه، آیا غیر از کم کاری و تعطیلی تمرینات و بهانه گیری های الکی ،عامل اصلی این همه ناکامی نیست؟تو بازی هایی که ضربات ایستگاهی تو باز کردن گره بازی ها تاثیر گذار هست و همچنین شوت از راه دور، بازیکنان پرسپولیس عرضه همین کار را هم ندارن، باز هم برای پول و پاداش اعتصاب و تمرینات تیم رو تعطیل کنید، تف به شرف وغیرتتون.


احمدعلی عباسی

-1

3

5 ماه پیش

هواداران درورزشگاه
خیلی خوب جواب باخت رابه درویش و گل محمدی دادند
آقایان مرفه بی درد اگر گوش شنوا دارید
لطفا حیا کنید و رها کنید
هواداران عصبانی البته باید فدراسیون و وزارت نامرد ورزش هم موردحمله خودقرارمیدادندکه
باشگاه مردمی پنجاه میلیونی رابه این روزانداختند


سیدعلی‌میرکاظمی

0

0

5 ماه پیش

بازی‌برد‌بود‌ما‌همه هواداران ‌برد‌می‌خواستیم.


بختیاری آریایی

0

2

5 ماه پیش

بیشرفا خاک توسرتون حیف این همه تماشاگر یه مشت پلشت جمع شدین دور هم فیط باید حرص بخوریم به خاطر یه مشت بی ارزش تا تقی به توقی هم میخوره کونتون پاره میکنین حرومتون باشه این پولابب که میگیرین


اصغر صمدی

0

2

5 ماه پیش

نمیدونم.نميدونم..آیا واقعا زورمون نمی‌رسید.!؟ گل رو که زدیم و پشت سرش هم که خوردیم..دیگه کلا بازی آرام دنبال شد،همون چیزی که تیم حریف میخواست.آفا یحیی بابت لحظات خوش ممنونیم ولی تیمی که برد میخواد ۲ هافبک دفاعی نمیزاره.تیمی که برد میخواد از نیمه زمین حریف اینطرف نمیان و حریف رو میبنده..حیف شد.دحیل قوی نبود ما راه به جایی نداشتیم.یک مهاجم نظیر اولونگا داشتیم نه مثل مهدی عبدي داشتیم النصر رو برده بوديم و الان کار تموم بود.شب هممون خراب شد.شب همگی بخیر.


رادین رستاک

-2

2

5 ماه پیش

درسته تعویض های یحیی اشتباه بود ولی واقعا دستش رو نیمکت خالی بود یه کم باید با انصاف باشیم


کسری پرسپولیسی

-2

2

5 ماه پیش

همونایی که تا دیروز از یحیی حمایت میکردن الان تازه به خودشون اومدن و تازه فهمیدن که یحیی مقصر اصلی این بازی های ضعیف و بی برنامه س ، یحیی تاریخ انقضاش تو پرسپولیس تموم شده دیگه ، تا کی نمیخواین متوجه بشین


سعید براهویی

-2

1

5 ماه پیش

بهترین گزینه برا جانشینی یحیی تارتار هسته


ع حسین زاده

-1

3

5 ماه پیش

خدا لعنتتون کنه که همین اندک دلخوشی مردم رو تبدیل به زهر کردین، آقای گل محمدی با یک استعفای واقعی، رو زخم این همه هوادار مرهم بزار، باز هم تفکر غلط، تعویض های دیر هنگام، گذاشتن ۲هافبک دفاعی همزمان، تو بازی که صددرصد نیاز به برد داشتیم، ای کاش دانیال به این بازی نمی‌رسید، چون نه تنها خاصیتی نداشت، بلکه رو گل اول به تنهایی پرسپولیس رو نابود کرد، مگه میشه بازیکن اینقدر بی شعور و نفهم باشه ،بازی با النصر که بی خاصیت بود، تو این بازی دیگه اوج هنر نمایی خودش رو نشون داد، گولسیانی هم به تنهایی برای الدحیل کار را درآورد و پرسپولیس رو نابود کرد، توپی که راحت میتونست تبدیل به اوت دستی کنه، خیلی راحت تقدیم مهاجم ششدانگ الدحیل کرد که به راحتی از این موقعیت ها نمیگذرن، دفاع اوج فاجعه بود، اگر بیرانوند نبود معلوم نبود چه غلطی می‌کردن، باز هم نبود عالیشاه و امیری خودشو نشون داد، این همه مصدومیت دیگه نوبره، تف به شرف و غیرت نداشته شما.


hosseinkeraat

-1

0

5 ماه پیش

فیلم سینمایی


یزدان میرزایی

-1

0

5 ماه پیش

گل محمدی تر کار.


امید

0

1

5 ماه پیش

عامل باخت امروز پرسپولیس غرور و تکبر بازیکنان بود ، بعدشم یحیی که هیچ وقت پلن دیگه بری گل زدن نداره ، فقط ارسال از کناره ها . بعد از این دوتا گولسیانی نازنین بود که با اون پنالتی و اون حرکت بری خطا گرفتنش کل تیم نابود کرد. نابود. گولسیانی امروز تیم نابود کرد نابود. لعنت بر باعث و بانی این حذف.


علی بحرانی تیا

-2

1

5 ماه پیش

بچها زحمت کشیدن خدایش راضی باشید روحیه باید عالی باشید چند روز دیگه دربی بهم نریزید تیم محکم محکم دربی همین بس


habib norouzi

-1

1

5 ماه پیش

ما به قلعه نویی باختیم که تیم ناقص کرد مربی تیم ملی باعث شکست هست


ابراهیم لشگری پور

-2

1

5 ماه پیش

آقای گل محمدی لطفا همین امشب اسنعلا ردت ررو تفکراتت دیگه به درد تیم‌پرسپولیس نمیخوره


habib norouzi

-2

2

5 ماه پیش

بچه ها یحیی مقصر نبود


مجتبی

-2

1

5 ماه پیش

چرا دانیال و نعمتی باید فیکس بازی کنند واقعا بیشعوری یحیی یک سانتر نمیتونند انجام بدهند


پرسپولیس

0

2

5 ماه پیش

بیرانوند..کنعانی سروش صادقی ترابی عمری ....۵ بازیکن انگار نداشتیم بخصوص اسماعیلی فر افتضاح افتضاح


رضافرخنده

-2

1

5 ماه پیش

لعنت بهت یحیی


جان فدای پرسپولیس

-1

2

5 ماه پیش

هزار کفر کردم اخه چ بلایی داره سر پرسپولیس میاد تیمی که باید ده تا میزد جلو 60هزار هوادار میبازه.ایا وقت رفتن نیست .ایا بازم حرفی زد و هزاران ایا دیگه


رضافرخنده

-2

0

5 ماه پیش

یحیی،استقلالی،جان مادرت و زنت برو فقط تا پرسپولیس،بیچاره نکردی،


Rohollah Mousavi

0

2

5 ماه پیش

همتون خاک پای برانکو بشید بی غیرتا


ع حسین زاده

-2

3

5 ماه پیش

آقای گل محمدی بی خاصیت، تا تونستی با حمایت هواداران، مشکلات فنی تیم رو پشت کوبوندن درویش توسط هواداران قائم کردی، تیمی که تو ۶بازی پشت سر هم نتونه بازی رو ببره، مشکلات فنی داره نه مدیریتی، باز هم ترکیب مزخرف و تعویض های مسخره و دیر هنگام تیم رو نابود کرد، بسه دیگه، توی بی خاصیت لیاقت این همه حمایت رو نداری، اون دانیال بی خاصیت وقتی نیمه اول افتضاح بود چرا تا دقیقه ۹۰ تو زمین بود، باز روزی که نیاز به برد داشتیم با ۲هافبک دفاعی اون هم ریگی بی خاصیت بازی کردی و عمری بدبخت رو به نیمکت دوختی، درصورتیکه وقتی عمری اومد همه کار کرد ولی اون گولسیانی بی شرف یک تنه پرسپولیس رو نابود کرد، هواداران پرسپولیس چه گناهی کردن که باید توی بی خاصیت و بازیکنان بی غیرت تو رو تحمل کنن، الدحیل با بازیکنان ذخیره جلوی این همه هوادار نتونستی ببری، تف به شرف نداشته شما، خدا لعنتتون کنه که باز کام میلیون ها هوادار پرسپولیس رو تلخ و زندگی اونا رو نابود کردین.


امین زارع

-1

0

5 ماه پیش

خاک دو دستی تو سرتون بااین بازی کثیفتون عوضیا


مرتضی کورد

-3

2

5 ماه پیش

به یحیی چیکار دارید یارو پنالتی گل نمیکنه بعد خودش سوتی میده گل میخوریم یحیی چیکارست بازیکن نداره تعویض کنه یحیی چیکارست یه ذره منطقی باشید


پرسپولیس

-2

1

5 ماه پیش

اقای گل محمدی فقط تنهاچیزی که خوشحالمون می کنه استفابدی


محمد

-2

1

5 ماه پیش

معلوم شد که یحیی گل محمدی مربی خوبی نیست ومربی پرسپولیس باید مربی خوبی باشد نه که از آن تعریف کنند


رضاسعادتمند

-2

1

5 ماه پیش

سعادتمند خدالعنت کنه گل محمدی ۲تامهاجم هم که داشت نخواست یابویی راگرفت اینها کی بودن تو گرفتی اول فصل حالا تولیگ هم باخت روی باخت


مهدی

-2

1

5 ماه پیش

توی ورزشگاه آزادی!!! جلوی اینهمه تماشاگر!!! مقابل تیم بی انگیزه و صعودنکرده ی الدحیل!!! بازی رو باختیم!!! لعنت بر تفکرات یحیی.


عبدالرحمن لشکری

-3

3

5 ماه پیش

تنها کسی که در این ناکامی کمترین نقش رو داره آقا یحیی هستش؛ لعنت به درویش مزدور که دستور داشت تیمو نابود کنه؛ حالا برو برای بالادستیات جشن بگیر و شیتیل خودتو ازشون بگیر خوشخدمتیتو کردی کثافت


مهران پرسپولیسی

-1

0

5 ماه پیش

پرسپولیس بازی بعدی هم با هوادار میبازه چون این پرسپولیس مریض و مریضه و مسببش درویش نابکار و گل‌محمدی نابکار هستن


پدراام دهدشتی

-1

1

5 ماه پیش

نه مدیرعامل درستی نه سرمربی درستی، انتظار هیچی نداریم، حسرت چی بخوریم؟


مهدی

-2

1

5 ماه پیش

لعنت بر یحیی گلمحمدی


مهرداد

-2

2

5 ماه پیش

شش بازی چهار امتیاز .... سه بار برد رو با مساوی و باخت عوض کردیم ... این همه مدافع ... مثل درخت وایسادن ... توی تهران جلوی هوادار تحقیر شدیم .... ولی ولی ولی ... یحیی گل محمدی فنی ترین سرمربی ایرانه ...... من هوادار فنی ترین سرمربی ایران رو نخوام چکار کنم ؟ با والله قسم همین فردا اینا اعتصاب کنن باز یه سری پولی نویس ازشون حمایت می کنن ...


مهدی

-9

16

5 ماه پیش

عامل باخت، فقط و فقط یحیی.


مهران پرسپولیسی

-9

14

5 ماه پیش

پایان کار درویش ناکارآمد و گل محمدی ناکارآمد، تمام


مهدی

-6

14

5 ماه پیش

اولین تعویض یحیی، سعید صادقی بود!!!!!!!!!!!! برید فیلم بازی رو ببینید!!!!!!!!!!!! سعید صادقی از بهترین ها و دونده ترین های تیم بود!!!!!!!!!!!! ای خاک بر سرت یحیی.


مهدی

-1

12

5 ماه پیش

تیمی که همیشه در مراحل بالای آسیا بود، حالا از گروهش صعود نمیکنه!!! حتی بعنوان تیم دوم!!! حذف با خفت!!!


حسین سانبلی

0

17

5 ماه پیش

💔💔💔💔خدا برای باعث وبانی این دلهای شکسته نسازه ما که حلال نمی کنیم


مهدی

-2

12

5 ماه پیش

عامل باخت، نبودن بازیکنانی که یحیی سد جلوی آنها شد که به پرسپولیس نیان، یا به زور از پرسپولیس برن.


مهران پرسپولیسی

-3

9

5 ماه پیش

یه پنالتی زن خیلی خوب ندار پرسپولیس، پرسپولیس از نظر روحی و روانی بازی رو باخته دیگه‌و نمیتونه دیگه کاری بکنه


مهدی

-1

12

5 ماه پیش

عامل باخت، عدم استفاده ی مناسب از تعویض ها


حسین سانبلی

-1

13

5 ماه پیش

ما متأسفانه همیشه خودمان فریب می‌دیم این تیم برای موفقیت تو آسیا بسته نشده بود خوشبینانه حالت اگر تیم صددرصد خودش بود شاید یکی دو مرحله دیگه بالا می‌رفت اما قهرمانی بی هیچ وجه نمیدانم همیشه گفتن شکستها وناکامی ها پلی هستند برای موفقیت و برنده شدن های آینده اما او اینجا برعکس هستش همیشه بدتر از گذشته خود ظاهر میشیم باز هم مثل همیشه دل وغرور شکسته ما هواداران چیزی عایدمان نشد حالا چه کسی جوابگوی ماست چند سال دیگه باید در حسرت قهرمانی آسیا بسوزیم خدا از باعث وبانیاش نگذره ما که حلال نمی کنیم


مهدی

-6

11

5 ماه پیش

عامل باخت، تفکرات یحیی


مهدی

-6

10

5 ماه پیش

لعنت بر یحیی


مهران پرسپولیسی

-2

11

5 ماه پیش

هم درویش نابکار خیای بد کا کرده و هم یحیی در بعضی مواقع اون هم خیلی بد کار کرده


مهدی

-5

10

5 ماه پیش

تا وقتی دحیل تعویض نکرد، یحیی متوجه نبود که گزینه ای بنام تعویض وجود دارد!!!!!! ای خاک بر سرت یحیی.


مهران پرسپولیسی

-1

6

5 ماه پیش

پرسپولیس دیگه از نظر روحی و روانی باخته و نمیتونه بازی رو برگردونه معلوم‌نبود این تعویضهای خیلی بد آخر بازی چی بود با این ۱۳ دقیقه وقت اضافه نمیشد به تیم روحیه داد تا دو گل بزنه


مهدی

-3

7

5 ماه پیش

تیم نفس نداره، یحیی بعنوان اولین تعویض!!! دونده ترین بازیکن یعنی صادقی رو میکشه بیرون!!!!!!


رضاا خاان

-5

8

5 ماه پیش

اقاای گو لبساانی به تنهای سر پرسپولیس را به بااد دااد


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

7

5 ماه پیش

و باز هم دقیقه ۸۷تعویض کردیم....عجب مربی باهوشی داریم......


مهران پرسپولیسی

0

5

5 ماه پیش

بله نزدی خوردی پرسپولیس


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

1

5 ماه پیش

چرا ای دانیال و سرلک تعویض نمیکنه خدااااااااااااا.......... خداراشکر باز شر سعید صادقی کم شد


مهرداد

-1

7

5 ماه پیش

این همه مدافع مثل درخت وایسادن نگاه کردن


جوادشیخی

0

7

5 ماه پیش

تا دانیال سمت راست بازی میکنه هیچ امیدی نیست یحیی تورواون خدایی که میپرستی دانیال وریگی رابزارکنار بخدا اینادرحد پرسپولیس نیستن


جوادشیخی

0

6

5 ماه پیش

خدایا خدایاشردانیال راازپرسپولیس بکن کاریکن دیگه نتونه تااخرفصل بازی کنه


ع حسین زاده

0

3

5 ماه پیش

همه تیم ها برای پرسپولیس بازی کردن ،ولی پرسپولیس نمی‌خواد برای خودش بازی کنه، باید فاتحه صعود رو بخونیم، باز هم دانیال باز هم پر کردن آفساید، و باز هم ضعیف تر از قبل تو سانتر کردن، فقط خدا باید تو نیمه دوم به داد پرسپولیس برسه، چون پرسپولیس بردن را فراموش کرده، خدایا خودت به داد ۴۰میلیون هوادار پرسپولیس برس.


omid

0

5

5 ماه پیش

کل تیم یه طرف پای راست رامین رضائیانم یطرف سانت کردنشون صفرررر


محمد صادق مداح فر

0

4

5 ماه پیش

چرا عمری رو نمیزاره تو ورزشگاه هستم دارم سکنه میکنم به خدا یحیی ی کاری بکم جان بچه ات


علیرضا

-1

3

5 ماه پیش

لعنت برت با این ترکیب کجامربی تو


فرهاد

0

0

5 ماه پیش

وای وای وای ، چه شروع زیبا و طوفانی چه حرکت محشری از هواداران و چه گلی اما میلیاردها حسرت و افسوس از یک غفلت نابجا ، ناراحتی ش با پنج گل م فراموش نمیشه ، یک لحظه بازی رو وا دادن ضربه خوردیم چه جوری اینجوری شد آخه خداااااا


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

2

5 ماه پیش

به امید خدا بعد بازی پرسپولیس تیم خوشحال


علیرضا ولی یاری

0

2

5 ماه پیش

عالی


حسن شاهین

0

2

5 ماه پیش

ب امید برد


hosseinkeraat

0

2

5 ماه پیش

عالی بود


hosseinkeraat

0

2

5 ماه پیش

عالی

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال