نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
حسینی:با قلعه نوعی مذاکره نکردم/ جوابی برای شیث ندارم
ارتش سرخ دات کام :
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : می خواستم از اول به پرسپولیس بروم و در نهایت این اتفاق هم افتاد
سید جلال حسینی درباره حرف و حدیث هایی که درباره او و پیوستنش به پرسپولیس و استقلال به راه افتاده بود اظهار داشت : قبل از اینکه از سپاهان جدا شوم چند نوبت با رحیمی صحبت کردم، او مدیر خوبی است اما من تصمیمم را گرفته بودم و می خواستم به پرسپولیس بروم. پس از پایان بازی ها با پرسپولیس مذاکره کردم و همه دیدند که در نهایت با این تیم قرارداد بستم.
وی درباره اینکه گفته می شد با امیر قلعه نوعی نهار خورده و برای استقلالی شدن مذاکره کرده اظهار داشت : این موضوع را تکذیب می کنم، با قلعه نوعی نهاری نخوردم و مذاکره نکردم. همانطور که گفتم می خواستم از اول به پرسپولیس بروم و در نهایت این اتفاق هم افتاد.
مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره اظهار نظر شیث رضایی مبنی بر اینکه گفته بود یکی از شروط حسینی و بنگر عدم حضور او در پرسپولیس بوده گفت : دراینباره هیچ صحبتی ندارم و جوابی برای شیث ندارم.
حسینی درباره شایعه عدم بازگشت دنیزلی به ایران و احتمال بازگشت دوباره علی دایی گفت : هر دوی آنها مربیان بزرگی هستند، دایی اسطوره است و کار خودش را بلد است. در کل در اینباره باید از مدیریت باشگاه سوال خود را بپرسید زیرا پاسخ به آن در حیطه وظایف من نیست.
وی درباره لقب کهکشانی که به پرسپولیس داده اند اظهار داشت : من این لقب را قبول ندارم، برخی بازیکنان جدا شده اند و من به همراه چند بازیکن دیگر به تیم آمدیم تا جای آنها را پر کنیم اتفاقی که در همه تیم ها هم می افتد.
حسینی در ارزیابی خود از پرسپولیس ۹۲-۹۱ گفت : این فصل کاری سخت در پیش داریم، همه ما تلاش خواهیم کرد تا پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برگردانیم تا این تیم انتظارات هواداران خود را برآورده کند.
وی درباره نحوه ورود به هیئت فوتبال برای ثبت قرارداد با پرسپولیس که در نوع خود عجیب بود افزود : خودم هم با آن شکل قرارداد بستن موافق نبودم اما نظر کی روش بود و باید آن را انجام می دادیم.
سید جلال حسینی درباره حرف و حدیث هایی که درباره او و پیوستنش به پرسپولیس و استقلال به راه افتاده بود اظهار داشت : قبل از اینکه از سپاهان جدا شوم چند نوبت با رحیمی صحبت کردم، او مدیر خوبی است اما من تصمیمم را گرفته بودم و می خواستم به پرسپولیس بروم. پس از پایان بازی ها با پرسپولیس مذاکره کردم و همه دیدند که در نهایت با این تیم قرارداد بستم.
وی درباره اینکه گفته می شد با امیر قلعه نوعی نهار خورده و برای استقلالی شدن مذاکره کرده اظهار داشت : این موضوع را تکذیب می کنم، با قلعه نوعی نهاری نخوردم و مذاکره نکردم. همانطور که گفتم می خواستم از اول به پرسپولیس بروم و در نهایت این اتفاق هم افتاد.
مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره اظهار نظر شیث رضایی مبنی بر اینکه گفته بود یکی از شروط حسینی و بنگر عدم حضور او در پرسپولیس بوده گفت : دراینباره هیچ صحبتی ندارم و جوابی برای شیث ندارم.
حسینی درباره شایعه عدم بازگشت دنیزلی به ایران و احتمال بازگشت دوباره علی دایی گفت : هر دوی آنها مربیان بزرگی هستند، دایی اسطوره است و کار خودش را بلد است. در کل در اینباره باید از مدیریت باشگاه سوال خود را بپرسید زیرا پاسخ به آن در حیطه وظایف من نیست.
وی درباره لقب کهکشانی که به پرسپولیس داده اند اظهار داشت : من این لقب را قبول ندارم، برخی بازیکنان جدا شده اند و من به همراه چند بازیکن دیگر به تیم آمدیم تا جای آنها را پر کنیم اتفاقی که در همه تیم ها هم می افتد.
حسینی در ارزیابی خود از پرسپولیس ۹۲-۹۱ گفت : این فصل کاری سخت در پیش داریم، همه ما تلاش خواهیم کرد تا پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برگردانیم تا این تیم انتظارات هواداران خود را برآورده کند.
وی درباره نحوه ورود به هیئت فوتبال برای ثبت قرارداد با پرسپولیس که در نوع خود عجیب بود افزود : خودم هم با آن شکل قرارداد بستن موافق نبودم اما نظر کی روش بود و باید آن را انجام می دادیم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/29901
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |