نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
حسینی: دست کم گرفتن گهر گناهی نابخشودنی است/فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد
ارتش سرخ دات کام :
مدافع میانی پرسپولیس گفت: ما هدفی جز پیروزی نداریم ولی دست کم گرفتن تیمی مثل گهر درود، اشتباهی نابخشودنی است.
سید جلال حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف حرف هایی که مطرح می شود گهر یک تیم ضعیف نیست و نباید آنها را دست کم گرفت. این تیم از بازیکنان لیگ برتری استفاده می کند و مربی خوبی هم دارد. آنها با تمام قوا برای جبران دو شکست قبلی خود می آیند. حضور برابر پرسپولیس و پخش مستقیم بازی هم عواملی هستند که باعث می شوند با انگیزه و انرژی بیشتری در این بازی حاضر شوند.
وي افزود: البته این به معنای آن نیست که ما هدفی جز پیروزی داشته باشیم، اما برای این منظور باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد بازی شویم و اینکه تصور شود آنها تازه به لیگ برتر آمده اند و تیمی ضعیف هستند، گناهی نابخشودنی خواهد بود.
حسيني درباره حضور تماشاگران در این بازی است، گفت: فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. تیمی مثل پرسپولیس با هوادارانش زندگی می کند. از اینکه آنها می آیند خوشحال هستیم. من امیدوارم آنها با تشویق های خود از دقیقه یک تا دقیقه 90 ضمن آنکه به ما قدرت می بخشند، راه را بر هرگونه سوء استفاده دیگران ببندند.
مدافع ملی پوش پرسپولیس تصریح كرد: کم نیستند آنهایی که نمی خواهند پرسپولیس روزهای خوبی داشته باشد. ما می خواهیم از حضور انبوه هواداران لذت ببریم اما بعضی دیگر به دنبال این حاشیه بویژه بر روی سکوها هستند. از هواداران می خواهیم تحت تاثیر آنها قرار نگیرند و به شکلی پرسپولیس را حمایت و تشویق کنند که با تمرکز و انرژی کامل بازی کنیم، چرا که آنها برای ما مهم هستند و تحت تاثیر آنها خواهیم بود.
جلال حسینی در پایان افزود: بطور قطع در این هفته های اول آنطور که باید نیستیم اما این به آن دلیل است که هم بدن ها باید از حالت فشار خارج شود و هم تیم به هماهنگی کامل برسد. به هر حال تیم تغییرات زیادی داشت. ما باید نسبت به هم آشنایی پیدا کنیم. من در عرصه باشگاهی فقط با بنگر همبازی بودم، البته در تیم ملی با بقیه بچه ها بازی کرده ام. ولی به هر حال زمان زیادی نیست که کنار هم هستیم. البته من اصلا قصد بهانه جویی ندارم. پرسپولیس امسال تیم خوبی بسته است و همه انتظار بازی های خوب دارند. این اتفاق هم روی می دهد اما باید این زمان بگذرد.
سید جلال حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف حرف هایی که مطرح می شود گهر یک تیم ضعیف نیست و نباید آنها را دست کم گرفت. این تیم از بازیکنان لیگ برتری استفاده می کند و مربی خوبی هم دارد. آنها با تمام قوا برای جبران دو شکست قبلی خود می آیند. حضور برابر پرسپولیس و پخش مستقیم بازی هم عواملی هستند که باعث می شوند با انگیزه و انرژی بیشتری در این بازی حاضر شوند.
وي افزود: البته این به معنای آن نیست که ما هدفی جز پیروزی داشته باشیم، اما برای این منظور باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد بازی شویم و اینکه تصور شود آنها تازه به لیگ برتر آمده اند و تیمی ضعیف هستند، گناهی نابخشودنی خواهد بود.
حسيني درباره حضور تماشاگران در این بازی است، گفت: فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. تیمی مثل پرسپولیس با هوادارانش زندگی می کند. از اینکه آنها می آیند خوشحال هستیم. من امیدوارم آنها با تشویق های خود از دقیقه یک تا دقیقه 90 ضمن آنکه به ما قدرت می بخشند، راه را بر هرگونه سوء استفاده دیگران ببندند.
مدافع ملی پوش پرسپولیس تصریح كرد: کم نیستند آنهایی که نمی خواهند پرسپولیس روزهای خوبی داشته باشد. ما می خواهیم از حضور انبوه هواداران لذت ببریم اما بعضی دیگر به دنبال این حاشیه بویژه بر روی سکوها هستند. از هواداران می خواهیم تحت تاثیر آنها قرار نگیرند و به شکلی پرسپولیس را حمایت و تشویق کنند که با تمرکز و انرژی کامل بازی کنیم، چرا که آنها برای ما مهم هستند و تحت تاثیر آنها خواهیم بود.
جلال حسینی در پایان افزود: بطور قطع در این هفته های اول آنطور که باید نیستیم اما این به آن دلیل است که هم بدن ها باید از حالت فشار خارج شود و هم تیم به هماهنگی کامل برسد. به هر حال تیم تغییرات زیادی داشت. ما باید نسبت به هم آشنایی پیدا کنیم. من در عرصه باشگاهی فقط با بنگر همبازی بودم، البته در تیم ملی با بقیه بچه ها بازی کرده ام. ولی به هر حال زمان زیادی نیست که کنار هم هستیم. البته من اصلا قصد بهانه جویی ندارم. پرسپولیس امسال تیم خوبی بسته است و همه انتظار بازی های خوب دارند. این اتفاق هم روی می دهد اما باید این زمان بگذرد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/31399
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |