ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

خروج از بحران با گرجی دوست‌داش ...

نویسنده : محمد رهسپار

-

نظرات : 51 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

خروج از بحران با گرجی دوست‌داشتنی

خروج از بحران با گرجی دوست‌داشتنی
ارتش سرخ دات کام :
یکشنبه 3 دی‌ماه 1402‌، هفته چهاردهم بیست و سومین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی، ساعت: 17:30، تماشاگر: 6 هزار نفر
پرسپولیس 2
گل‌ها: گئورگی گولسیانی(2+45)، 81- پنالتی
شمس‌آذر یک
گل: حسین گودرزی(48)
داور: کوپال ناظمی
کمک‌ها: فرهاد فرهادپور و بهمن عبداللهی
اخطار: محمدرضا رضایی(شمس‌آذر)، امید عالیشاه(پرسپولیس)
اخراج: سعید دقیقی(سرمربی شمس‌آذر)، علی نعمتی(پرسپولیس – 63)
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک(74- مسعود ریگی)، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، سعید صادقی(74- وحدت هنانوف)، امید عالشیاه(87- شهاب زاهدی)، مهدی ترابی(85- محمد عمری) و نبیل باهویی(84- سینا اسدبیگی)
یحیی گل‌محمدی
شمس‌آذر: علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی‌اصغر اعرابی، عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

پرسپولیس با تغییر سیستم و بازگشت به دفاع چهار نفره وارد میدان شد و مهره‌هایی مثل اسماعیلی‌فر، رفیعی و گولسیانی به ارنج ابتدایی برگشتند ضمن اینکه فرشاد فرجی و باهویی هم فیکس شدند تا چهره تیم یحیی نسبت به دیدار اهواز متفاوت باشد.

در پنج دقیقه ابتدایی پرس شدید تیم شمس‌آذر روی خط دفاع پرسپولیس باعث شد آنها دو شوت به دروازه بیرانوند داشته باشند که یکی از آنها نرم بود و دیگری خارج از چهارچوب.

در جواب این دو شوت بالاخره میلاد سرلک پرسپولیس را در دقیقه 8 صاحب اولین شوت قدرتمند خود کرد تا سرخ‌ها کم‌کم جلو بیایند.

بعد از دو سه حرکت تهاجمی پرسپولیس که منجر به خلق موقعیت نشد، شمس‌آذر با پرس و چند ارسال خطرناک دوباره تعادل را برقرار کرد تا ربع اول بازی کاملاً متعادل دنبال شود.

شوت دقیقه 19 سعید صادقی موقعیت نصف و نیمه دیگری بود که پرسپولیس خلق کرد اما گلر شمس‌آذر هوشیار بود.

ربع دوم نیمه نخست با برتری نسبی پرسپولیس در بازی مالکانه دنبال شد اما موقعیت دیگری نداشت.

در ربع پایانی این نیمه نیز هر حمله پرسپولیس با یک ضدحمله از سوی میهمان جواب داده شد و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا اینکه دقیقه 45 پرسپولیس به خواسته‌اش رسید.

در این دقیقه کرنر دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر گولسیانی بعد از دفع ناقص دروازه‌بان شمس‌آذر تبدیل به گل برتری سرخ‌ها شد و با اینکه داور ابتدا گل را ندید اما کمک داور اعلام گل کرد و در تصویر آهسته هم مشخص شد گل پرسپولیس قطعی و درست بوده است.

با شروع نیمه دوم شمس‌آذر در اولین حرکت با ارسال از جناح راست پرسپولیس و یک رفت و برگشت با خطای هند علی نعمتی صاحب ضربه پنالتی شد. داور با وجود اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها و در حالی که رفیعی خوابیده تکل زده بود روی ضربه پنالتی تأکید کرد.

حمید سرآبادانی ضربه پنالتی را زد و بیرانوند توپ را دفع کرد اما در ریباند حسین گودرزی شمس‌آذر را به گل مساوی رساند تا اندوخته‌های پرسپولیس خیلی زود بر باد برود.

بعد از این گل بازی از سوی هر دو تیم هیجانی دنبال شد و طی 5 دقیقه هر دو تیم دو موقعیت داشتند که ضربات نهایی دقیق نبود اما هر دو صحنه بوی گل می‌داد.

بعد از یکی دو حمله جسورانه دیگر از شمس‌آذر، پرسپولیس در دقیقه 60 با شوت سعید صادقی شانس گل دیگری داشت که یک دقیقه بعد با حمله میهمان جواب داده شد و دروازه بیرو تا آستانه فروپاشی پیش رفت.

در اوج بازی بسکتبالی دو تیم، علی نعمتی در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا مشکلات یحیی و تیمش مقابل تیم فوق‌العاده قزوینی بیشتر شود.

بعد از دو تغییر شمس‌آذر، پرسپولیس با وجود 10 نفره شدن با کار ترکیبی ترابی و صادقی، در دقیقه 71 موقعیت گل ساخت که باهویی نتوانست ضربه نهایی را بزند.

بعد از ارسال کرنر، شوت ترابی هم به تیر عمودی دروازه میهمان خورد تا بدشانسی‌های پرسپولیس تکمیل شود.

یک دقیقه بعد در جواب این موقعیت شمس‌آذر باز هم با شوتی تماشایی دروازه بیرانوند را بشدت تهدید کرد تا همچنان بوی گل بیاید.

این بدشانسی با مصدومیت فرشاد فرجی ادامه یافت و یحیی قصد انجام چهار تعویض همزمان را داشت که فرجی برگشت و تعویض‌ها انجام نشد تا چند دقیقه بعد پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شود.

کار ترکیبی پرسپولیس از راست با پاس به جلوی صادقی باعث شد تا مدافع میهمان روی نبیل باهویی خطا کند و ناظمی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. گولسیانی هم این بار به راحتی و با یک ضربه نرم گلر شمس‌آذر را فریب داد تا پرسپولیس ده نفره به گل برتری دست یابد.

بعد از این گل یحیی چهار تعویض نسبتاً تدافعی‌ترش را انجام داد و رو به بازی کنترلی آورد تا دقایق باقیمانده را مدیریت کند.

در هفت دقیقه وقت تلف شده شمس‌آذر یک موقعیت خطرناک داشت اما پرسپولیس با حفظ توپ و دفاع سخت مدافعانش تیم حریف را کنترل کرد تا یک برد فوق‌العاده به دست بیاورد و از بحران خارج شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158000
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
داود کرمی

-1

0

4 ماه پیش

درود به همه سرخدلان ما هرچه می نویسیم متاسفانه نشر نمی شود هفته بعد همان مطلب از زبان دیگری چاپ می‌شود. دیگه مطلب نمی نویسم داود کرمی


ارتش سرخ دات کام
(در پاسخ داود کرمی)

0

1

4 ماه پیش

متوجه منظورتان نشدیم. ممکن است واضح‌تر بفرمایید چی شده؟


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

4 ماه پیش

جناب‌ Ali parvin عزیز ، با نظرتون تا اندازه ای موافقم، با پیشنهادهای ۱ و ۲ . اما در آنجایی که فرمودین با احیای هافبکها ، نیازی به مهاجم نداریم ، شدیدا" مخالفم ، پرسپولیس در نیم فصل باید و باید تقویت بشه خصوصا" در خط تهاجم ، نیاز به دوتا مهاجم کلاسیک داریم ، ششدانگ و قاتل ، شهاب ذاتا" مهاجم نیست و نبیل هم با اینکه داره خوب میشه اما در مجموع بازیکن متوسطیه ، نمیشه توان گلزنی ایشون و شهاب را در حد یک مهاجم مثل لوکادیا بالا برد . شاید بشه تا حدودی خلآ مدافع چپ را با بودن احمدی جوان و نعمتی و خصوصا" رسیدن امیری به بازی‌ها تا حدودی جبران کرد اما جای خالی مهاجم ششدانگ را با بازیکنان کنونی ، خیر ، شدنی نیست . قبول کنیم که وقتی تیم گلزن قهار نداشته باشه تیم مقابل جسارت پیدا میکنه و جلو میکشه برای گلزنی، واین باعث میشه که فشار به هافبک و خصوصا" دفاع بیشتر بشه و باعث اشتباهاتی از نوع تکلهای نعمتی بشیم و کار برامون سخت بشه .


(Ali_Parvin)

-2

1

4 ماه پیش

خط هافبکمون احیا شه حتی نیاز به مهاجم هم نداریم.یحیی هم ترکیب رو طوری گذاشته که دست هافبکا بسته است.


(Ali_Parvin)

-1

2

4 ماه پیش

قهرمان شدن و مهمتر از اون حفظ قهرمانی فشار زیادی رو به هر تیمی وارد می کنه
از مصدوم و محروم بگیر تا بی انگیزگی نفرات و لو رفتن دستت برا رقبا و ...
نمیشه هر سال قهرمان شد بدون فراز و فرود !

زمان برانکو زمان برانکو بود ، الان شرایط فرق کرده تیم ها هم دیگه تیم های سابق نیستن.
با این حال برانکو چکار کرد که یحیی نتونسته انجام بده؟ بله هر کدوم مزایای خاص خودشون رو داشتند ولی در نتیجه نگاه کنید آمار کلی کی بهتر بوده؟
به هر حال راه برون رفت از این مشکل ۲ مرحله است:
مرحله اول رسیدن به جایگاه خوب تا پایان نیم فصل هست.
که اینطور میسّر میشه:
۱. تغییر در نفرات و ترکیب، هر دو با هم.(اینجا یحیی باید دست از لجاجت برداره ، نفرات خوبی داریم فقط باید از لحاظ روحی تنظیم مجدد شن.خصوصا هافبک هامون)
۲. آشتی مجدد هوادار با ورزشگاه

اگر شد که انشاالله نیم فصل جاپامون محکم میشه و با تقویت سمت چپ تیم دست به دست هم میریم واسه قهرمانی
وگرنه باید جلوی خسارت رو گرفت!
و یحیی محترمانه و به حرمت لبخندهایی که برامون به ارمغان آورده عذرش رو بخواییم و جاش رو به برانکو بده(فقط هم برانکو نه هیچ کس دیگه ای چه در داخل چه در خارج ، هندونه دربسته سفارش ندیم)).


سید ابراهیم غفاری نیا

-3

2

4 ماه پیش

هنوز از بحران خارج نشدیم.باید این دوتا بازی رو ببریم


فردین کرمی

0

3

4 ماه پیش

بعدپورعلی گنجی که یک گنج واقعی بودبرامون تنهانقطه اتکاتیم تودفاع به این بازیکن خلاقه درحالی که کنعانی اون بازیکن گلات نیست هم کندوتنبل شده هم اسیرحواشی خودساخته وبی مورد


فردین کرمی

0

4

4 ماه پیش

من به عنوان یک هوادارقوه تشخیص دارم بطورمثال همین مدافع متعصب محبوب ومحجوبمون باهدردادن یک پنالتی که توفوتبال یک امربسیاربدیهیه خیلیااونوبه بادناسزاگرفتن ولی هوادارواقعی اولادرک اینوداره که تواون جوازدست دادن پنالتی امری طبیعیه وبعدشم دبل کردن ایشان جلوی کیسه زباله بعدناجوانمردی کردن لوکادیاوفرارش ازایران روقشنگ به یادمیاره سابقه وسبک بازی وجنگندگیش روبایک پنالتی ازدست دادن زیرسوال نمیبره وباعث تضعیف روحیش بشه ماممنون وقدرشناس این ادم بزرگمنش هستیم بین ایشان وبشاررسن شباهتهای زیادی میبینم وهمیشه برای من قابل احترام وعزته درودبه مدافع عزیزومتعصبمون اقای گولسیانی


الماس سرخ

-1

5

4 ماه پیش

ابتدا عذرخواهی میکنم آقای هدایتی ولی از مطلب شما درباره نعمتی وشیری زیاد خوشم نیومد هر چند که با اونایی که گزارش دادن بیشتر مخالفم واونو کار کثیفی میبینم ،من خودم تو بازیکنان بیشترین نقد رو به بازی نعمتی دارم ولی بالاخره بازیکن کارش همینه بازی کردن ،ووقتی سرمربی اونو میراره تو ترکیب از خداشه که بازی کنه ،شاید یحیی هم تا جایی حق داره به یه بازیکن اعتقاد داره وحق طبعیشه که ازش استفاده کنه ولی نعمتی هر چند هم خوب که البته اکثر هواداران مخالفن ولی وقتی چند بازی خوب نیست وتحت فشار هواداری قرار گرفته به خاطر صلاح خودش هم باید دوسه بازی حداقل شروع کننده نباشه تا لج هواداران هم درنیاد ،الان بازی بعد محرومه قطعا بازی نمیکنه ومسلما پرسپولیس گلباران که نمیشه ،دوتا بازی قبل اونو از ترکیب بیرون می‌داشت یا نیمه دوم تعویضش میکرد هم جانشینش تو شرایط بازی قرار می‌گرفت هم خودش این همه زیر بار انتقاد نمی‌رفت ،بعضی وقت هواداران فک میکنن سر لجبازیه این کارها وواکنش نشون میدن،،از نام بردن بنده تو چندتا از کامنت هاتون هم تشکر میکنم و امیدوارم از این نقد از طرف برادر کوچیکترتون ناراحت نشید ،این فقط نظر شخصیه من بود هرچند که عصبانیت شما هم از سوتی دادن های این بازیکن وتعویض نشدنش درک میکنم،امیدوارم هرچی که صلاح وخیر هست برای پرسپولیس مقدس رقم بخوره فارغ از نامها وافراد وبودن ونبودنها


حسین هدایتی
(در پاسخ الماس سرخ)

0

3

4 ماه پیش

سلام الماس پرسپولیس،به خدا کیف کردم از این متن،حق با شما هستش داداش،شما باعث افتخار و عزیز دل من هستی خدا برای همه ما شما رو نگه داره🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


عبدالحلیم محمدی

0

3

4 ماه پیش

سلام.. دوستان ارتش سرخ آسیا....این برد به همه شما عزیزان تبریک میگم.امیدوارم با تلاش بازیکنان تیم پرسپولیس بازی‌های باقی مانده رو هم ببریم ..وبا قهرمانی نیم فصل دل هواداران عاشق تیم پرسپولیس رو شاد کنیم...از مدیریت تیم ومربی عزیز مون آقا یحیی خواهش دارم که حتما حتما به فکر تقویت تیم .. خصوصا تو حمله.....باشند ....ودر آخر از مدیریت این کانال.یا آدمین محترم..خاهشا جدول بازی‌ها رو درست کنند..فکر کنم اشتباه نوشتند ..... ممنون از همه عزیزان


حسین سرخدل

-1

6

4 ماه پیش

آقای شیخی انتقادی که توش توقین و اهانت و فحاشی باشه فکرهوادار رو بیشتر به سمت قَرَض شخصی سوق میده لطفا کمی با رعایت ادب انتقادبکن چراکه هوادار واقعی پرسپولیس کبیر دارای شخصیت وفهم و شهور بالایی هست...


مهدی کمندانی

0

7

4 ماه پیش

بچہ ھا عالی بودین امروز


فردین کرمی

-1

6

4 ماه پیش

عاقبت کیسه ر‌وببینیدکثافتکاریاشون بکی یکی داره رومیشه


فردین کرمی

-1

6

4 ماه پیش

پرسپولیس ده نفره حماسه هاساحته چون غیرت داره


جوادشیخی

-6

4

4 ماه پیش

اقاحسین هدایتی سلام خداپدرومادرت رابیامرزد شیری که خوردی حلالت حرفهای خوبی زدی منم چندماه دارم میگم امثال نعمتی ودانیال وریگی وفرجی بدردپرسپولیس نمیخورن نعمتی داره ازقصدپنالتی میده که تیم رانابودکنه


بهزادسلیمانی

0

3

4 ماه پیش

بیچاره ها زورشان به ده نفر هم نرسیدب۶ امید پیروزی پرگل پرسپولیس در بازی های بعدی.


مجمدبابایی

0

7

4 ماه پیش

مبارک باشه این پیروزی دلچسب اخباربین نیمه هم اگردیده باشیدنسخه کیسه داره پیچیده میشه وحالابه وجودخدابایدپی بردکه حالاحالاهادیدن داره تاوان تیم روباه صفت کیسه آخربی شرفی رسوایی هستش همه چیزباصبروحمایت درست میشه ازهوادارهای باغیرت بابت حمایتهاشون ممنونم این3 امتیازوروزهای شیرین پیش ورونوش جونتون....


msa

0

8

4 ماه پیش

تکل زدنهای نعمتی درمحوطه جریمه هم برای ماداره دردسرسازمیشه امروزفرجی خوب بود عالیشاه عالی بود


msa

0

6

4 ماه پیش

خداراشکرت به این بردنیازداشتیم تحرک سرعت ودوندگی بچه ها خوب بود امیدوارکننده رقیبان هم امتیازازدست دادن بهتر شد درخط دفاع وحمله بایدتقویت بشیم


مهران پرسپولیسی

0

2

4 ماه پیش

بت پاس‌های تکضرب دقیق و سریع به فضاهای خالی میشه وقت بازی رو تلف کرد


مهران پرسپولیسی

0

2

4 ماه پیش

پرسپولیس باید دیگه حواسش خیلی جمع باشه که‌گل نخوره


مهران پرسپولیسی

0

2

4 ماه پیش

عالیشاه با اینکه کاپیتان یه کارت زرد بیخودی و غیرحرفه ای گرفت اونجای زمین که نباید خطا‌کرد


مهران پرسپولیسی

0

2

4 ماه پیش

گولسیانی اگه میخواد پنالتی بزنه باید پایین بزنه


مهران پرسپولیسی

0

3

4 ماه پیش

باهویی یه‌گل صدرصدی رو با بی دقتی هدر داد


ابراهیم فریدونی

-1

4

4 ماه پیش

لعنت به علی نعمتی که همیشه به تیم لطمه میزنه یار دوازدهم حریف اقای گلمحمدی خواهش دیگه بزارش کنار نیم فصل هم بفروشش چند بازی رومخه


مهران پرسپولیسی

0

2

4 ماه پیش

بابا باید سریع پاس تکضرب رو به سمت راست میداد که نداد


صمد احمدی

-3

2

4 ماه پیش

آقا یحیی تو قسم میدهیم به تمام مقدسات نعمتی را نیم فصل مازاد اعلام کن تو هر بازی یک سوتی میدهد تورا خدا نعمتی وبقیه بنجلهارا مازاد اعلاام کن اگر می خواهی به پرسپولیس خدمت کنی این چند بازیکن ها راا مازاد اعلام کن تو را به ان خدایکه می پرستی دیگه بیشتر از این کشش داریم بسه دیگه توهر بازی باید حرس بخوریم دیگه اعصاب داریم از دست نعمتی و بقیه بنجلها


سام

-2

5

4 ماه پیش

فعلاکه نعمتی یه تنه بدبختمون کرده
یه خونه فروخته تاخونه خرابمون نکنه ول نمیکنه


محمد جمعه زاده

0

1

4 ماه پیش

بازهم نعمتی بی همه کس


مهران پرسپولیسی

-3

1

4 ماه پیش

بابا اون‌جای زمین جای اون خطا نبود‌که نعمتی اخراج شد یا دیگه حریف که اومد برای توپ سبب اخراج نعمتی شد نعمتی عمدی در اینکار نداشت این داور هم برای پرسپولیس خوب قضاوت‌ نمیکنه


جوادشیخی

-1

3

4 ماه پیش

حالا خوردی اقایحیی خواهشاگم شودیگه ازپرسپولیس بروبمیربا این ترکیب وتاکتیک دردهمه مربیا بخوره توسرت


مهران پرسپولیسی

0

1

4 ماه پیش

پرسپولیس اگه در دفاع یاران حریف رو یارگیری نکنه گل میخوره، همین سرعت در حمله خوبه


جوادشیخی

-1

2

4 ماه پیش

بخدابعضیا میگن بین یحیی واین بازیکنایی که بدردنخورن وهمش میزارشون توبازی یه چیزی هست باورم نمیشد ولی حالا مطمعن هستم که یه چیزی هست اخه کدوم احمقی میادنعمتی ودانیال رابازی میده غیرازیحیی


ارین

-1

2

4 ماه پیش

خاک‌تو سر علی نعمتی توی بازی استقلال پنالت داد تو بازی شمس آذر هم پنالتی داد این بازی کن نیست باید از پرسپولیس بره ....خاک‌تو سرت علی نعمتی تیم به خاطر تو بی شرف نتیجه نمیگیره


Hamid Aliyasi

-2

2

4 ماه پیش

یحیی حیا کن پرسپولیس رو رها کن


امیر مهرنژاد

-2

1

4 ماه پیش

خدایا مارو از دست یحیی نجات بده .


مجمدبابایی

0

2

4 ماه پیش

عالیه بنظرم مامیبریم به امیدخدا


مهران پرسپولیسی

0

1

4 ماه پیش

دقیقی از گل پرسپولیس دیوانه شد


مهران پرسپولیسی

0

1

4 ماه پیش

بابا پاس تکضرب سریع در حمله


مهران پرسپولیسی

0

1

4 ماه پیش

در حمله تا به اینجا بازی همه توپها لو میره و پرسپولیس در حمله سردرگمه


مهران پرسپولیسی

0

1

4 ماه پیش

در دفاع یارگیری باید پرسپولیس بکنه و گرنه پرسپولیس گل میخوره


مهران پرسپولیسی

0

1

4 ماه پیش

بابا در زمان حمله باید توپ روی زمین باشه و با حرکت وحرکت در فضاهای خالی گل زد


حسین هدایتی

-4

4

4 ماه پیش

سلام خدمت همه پرسپولیسیهای عزیز
خداروشکر گل گهر از استقلال مساوی گرفت و آلومینیوم تیم سپاهان رو ذلیل کرد،فقط مونده برد ما توی این سه تا بازی،ما با سه تا برد میتونیم حتی شانس قهرمانی نیم فصل رو داشته باشیم اگه هم قهرمان نشیم توی بدترین حالت ممکن توی دو امتیازی صدر جدول خواهیم بود،قبل از دربی گفتم ما با برد دربی قطعا قهرمان نیم فصل و با مساوی قطعا زیر دو امتیاز با صدر فاصله خواهیم داشت،اقا یحیی به خدا این سه تا بازی سخت نیست ببر این تیمهای پلشت رو و خوشحالمون کن،ترکیب امروز رو دوست ندارم اما مثل همیشه به فنی ترین مربی ایران زمین امپراطور یحیی گلمحمدی اعتماد و اعتقاد دارم،امیدوارم که باهویی گل بزنه انشاءالله الرحمان.
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله درویش ماشاءالله یحیی گلمحمدی


مهرداد

-2

1

4 ماه پیش

الهی به امید تو


قدرت پارسه

-1

1

4 ماه پیش

کنعانی کو نه خیلی قشنگ بازی میکنی کنعانی هم تنبیح کن اینم میخاد مث برانکو باشه اما اون کجا با اون همه شجاعت تو کجا با ترس لرز از دقیقه ۱ میخای از یک گل دفاع کنی. حیف نون


جوادسواری

0

1

4 ماه پیش

تیم‌هیچی کم نداره ..جز مهاجم..مهاجم‌ خوب گل بزنه تمام ‌ این حاشیه‌ها از بین میره ...فقط مهاجم..مهاجم‌خوب..


عشق فقط پرسپولیس

-2

3

4 ماه پیش

باز هم ترکیب مزخرف شک ندارم اگه پرسپوليس این باز برنده هم بشه به زور و به سختی نهایت با اختلاف یک گل بازی رو ببره وگرنه ممکنه مساوی کنه یا خدای نکرده بازی رو ببازه آخه من موندم چرا جای سعید صادقی از محمد عمری استفاده نکرده باید جای صادقی از عمری استفاده می‌کرد جای دانیال اسماعیلی فر از وحدت هنانوف استفاده می کرد و از همه مهمتر باید بجای علی نعمتی در پست دفاع چپ از محمد مهدی احمدی جوان و با انگیزه استفاده می کرد بخدا محمد مهدی احمدی عالیه مخصوصا تو فاز حمله فوق‌العاده عالی کار میکنه بعد میگن گل محمدی بازیکن خوب نداره الا تا چیزی بگی میگن نباید گل محمدی و برانکو رو باهم مقایسه کنیم نباید برانکو رو به روخ آقا یحیی بکشیم ولی حقیقت اینه که زمان برانکو وقتی که پرسپوليس شرایط خیلی بد حتی بدتر از الان پرسپوليس داشت از بازیکنانی مانند آدام حتی حمیدرضا طاهرخانی و ... استفاده کرد که توانایی نصف محمد مهدی احمدی و وحدت هنانوف ومحمد عمری رو نداشتن جالبه با همونا رفت فینال آسیا در صورتی که آقا یحیی الان بازیکنانی مثل محمد مهدی احمدی و وحدت هنانف محمد عمری داره که خیلی خیلی از نظر فنی بالاتر از آدام حتی و حمید رضا طاهرخانی هستن پس باید بپذیریم خیلی جاها اشکال کار از آقا یحیی هست من خودم شخصا آقا یحیی رو دوست دارم قبولش دارم ولی متاسفانه بیشتر از همه ترس آق یحیی باعث میشه نتونه ترکیب درست به چینه و همیشه سعی میکنه از بازیکنانی در ترکیب استفاده کنه که خصوصیات تدافعی بهتر و بیشتری دارن و این کاملا به ضرر پرسپوليس هستش و همین موضوع هم باعث شده پرسپوليس نتیجه نگیره و از همه مهمتر باعث شده هواداران علاقه خودشون نسبت به آقا يحيي از دست بدن درصورتی که اگه آقا يحيي از بازیکنان تهاجمی بیشتر استفاده کنه و بیشتر حمله کنه حتی اگه تیم نتیجه هم نگیره هواداران ازش حمایت می‌کنند و مثل زمان برانکو با وجود باخت هم ایستاده تشویق میشه


آرین

-1

2

4 ماه پیش

سلام و درود بر هواداران متعصب و با غیرت پرسپولیس بزرگ ❤❤❤❤❤❤
سلام به داداش حسین گلم،، خوبی؟ دارم میرم استادیوم.... امیدوارم با حال خوب برگردیم..... داداش یه تحلیل انجام بده که با خیال راحت برم که به امید خدا شاد برگردیم..... هوادارا خیلی پشت تیم رو خالی کردن کلا کمتر از 5 هزارتا بلیط فروش رفته و این از سرطان بدتره که هوادار پشت تیم نباشه.... از هوادارای با غیرت و با شرف پرسپولیس خواهش میکنم بیایید استادیوم و از تیم محبوبتون حمایت کنید هنوز دیر نشده ازتون خواهش میکنم بیایید و از پرسپولیس بزرگ حمایت کنید تا دشمنان پرسپولیس روسیاه بشن انشاالله.... درود بر تمامی هوادارانی که با این شرایط سخت اقتصادی اومدن استادیوم تا از پرسپولیس بزرگ حمایت کنن درود بر شرف و غیرتتون شیر هوادارای پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤


تــــوفیق پرسپولیس ❤

-1

0

4 ماه پیش

اقای گل محمدی چرا بادوتا مهاجم بازی نمیکنی این همه ترس واسه چی هست!!! نبیل و شهاب همزمان بزار بازی کنن بخدا اینجور خط حملمون خطرناکتر میشه اینو تو بازی اخر مقابل اس خوزستان دیدیم بعد از اینکه عقب بودیم تو نتیجه واز دوتا مهاجم تیم استفاده کردی... اگر دوتا مهاجم بزاری تو زمین میتونن خیلی به هم کمک کنن اون جلو وخیلی راحت میتونیم موقعیت درست کنیم... به امید موفقیت تیم محبوب ومظلوممون پرسپولیس کبیر♥


قلمراد دوم

0

1

4 ماه پیش

به امید برد و خوشحالی میلیونها عاشق

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال