ارتش سرخ دات کام

اخبار

خریدهای جدید مدام گرم و سرد می‌شوند ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

خریدهای جدید مدام گرم و سرد می‌شوند!

ارتش سرخ دات کام :
خریدهای جدید مدام گرم و سرد می‌شوند!
شرایط عجیب و غریبی در پرسپولیس حکمفرماست و داستان پنجره بسته مثل سوهان روح هواداران و حتی تیم را آزار می‌دهد.

پرسپولیس شکست تلخی در اراک متحمل شد و هر اتفاق عجیبی که باید می‌افتاد، رخ داد تا این تیم دست خالی از آن شهر بیرون بیاید اما حالا در اردوی پرسپولیس همه آن باخت را فراموش کرده‌اند.

شکست به آلومینیوم با آن سوپرگل 45 متری دومین باخت پرسپولیس در این فصل بود اما در نظر داشته باشید که در تمام نیم فصل اول تیم یحیی گل‌محمدی یک شکست مقابل تیم قدرتمند سپاهان متحمل شده بود که اتفاقاً همان باخت نیز با یک سوپرگل اتفاق افتاد.

حالا اوسمار در نخستین گام شکست خورده و این می‌تواند یک نگرانی بزرگ برای پرسپولیس و هوادارانش باشد اما از سوی دیگر این امید وجود دارد که حتی با هدایت دستیار یحیی این تیم برگردد.

جدا از اینکه حالا یحیی گل‌محمدی در رأس کادر فنی حضور ندارد و در این کادر فنی از هم گسیخته شده شاید شرایط برای بازگشت روانی بازیکنان چندان مهیا نباشد اما خود بازیکنان آنقدر باتجربه هستند که موقعیت خودشان و تیم را درک کنند. بیشتر آنها موقعیت‌های سخت و دشوار اینچنینی را تجربه کرده‌اند و راه برون رفت از این وضعیت را بلدند پس این نگرانی که یک نفر باید باشد تا این تیم را جمع و جور کند محلی از اعراب نخواهد داشت و این تیم به صورت خودکار خودش، خودش را ریکاوری روانی خواهد کرد و همین حالا مهیای دوئل با تراکتور شده است.

نمایش پرسپولیس در اراک بخصوص آنچه در نیمه دوم ارائه داد امیدوارکننده بود و کیفیت فنی این تیم و مدل بازی‌اش برای رسیدن به گل چه قبل از آن سوپرگل تخریب کننده حریف چه بعد از آن تغییر نکرد و تیم اوسمار با همان اصول مدنظر یحیی و فوتبالی پیشرفته دنبال رسیدن به هدف بود که البته با بی‌دقتی مهاجمان نوک و وینگرها نتیجه‌ای در برنداشت.

در عین حال شاید با آن نمایش این تصور در خود تیم وجود داشته باشد که حتی اگر پنجره باز نشود، پرسپولیس توانایی پیروزی مقابل تراکتور را خواهد داشت و دست بالا را در این میدان دارد اما این ماجرای بسته ماندن پنجره به لحاظ ذهنی تیم را بهم خواهد ریخت.

با دقیق شدن به چهره بازیکنانی مثل عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن در تمرینات دو سه روز گذشته می‌توان سرگشتگی و آشفتگی را در دل نگاه‌شان پیدا کرد. آنها و البته دو خرید دیگر تیم با هزار امید و انگیزه به پرسپولیس آمدند تا شروعی دوباره در این تیم داشته باشند اما داستان به طرز عجیبی برایشان ناامیدکننده پیش می‌رود. آنها با امید به اینکه در دقیقه 90 پنجره باز شده و مجوز بازی کردن‌شان صادر شود به اراک رفتند اما از این سفر تنها آن تمرین چند دقیقه‌ای بعد از پایان مسابقه نصیب‌شان شد.

شاید با در نظر گرفتن فاصله کوتاه اخذ مفاصاحساب مالیاتی رادوشوویچ تا دیدار مقابل آلومینیوم می‌شد حدس زد که طی شدن این پروسه اجازه حضور بازیکنان جدید در گام نخست سرخ‌ها را نخواهد داد اما چه کسی باور می‌کند که چهار پنج روز بعد از آن بازی هم همچنان پنجره بسته باقی مانده باشد و این بازیکنان در برزخ بازی کردن یا بازی نکردن مدام سرد و گرم شوند؟

عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، اوستون اورونوف و ابوالفضل بابایی برای این به پرسپولیس آمدند تا این تیم فاصله ایجاد شده تا صدر جدول را کم کند و در کورس قهرمانی قرار بگیرد اما اگر قرار باشد آنها در دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم در دو تا از دشوارترین بازی‌ها حاضر نباشند اصلاً باشگاه برای چه این همه هزینه متحمل شده و با سختی و طی شرایطی پیچیده نقل و انتقالات زمستانی آنها را جذب کرده است؟

شاید با نگاه خوشبینانه پرسپولیس بدون این خریدهای جدید نیز از عهده تراکتور برآید اما اگر اوسمار و تیمش با همان نیروهای نیم فصل اول- که تازه دو تا از خوب‌هایش کم شده - از این بازی هم سربلند بیرون نیایند نه کسی درباره فوتبال خوب و امیدوارکننده حرف خواهد زد نه گوش هواداران بدهکار مسائلی مثل عدم همکاری وکیل رادوشوویچ یا مسائلی از این دست خواهد شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158824
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمدرضایی

0

0

2 ماه پیش

انشاالله بازمیشه ولی هیچ قلتی نمیکنید


سامان 1362

0

0

2 ماه پیش

لعنت به درویش


حسام سخندان

0

0

2 ماه پیش

خدا لعنت کنه مدیران قبلی را


خان پرسپولیسی

0

1

2 ماه پیش

با یحیی خان تو،نیم فصل با دست خالی یک باخت،،با مربی درپیتی درویش تو اولین بازی رسمی یک باخت،،روزهای حسرت بدون یحیی ،،با زدن بطری آب عده ایی هوادار ،نما،،بدرقه شد 💘💘💘💘💘💘💘


جواد طه

0

1

2 ماه پیش

یعنی چی که هوادار شرایط تیم را مد نظر قرار نمیده یعنی اینقدر ما را کم سواد یا نفهم تصور کردید اتفاقا هوادار قدرت تشخیص بالایی داره و اگر پنجره باز نشد می‌دونه باید یقه کی را بگیره بلاخره مدیریت باید همون موقع که بازیکن می‌گرفت و از بسته بودن پنجره اطلاع داشت باید واسه این روزها فکر می‌کرد . شوخی نیست که پنجره خارجی بسته هست که برای باز شدنش باید قبل از این به فکر می بودن . چطور با اطمینان میگه پنجره داخلی مشکلی نیست چون می‌دونه که بازیکن های داخلی با باشگاه به خاطر هوادار هم که شده کنار مياد. در ضمن من قول میدم اگه تیم جوری بازی کنه که به دل بشینه و هوادار دلش قرص باشه که تیمش داره با جون دل بازی میکنه و هر بازی بیشترین خلق موقعیت را ایجاد میکنه اتفاقا برای اینکه جو تیم خراب نشه هواداری می‌کنه چون می‌دونه که هنوز کلی بازی و البته بازی های رودرو با تیم های بالای خودش داره حسابی حمایت میکنه . چون می‌دونه که برد بازی رو در رو باعث میشه هم به صدر نزدیک بشه هم به خاطر برد رو در رو تیم مقابل اسیر حاشیه میشه الاخصوص برد مقابل استقلال . پس خواهشا بچه‌ها اگر تیم خوب بود با تمام قوا تا دربی حمایت کنید که انشالله باعث خیر بشه. حتی اگر قبل از دربی احتمالا خدای ناکرده باخت بیاریم به خاطر دربی هم که شده از تیم جانانه حمایت کنید . البته چاره ای هم نداریم عشقمون فعلا روزگارش اینطوری شده پس همه برای پرسپولیس کبیر. یا حق. یاشاسین پرسپولیس


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

0

2 ماه پیش

هواداران عزیز ،اقا درویش ،فقط یک برگه وایز پرداختت مالیات رادو را به وکیل و فیفا فرستاده ،ولی آنجا ایران نیست زیرا آنان قانونمند تشریف دارند آنان ریز مفاصا حساب کامل سالهای حضور رادو را سال به سال میخواهند که بعلت مشغله زیاد اداره مالیه این ریز ومفاصا حساب را استخراج نکردند و الان روز از نو روزی از نو ،پس امکان نداره بزودی حل شود

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال