ارتش سرخ دات کام

اخبار

حمله اسکوچیچ به دستیار ایرانی کی‌رو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 29 اظهار نظر

-

1 سال پیش

حمله اسکوچیچ به دستیار ایرانی کی‌روش

ارتش سرخ دات کام :
حمله اسکوچیچ به دستیار ایرانی کی‌روش
اسکوچیچ نسبت به اظهارات مربی تیم ملی ایران واکنش تندی از خود نشان داد.

بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.

اسکوچیچ در مطلبی که در صفحات اجتماعی خودش منتشر کرده بود، در این رابطه نوشت:

بهانه‌های شما برای بازی با انگلیس یکی از بزرگ‌ترین جوک‌هایی بود که در تمام طول زندگی‌ام شنیدم. برای همین از تو ممنونم چون باعث شد خیلی بخندم!

بازی ساعت یک بعد از ظهر بود اما ترکیب تیم ملی ایران صبح روز بازی ایران مشخص شده بود و این باعث شد تیم انگلیس راننده اتوبوس شما را بشناسد که بدون تاکتیک بود و خود را با آن ترکیب خیلی زود سازگار کرد.

هر کس با دانش ناچیز فوتبال هم در عرض چند ثانیه می‌توانست تاکتیک مورد نیاز برای ترکیبی که چیده بودید را تدارک ببیند. رسانه‌ها و هواداران و هر چیز تخیلی که برای اشتباهات‌ و تصمیمات‌تان گرفتید را مقصر ندانید.

مارکار عزیزم این تاثیر آیینه‌ای‌است. هرچقدر بیشتر دفاع در زمین بگذارید، تیم حریف در خط حمله قدرتمند تر خواهد بود. شما گفتید که هیچ‌وقت با ۳ دفاع بازی نکردید. پس برای همین جلوی انگلیس این کار را انجام دادید؟ شاید شما حتی نفهمیدید با چه تیمی بازی کردید چرا که با ۳ دفاع بازی نکردید، بلکه با ۵ دفاع بازی کردید.

من نگفتم که شما جلوی ولز مثل تیم من بازی کردید. گفتم یک قدم به تیم من نزدیک‌تر بود چون شما ترسو هستید. اگر مثل تیم من بازی می‌کردید، تیم هجومی‌تری بودید. شما به بازیکنان نیمکت نشینی بازی دادید که باعث شدند شما جام جهانی رفتن را تجربه کنید.

شما باید چند بازیکن جوان و با استعداد را به جام جهانی می‌بردید؛ نه این‌که پیر ترین تیم جام جهانی شوید و خیلی از بازیکنان با استعداد را در ایران نادیده بگیرید. باید بازیکنان را به خاطر توانایی‌شان انتخاب می‌کردید. نه این‌که به شما کمک کنند در تیم ملی ایران باشید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152427
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
yeganwh

0

2

1 سال پیش

پرسی اسکوچیچچچچچ


حسین زنده بودی

0

2

1 سال پیش

دمت گرم


علی اصغر صمدی

0

4

1 سال پیش

هرکسی دیدگاه خودشو ارائه میکنه ولی هیچ کس دزدی ها ودرصد های دریافتی از کیرتوش را توسط دزدان وزارت ورزش و فدراسیون را درنظر نمی گیره


امیر حسین

-1

3

1 سال پیش

خسته نشدی🤨🥹😁


فرشاد نجفی

-1

3

1 سال پیش

آقای به اصطلاح قرمزته ‌‌،


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-5

3

1 سال پیش

آقای قرمزته کاملن درست میگی که کیروش هر خری هم باشه اسکوچیچ انگشت کوچیکش نمیشه چون خداییش هیچکی مثل کیروش و امثال تو نمیتونست تا این حد پفیوز و مزدور دولت باشه و اینطور ماله کشی کنه براتون... دوران امثال توه مزدور و آشغالهایی مثل کیروش و ارباباش به آخر رسیده و تمومه.... الان وقت قرمز و آبی نیست ولی باید یه تبریک بابت پیوند تیم جمهوری اسلامی و استقلال (شیش تایی) بهتون بگم... امیدوارم خیروش بمونه و تو آسیا هم یاد استقلال رو گرامی بداره


محمدکرمانیان

-1

6

1 سال پیش

دوست عزیزکیروش هیچی نیست ۸ سال مربی بودچکارکردجزپول مملکت برداشت رفت کی‌روش مثل چقندرهس هیچی سرش،نمیشه هرجارفت درش کردن


علیرضا

0

5

1 سال پیش

دمتگرم دستت دردنکند فدای یک تارموت کیروش وگروش شوندتومردومردانگی رابه انها دیکته کردی نازنفست. عشقی ان شاالله موفق باشید. فقط توی ایران حقت این نبودخداهم رسواشون کرد.


ع حسین زاده

0

7

1 سال پیش

آقای اسکوچیچ کو گوش شنوا، از قدیم گفتن کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد، این حرفها رو مردم و پیشکسوتان و فوتبالی های قبل از شروع جام جهانی به وزیر ورزش بی خاصیت و تاج بی‌شرف و همدستانش گفته بودن، ولی چون هر مربی غیر از کی‌روش نفعی برای اونها نداشت، رفتن و کسی که تیم های مصر و کلمبیا رو نابود کرده بود و بیکار بود رو آوردن به این بهانه که آبروی فوتبال ایران رو تو جام جهانی حفظ کنه، البته که این بی شرف ها الان هم ادعا می کنن که کی‌روش شق القمر کرده و نتایج تیم ملی موفقیت آمیز بوده و کسی نیست به اونا بفهمونه این بزرگترین آبروریزی تو تاریخ فوتبال ایران بوده، الان شک نکن بعد از این اظهار نظر منتظر واکنش این بی شرف ها باش چون مقصر این آبرو ریزی رو به تو نسبت میدن، چون نه شرف دارن، نه غیرت دارن و نه تعصب و عدالت، این بی خاصیت ها بدون توجه به نظر پیشکسوتان و مربیان و هواداران تیم ملی باز هم برای جام ملت‌های آسیا کی‌روش گزینه اول اونهاست، چون هر کسی غیر از کی‌روش نمیتونه به تاج مفت خور و بی غیرت سود برسونه، همه این کارها بخاطر اینه که کسی نیست از مدیران متخلف بازخواست و کارنامه بخواد و جلوی فساد در ورزش ایران رو بگیره.


محمود تاجدینی

0

3

1 سال پیش

لطفا انصاف رو در نظر بگیریم


محمود تاجدینی

-1

3

1 سال پیش

کاربر قرمزته با احترام کاملا با نظر حضرتعالی مخالفم همگروه های ایران ضعیف بودند که داشتیم در ابتدا قبل از اومدن اسکوچیچ داشتیم حذف می شدیم ؟؟؟؟


محسن شیرمحمدی

-5

2

1 سال پیش

اسکوچیچ هر چی بود واقعاً لیاقت یه تیم دسته سومی ایران رو هم نداشت چه برسه به تیم ملی ایران،


سعید باوی

-2

5

1 سال پیش

سلام احسنت بر اسکوچیچ بزرگترین سرمربی خارجی ایران به اتفاق برانکو


یوسف

0

5

1 سال پیش

دمت گرم


یوسف

0

5

1 سال پیش

ای ول


یوسف

0

4

1 سال پیش

ای ول دمت گرم


مجتبی خلیلی

-1

5

1 سال پیش

اسکوچیچ هم کمتر از این 3 امتیاز به ما نمیداد ولی حقش بود باید روی نیمکت بود.مثل این میمونه که شما یه خونه واسه اسایش خودت و خانوادت بسازی بعد یکی بیاد با تهدید ازت بگیره بدون هیچ گونه دستمزدی


محمدرضا

0

5

1 سال پیش

حرف حق را گفت


مجتبی خلیلی

-1

5

1 سال پیش

اسکوچیچ اگر بود ما امریکا رو میبردیم.ن یک نیمه محوطه امریکارو ندیدیم.کیروش مرده خوری پیش نیست.و بدتر از اون کسانی هستن که 6 سال از کیروش چیزی ندیدن و بازم اوردنش گفتن شاید بتونه


فرزاد زارعی

-2

3

1 سال پیش

جناب قرمزته ، خوبی ؟؟؟؟؟ خداوکیلی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟


رضا

-1

4

1 سال پیش

دلالهای اطراف کیروش باید ازش دفاع بکنن چون کاری جز این بلد نیستن زمانی که تیم داشت حذف میشد جرات نداشتن بازی تیمو نگاه کنن با شهامت و تفکر اسکوچیچ تیم رفت جام جهانی اونا از سوراخ موش اومدن بیرون و البته بوی پولم شرط اساسیش بود ولی خدا همچین خوارشون کرد که حتی نمیتونن بیان برا مردم توضیح بدن که چه گندی زدن زنده باد اسکوچیچ با شهامت و کاردان .


خ.S

0

4

1 سال پیش

دمت گرم مربی خوبی بودی


علیرضاهمتی نژاد

-2

3

1 سال پیش

کلا به خای حساب کنی نه کی روش برای پیشرفت تیم ملی ایران خوبه نا دراگان اسکوچیچ نه برانکو فوتبال ما به سرمربی های بزرگ ورزرومه دار نیاز داره که بتونه هم جوانگرایی کنه هم بازیکن سالاری کنه کسی که یک برنامه 8ساله داشته باشه


امیر امیری

0

4

1 سال پیش

دمتگرم بزرگ‌ مرد خوب خداوند عالم دارو دسته کیروش پرست رو رسوا کرد


سالار جاده ها

-3

3

1 سال پیش

حق مربیگری تو تیم ملی فقط علی دایی بقیه به درد نمیخورن فقط عاشق پول هستن خواهشن خواهشن خواهشن به دنبال مربی علی دایی برید همه هیچ هستن عشق است علی دایی


ayub2400

-1

23

1 سال پیش

ایول


احمد نوری اسرمی

-2

23

1 سال پیش

ماشاالله اسکوچیچ . بدجور تو دهن اون نبی نجس زد


قرمزته

-40

7

1 سال پیش

آب که از سر بالا بره قورباغه هم عبو عطا میخونه

این مردک گلابی
رو دلال‌ها از مربیگری خونه به خونه و ملوان ونفت آبادان کردنش مربی تیم ملی
الان خودش هم یابو ورش داشته خبری یه .
تیم ملی اگه زمان اسکولیچ تونست نتیجه بگیره ، به خاطر این بود که تیم‌های همگروه ما مثل عراق ، امارات ، سوریه و لبنان ضعیفترین تیم‌های چند سال اخیرشون رو داشتند و ایضا ایران بهترین تیم چند سال اخیرش رو داشت .
دوما :
تو که انقدر دم از جوانگرایی میزنی ، چرا خودت جوانگرایی نکردی ، در ضمن جوانان به درد بخور الان فوتبال ما امثال: قائدی، صیادمنش ، حسین زاده و ... هستند . که یا مصدوم بودند یا تازه از مصدومیت رهایی پیدا کرده بودند و آماده نبودند .و بر کسی پوشیده نیست که فوتبال ما تو رده های پایه ضعف داشته و داره . اگه کی‌روش نبود و ۸ سال پیش جوانگرایی نمی‌کرد الان هم امثال خلعتبری و هادی عقیلی و غلامرضا رضایی و مسعود شجاعی تو تیم ملی بودند.
سوما : کی‌روش هر چقدر هم بد باشه ، باز سابقه مربیگری تو منچستر ، رئال، پرتغال ، کلمبیا و مصر رو داره و هیچ وقت هم بی تیم نمونده و همیشه خواهان داشته ولی تو چی ؟ ، ۴ ماهه از فوتبال ایران رفتی یه پیشنهاد از دسته ۵ بورکینافاسو هم نداشتی __ اگه واقعا مربی بودی ، تو تمرینات بازیکنان انگشتت نمیکردن و دستت نمینداختند ، اگه واقعا مربی بودی ترس از بازیکنان نداشتی و به خاطر حرف یه بازیکن برنامه اردوهات رو عوض نمیکردی ، اگه واقعا مربی بودی جلوی کره ، عارف غلامی رو نمیزاشتی دفاع راست ، کی‌روش از انگلیس ترسید و دفاعی ترکیب چید ، تو عه کلنگ که بازی با کره تو سئول خودت رو خیس کرده بودی و هر چی دفاع داشتی گذاشته بودی تو ترکیب و کل بازی از نیمه زمین خودمون بیرون نیومدی ، همون کره ای که تو ۸ سال حضور کی‌روش آرزو داشت یه گل به ما بزنه و تو ۴ سال دوم کی‌روش همیشه چه تو زمین خودشون چه تو زمین ما ، ما همیشه صاحب توپ و میدون بودیم .
.
مردک سیرابی
کی‌روش هر چقدر هم بد باشه ، توعه پفیوز انگشت کوچیکش هم نمیشی و فراموش نکن که دلال ها آوردند کردنت سرمربی تیم ملی و گرنه خودت تو خواب هم نمی دیدی یه روز از خونه به خونه به تیم ملی ایران برسی


محمد جعفری

-5

32

1 سال پیش

حق اسکوچیچ دامن فوتبال ایرانو حالا حالاها میگیره ...دلال موزامبیک و تاج اختلاسگر ثابت کردن فوتبال ایران مافیایی اداره میشه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال