ارتش سرخ دات کام

اخبار

حذف تلخ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 159 اظهار نظر

-

2 سال پیش

حذف تلخ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

ارتش سرخ دات کام :
حذف تلخ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی
تیم فوتبال آلومینیوم اراک با هدایت سیدمهدی رحمتی موفق شد پرسپولیس را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست بدهد و به نیمه نهایی برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز (یکشنبه) از ساعت 20:35 و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود آلومینیوم خاتمه یافت. احسان پهلوان (9) و مهدی ترابی (3+45 - پنالتی) برای پرسپولیس و محمدرضا آزادی (21 و 64) و محمد علی‌نژاد (52) برای آلومینیوم گلزنی کردند. ضمن اینکه محمدرضا آزادی در دقیقه 70 یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی (23 - سعید آقایی)، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان (85 - منوچهر سفروف)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (67 - رضا اسدی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (67 - مهدی عبدی) و شرزود تمیروف (85 - حامد پاکدل).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (80 - امیر نوری)، محمد علی‌نژاد، میثم مجیدی (53 - پوریا آریا کیا)، محمدرضا آزادی (89 - امیرمحمد هوشمند)، میلاد فخرالدینی (89 - نیما درودی)، اسماعیل شریفات (89 - مهرداد بایرامی) و محمود قائدرحمتی.

داور: وحید کاظمی

نیمه اول
دقیقه 3: میلاد سرلک پشت محوطه جریمه آلومینیوم و روی توپ برگشتی صاحب توپ شد که شوت سنگین او را پورحمیدی برگشت داد. کمال کامیابی‌نیا در موقعیتی خوب توپ برگشتی را گرفت، اما ضربه او دقیقاً به جایی زده شد که دروازه‌بان آلومینیوم حضور داشت تا این توپ هم توسط او دفع شود، توپی که در نهایت راهی کرنر شد.

دقیقه 4: محمود قائدرحمتی به دلیل اعتراض به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 9: احسان پهلوان در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم و روی پاس امید عالیشاه صاحب توپ شد که پس از کنار زدن مدافعان، با یک بغل پا توانست دروازه پورحمیدی را باز کند.

دقیقه 21: وحدت هنانوف روی پاس رو به عقب و فشار تیم آلومینیوم، دچار اشتباه شد که محمد علی‌نژاد با فراری پشت مدافعان و پاس در عرض به محمدرضا آزادی، کار او را برای باز کردن دروازه پرسپولیس آسان کرد.

دقیقه 27: میلاد سرلک بار دیگر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را باز هم پورحمیدی دفع کرد و زمانی که رامین رضاییان قصد داشت از توپ برگشتی استفاده کند، دروازه‌بان آلومینیوم توپ را مهار کرد.

دقیقه 31: محمود قائد رحمتی این بار قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که احمد گوهری ضربه این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه 39: این بار نوبت امید عالیشاه بود تا با شوت از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که این بار هم پورحمیدی تن به کرنر داد.

دقیقه 40: کرنر ارسالی روی دروازه آلومینیوم در رفت و برگشت و مقابل دروازه این تیم مقابل سه بازیکن پرسپولیس قرار گرفت و موقعیتی مناسب برای گلزنی بود، اما پورحمیدی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 42: بار دیگر محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی در خط دفاعی پرسپولیس یک همکاری دو نفره را آغاز کردند تا بلکه آلومینیوم برای بار دوم به گل برسد، اما این بار ضربه نهایی آزادی قدرت کامل را نداشت تا گوهری توپ را مهار کند.

دقیقه 43: باز هم پرسپولیسی‌ها از پشت محوطه جریمه و با شوت قصد داشتند دروازه آلومینیوم را باز کنند که این بار توپ پس از برخورد به مدافعان و گرفته شدن قدرت آن، در اختیار پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه 1+45: ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه آلومینیوم برای شرزود تمیروف، با دخالت میثم مجیدی همراه شد و داور مسابقه علاوه بر اعلام خطای پنالتی، مدافع آلومینیوم را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 3+45: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست این توپ را گل کند.

دقیقه 3+45: مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم به دلیل اعتراض به داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه 49: ارسال اسماعیل شریفات به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر محمود قائد رحمتی همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: محمد علی‌نژاد که روی گل نخست آلومینیوم تأثیر پررنگی داشت، این بار با شوتی فنی و از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 61: اسماعیل شریفات پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که احمد گوهری دفع ناقصی داشت و روی توپ برگشتی باز هم بازیکنان آلومینیوم شریفات را صاحب توپ کردند که این بار ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه 63: محمود قائدرحمتی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که گوهری تن به کرنر داد.

دقیقه 64: تعلل خط دفاعی پرسپولیس و توپی که به محوطه جریمه این تیم وارد شده بود، به محمدرضا آزادی رسید تا این بازیکن با یک چرخش و ضربه‌ای دقیق، دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 69: وحدت هنانوف بار دیگر با اشتباه خود و پاس رو به عقب، بازیکنان آلومینیوم را در موقعیت گل قرار داد که این بار احمد گوهری با خطایی که انجام داد، به آلومینیوم پنالتی داد. ضمن اینکه گوهری با کارت زرد هم جریمه شد.

دقیقه 70: محمدرضا آزادی پشت ضربه پنالتی ایستاد که احمد گوهری موفق به مهار این پنالتی شد.

دقیقه 72: رضا اسدی به دلیل خطایی که روی علیرضا نقی‌زاده انجام داد، با کارت زرد جریمه کرد. از سوی دیگر رامین رضاییان اعتقاد به وقت تلف کردن تیم آلومینیوم داشت و با بیرون گذاشتن ساک پزشکی از داخل زمین به بیرون زمین، به این مسئله اعتراض کرد که دخالت وحید محمدزاده یک درگیری را میان بازیکنان دو تیم ایجاد کرد. داور مسابقه نیز به همین دلیل رضاییان و محمدزاده را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 82: رضا اسدی ارسالی روی دروازه آلومینیوم داشت که ضربه سر مهدی عبدی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 85: یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس شکل گرفت که ارسال روی دروازه می‌توانست با اثر گذاری وحدت هنانوف به موقعتی جدی تبدیل شود، اما بازیکنان آلومینیوم توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 2+90: میلاد سرلک به دلیل خطا روی مصطفی احمدی با کارت زرد داور جریمه شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148544
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سامان ❤پرسپولیس❤

0

1

2 سال پیش

اقا یاخانوم آی لاو پرسپولیس..گنده تر از دهنت زر میزنی تیم باخته مقصرش کادر فنیه..چرا میگی تیم‌اشغال پرسپولیس؟؟همین شماها هستین ک حاشیه درس میکنین.دیگ نشنوم ب نام پرسپولیس کسی توهین کنه


محمد رضا محمدی

0

3

2 سال پیش

واقعا شل محمدی مربی نیست


ali

0

4

2 سال پیش

یحیی بزن بیرون چرا انقد دیر تعویض می‌کنی دهنمون سرویس شد اقای مربی خود خواه


علی رضا مهدیخانی

0

4

2 سال پیش

تیم اینقدر ضعیف شده که انچوچک هایی مثل رضا پشگله براش کری میخونه سید مهدی تو خواب بردن تیم ما رو نمیدید امد و برد بقیه هم مثل این دیدید پیکان با یک مشت جوان کیسه رو سکه یک پول کرده بود و فیفی ریده بود به خودش ولی ما چی بازی مساوی شد ولی شانس آوردیم چون دیگه این روزها هر تیمی وارد نیمه ما میشه احتمال گل زدن داره گذشت دوره برانکو که اگر یک تیمی به پرسپولیس گل میزد جشن میگرفت الان هر ننه قمری برای ما شاخ شده و متاسفانه اگر یحیی بره برانکویی نمیاد احتمالا یکی مثل یحیی میاد و باز خون به دل ما میکنه و باز همون حکایت قدیم چند سال تکرار میشه تا باز یک برانکویی از راه برسه متاسفانه


علی اکبر عزت پور

-1

6

2 سال پیش

فقط میتونم بگم برای یحیی بی غیرت متاسفم 😏😩😭


raheem Azarkoosh

0

4

2 سال پیش

خدا ب همه همتون مرگ بده ی بازیکن بی نام ونشان میاد اینجوری خودشو نشون میده شماها ارزش این باشگاه و لباسو ندارین آشغالهای عوضی ديگه کارمون از سکته هم گذشته


raheem Azarkoosh

-5

1

2 سال پیش

من میگم مقصر یحیی نیست ی دونه بازیکن خوب وبا غیرت تو تیم نداریم نذاشتن بازیکن بگیره


مرتضی پریش

0

4

2 سال پیش

کجاست پرسپولیس هماهنگ خدایش یحیی واقعاً وا دادی نه مربی داریم نه بدنساز داریم این چه وضعیه چی بگم دیونه کردی دوباره امشب مارو خدا ازت نگذره به چای این همه بهونه گیری فکر بازی بودی فکر آرنج تیمت


مرتضی پریش

0

5

2 سال پیش

چقدر بدبخت شدیم که هر بازی دنبال اشتباه داوری میگردیم


مصطفی داودی

0

4

2 سال پیش

میگم یه طالبان بیاریم بهتر از یحیی ملا نیست


مصطفی داودی

0

6

2 سال پیش

خدارا شکر. امسال با یحیی نرفتیم آسیا 6ت6بخریم...لاشی


اکبر بازی

0

5

2 سال پیش

مشکل ما لک وهنا نوف نیست مشکل ما یحیی گلمحمدی حرومزاده است که اول فصل عرضه نداشت یه بدنساز خوب وتمرین دهنده خوب بگذارد کنار خودش دهقان حسین پور واحمدزاده را فراری داد وبازیکنان باکیفیتی مثل شریفی. ابراهیمی وپاکدل را نابود کرد


امیر افشار

-1

4

2 سال پیش

خدایی تا الان هم که یحیی مربی پرسپولیس هست از فرهنگ و شعور هوادارای بافرهنگ پرسپولیس بوده این همه بهت احترام گذاشتیم حالا نوبت تو است که احترام بزاری و استعفا بدی به خدا تو این دوسال گذشته هم ترکیب برانکو بود که قهرمان شدیم نمیخواهیم بی احترامی بهت کنیم لطفا مرد باش و استعفا بده


h e m

-1

3

2 سال پیش

این یحیی بی عرضه بادلالی مثل دوبار قبلی یه مشت بازیکن مازادمیاره برای پرکردن جیبش وفصل بعد خون به دل هواداران میکنه.


رادین رستاک

0

4

2 سال پیش

آقای گلمحمدی به عنوان کسی که فقط طرفدار فوتبالم واز مربیگری چیزی بلد نیستم میگویم به خاطر ۱-لج کردن بیجا با حامد لک اولا باختیم چون مجسمه لک تو دروازه صد تا گوهری می ارزه ۲-وقتی هنانوف داره بد بازی میکنه وتمرکز نداره چرا سید جلالو نفرستادی تو زمین ۳-تعویضات کاملا اشتباه بود بطوریکه در دقایق پایانی میتونست یه گل دیگه هم دریافت کنی ۴-شما کلا تیمو رها کرده ای ودنبال حاشیه هستی لطفا با احترام خودت برو وبزار مربی در سطح برانکو بیاد امسال عصبیمون کردی حسابی تا الان پشتت وایسادیم ولی دیگه نیستیم با حترام خودت تیمو ترک کن چون در ادامه لیگ نتایجی بهتر از این نمیگیری


محمدرضا معتمدی

0

5

2 سال پیش

آقای گل محمدی عزیز اثرات پروفسور در تیم تموم شده و کاری از دست شما برنمیاد ،برای پرسپولیس شما باید مربی باشی نه سرمربی. برادرمن چی میخوای بگی همون لحظه ترکیبت مشخص شد باختت مسلم بود اونم به تیمی که والا تیم امید پرسپولیس میتونست شکستش بده ،میخوای بکشی مارو کشتی دیگه چی میخوای عزیز من کوچکی برا پرسپولیس .فقط جواب هوادارو بده که برنامه ات چی بود.با حرمت برو برو برو برو برو


هوادار

0

4

2 سال پیش

این سرمربی ومربیانی مثل مطهری وفنائی توان بزرگی ندارندبایددرهمان تیمهای پدیده وخیبروتیمهای معمولی مربیگری کنندمربی بیسوادی که هیچ تاکتی برای اهداف تیم نداردچراتیم یک شوتزن نداردچراهیچ برنامه ای درمقابل تیمیکه دفاع میکندتاکتیک جدیدنداردچراسیدجلال رادرارنج نمیگذاردچرابازبکن تاجیک که باعث خوردن گل میشودراتعویض نمیکندتاخطای پنالتی بدهدوخیلی اشتباهای وحشت ناک باتعویضهای بدترازارنج شروع بازی دیگرخیلی مسخره است درلیگ باختهارابگردن داوروزمین زمان انداختی قبول ولی امروزدربازی حذفی مقصرکیست خجالت بکش


h e m

0

4

2 سال پیش

یحیی وکادرفنی ترسو از ترس اینکه به استقلال ببازند سعی کردند که حذف بشن تا به استقلال نخورند ترسوهای بزدل معلوم بود که قصد باختن داشتند. مرده شورببره مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان بی غیرت راکه توی این یکسال هواداران تیم را نابود کردند ، لطفا همگی کورتونو گم کنید.


mostafa

-1

4

2 سال پیش

آقا یه چیز جالب بگم بعد این افتضاح بخندید ،جناب آقای ژاوی (شما بخونید سرلک ) فرمودن دنبال یک بازیکن تاپ در حد من باشید من فصل دیگه نمیمونم میخوام برم اروپا ...!!!!
خخخخ خاک تو سر اون اروپا که یه چنین بازیکنی به لجن بکشش ...!


علی عابدینی

0

3

2 سال پیش

خیلی خار شدیم به خدا سه بار به این تیم داغون باختیم


احمد نوری اسرمی

-2

3

2 سال پیش

دو سال و نیم یه ستاره نساخت ولی کلی ستاره سوزوند و پول گرفت و نق زد . ابرومون رفت امشب سه تا از رحمتی لجن اونم تو تهران خوردیم . لعنت به یحیی دلال پول پرست


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

فقط میخوام بدونم اونایی که به یحیی امپراطور میگفتن الان حرفی برای گفتن دارن یا نه. بخدا دیگه باید به عقل این دسته ادما شک کرد . همونا یه زمانی به من که از یحیی انتقاد میکردم میگفتن کیسه کش ولی حالا همه شون جا خوردن صداشون در نمیاد


روح الا فرخشاهی

0

1

2 سال پیش

با سلام از بازیکنان خوب استفاده کنید با تشکر روح الا فرخشاهی


iman

0

4

2 سال پیش

دیگه ثابت شد یحیی دیگه تمام شده. وقتی خودتون عرضه بردن ندارید چرا میگین نمیخوان ما قهرمان نمیشیم. از همین حالا برن برانکو رو با التماس بیارن تا تیم سال بعد رو بسازه


یداله قنواتی

0

2

2 سال پیش

هواداراها خونسرد باشید کلا این تیم پرسپولیس نبود یک تیم شکست خورده بود بازیکنان بازی نکردن اینهایی که دل هواداراها را شکستن خدا دل مقصران این تیم بشکند که تمام دل خوشیها مون گرفتن غصه باهامون کردن تمام امتیازها را حذف تیم کیسه کشا ار ما گرفتن


2n sl

0

2

2 سال پیش

محمدی حیا کن برو تیم رو تو نابود کردی


امین زارع

0

3

2 سال پیش

عبدی فلج باشه به این نکبت ازبک می ارزه. لامصب چرا حنانوف کثیفو ننداختی بیرون چرا عالیشاه که تواین سن جنگنده و دونده بازی میکرد تعویض کردی لعنت به این خارجیا که خریدی


mostafa

-1

3

2 سال پیش

ضعف گل‌محمدی تو بعضی موارد کاملا مشهود مثل تعویض های نادرست و بد موقع ولی بی انصافی همه رو از چشم گل محمدی دید نمیشه افتضاحی که مدیر عامل سابق و کنونی بار آوردن رو نادیده گرفت آیا همه ی بازیکنانی که کادر فنی میخواست براش گرفتن ...! بد شانسی و مصدومیت های بازیکنان اصلی تیم هم از یاد نبرید (عیسی ، سیامک ، امیری ،عالیشاه و پاک دلم که تازه برگشتن ) به نظرم باید تو فصل جدید یه تجدید نظر اساسی کرد خرید بازیکنان تاپ و اضافه شدن یک مربی خوب بدنساز و یک مربی مکمل برای یحیی که البته با این مدیریت بعید میدونم .!!!


آروش

0

3

2 سال پیش

چاره کار سیدجلاله تیم تمرکز نداره نمیجنگند آقایی .اسدی..رامین الکی بازی میده


عباس سعادتمند

-2

4

2 سال پیش

خداوکیلی تا میتونید فقط این گل محمدی احمق بی شرف بی غیرت پول پرست را بکوبید نزارید این آشغال برای فصل بعد تو پرسپولیس بمونه وگرنه با این گل محمدی لجن نفهم تیم سقوط میکنه دسته یک!!!


آروش

0

3

2 سال پیش

وقتی سید جلال نباشه بهتراز این نمیشه چون یه رهبره چه تو حمله چه دفاع تیم تمرکز نداره جنگیدن بلد نیستن .اسدی و رامین وآقایی الکی بازی میده


ع حسین زاده

-1

4

2 سال پیش

یحیی بی شرف تیم رو نابود کرد با این ترکیب مسخره تو خیلی عقده ای و بی خاصیت هستی چرا که ابراهیمی بهترین بازیکن گل گهر بود و تو اونو نابود کردی ،با سید جلال همون کار را میکنی که با مهدوی کیا کردی اگر شرف داری خودت برو و دیگه نیا.


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

برانکو عزیزم برگرد . دیگه هیچ تیمی از پرسپولیس نمیترسه . تو ازادی جلو هوادارن از یه مربی دوروزه سه تا خوردیم . تو رو به شرافتت برگرد . لعنت بهت یحیی با اون بازیکنای خارجی داغون


mahdi

0

4

2 سال پیش

بعدشم دیگه از ناداوری و اینکه وی ای آر نیست هند نگرفته داور دقیقه آخر بازی حرف نزنید که حالم به هم میخوره از این بهانه ها، خوب باید قبول کنید که همینه که هست وقتی وی ای آر نیست لطفا بهانه جویی نکنید. یکم توجه کنید که با اشتباهات دفاع خودمون گل خوردیم وباتعویض های اشتباه آخه پاکدل که روی نوار گلزنی بوده چرا باید دقیقه80 بیاد تو زمین. شما میگید از بهانه هاتون بزرگتری پس دیگه بس کن وقتی بلد نیستی ترکیب بچینید و تعویض ها رو درست انجام بدید یقه داور رو نگیرید آخه این هنانوف هم مدافع بود با این دوتا پاس گلی که به تیم آلومینیوم هدیه کرد برای حذف تیم خودش.


محمد

0

4

2 سال پیش

اخه دلال عوضی حیف نیست ابروی پرسپولیس ببری با دلالی. به تیم عقب مانده رحمتی ببازی. لطفاً گمشو از پرسپولیس برو


سامان سرشب

0

3

2 سال پیش

یحیی حیا کن رها کن


mahdi

0

4

2 سال پیش

آقا یحیی نمی خوام بهتون توهین کنم ولی شما دیدی که هنانوف داره اشتباه میکنه میتونستی سید جلال با تجربه رو بیاری. چرا هنانوف رو تعویض نکردی، اگه تیم باخت نمی گم همه تقصیرها گردن هنانوف هست ولی هنانوف خیلی بد بود به خصوص تو چند بازی اخیر هم ازش سوتی دیده بودم واین که خودم دیدم توی چهرش پر از استرس بود، آقا یحیی چرا با سید کاپیتان با تعصب و کسی که سابقه بازی بیشتری نسبت به هنانوف، نعمتی و... داره در افتادی ، چرا چرا آخه به عیسی بازی نمی‌دید به خدا قسم غیرتی که عیسی روی پرسپولیس داره 10تا عبدی و تمیرف نداره، همه یادشون هست با انگشت شکسته برای تیم بازی کرد، اگر شما میگید رباط پاره کرده چرا توی تمریناتش آماده هست.تموم شد بهترین زمانی که میتونستید به عیسی بازی بدید همین جام حذفی بود که کار رو برامون در بیاره که بازی ندادید.


سامان سرشب

0

4

2 سال پیش

خود یحیی ترسو بود حالا ترس توی وجود تک تک بازیکنان هست دیگه خبری از روحیه پیروزی تیم برانکو نیست


یاسر دانائی

0

3

2 سال پیش

فقط نیمه اول بازی کرد اونم رو خلاقیت بازیکنا نیمه مربیان اصلا خوب بازی نمیکنه نمیدانه چکار باید کرد رحمتی نیمه دوم از گلمحمدی بهتر بود. دیگه بدرد نمیخوره دربی هم الکی با داور دعوا کرد ک فشار بهش نیارن بلد نیست تعویز کنه


amir&abd

0

2

2 سال پیش

چرا اینقدر دفاع وسط عوص میکنی ؟ پایان دوران خوش پرسپولیس رسید.استقلال که چندساله بهترینا رو جمع کرده و سپاهان هم همینطور بازیکن توپی نمونده چندسال آینده مال این دوتیمه..متاسفانه امیدی به این تیم نیست.امیری نبود تیم ریخت.مگه امیری چند فصل دیگه بازی میکنه؟! سرلک هم بره..باید برین از ماشین سازی بازیکن بگیرید..یکی مثل برانکو میخوایم دوباره تیم رو از نوع بسازه..تعویض مسخره رضاییان خوب نیست در خد شیری هم نیست ولی صفروف رو میاری چیکار؟ فضا نیست.این بازیکن فضا میخواد.دنیا به آخر میرسه با دو فوروارد بازی کنی..؟! آخر فصله هنوز دفاع وسطات معلوم نیست..یک مریی خوب با یک تمرین دهنده خارجی مثل استقلال که ببینید چطور پرس رو جا انداخته تو تیم.وقتی مربی پشت بازیکن رو خالی کنه تیم میشه همین..از لحاظ روانی نمیتونه تیم را جمع کنه...چه پایان مسخره ای..اگه رفت جلوش رو نگیرید این دیگه فایده نداره..


امیر امیری

0

3

2 سال پیش

خدا از رو زمین ورت داره یحیی که خون به جگرمون کردی


محمدرضا معززی اصلانی تبریز

0

3

2 سال پیش

هر تیمی میاد جلوی ما از ضعف سرمربی استفاده میکنه و از زمین خودمون ما رو پرس میکنه...واقعا اینقدر احمقی آقای گل محمدی که بعد20-30 بازی هنوز نفهمیدی سید جلال یعنی تزریق تعصب به بازیکنان سیدجلال یعنی دفاع محکم .... کسی که 15 بازی بیرون بوده را میزاری فیکس...لعنت به تو باشه فقط بلدی سر تکون بدی...برو برو که واقعا گوه زدی به همه چیز


محمود تاجدینی

0

2

2 سال پیش

تمام نقشه ها نقش بر آب شد چه شب تلخی خدایا چه میکنی با عشقمون با بودو نبودمون


Abbas

0

5

2 سال پیش

یحیی با عصبانیت و تحمل فشار زیاد از بی عدالتی فدراسیون و.... ، باعث ریسکهای بیجایی شده مثل دفاع سه نفره و گیج زدن مدافعان و ناهماهنگی ، انگیزه رو از تیم گرفته، ازطرفی تعطیلی ، عبدی ، تمیروف ،.....آقایون یک فصله مشکل دفاع و دروازه نتونستن حل کنند قهرمانی هم رو باید خداحافظی کرد ، رامین هم اگر خوب بود برنمیگشت، رد کردن شیری هم اشتباه بود فقط به نفع فولاد شد.


سامان سرشب

-1

2

2 سال پیش

امیدوارم برانکو ایوانکوویچ بعد از قراردادش با عمان به پرسپولیس برگرده


سامان سرشب

-1

3

2 سال پیش

با این کادر به هیچ جایی نمی‌رسیم با پولی که دارن میگیرن میشه مربی خارجی در حد یک میلیون دلار آورد


رضا اکبری

0

3

2 سال پیش

یحیی ترسو جان عزیزت برو درویش بی شرف هم قبول نکرد تو فقط برو


محمدرضا معززی اصلانی تبریز

0

2

2 سال پیش

لطفا به داد تیم برسید ؛ آقای باقری کارت چیه ؟؟؟ فقط فریاد بزنی سر بازیکنان....آقای مطهری شما چی؟؟؟؟
یعنی یکی به این سرمربی باهوش!! نباید بگه بازی تک حذفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا باید سید جلال بیرون باشه و حنانوف که 15 بازی نبوده فیکس دفاع باشه؟؟؟
دیدید که مثل بازی که پاس گل به رقیب داده بود و این تعداد بازی نیمکت نشین شد اینبار دو تا پاس گل داد....لعنت خدا بر هرچی آدم نفهمه و هر سرمربی که محبوبیت بازیکنان دیگه را نمیتونه ببینه


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

مردم ایران دارن از گرسنگی میمیرن . یحیی حالا میتونه با خیال راحت با اون 29 میلیارد بره جزیره کیش تفریح و یه عده ادم نادان برن نازش بکشن بیارن خاک تو سرتون


میثم

0

2

2 سال پیش

چندتاشوت ازپشت هجده داشتیم چندتاسانترموفق داشتیم ترابی نیم فصل اول کوچرااجازه شوتزنی ندارن بازی کنان چندتاپاس توعمق داشیم


I love Perspolis ❤ 😍

-1

1

2 سال پیش

همچنین بازیکان


I love Perspolis ❤ 😍

0

3

2 سال پیش

یحیی و کادر فنی و... مرده شور همشون رو ببرم


رضا توانا

0

4

2 سال پیش

الان کجان کسانی که می گفتن عشق است آقا یحیی؟ بهترین خط دفاع شده اتوبان تیمای دیگه تمرینات ۴ ساعت شده ۴۵ دقیقه تا دیروز بهانه پول نگرفتن بود بعد گفت زمین خوب نداربم بعد قهر کرد استعفا کرد باز برگشت. بعد شد داوری این بازی هم که داوری خوب بود پنالتی هم برا پرسپولیس گرفت. ثابت شد دوسال اول نان بازوی برانکو خورد. فقط گورتو گم کن یحیی😡😡


میثم

0

4

2 سال پیش

برانکوقبل مربی باشه روانشناسه یه پدردلسوزه این عنتربایدبایدخودشوتیمارستان بستری کنه


karen.jangju

0

4

2 سال پیش

یحیی یه ترسو ی بز دله اخه کدوم نفهمی امید عالیشاه رو با اسدی عوض میکنه رامین رو با صفرف مردیکه بی.....


صمیم رحمانف

0

4

2 سال پیش

با احترامی که برای یحیی قائلم باید عرض کنم که دیگه باید بساطشو جمع کنه بره. یحیی با هنانوف یه تنه تیم رو به فنا دادن. هرچه استقلالی مربی تیم زپرتی بودن امسال پرسپولیس رو بردن.


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

یحیی بی دین برو دیگه از دستت خسته شدیم . بزار همون درخشان بیاد


amin.

0

4

2 سال پیش

اقای گلمحمدی دلیل بازی نکردن سید چیه هااااا تو این سن سال بهتر و اماده تر از همه دفاع های تیم هست.چراااااا


احمد نوری اسرمی

-1

4

2 سال پیش

لعنت بهت هنانوف . تف به روزی که شما جلو تیم درپیت یحیی بازی کردین و اینم شما رو برداشت اورد ایران . تف به یحیی دلال


حسین

0

4

2 سال پیش

یحیی برو شیر مادرت برو برو برو برو


میثم

0

4

2 سال پیش

بایدبره قازچرونی گومحمدی ریده توتیم کی میخان بندازنش بیرون اگه مردی دیگه نروسرتمرین


اصغر صمدی

0

2

2 سال پیش

ما هر چقدر پشت تیممون هستیم شما پر میدین..یعنی میگیم کادر مجرب، میرین میگردین گوهری رو پیدا کردین..کدوم توپ رو یک ضرب گرفته که خوش باشیم.. (این رو کلی میگم)..این تیم داره میره به دوران قبل برانکو..همه چیز داره از هم میپاشه..حیف، حیف.یه کاری کنید..


حسین

0

1

2 سال پیش

دلیل باخت


عباس سعادتمند

0

3

2 سال پیش

من فقط میخوام ببینم هنوزم کسی هست که از گل محمدی لجن بیشعور کثافت آشغال طرفداری کنه یا نه ؟ آدمی که مثل سگ لجباز تیم رو با لجبازیش با سیدجلال و ابراهیمی به خاک سیاه نشوند آقای گل محمدی کثافت لجباز گمشو گورتو از پرسپولیس گم کن وبرو بسه دیگه هرچی لجن بازی درآوردی تو پرسپولیس آخه توی نفهم بیشعور چه به سرمربی گری پرسپولیس فقط گمشو برو


amin.

0

3

2 سال پیش

لعنت به خودت ترکیب چیدنت.تو اصلا پرسپولیسی نیستی


moretza

0

2

2 سال پیش

جون مادر خودت استعفا بد


اکبر رجبی

0

3

2 سال پیش

مشکل بزرگ پرسپولیس خط دفاع آن است واز طرفی عدم استفاده از سید جلال درخط دفاع پرسپولیس که آن هم سر مربی و کادر فنی مقصر اصلی هستند


amin.

0

4

2 سال پیش

اخه چرا سید جلال نباید تو ترکیب باشه چراااااا یحیی بلایی که سر مهدو کیا اورد مبخواد سر جلال بیاره.لعنت بهت


احمد نوری اسرمی

-1

4

2 سال پیش

هوادارا پول بزاریم وسط برانکو رو برگردونیم . من حاظرم یک ماه حقوقم رو بدم تا برانکو برگرده . 29 میلیارد خرج هوچیگری یحیی کردیم


amin.

0

3

2 سال پیش

یحیی اگه تعصب داری به پرسپولیس و هوادارانش استفعا بده بروووو


مجتبی میرباقری

-1

15

2 سال پیش

لعنت به کادرفنی


احمد نوری اسرمی

-2

16

2 سال پیش

مربی لجنی که بعد یک ماه هنوز در مورد دربی صحبت بایدم تو تهران ببیازه . هوچیگری یحیی به حدی رسیده که سنگ پا قزوین رو هم روسفید کرده . شرف داشته باش یحیی و همین امشب برو . تمام کیسه کشا یا رو بردن یا ازمون امتیاز گرفتن. برانکو کجایی برگرد که اشکمون از مربی ایرانی در اومد


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-1

14

2 سال پیش

دیگه کامل اثرات تیم پروفسور تموم شده و تیم کاملا یحیی خودشو نشون میده.... خداییش این تعویضا درست بود؟!!! بعده تعویض تیم کامل بهم ریخت... تبریک میگم به یحیی بابت بازی احمقانه و تعویضهای احمقانه تر یحیی... یحیی ثابت کرد مربی نیست و فقط بهانه گرفتن و پول مفت گرفتن رو بلده... یحیی الان با این بازی دیگه چه بهانه ای داره... حتما بازم بهانه دیر تعویض شدن و غیره رو میگیره.... دوران یحیی در پرسپولیس خیلی زود تموم شد چون بعده باخت بجای قبول اشتباه دنبال بهانه بود و هست...


Reza

0

10

2 سال پیش

مثل اینکه بازم باید در حسرت جام بمونیم متاسفم که به سید جلال بازی نداد اقای گل محمدی و ضمنان ای کاش اقای گلمحمدی یه مربی خارجی تمرین دهنده بیارن و همچنین حداقل فصل جدید بازیکن خوب بگیرن مثل امثال نباشن


محمدرضا معززی اصلانی تبریز
(در پاسخ Reza)

0

1

2 سال پیش

خودش فقط در حد یک تمرین دهنده هست و بس


محمدقلندرزهی

0

10

2 سال پیش

لعنت به این بازیکنان پول میلیاردی میگیرندولی بازی نمیکننداین بهانه رانگیرندکه داورپنالتی نگرفت بیشرفهابازی خوب انجام ندادیدباحساسات اهوادارهابازی مئ کنید


ایرج

-4

12

2 سال پیش

این دستپخت یحیی دلاله چرابه احساس این همه هواداربازی بشه این تاجیکهاچه بودن این عزبک چه بودکه اوردی ماچهل میلیون انسانیم اقای گل محمدی چراپولهاراخرج چنین افرادی بایدبکنیم مگه سیدجلال مرده چرابه سیدجلال بازی نمی دی چرالک رابیرون کردی خداازت نگذره


RrR

0

9

2 سال پیش

یحیی و دستیاران محترمش باید بساط شون رو جمع کنن برن خودش تعادل فکری و روحی نداره و تیم هم اصلا نطم و هماهنگی نداره


محمدرضااسکندری

-1

10

2 سال پیش

لعنت به کادرفنی... مخصوصاگل محمدی بانداشتن ثبات خط دفاعی وثابت گذاشتن تمیروف درترکیب وسیستم تک مهاجمممم.... خواهش میکنم استعفا بدین برین گم شین بااین حقارتی که تحمیل کردین تیمی که هیچ تاکتیکی نداشت هروقت ضدحمله زد موقعیت خلق کرد.. جنازه ی سیدجلال کل خط دفاعی رو می ارزه... ازبازی دربی که زوج خط دفاعی رو عوض کردتیم روبهم ریخت.... خواهش میکنم برین گم شین لعنتی های احمق.. اگه نیمه دوم اسدی پاکدل وشجاعی رومیاوردقطعاااابرنده ی بازی بود اگه پاکدل توترکیب ثابت باشه پرسپولیس همیشه برنده س


مهدی

0

10

2 سال پیش

😔😔😔😔دلم واسه برانکو تنگ شده...


حمید پرسپولیسی

0

10

2 سال پیش

ما به یحیی بی غیرت باختیم ، بی دانش ترین و بیخودترین و کثیف ترین و احمق ترین مربی ایرانه ،تو یه چنین بازی مهمی پاکدل و عبدی میزاره بیرون و دیر میاره تو بازی ، سید جلال رو میزاره بیرون تا یه مشت بازیکن بی کیفیت رو که خریده بازی بده ، خدا لعنتت کنه ، به قرآن خدا قسم تو خیابون گیرت بیارم کاری باهات میکنم که شبانه از ایران بری، بی شرف بی غیرت


محمود قنبری

0

8

2 سال پیش

شرم آور هست که گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس باشه، چه رانتی هست که با استعفای این بی خرد موافقت خ


حسن ابراهیمی

-1

6

2 سال پیش

نکنه فقط داور باعث باخت تیم شده!!!!
آره!!!!!!!؟؟؟؟؟


درودگر

0

8

2 سال پیش

استقلال با برد فرداشب دوتا جام حذفی و لیگ رو میگیره ما هوادارا داریم پز پنج تا قهرمانی رو میدیدم، یحیی بازیکن خراب کن برو گمشو


حامد پرسپولیسی

0

11

2 سال پیش

خدا لعنتت کنه گلمحمدی کثافط. حرومتون بشه این حقوق های نجومی. مربی که برانکو داشت هیچکس تو دنیا نداره. مفت مفت از دستش دادیم. خدا مرگتون بده


محمد رحمتی

0

9

2 سال پیش

خدا لعنت کنه اون کسی که این بلا سر تیمون اورد


حسین پرسپولیس

0

9

2 سال پیش

پرسپولیس باید زیر سازی کنه دوباره افت کرده زیاد


sarhang bozorg

0

14

2 سال پیش

یحیی بسته دیگه ترا خدا برو فقط برو


امیرعلی

0

10

2 سال پیش

به جای بازی داشتن مسخره بازی می‌کردن ذوب آهن چهار هیچ آلومینیوم رو برد ما نتونستم ببریم خیلی خیلی خیلی خیلی حیف شد چون که تو نیمه نهایی با یه تیم دسته دومی بازی داشته و راحت می‌تونستیم بریم فینال 😭😭😭😭😭😭😭😭


اکبراسکندری نسب

0

8

2 سال پیش

خدالعنت کنه مربی که دودروازه بان تیم ردکرد اگه رفتیم فینال آسیا به لطف لک سیدوال کثیر بود یحیی باید ممنون برانکو باشد فقط بلده توپ ببرن کناره‌ها خراب کنن


Yeganeh

-3

2

2 سال پیش

چقد گلات تکراریه 😂😂بیاین خودمونو گوب بزنیم😂


جعفر حسین زاده

0

7

2 سال پیش

خاک تو سر همشون.لیاقت برد رو نداشتن


احمد نوری اسرمی

0

6

2 سال پیش

یحیی قاتل حیا کن پرسپولیس رها کن


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

کینه شتری یحیی از ده سال پیش تا الان هنوز تمام نشده . فردا باید خبر مرگ چند هوادار دیگه رو بشنویم تا یحیی کیف کنه


سینا توحیدی

0

7

2 سال پیش

تیم کلا پاشیده من بدنساز تیم رو می‌خوام بچه ها دقیقه 60 میرسه بدنشان همکاری نمیکنه مثلاً سرلک ، یحیی رو میخواستم بگم چی میزنی موقعی کمال داره خوب بازی می‌کنه چرا بیرون می‌کنی لامصب ، یحیی یادش رفته سید جلال پارسال چهار یا پنج گل سه امتیازی زده ، مشکل تیم همین بدنسازی هستش


احمد نوری اسرمی

0

9

2 سال پیش

بی غیرت بیشرف هم مهدوی کیا رو نابود کردی هم سیدجلال رو. کینه ای عقده ای


علیرضا

0

9

2 سال پیش

تیمی که حنانوف توش فیکس بازی کنه، سیدجلال بشینه رو نیمکت، حقشه هرچی سرش بیاد


مصطفی نوروزی

0

12

2 سال پیش

خدایی چرا گل محمدی دست از سره این تیم برنمیداره کی گفته این بلده تیم داری کنه بخدا این قهرمانی هایی هم که آورد واسه این بود که ترکیبه برانکو زیره دستش بود پس الان چرا بلد نیست تیم رو جمع کنه بخدا بره هم به نفعه خودشه هم تیم


اکبر بازی

0

9

2 سال پیش

خاک توسرت گلمحمدی به تمام مربی های کیسه کش باختی


احمد نوری اسرمی

0

10

2 سال پیش

یحیی مرد باش همین امشب استعفا بده . رحمتی دو روزه تو تهران بهمون سه تا زد . ریدم به اون هنانوف یحیی . تا کی باید تو زمین میموند چرا تعویضش نکردی .


محمد امین

-1

8

2 سال پیش

برین گم شید بی غیرتا همتون مخصوصا یحیی ای بی شرفا


مسیحا

-1

8

2 سال پیش

بابا برید بمیرید بابا تازه امید قهرمانی لیگ هم دارید شما تو جام حذفی موندید خداروشکر که نرفتیم اسیا مگر نه ۶ تا می خوردیم از هر تیمی


درودگر

0

8

2 سال پیش

یحیی خاک توسرت که از سرمربی گری هیچی حالیت نمیشه


مجتبی میرباقری

0

8

2 سال پیش

لعنت لعنت لعنت به کادرفنی وبازیکنان بی غیرت


درودگر

0

10

2 سال پیش

شما ببین تیم عقب هست تعویض رو دقیقه چند انجام میده و رامین رو میکشه بیرون و ازبکی احمق دیگه رو که بازی حالیش نیست جای رامین میاره


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

6

2 سال پیش

نیمه دوم ترابی و پهلوان چه غلطی کردن؟


سامان ❤پرسپولیس❤

0

12

2 سال پیش

بایدم حذف بشید..من هیچوقت اعتراضی نداشتم‌ب مربی و ارنج و فلان ولی واقعا دام سکته میکنم.این چ وضعیه این چ ارنجیه؟بابا بیشرف اخه سید جلالو چرا فیکس نمیذاری ک اینجوری سه تا بخوریم شانسم‌اوردیم گل بارون نشدیم..خدا لعنتتون کنه ک تو این اوضاع کشور تنها دلخوشی ما ک امید ب شماسو ازمون گرفتید بااین بازیتون..گل محمدی مولایی خودت برو خیال همرو راحت کن تا کار ب جاهای بدتری نکشیده..چی بگم دارم میسوزم.😣😣😣😣😣😣


میلاد مولایی
(در پاسخ سامان ❤پرسپولیس❤)

0

1

2 سال پیش

واقعا


میثم

0

4

2 سال پیش

حامدپاکدل عبدی رونیمکت بشینن این ازبک نجس تاکیدمیخادفیکس باشه سیدبااون همه تجربه رونیمکت این هانانوف دستوپاچلفتی فیکس باشه بایدفاتح تیم خوند


ili

0

4

2 سال پیش

چرا سید جلال رو وسط نیاوردی چقدر دیه باید نعمتی و حنانف سوتی میدادن حالا خوبه هم لیگ رو از دست دادی هم حذفی رو بیشعور


خ.S

0

3

2 سال پیش

گوهری هنانوف اعمق ریدین امشب لعنت به شمابااین بازی کثیف ۸۰ردرصدبزی کنان بازی نکردن


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

2 سال پیش

پرسپولیس در مرحله اول باید به فکر سرمربی باشه بعد بازیکن


morteza

0

4

2 سال پیش

یعنی خاک بر سر یحیی ،ببین قهرمان ۵ دوره را به چه روزی انداخته


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

ای کاش بعد دربی میرفتن کالدرون میاوردن .


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

خدا لعنتت کن یحیی


محمد رضا محمدی

0

4

2 سال پیش

میزاره تیم نابود بشه دقیقه 85تعویض میکنه


....

0

4

2 سال پیش

گل محمدییییییی ..... فحشت نمیدم ولی واسه غاز چرونی خیلی عالی هستی . استعدادت کلا تو دام داریه


ehsan.h

0

2

2 سال پیش

یحیی باید بره . مربی که هرموقع تیمش عقب افتاده نتونسته جبران کنه بدرد ما نمیخوره . ترکیبشم که افتضاح . خریداشم که دیگع حال بهم زن


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

هشتک یحیی برو گمشو . یحیی حیا کن پرسپولیس رها کن . زنده باد برانکو زنده باد کالدرون


ابراهیم لشگری پور

0

2

2 سال پیش

یحیی گورت رو گم کن خودت از پرسپولیس برو. خاک بر سرت با این ترکیب دفاعیت.بازی به این مهمی سید جلال رو گذاشتی رو نیمکت. تمیروف بی خاصیت رو از اول گذاشتی تو ترکیب اصلی. مربی ترسو بی خاصیت.


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

خدا لعنتت کن یحیی


درودگر

0

5

2 سال پیش

اون دسته از هواداری که پای یحیی ایستادن قول میدم از فوتبال هیچی حالیشون نیست


ili

0

4

2 سال پیش

خاک بر سر یحیی بعد از سه سال کار توی تیم هنوز نمیدونه چطور از بازیکنا بازی بگیره


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

کسانی که طرفدار امپراطور قلابی بودن خواهشن سکوت کنن چون حرفی برای گفتن ندارین . لعنت به اون روزی که ایرج عرب برانکو رو اخراج کرد. تف به ذاتت یحیی یک کیسه کش دیگه تو رو به زانو در اورد اونم تو تهران جلوی هوادارا. اشک چهل میلیون دراوردی .


سید ابراهیم غفاری نیا

0

3

2 سال پیش

هرچه حمایت کردیم فایده نداشت.چرا به پاکدل بازی نمیده


فریبرز صلح خواه

0

4

2 سال پیش

گل محمدی به آدم عوضی به تمام معناست .....وگرنه حداقل تعویض زودتر انجام میداد ..تمیروف بیرون میکرد ..هدفش حذف پرسپولیس بود ..که دورش خلوت تر بشه


درودگر

0

4

2 سال پیش

از امشب دیگع بازی پرسپولیس رو نگاه نمیکنم تا یحیی از پرسپولیس اخراج بشه تا کی چوب نفهمی های یحیی رو بخوریم اخه هنانوف چندتا گل دیگه باید به حریف میداد تا تعویضش کنی و سید جلال رو بیاری جاش خاک تو سرت یحیی احمق، با این تاکتیک نه حذفی خبری بود نه قهرنانی لیگ


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

چرا نباید سید جلال بازی کنه؟...


علی

0

4

2 سال پیش

گل محمدی با حواشی مالی وبی تربیتی هایش حین بازی پرسپولیسو نابود کرد،همش پول میخواد،کثافتای بی غیرت


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

یحیی بدبخت خودت برو هم باختی هم سه تا خوردی بخدا دلم میخواد گریه کنم . تمام رشته های برانکو رو پنبه کردی . چقدر تو نامردی یحیی 29 میلیارد از جیگر مردم در اوردی خوردی . شرف داشته باش برو


مجتبی میرباقری

0

3

2 سال پیش

لعنت به کادرفنی


علی

0

4

2 سال پیش

متاسفم برای مدیران پرسپولیس، گم شین بااین نتایج بی.شرفانه


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

بخدا میخوام گریه کنم


مهدی

0

3

2 سال پیش

تا یحیی مربی پرسپولیسه نگاه فوتبال نمی کنم خدا لعنتت کنه


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

یحیی خائن یه روزی مهدوی کیا خراب کردی امروز سیدجلال رو. تاریخ این رذالت تو رو فراموش نمیکنه نفرین چهل میلیون همیشه پشت سرت میمونه لعنتی نامرد


مجتبی میرباقری

0

3

2 سال پیش

لعنت به این کادر فنی......... وحنانوف


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

چرا پاکدل باید دقیقه هشتاد بیاد یحیی بیشعور خدا ازت نگذره


Yeganeh

0

2

2 سال پیش

خستممممممم،، مرغ سحر ناله سر کن😂😂قشنککک رد دادددمممم


Yeganeh

0

1

2 سال پیش

من فردا امتحان دارم😂خدایا😂


Yeganeh

0

4

2 سال پیش

بیاین دست جمعی عر بزنیم


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

یحیی ابروی ما رو بردی خودت برو اگه یه ذره دلت به حال هوادارا میسوزه خودت برو


I love Perspolis ❤ 😍

-2

2

2 سال پیش

تیم آشغال‌ پرسپولیس هیچی‌نیستین حداقل یه برد


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

خریدهای بنجل خارجی یحیی چرا باید نود دقیقه بازی کنن لعنت بهت یحیی


فاطمه

0

1

2 سال پیش

با برد رفت الا 3 2 هس به نفع المینیوم چقد خوب سه تا خوردین


Yeganeh

0

3

2 سال پیش

دوستان با گل سوم من ب عر زدن رسیدممممم


احمد نوری اسرمی

-1

1

2 سال پیش

زنده باد حمید درخشان


میثم

0

3

2 سال پیش

سیدجلال چرابازی نمیده قصدداره فراریش بده


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

داریم دفاع میکنیم خاک عالم بر سرمون


مهرداد

0

2

2 سال پیش

مقصر تمام باخت های پرسپولیس تو این چند تا بازی اخیر فقط یحیی گل محمدی نمیدونم چرا سیدجلال نیمکت نشسته این حنایف و واقعاً بازیکنه؟ دو تا گل به ضرر پرسپولیس کارکرده نمیدونم آیا چرا سیدجلال که صخره آسیا است روی نیمکت نشین کرده


مهرداد

0

2

2 سال پیش

مقصر تمام باخت های پرسپولیس فقط یحیی گل محمدی نمیدونم چرا سیدجلال نیمکت نشسته آخه این هنانف بازیکنه؟ دو تا گل مسلم و به ضرر پرسپولیس کار کرده.


مهرداد

0

3

2 سال پیش

مقصر تمام باختهای پرسپولیس فقط یحیی گل محمدی هست. نمیدونم چرا سیدجلال نیمکت نشسته؟


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

به به هنانوف پنالت هم داد یحیی حیا کن پرسپولیس رها کن 29 میلیارد حرومت بشه نادان


محسن شیرمحمدی

0

3

2 سال پیش

الان دقیقه 54بازی با آلومینیومه که ثابت شد این مربی بدرد تیم نمیخوره، اینهمه بازیکن داره همش در حال غر زدنه و بلد نیست ترکیب بچینه


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

تازه داره به حرف من گوش میده سیدجلال رو میاره . خاک تو سرت یحیی 29 میلیارد میگیری که چی بشه


Abbas

0

2

2 سال پیش

گلری در دروازه پرسپولیس وجود نداره


حسین

0

3

2 سال پیش

آقا یکی به اون یحیی بیشرف بگه این چه دفاعیه آخه بی‌شعور سید جلال مردش می ارزه به صد تا از این بیشرفها


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

یحیی بیشعور گفتم هنانوف باید تعویض بشه حالا دیدین جاشو خالی گذاشت دوباره گل خوردیم . یحیی خاک تو سرت علیرضا ابراهیمی بهترین دفاع رو نابود کردی تا هنانوف بیاد برینه به بازی


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

دایی کمال چرا امروز دو تا گل صددرصد خراب کرد


احمد نوری اسرمی

-1

2

2 سال پیش

اول نیمه دوم باید هنانوف پرت کنه بیرون وگرنه باز باید سکته کنیم . بعد از بیست و پنج بازی هنوز برای دفاع وسط به نتیجه خاصی نرسیدن اقایون مربی

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال