ارتش سرخ دات کام

اخبار

حمایت سازمان قهرمانان: کریمی بیت‌ال ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 41 اظهار نظر

-

2 سال پیش

حمایت سازمان قهرمانان: کریمی بیت‌المال این مملکت است

ارتش سرخ دات کام :
حمایت سازمان قهرمانان: کریمی بیت‌المال این مملکت است
سازمان قهرمانان ملی ورزش با صدور بیانیه‌ای هتاکی به علی کریمی را محکوم کرد.

معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، این سازمان بیانیه ای را در حمایت از قهرمانان ملی ورزش به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

بدینوسیله سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به نمایندگی از عموم مدال آوران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور هتک حرمت به ساحت قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان ورزش را از سوی هر شخص محترم حقیقی در هر مقام و درجه ای را برنمی‌تابد و شدیدا محکوم می‌کند.

شایان ذکر است چندی است برخی از فرصت طلبان برای مطرح شدن در فصای مجازی کشور، با هر لحن ناشایست و غیر مودبانه، با کمال بی ادبی به قهرمان ملی و اسطوره‌های بی بدیل کشورمان هتک حرمت می‌کنند که بسیار جای تاسف دارد. از این‌ رو ضمن ابراز انزجار از این حرکت بسیار زشت غیر فرهنگی اعلام می‌دارد هر کشوری برای به دست آوردن یک قهرمان ملی در سطح بین الملل، به رغم صرف هزینه‌های بسیار کلان مادی، باید معادل میلیونها نفر از سرمایه اجتماع و بیت المال هزینه کند تا بتواند به این عنوان دست بیابد و از طرفی از هرچندین هزار نفر قهرمان ملی یک اسطوره مردمی‌در بین هواداران، بعلت خدمات بسیار، مهارت‌های بی نظیر، خلاقیتهای خاص و جانفشانی‌های گوناگون با تلاش و همت ویژه برای سربلندی شکوهمند پرچم کشورمان با عنایت خداوند متعال پدید می‌آید.

معلمان و معممان بهتر از ما می‌دانند در فرازی ویژه در دعای جوشن کبیر که در شبهای قدر، قرآن به سر تلاوت می‌کنیم و به آن اعتقاد راسخ داریم آمده است: (الهی تعز من تشا والهی تزل من تشا) پس عزت و ذلت دست خداست و هر کس لیاقت داشته باشد عزت از خدا می‌گیرد نه از بنده اش، اگر کسی به جایگاه رفیع بین المللی می‌رسد، خداوند به پاس زحماتش و عقاید این لیاقتش را به ایشان ارزانی داشته است. پس چرا با تنگ نظری و حسادت قصد تخریب سرمایه‌های ورزشی بیت المال یا همین قهرمانان ملی وطن را دارید؟

بر فرض مثال که این قهرمان ملی مثلا علی کریمی، بر اثر بی تجربگی، نا پختگی دینی و یا حتی فقر فرهنگی باشگاه‌های ورزشی که روی فرهنگ دینی ورزشکاران کم کاری کرده‌اند، ناآگاهانه و غیر عمد، جمله ای خام و نسنجیده را بر زبان آورده باشد، شما که از بزرگترهای جوانان این مرز و بوم هستید و به درستی ادعای وارثان و مبلغان دین اسلام ناب محمدی (ص) وجایگاه معلمی‌دارید چرا به روی جایگاه و تریبونی که از حضرت صادق آل محمد (ص) به شما امانت رسیده است، جلوی چشم خیل عظیم بینندگان، به جای ارشاد و راهنمایی و ترویج مهم ترین فرهنگ عاشورایی که همانا امر به معروف و نهی از منکر است، در ایام مقدس محرم با الفاظ بسیار توهین آمیز، بسیار رکیک و محکوم شده جهت شناخته شدن در جامعه و یا حتی هر هدف خاص قابل تامل و قابل بررسی که در نهایت در این شرایط در سطح جامعه ایجاد شکاف و تفرقه می‌کند، به شرافت یک اسطوره مردمی‌و قهرمان شاخص بین المللی در ورزش در سطح قاره کهن آسیا، با جایگاه بسیار ویژه مردمی، توهین می‌کنید؟ توهین کننده‌ها آیا توان اثباتش را دارند؟ چرا عادت دارید میلیونها هوادار ایشان را با این نوع نگرش از تفکر پاک اسلامی‌دور کنید؟

آیا از اهدا هزاران تبلت گرانقیمت ایشان در دوران اوج کرونا خبر دارید یا خود را به بی خبری زده اید؟ حراج ماشینش برای امور خیریه و یا آزادی محرمانه زندانیان و بدون هیاهو به امور خیر پرداختن و حتی سرکشی ویژه محرمانه به ایتام و نیازمندان و معلولان را خبر دارید؟ چطور به خود اجازه چنین ناسزا گفتن را به قهرمانان می‌دهید؟ شما رسما بفرمایید کدام کار خیر و یا رایگان بدون اجر و مزد را انجام دادید که تفسیر آیه فاستبقوالخیرات قرآن کریم شما را در پیشی گرفتن از دیگران در کار خیر بدانیم؟

بار دیگر اعلام می‌دارد هتاکان در شرع دین مقدس اسلام، باید یا ادعای توهین آمیز خویش را ثابت کنند یا شجاعت داشته باشند وجهاد اکبر کرده و با نفس خویش مبارزه کنند و از توهین زشت خویش نسبت به این قهرمان ملی در رسانه‌ها عذر خواهی کنند و عامل ایجاد تفرقه در بین جامعه مستحکم انقلاب اسلامی‌نشوند.

به یاد داشته باشید این قهرمانان همچون قهرمانان دفاع مقدس جزئی از بیت المال این مرز و بوم هستند و همیشه تاریخ دل میلیونها هوادار عاشق وطن و پرچم ایران را در میادین بین المللی همراه با وجود تمامی تحریم‌های خصمانه اهریمنان در چهل سال گذشته شاد کرده‌اند، اما شما بفرمایید به راحتی از یک جمله غیر تخصیی یک قهرمان وقتی کوه می‌سازند، برای شادی مستمندان و محرومان در حوزه شخصی خود چه کرده‌اید؟

آقایان خلیل کشی را فتح باب نکنید، علی کریمی‌ها، علی دایی‌ها، حمید سجادی‌ها، حسن یزدانی‌ها،‌هادی ساعی‌ها و.... فرزند انقلاب و حامی‌ولایت و عاشق سینه چاک وطن و انقلاب هستند. همه افتخار آفرینان ورزش کشور فدایی وطن، پرچم، مردم، ولایت، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و رهرو خون مقدس شهدای گلگون کفن بوده و سرباز مقام معظم رهبری حفظکم الله تعالی هستند و در صف اول خدمت رسانی به مردم، در تمامی مشکلات کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی‌خواهند بود، پس بار آخر قاطعانه اعلام می‌داریم هرگونه هتک حرمت به این عزیزان افتخار آفرین محکوم است و در صورت تکرار طبق قوانین نظام مقدس کشورمان قابل پیگیری است.

با آرزوی توفیق الهی سازمان قهرمانان ملی ورزش ایرانبیست وهفتم مرداد ۱۴۰۱ هجری شمسی


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150726
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرزاد زارعی

0

0

2 سال پیش

معلمان و معممان ؟ چرا این مردک مزدور رو به معلما چسپوندی ؟ فقط برا جور شدن قافیه ؟


سید

0

1

2 سال پیش

توهین آن هم به اسطوره ها از جانب هر شخصی که باشه
واقعاً جای تأسف داره...


سید

0

1

2 سال پیش

توهین آن هم به اسطوره ها از جانب هر شخصی که باشه
واقعاً جای تأسف داره...


ارسلان عباسپور

0

2

2 سال پیش

جادوگر اسیا بد جوری سوزانده بسوزید که چشم دیدن کریمی رو ندارید


مصطفی بابائی فرد

0

4

2 سال پیش

علی کریمی وباقی اسطوره ها در قلب مردم جای دارند و سخنران مذکور هرگز این را بر نمی تابند زیرا مردم ایران امثال این سخنران را به پشیزی نمی خواهند . پس این افراد و همپالکی هایشان می خواهند عقده گشایی کنند .


حسن کاظمی

0

3

2 سال پیش

کریمی یکی از بزرگترین و بهترین بازیکن ایران است چه حرف بدی زده از قدیم گفتن حرف حق تلخه درود به شرافت جادوگر فوتبال


p.b

0

3

2 سال پیش

ما هوادار تو بازی با فولاد به منتقدان وحمله کنندگان کریم بزگ پاسخ خواهم واد..وعده ما بازی با فولاد ♥️♥️♥️♥️❤درود برکریمی بزرگ


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

4

2 سال پیش

عشق است داش علی کریمی.... ننگ بر کسی که قدر همچین گوهری را نداند.... درضمن علي آقا حرف بدی نزده.... گفت بجای نذری دادن پول درمان فقرا را بدیم که خیلی هم حرکت قشنگی....


علی اکبر برزگر

0

4

2 سال پیش

به مقدسات توهین نکرده .چرا ما باید همه چیز را بزرگ کنیم .چون این سران مملکت با علی کریمی و علی دایی مشکل دارن ..چون زیر بار حرفشون نمیرن .فقط بخاطر این هست ..واقعا هم راست گفتن .چرا پول این نذری هارا به 4تا آدم بدبخت نمی‌دن.


منصور انصاری

0

4

2 سال پیش

اولا این اقایی که توهین کرده خودش بیشرف است وسواد کافی ندارد درحدی هم نیست که به زیدان اسیا توهین کنه فقط هدفشون اینه که با این حرفهای مفت خودشون رامطرح کنن ودرحد امثال کریمی نیستن ودوما اقای کریمی توهین نکردن وخیلی خوب هم گفتن بهتره این نذرهارابه کسانی بدهیم که برای درمان بیماری خود دربیمارستان درتنگنا هستن کجای این حرف توهین است ؛حرف نماینده مجلس که گفت دختران مجرد رابه ازدواج خارجیها دربیاریم توهین نبود اما حرف کریمی توهین بود ؟ ازقدیم گفتن خیری که به خونه رواست به مسجد حرام است؛ماطرفداران ارتش سرخ حمایت قاطع خودرا ازاسطوره تیم ملی وباشگاه پرسپولیس اعلام میکنیم؛ مگه وریا غوری چه گفت که ممنوع التصویر شکردن وبابی احترامی ازباشگاه عذرش راخواستن فقط گفت به مردم خوزستان برسید این حق این مر دم نیست ایا این حرف بدی بود؟


Tavana

0

4

2 سال پیش

علی کریمی یک وطن دوست واقعی است، ضمن این که جامعه ایران در حال تحول فکری است و دیگر هر چیز سنتی را نمی پذیرد.


حسین سرخدل

0

4

2 سال پیش

فقط جهان پهلوان علی کریمی....


علیمرادی

0

3

2 سال پیش

آقای اصولی و مصطفی شما لطفا ساکت همون نظر فوتبالی میدین کافیه... ب درکتون نمیخوره درمورد کریمی نظر بدین


سینا توحیدی

0

4

2 سال پیش

90 درصد مسلمانان جهان اهل سنت هستند و بر این اعتقادند که نذری های غیر خدا خوردنش حرام است ، اگر غذای به فقیری می‌دیم در راه خدا بدیم . خدا می فرماید اول مرا بپرستید دوم به پدر و مادر احترام بگذارید سوم خدمت به خلق کنید، آیا ما این سه چیز را رعایت می کنیم؟


علی پرسپولیسی

0

4

2 سال پیش

توهین به قهرمانان ملی درست مثل اینکه که به ملت ومردم ایران توهین کنن ماملت ایران جلوی این بی ادباها ساکت نمی نشینیم واز خجالتشون درمیاییم ودراخر قهرمانان مردمی مثل علی دایی و علی کریمی ووووووووجاشون تودل مردمه وبا این حرفهای بی سروته چیزی از ازارزشهاشون کم نمی شه پاینده ایران و ملت شریف ایران


Reza

0

5

2 سال پیش

همه کشور ها ارزوی علی کریمی و امثال علی کریمی رو دارن اینجا یه الاغی به علی کریمی توهین میکنه


بهزادفروغی

0

5

2 سال پیش

سلام میکنم به داش علی توسروری داش موقع که بازی میکردی لحظه شماری میکردم که بازی جادوگرو ببینم حالا یه بی شخصیت که لباس روحا نیت برتن داره اینطوری اهانت میکنه به اسطوره ملی وجهانی خوب جوابشو دادی داش علی ؟ابهش مگفتی توبا پول صدقه ماه زندگی میکنی وبرای مداحی امام حسین پول میگری پول میزارن توپاکت بهشون میدم خودم به جشم خودم دیدم به دم از ااسلام وپیغمبر میزن دزدهای کثیف خون مردم میکیدید خدا ازتون نگذره حرم زادها شما عمر.ید یزیدید به خاطر امام حسین پول میگرن به نظرتون وسلام


morteza.joqtaeei

0

3

2 سال پیش

آخ که فقط باید حرص خورد و نگاه کرد .


امیرمحمد ابراهیمی

0

3

2 سال پیش

آقای کریمی واقعا بازیکن با تکنیکی است.


حبیب اله شهریاری

0

12

2 سال پیش

جناب ابوولی
شما با چه برداشتی موضوع اسطوره علی کریمی را توهین به دین و مقدسات میدانید ، جناب آقای دکتر عبدالکریم سروش که در تدوین قانون اساسی کشورمان سهم بزرگی دارند و مورد تایید علمای دینی از جمله شهید مرتض مطهری میباشند ، اظهار میکنند که در احکام اسلام و قرآن هیچ حکمی برای توهین به مقدسات وجود ندارد و فقط در یک سوره آمده اگر مومنی در جایی است که به مقدسات دینی و پیامبر توهین میشود محل را ترک کند ، اما گناه حق الناس به هیچ وجه پاک نخواهد شد و از سالار شهیدان کربلا وام گرفته که در آخرین خطبه خود در شب عاشورا فرمودند اگر کسی فکر میکند که با شهادت گناهانش بخشیده میشود از ما جدا شود مخصوصاً حق الناس که خداوند از آن نمیگذرد ، اگر کسی حقی به گردن دارد باید ادا کند
حال سئوال اینجاست این آقای روحانی با توهینی که روی منبر رسول خدا به یک مسلمان کرده حق الناس نیست


علی پرسپولیسی
(در پاسخ حبیب اله شهریاری)

0

1

2 سال پیش

به نظر می رسه این آقای روحانی منبروباچاله میدان اشتپ گرفته کسی که میگه دنباله رو امام و قران و خداس نبایددهنش به حرفهای زشت و فحش آلوده کنه حالا معلوم شد که ازچه قماشیه اگه من حرف زشتی بزنم بهم عیبی وارد نیست چون از مردم عادیم ولی کسی که ادای روحانیت کنه .........واویلا


حسین سانیلی

0

12

2 سال پیش

داش علی سلطان عشق ❤️😍


mostafa

-20

0

2 سال پیش

نمیدونم چه رسمیه که هرکسی پولدار میشه فکر میکنه میتونه تو همه چیز نظر بده ،نه داداشم ،بد بختی مملکت ما همینه پول داشته باش هر کاری که دوست داری بکن ،بد رسمیه بد ....!


فردین کرمی

0

15

2 سال پیش

ضمن عرض خفه خون بگیریدخدمت اونایی که باسخنان این نجاستهابایدبگم که هزاران نفرازاین بی خاصیت های نان مردم خورخاک زیرکفش علی کریمی هانمیشوندخودشان هم به همین خاطروحسادت لجنشون این حرفای کثیف وبی اساس میزنن مثل کوه پشت علی اقاکریمی هستیم وهیچ گوهی هم نیستن اون ریاکارا


mostafa

-22

0

2 سال پیش

علی کریمی یا هرکس دیگه تا زمانیکه اندازه ی خودشو بدونه تو قلب طرفداراشه ،اما بخواد به اعتقادات مردم توهین کنه اونوقت قضیه فرق میکنه هر کسی باید حد خودشو بدونه ،چون تو فوتبال موفق بوده بنا نیست که عالم دهر باشه و تو هر مسئله ای سرک بکشه ،پس واسه مایی که از بچه گی با گلاش کیف کردیم همون علی کریمی فوتبالی بمونه خرابش نکنه همین ...!


جلال محمدی

0

15

2 سال پیش

وطن پرست پرچم کشورش رو بر گردن میاندازه با لباس با پرچم ۳ رنگ بر تن می‌کنه ، نه اینکه چفیه عربها و لباس بلند با جیب بدون ته بر تن کنه ...


پرسپولیسی ۶ اتیشه

0

10

2 سال پیش

ابوولی مقدسات برای خودت علی کریمی بالا نر از تمام مقدسات هست برو ببین علی کریمی چه کارهایی برای کم بضاعتها کرده همیشه حامی مردم بوده


ابوولی

-19

0

2 سال پیش

توهین به اعتقادات هرکس ودرهرجایگاهی باشه محکومه.


علی مقرب

0

13

2 سال پیش

عشق جادوگر آسیا


هاشم رشیدی فر

0

15

2 سال پیش

قرمز و آبی بی تفاوت نباشید از حالا بایدورزشگاها تبدیل به علی کریمی باشد نباید بزارید این بی ارزشها ارزش‌های ملی مثل کریمیها را محو کنند


پرسپولیس

0

9

2 سال پیش

ینفرم حقیقتو میگه به این اخوندا برمیخوره ...تا موقعی ک بجای دکتر رفتن برای درمان دس به ضریح ببریم هیچ پیشرفتی تو این مملکت نیس ...


علی

0

12

2 سال پیش

علی کریمی حمایت یک ملت پشتش هست اسطوره هست ما تا هرجا که باشه پشتش هستیم قرار نیست جواب هر ننه قمری رو نده دمش گرم حرف دل مردم رو زد


احمد نوری اسرمی

0

12

2 سال پیش

خودشون یه عمر مفت خوردن بهشون خوش گذشته


احمد نوری اسرمی

0

12

2 سال پیش

زنده باد علی کریمی خوب جواب اون جاهل رو داد


احمد نوری اسرمی

0

9

2 سال پیش

این وسط چرا اسم حمید سجادی کیسه کش به عنوان حامی اعلام شد


موسی کشاورز

-1

16

2 سال پیش

آقای که به قهرمان ملی توهین میکنی ودرمان محرم بی احترامی میکنی این بدان علی کریمی ها توی قلب مردم جاگرفتن ولی شما که روی ممبرنشتی هتک حرمت میکنی بدان به غیره که خودت بامردم طرف میکنی وازدل مردم خواهی رفت شماچطوربه خودت اجازه میدی دل هزاران طرفدار قهرمانان ایران راشکستی روزقیامت چه جواب خواهی داد مادلمان به همین قهرمانان حوش است خدامن وتورابه راه راست هدایت کنه امین یارب العالمین


ابوولی

-26

2

2 سال پیش

قهرمان ملی که قرار باشه به مقدسات و اعتقادات توهین کنه سلبریتی هست


حبیب اله شهریاری
(در پاسخ ابوولی)

0

7

2 سال پیش

جناب شما ممکنه بفرمایید توهین به دین و مقدسات چه چارچوبی داره ، این رو به این دلیل گفتم که بدونی توهین به مقدسات اون عملی هست که این آقا پشت تریبون پیامبر و ائمه انجام داد
خود این روحانی آیا تا چک تضمینی ۱۰ رقمی رو از منبع مالی نگیره پشت تریبون نمیره ، و فراموش کرده اند که خیلی خیلی هم بزرگ باشه از استاد عبدالکریم سروش که قانون اساسی این حکومت رو نوشته بالاتر نیست
آقای دکتر سروش میگه در هیچ جای احکام و قرآن برای حتی کسانی که به پیامبر وکتاب مقدسش توهین کرده جرمی مقرر نکرده ، فقط در یک سوره آمده که اگر در جایی هستید که به اصل دین و کتاب آسمانی توهین علنی میکنند بر شما واجب است محل را ترک کنید التماس تفکر


moosaeidipoor

0

21

2 سال پیش

شما قهرمان‌ها همیشه سر بلند هستید برای ما هواداران هیچی کم نذاشتی انشاالله همیشه سر بلند باشی و هستی از جمله علی کریمی و علی دایی


عبدالعلی شهریاری

0

14

2 سال پیش

عبدالعلی شهریاری شوریجه علی کریمی پیشکسوت تیم پرسپولیس توی ایران تک هر بدخواهی که داشته باشد با هوادار پرسپولیس طرف مرد دوست داشتنی همیشه در صحنه


عبدالعلی شهریاری

0

14

2 سال پیش

عبدالعلی شهریاری شوریجه علی کریمی پیشکسوت تیم پرسپولیس توی ایران

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال