ارتش سرخ دات کام

اخبار

خبیری: درویش جذب مهاجم خارجی را جدی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 25 اظهار نظر

-

1 سال پیش

خبیری: درویش جذب مهاجم خارجی را جدی بگیرد

ارتش سرخ دات کام :
خبیری: درویش جذب مهاجم خارجی را جدی بگیرد
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل این تیم خواست دغدغه سرمربی و هواداران این تیم را برای جذب مهاجم خارجی در راستای تقویت تیم جدی بگیرد و برطرف کند.

حسین خبیری، در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی، گفت:با توجه به تقاضای کادر فنی برای تقویت تیم و همچنین نگرانی هواداران پرسپولیس، درویش باید با جذب مهاجم، دغدغه هواداران را جدی بگیرد و برطرف کند. بازیکنان خیلی خوبی داریم که بیشتر آنها جزو بهترین‌های ایران و آسیا هستند اما پرسپولیس در خط حمله در کنار شهاب زاهدی که یکی از مهاجمان خوب ما است، نیاز به تقویت دارد.

خبیری افزود: هر چه در لیگ برتر جلوتر می‌رویم و به آغاز لیگ قهرمانان نزدیک می‌شویم، دغدغه کادر فنی و هواداران پرسپولیس برای جذب مهاجم بیشتر می‌شود و انتظار می‌رود درویش جدی‌تر به این موضوع توجه و اقدام کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس رقابت‌های مهم لیگ قهرمانان را پیش رو دارد، تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع در حال حاضر تقویت پرسپولیس است. چند هفته دیگر باید پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و همه تیم‌های آسیایی با بهترین شکل ممکن روانه مسابقات می‌شوند. پرسپولیس هر فصل جزو مدعیان بوده و آسیایی‌ها حساب ویژه‌ای روی این تیم باز می‌کنند. در این شرایط باید به هر شکل و ترفندی شده است یک مهاجم خوب که بتواند عصای دست سرمربی باشد جذب شود و این هنر مدیریت است.

خبیری تاکید کرد: لیگ سختی را پیش رو داریم و در آسیا هم باید بازی کنیم و به همین خاطر دغدغه کادر فنی و هواداران برای تقویت تیم به حق است و مدیریت باشگاه هر چه زودتر این دغدغه را برطرف کند و ما هم حاضریم به هر شکل ممکن کمک کنیم. البته از ما باید خواسته شود که به چه طریقی باید کمک کنیم که آن را انجام بدهیم

وی در ادامه درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، تصریح کرد: سقف بودجه قانون خوبی است تا فیرپلی مالی رعایت شود اما از آن طرف دیدیم که برخی تیم‌ها خیلی بی‌محابا و بدون توجه به این مصوبه تیم‌شان را تقویت می‌کنند. اینکه ما بنشینیم و بگوییم چون مصوبه سازمان لیگ است و سقف را رعایت کنیم اما در طرف دیگر تیم‌های دیگر بدون در نظر گرفتن این مصوبه، تنها به تقویت تیم‌شان فکر کنند، زیاد خوشایند نیست.

خبیری ادامه داد: سازمان لیگ باید با توجه به شکایت از برخی تیم‌ها به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، با راستی‌آزمایی شفاف‌سازی کند و شفاف اعلام کند که چه اتفاقی افتاده است. به هر حال سازمان بازرسی بحث تخلف در برخی قراردادها مطرح کرده است که باید شفاف بررسی و اعلام شود. اگر سازمان لیگ قصد اجرای مصوبه سقف بودجه را دارد باید با راستی‌آزمایی، موارد تخلف را اعلام و جرایم انضباطی در نظر بگیرند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس یادآور شد: قبل از شکایت تیم‌ها باید سازمان لیگ، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زودتر به این پرونده ورود کنند و دست به کار شوند. البته این کمیته‌ها با حساسیت در حال پیگیری هستند و اگر زودتر به شبهه‌های جامعه فوتبال درباره تخلف برخی تیم‌ها در عدم رعایت سقف بودجه جواب بدهند دیگر این بحث شکایت‌ها برچیده می‌شود. معتقدم بررسی این تخلفات باید به مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور هم سپرده شود، به خصوص که آنها هم در حال حاضر بدون هیچ تعارفی در حال بررسی هستند که جای تشکر دارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌شود ما خودمان را با سقف بودجه محدود کنیم اما بقیه تیم‌ها هم بدون توجه به این قانون برای تقویت تیم‌شان اقدام کنند و اتفاقی هم برایشان نیفتد، اظهار داشت: اگر این قانون ضمانت اجرایی نداشته باشد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و تیم‌هایی که با احترام به قانون، مصوبه سقف بودجه را رعایت کرده‌اند، دیگر به این قانون توجه نمی‌کنند و آن را اجرا نمی‌کنند.

خبیری در ادامه درباره تائید حق پخش تلویزیونی در مجلس، گفت: مصوبه مجلس برای حق پخش تلویزیونی فوتبال و رسیدن باشگاه‌ها به حق‌شان برای باشگاه‌ها اتفاق خیلی خوبی است که جا دارد از نمایندگان تشکر کنم. پیگیری‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال واقعا ستودنی بود و باید از پیگیری‎‌های حمید سجادی و در ادامه کیومرث هاشمی و مهدی تاج و منصورقنبرزاده که برای به رسیدن فوتبال به حقش تلاش زیادی کردند، تشکر کنم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اثربخش سرپرست وزارت ورزش و جوانان از همین شروع کار، تاکید کرد: امیدوارم مجلس پس از معرفی آقای هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی، رای قاطعانه‌ای به وی بدهد تا با قدرت کارش آغاز کند. هاشمی از ابتدا در کارهای اجرایی ورزش حضور داشته و در ۳۰ سال گذشته همه مراحل مدیریتی را پله به پله طی کرده و یکی از نخبه‌های مدیریتی ورزش است و امیدوارم با وی اتفاق‌های خوبی برای ورزش کشور بیفتد.

وی در پایان درباره هجمه برخی پیشکسوتان پرسپولیس علیه گل‌محمدی هم یادآورشد:همه پیشکسوتان پرسپولیس و کسانی که با پیراهن این تیم بزرگ بازی کرده‌اند قابل احترام هستند اما در نقد باید انصاف و احترام را حفظ کرد. گل‌محمدی با پرسپولیس نتایج تاریخی را به دست آورده و یکی از مربیان تاریخ‌ساز باشگاه است که از زحماتش همواره تشکر می‌کنیم و معتقدیم که نباید دستاوردهای بزرگ این سرمربی با پرسپولیس زیر سوال برود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156315
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احمدشهلی بر

0

2

1 سال پیش

آقای میلادقنواتی فازت چیه اصلامیدونی فوتبال چیه داری انتقادبیجامیکنی پس پارسال سه گانه راپرسپولیس باکدوم مربی گرفته اومدی اینجاتفرقه بندازی استقلال بعدازده سال یک قهرمانی بدست آوردبه لطف داوران وسپاهان بااون همه هزینه نتونست جلوی یحیی حرفی برای گفتن داشته باشه تواصفهان یحیی چهارتایش کردبااین وجودهواداران اون تیم هاازمربی شون حمایت کردن وبرای اولین باراست که پرسپولیس مقابل استقلال بردهاش زیادشدموقعی که یحیی پرسپولیس راتحویل گرفت استقلال چهاربردبیشترداشت یحیی اولین مربی بودکه توآسیاپرسپولیس روبردفینال آسیا اگه اشتباهات فردی نبودپرسپولیس قهرمان میشدجنابالی یااستقلالی هستی یابچه تشریف داری نمیدونی توگذشته بامربی های ایرانی وخارجی بجزبرانکوچه بلایی سرپرسپولیس می اومد برای اولین بارکه تواین دهه آخرپرسپولیس همیشه مدعی واکثراقهرمان میشه هودارهای واقعی پرسپولیس خوب میدونن من چی میگم لطفاگول هوادارنماهارانخورین


الماس سرخ

0

3

1 سال پیش

آقای خیبری عالی هستن همیشه عشق وتعصبشون رونشون دادن دمت گرم که پشت هوادارهاوتیم هستی ازت ممنونیم


حسین سرخدل

0

4

1 سال پیش

یعنی تاحالا همه سرکار بودیم که تازه آقایون یادشون اومد دستور بدن که جدی بگیره دفعه بعد میفرمایند بگیر و ایشالله آقای مدیرعامل اگه این آقایون و آدم حساب بکنه خوشبینانه ترین زمان برای نیم فصل آقا میره یکی مثل پریرا روپیدا میکنه که تو20بازی1گل بزنه وآخرفصل هم بره شکایت کنه..


میلاد قنواتی

-6

3

1 سال پیش

بس کنید خسته شدیم یحیی مثل دخترها با ناز درخواست مهاجم میکنه من موندم دو سال مهاجم نداریم یحیی تو این چند فصل هر چ خرید کرد بدون بازی دادن از لیست خارج کرد یا ب بازی نگرفت پارسال هم با فشار هوادر بود ک این چند خرید خوب کردیم تو چند روز چ خریدها کردیم چرا چون یحیی احساس خطر کزد از حق دلالی خودش گذشت حالا ک ب غیرت بچها تو چند بازی اخری تو ثانیه ها اخر ک همه متوجه شدن یحیی بار فنی نداره اتحاد هوادر بازیکن غیرت بچها قهرمانی گرقتیم اشتباهت یحیی سر پوش گذاشته شد خودمون کول نزنیم اقا موقعی ک باید مشکلات فنی تاکتیکی کمبود بازیکن حل میگرد شروع ب ناز کردن من میخوام استراحت کنم چقدر عقب افتاد تیم یحیی از خدا میخوام دستت مثل فتح الله روح بشه تو ب این حرفها نمیخوری


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

مصاحبه آقای خبیری نشون میده که قضیه جذب مهاجم جدی شده و بزودی میاد و گرنه مصاحبه نمی کرد


احمدعبیداوی زاده

0

4

1 سال پیش

دوستان من بنده عشقم پرسپولیس هوادار متعصب فقط پرسپولیس همه باهم بگیم مهاجم مهاجم


نعیم هرمزی

0

4

1 سال پیش

نمی‌دونم استقلال چطورمهاجم خوب پیدا می‌کنه هماپرسپولیس نمیتونه


احمدشهلی بر

-2

7

1 سال پیش

برای درویش کربلارفتن مهم نه بازیکن من نمیدونم چرابعضی ازدوستان جوگیرمیشن ودرویش پرزبهش میگن اخه کدوم بازبکنی خارجی راجذب کردکه بع دردتیم بخوره پارسال بازبکن های هم که جذب شدبخاطریحیی بودکه باخودبازیکن هاتماس میگرفت وشرایط رابراشون فراهم میکردحتی امسال داشت بیرانوندرافراری میداد که امیری پادرمیانی نمیکرد لیگ قهرمانان شروع شدهنوزازمهاجم خبری نیست قرارنیست بازیکن خوب خارجی زیریک میلیون بیادایران بازی کنه مدیرعامل های استقلال چندبرابرپرسپولیس هزینه میکنن برای بازیکن هاشون ولی کادرفنی خوبی ندارن بخوان قهرمان بشن درویش بخاطرقهرمانی پارسال است که عملکردش دیده نمیشه وپول های سهام پرسپولیس است توبورس که خرج میکنه وگرنه کارشاقی نکرده التماس تفکر


حامدمعینی

0

6

1 سال پیش

ما که تا الان واسادیم واسه مهاجم فقط خواهشمون اینه یه مهاجم تاب خارجی بگیرین لدفا. تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواد


امیرعباس

0

3

1 سال پیش

خوبه


حسین قرمز

0

9

1 سال پیش

درخبربستری شدن ناصرمحمدخانی همه دعای شفابراش کرده بودن اما یه دیوثی رای منفی میداد.اون دیوث کیه؟حتما یه استقلالیه لاشیه که اینجاست!خب بی ناموس اینقدر پست نباش


علی اصغرزارعی

-1

5

1 سال پیش

درویش داری چیکارمیکنی بااین یحیی که یه مهاجم نمیگیری کیسه الان دوتابازیکن خارجی گرفته هنوزبیخیالی شماها


حسین سانبلی

0

5

1 سال پیش

قضیه مهاجم نگرفتن عذاب روح هواداران شده آقای خبیری همین انتظار از شما داریم که به عنوان هیئت مدیره فشار به مدیر عامل که وظایفش به درستی انجام بده به اندازه کافی وعده دروغ تو هر زمینه ای به خورد این مردم میدهند


مرادسلمانی

0

3

1 سال پیش

آقای خیبری عزیزچراتیم ماباآنکه میخوادبری آسیااسپانسرنداری.همین ایرانسلی که آرمش روپیراهن تیم ماست رفته بااستقلال قراردادبسته.چرابایدهرساله یی نیم فصل مااسپانسرنداریم.وقتی لیک به نیمه های راه رسیدمیان قراردادمی بندند.همه اینهابخاطراین است که هیئت مدیره ضعیفی داریم..همه شان رفتندکنارآقادرویش تک وتنهاست.تاهمین چندوقت پیش پرسپولیس واستقلال زیرمجموعه وزارت ورزش بودنداستقلال ازاین مجموعه رفت ماندتیم ما.چرادولت آمدسهام باشگاه رافروخت وپرسپولیس شرکت سهامی شدوبراساس اساسنامه ای که تشکیل شده بایدبه جلومیرفت دولت که تاابدنمیتونست کمک مالی کنی.چون اول سال چنین بودجه ای برایش اختصاص نداشت.شرکت بایدخودش منابعش راتامین می کردولی دولت میتوانست قدرتی که داشت کمک غیرمالی کنی مثلآمالیات باشگاه راصفرمی کردبابعضی طلب کارهاصحبت می کردتاآن مبلغ راکمترمی کردندمنظورازدولت وزارت ورزش هست ولی تیم پرسپولیس روول کردندباطلب کارهای انباشته ازقدیم..همین حالاغیرازبورس اسپانسردریافتی نداری بلیت فروش تشت.پخش مستقیم تشت.یعنی همه چیزتشت.خدایی درویش یگه وتنهاست


رضاآذری

0

3

1 سال پیش

پدربیامرز شماکه خودتون میدونید هم تولیگ هم توآسیابایدبازی کنیدو مهاجم میخواید چرا لیگ تموم نشده یه بازیکنوزیرنظرنگرفتید که باهاش قراردادببندید.همیشه همینکارومیکنید،بازیکنی که آماده نیستومیخرید،تابیادآماده شه دوهفته حداقل طول میکشه،دوهفته طول میکشه باتیم هماهنگ شه،دوهفته ام طول میکشه خودشوپیداکنه،بعدتازه بایدشانس بیاریم که اگه خوب بود نزاره بره مثل لوکادیا،باباجمع کنید این مسخره بازیاتونو.


مرادسلمانی

0

3

1 سال پیش

آن موقعی که بایدبه فکرش بودید.نبودیدحالادیگه خیلی دیرشده.الان اکرکسی بی تیم باشی امثال دیاباته هست.مکراینکه ازتیم های دیگه قرض بگیریددرگذشته استقلال وپرسپولیس توهمچنین مواقعی ازهمدیگربازیکن قرض می گرفتند


طوفان

0

4

1 سال پیش

دمت گرم آقای خبیری همیشه برای ما ثابت شده شما دلسوزترین پیشکسوت مایی


شاهین پرسپولیسی

-3

3

1 سال پیش

هیچ بخاری از شما بلند نمیشه اون موقع که تو باشگاه سمت نداشتید خیلی انتقاد میکردی ولی الان لال شدی آقای خبیری خدا ازتون نگذره ما هوادارا شما را حلال نمی کنیم این پولی که میگیری از گوشت سگ حرومتره 💪


حسین هدایتی

-2

7

1 سال پیش

فقط یکی مثل خبیری میتونه بیست سال عضو باشگاه پرسپولیس باشه اونم با این سیاست نخ نما،الان سه ساله مهاجم نداریم دوتا پنجره هستش که بازیکن نگرفتیم هیچی نگفتی تا میبینی یه مهاجم کارش داره ردیف میشه میای مصاحبه انتقادی میکنی از درویش که
۱-تو دل هوادارها بری
۲-همه بگن تذکر تو باعث جذب شد
برو خودت رو مسخره کن تو دلسوز بودی توی پنجره قبلی این حرفها رو میزدی،آخر لیگ اینارو میگفتی نه الان که میبینی کار جذب تقریبا تمومه،فکر نکنی زرنگی خبیری الهی اون پشتی که باعث شده بیست سال بمونی و بخوری و کیف کنی بشکنه تا یکی مثل تو سعی نکنه با این ادبیات مسخره سر پرسپولیسی جماعت کلاه بزاره که البته تا من نفس میکشم نمیتونی،تو اگه مرد بودی از آخر قهرمانی چهارم که دیگه مهاجم درست ندیدیم روزی ده تا مصاحبه میکردی و خودت رو به هزار آب و آتیش میزدی تا مهاجم بگیریم نه الان


یداله قنواتی

-1

3

1 سال پیش

پیش کسوتی بجای روحیه دادن به تیم گل محمدی همش داره جوسازی میکنه هرکس که میخواد باشه این پیش کسوت جای تو قلب هوادار جای ندارد شماها کجا بودی که الان که تیم داره خوب کار میکنه یحیی تیم جمع جور کرده بیاید تو کاسه وکوزها بگردید بابا دوره شما گذشت این یحیی که داره تیم فهرمان میکنه بهتر ساکت باشید کسی هم بهتون نمیگه لالید


احمد نوری اسرمی

-1

5

1 سال پیش

مگه درویش تا‌الان قضیه رو جدی نگرفته بود آقای خبیری


جواد طه

0

4

1 سال پیش

همه باهم برای اقتدار پرسپولیس و پرسپولیسی یک دله باشیم


طاها گیلوری

0

3

1 سال پیش

عالی کاملا درسته


طاها گیلوری

0

5

1 سال پیش

ما میتونیم راحت از گروه بالا بریم فقط نیاز به یه مهاجم خوب داریم


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

7

1 سال پیش

دقیقا😞👍🏼

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال