ارتش سرخ دات کام

اخبار

حمایت کامل هیئت مدیره از درویش و گل ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

حمایت کامل هیئت مدیره از درویش و گل‌محمدی

ارتش سرخ دات کام :
حمایت کامل هیئت مدیره از درویش و گل‌محمدی
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. این نشست با توجه به انتشار پاره‌ای شایعات، حایز اهمیت ویژه بود. در پایان آن نیز با توجه به نظرات مطروحه و تصمیم‌هایی که اخذ گردید با تاکید بر ثبات و ادامه مسیر قهرمانی، مواضع قاطعی اتخاذ و اعلام شد.

هیات مدیره پرسپولیس در اولین نشست خود بعد از هت‌تریک قهرمانی، نقشه راه خود را برای فصل آینده تعیین کرد.

بخشی از جلسه امروز، به رتق و فتق امور جاری باشگاه، استماع گزارش عملکرد در بخش‌های مختلف مانند امور مالی و حقوقی و تصمیم‌گیری درباره آن‌ها اختصاص داشت. در ادامه بحث‌های جامع و کلان، برای فصل پیش رو نیز در دستور کار قرار گرفت.

اعضا در این جلسه تاکید داشتند پرسپولیس و هوادارانش در فصلی که گذشت دست به کار بزرگی زدند و افتخارات بزرگ جدیدی را کسب کردند.

از این رو انتظار می‌رفت باشگاه آماج شایعات و مسائلی از این دست قرار بگیرد. مواردی که باعث ایجاد نگرانی نزد هواداران نیز شد ولی این اطمینان داده شد که صدای هواداران شنیده می‌شود و متوجه دغدغه‌های‌شان هستند. مهمترین خروجی جلسه امروز، تاکید سرسختانه بر حفظ ثبات در بخش‌های مدیریتی و فنی بود.

هیات مدیره اعلام کرد نباید به ترکیب برنده دست بخورد و هر اقدامی باید در جهت تقویت آن باشد. به ویژه که لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌هایی دشوار و سنگین با رقبایی است که هم از امکانات مالی به مراتب بالاتر بهره می‌برند و هم با بسیاری محدودیت‌ها مواجه نیستند.

اعضا در وهله اول، تقدیر، تشکر و تبریک ویژه‌ای برای کادر فنی، بازیکنان و دیگر عوامل تیم داشتند که دست‌اندر کار اصلی و در خط مقدم این فصل حماسی بودند که به فتح جام‌های قهرمانی لیگ خلیج‌فارس، حذفی و در نتیجه سوپر جام منجر شد. هیات مدیره همچنین از هواداران تشکر کرد که با حمایت جانانه خود در ورزشگاه‌ها و دیگر فضاها، پایه‌گذار اول همه موفقیت‌ها در همه ادوار به حساب می‌آیند.

هیات مدیره در مصوبه خود با اشاره بر حواشی مطرح شده، از عملکرد مدیرعامل و مدیریت اجرایی باشگاه، اعلام رضایت کامل کرد و ضمن تشکر از ایشان و همکاران‌شان، در راستای سیاست حفظ ثبات مدیریتی و تشکیلاتی، حمایت کامل خود از رضا درویش و مدیران باشگاه و تداوم حضور ایشان را اعلام داشت.

موضوع دیگری که این روزها دغدغه هواداران به حساب می‌آید، ادامه حضور یحیی گل‌محمدی است. در این ارتباط نیز اعضای هیات مدیره در صحبت‌های خود مطرح کردند برای فصل آینده هیچ تصویری غیر از قرار داشتن این مربی موفق روی نیمکت پرسپولیس را متصور نیستند. هیات مدیره با اعلام این مساله که درک می‌کند کار بسیار سخت، طاقت‌فرسا و پرفشاری انجام شد و این موضوع تمام شئونات زندگی شخص و اجتماعی دست‌اندرکاران به خصوص سرمربی را تحت‌الشعاع خود قرار داده است با ابراز تشکر و قدردانی از ایشان، بر ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس تاکید کرد و حفظ ثبات فنی و سرمربی را فصل الخطاب برنامه‌ها و تصمیم‌های پیش روی خود دانست.

هیات مدیره در مصوبه خود آورد؛ جهت ارتقای نام پرسپولیس و شادی هواداران، یحیی گل‌محمدی حمایت کامل هیات مدیره را در اختیار دارد. همچنین در راستای تامین خواسته‌های وی که با هدف بسته شدن یک تیم قدرتمند‌تر خواهد بود از مدیرعامل باشگاه خواسته شد در سریع‌ترین زمان با برگزاری جلسات با سرمربی، نسبت به دریافت و تامین خواسته‌های وی اقدام شود. ضمن آن که در صورت لزوم، برای اخذ مصوبات و هم‌فکری برای فراهم آوردن شرایط لازم یا رفع موانع، موضوع به سرعت برای اخذ تصمیم به هیات مدیره ارجاع داده شود.

مدیران پرسپولیس در تمام سطوح خود را ملزم به ارائه بهترین عملکرد، برای ارتقای پرسپولیس و شادی دل هواداران می‌دانند. مواردی چون حفظ ثبات و حمایت از ارکانی که در رقم خوردن موفقیت‌ها نقش داشته‌اند در این راستا است و البته اتحاد و هم‌دلی نیز جزو همین رکن‌های اساسی تلقی می‎‌شود برخی این هماهنگی و هم‌دلی را بر نمی‌تابند و آن را نشانه گرفته‌اند که هیات مدیره در نشست امروز خود بر تلاش برای عدم خدشه بر این موارد اصرار ورزید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155122
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عمران بهمنی

0

2

10 ماه پیش

انشاالله یحیی میماند و سال دیگه به امید خدا چهار جام در انتظار پرسپولیس است


مهران نوید

0

2

10 ماه پیش

از همین الان فکر ی مربی جانشین باشین که اگه یحیی رفت کاسه چه کنم دستتون نگیرین . دقیقه نود نه بازیکنی میزارن بمونه رو زمین که بخرید نه بازیکنای خودتون رو حفظ کردین . اخرشم چندتا بازیکن میمونه مربی جدیدم میاد میگه من تیم رو نبستمو بشینین تا نیم فصل حسرت بخورین


علی اصغززارعی

0

2

10 ماه پیش

یحیی نماندآقاکریم گل هست باافشین سیدجلال


عبدالرحمن لشکری

0

3

10 ماه پیش

حفظ یحیی و کادرش ، و بر آورده کردن خواسته های این سرمربی موفق باید اولویت و دغدغه مدیرلن باشگاه باشه، در راستای تقویت تیم از همین الان باید دست به کار شد و باب مذاکره را با مهاجمانی مثل حمدالله عبدالرزاق و لوکادیا یا گومیس باز کنند و بازیکنان داخلی ای که توان فنی بالایی دارند و عاشق پیراهن سرخ پرسپولیس باشند را هر چه سریعتر جذب کنند و البته در اولین فرصت ساز و کار ادامه همکاری آقایحیی فراهم بشه ولیست ورود و خروجی را از وی بگیرند و یکی مثل افشین خان پیروانی را مثل سابق مامور مذاکره و جذب بازیکن تعیین کنند تا نهایتا پیش فصل خوبی داشته باشیم و آماده رقابت سنگین در acl بشیم ؛ فدراسیون هم بجای تصویب قوانین من دز آوردی و غلط ، فکری به حال وی ای آر بکنه. به امید فصلی رویایی برای پرسپولیس عزیز.❤️


ابراهیم رمضانپور

0

1

10 ماه پیش

ببخشید ادامه مطلب ما هواداران در مقابل جابجایی وهر گونه سو استفاده. در مقابل آنها قرار خواهیم گرفت و ساکت نخواهیم ماند.......ثبات مدیریتی باشگاه باید حفظ شود.‌.‌ثبات آقای گل محمدی کادر فنی بازیکنان.... هیات مدیره توانا و کاربلد یعنی چی تا پرسپولیس قهرمان سه گانه شده میخوان متلاشی کنند چه مرض است نمی گذارند دو سال سه سال پرسپولیس نفس بکشه محله بیا برو که نیست پرسپولیسی که 60 میلیون هوادار داره هیچ کس اجازه خودنمایی نداره والسلام.


ابراهیم رمضانپور

0

2

10 ماه پیش

اصل موضوع همین است خواسته هواداران پرسپولیس. ماندن یحیی در کادر فنی حفظ بازیکنان و شاه کله تیم.....اصل دوم ماندن بدون قید و شرط درویش عزیز......اصل سوم. بازوی پر تلاش هیات مدیره عزیز در رأس آن آقای شهریاری.... آقای دکتر خبیری عزیز.... این عزیزان در طول فصل ثابت کردند پرسپولیسی متعصب و اصیل هستند.... دربرابر بدخواهان منتقدان دشمنان سرسخت پرسپولیس مقابله به مثل کردن جرأت نداشتند...... آقای دکتر خبیری بارها و بارها با قدرت از پرسپولیس حمایت کردند.....اگر فدراسیون و امثال اینها بخوان به ارکان اصلی باشگاه و چیدمان هیات مدیره و مدیرعامل. دست درازی کنند.....ما هواداران مقابل هر ارگانی فدراسیون. مجلس وزارت ورزش....


جعفر باقری

0

2

10 ماه پیش

سلام دوستان انشاالله هیئات مدیره ودر رأس آن آقای درویش تیمی بسازند که شاخ قول های عربی و شرقی روهم مثل بچه غول های لیگ بشکنیم تا رویشان کم شود دهان عده‌ای بی چشم رو بسته شود❤️❤️❤️❤️❤️❤️


احمد نوری اسرمی

-6

2

10 ماه پیش

اگه یحیی نموند کالدرون و بردیف در دسترس هستن


محمود تاجدینی

0

3

10 ماه پیش

آیا این حمایت خود به تنهایی کافی است ؟؟؟؟پس این یارو قربان زاده فازش چیه ؟؟؟؟


محمود تاجدینی

0

3

10 ماه پیش

اینهارو هیئت مدیره به تجمیع رسیده جالبه هیئت مدیره که طبق گفته ها علی الخصوص سازمان خصوصی سازی قراره که ۲۱ خرداد تغییر کند در عجبم وماندم که قسم حضرت عباس را باور کنم یا دم خروس رو دوستان من دارم گیج میشم از این حرفا یکی میشه بگه بالاخره چه خبره؟؟؟؟


سجادسهرابی

0

14

10 ماه پیش

ماندن کادر فنی و بخصوص اقا یحیی یعنی تضمین قهرمانی فصل بعد❤


ali khorshidi

-1

8

10 ماه پیش

پس این که رفتن یحیی به کشورهای حوزه خلیج فارس برای مذاکره نیست امافکرکنم یحیی رابرای فصل بعدنداشته باشیم اگراینگونه باش ک خدابه دادمون برسه.امیدوارم که چنین چیزی نشه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال