ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

خرید باب‌ میل یحیی از بوندس‌لی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 27 اظهار نظر

-

2 سال پیش

خرید باب‌ میل یحیی از بوندس‌لیگا

خرید باب‌ میل یحیی از بوندس‌لیگا
ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس در سالیان گذشته همواره با معضلی خسته‌ و مایوس‌کننده مواجه بوده است؛ سرخ‌پوشان پایتخت در 10 سال اخیر با جذب مهاجمان ناموفقی همچون ژوزه تادئو، ولادیمیر پریمیوف، ماریو بودیمیر، جونیور براندئو، کریستین اوساگونا و شیرزاد تمیروف که توانایی‌های فنی ارائه‌شده آنها با مبلغ قراردادشان اختلاف فاحش داشت، بسیار در شناخت و جذب مهره‌های زهردار خارجی ضعیف و ناموفق عمل کردند اما حالا با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس بازیکنی به جمع شاگردان گل‌محمدی پیوسته است که با نگاه اجمالی به کارنامه‌اش می‌توان اسم او را در لیست برترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر قرار داد. یورگن لوکادیای 28ساله حضور در تیم‌های سرشناسی همچون پی‌اس‌وی آیندهوون هلند، برایتون انگلیس، هوفنهایم آلمان، سینسیناتی آمریکا و بوخوم آلمان را تجربه کرده است که موفقیت نسبی در لیگ‌های معتبر قاره اروپا و آمریکا حتی شرایط دعوت این مهاجم بلندقامت را به اردوی لاله‌های نارنجی فراهم کرد تا نایب‌قهرمان فصل فوتبالی 1401-1400 فوتبال ایران با جذب لوکادیا قدم در دوره بیست‌ودوم لیگ برتر بگذارد.

شاگرد محبوب بازیکن اسبق بارسلونا
مهاجم 193 سانتی‌متری اهل استان درنته هلند که در کارنامه‌اش سابقه بازی در تیم‌های زیر 17 سال تا زیر 21 سال هلند را می‌بیند، بعد از درخشش در تیم‌های بارگرس، امن، سارتو و ویلم تیلبورخ موفق شد در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل 2011-2010 پیراهن تیم زیر 19 سال آیندهوون را بر تن کند و هم‌تیمی بازیکن مشهوری مثل ممفیس دیپای شود. درخشش‌های این مهاجم در تیم زیر 21ساله قرمزها و سفیدها شرایطش برای حضور در تیم اصلی آیندهوون را تسهیل کرد و لوکادیا با 118 دقیقه حضور در نودوچهارمین دوره جام‌حذفی فوتبال هلند و گلزنی در مرحله نخست این مسابقات برابرvvsb نوردویک توانست اولین جام قهرمانی‌اش در پیراهن کشاورزان را کسب کند. سال شکوفا شدن این بازیکن را می‌توان فصل 2014-2013 نامید که با به ثمر رساندن 13 گل در پنجاه‌وهشتمین دوره لیگ هلند بالاتر از هم‌تیمی خود ممفیس دیپای به جایگاه هفتم برترین گلزن فوتبال هلند تکیه زد و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا دروازه زولته وارخم بلژیک را گشود. فصل 2015-2014 از حیث گلزنی برای مهاجم هلندی به‌دلیل ثبت آمار 6 گل و 3 پاس گل چندان جذاب نبود اما نقش نسبتا موثر این مهاجم به حسرت 8ساله آیندهوون در کسب جام قهرمانی لیگ هلند پایان داد. بهترین سال فوتبالی لوکادیا را می‌توان فصل 2016-2015 نامید که شاگرد محبوب اسطوره سابق فوتبال هلند و بازیکن اسبق بارسلونا، فیلیپ کوکو با ثبت آمار 8 گل زده و 13 پاس گل به‌همراه لوک دی‌یونگ زمینه‌ساز اصلی دومین قهرمانی متوالی قرمز و سفیدها بودند؛ او همچنین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گشودن دروازه وولفسبورگ شد تا دستاوردش در این فصل رقم زدن روزهای خوش برای هواداران ارتش قرمز و سفید باشد. این مهاجم با درخشش در پیراهن آیندهوون توسط دیک ادووکات به تیم ملی هلند دعوت شد و در دیدارهای برابر بلاروس و سوئد در مرحله مقدماتی جام‌جهانی از روی نیمکت به نظاره پیروزی لاله‌های نارنجی نشست.

حضور در شهر برایتون
لوکادیا در وضعیتی با مبلغ 17 میلیون یورو به برایتون در نقل‌وانتقالات زمستانی 2018-2017 پیوست که با ثبت آمار 9 گل زده و 6 پاس گل از بازیکنان تاثیرگذار تیم تحت هدایت فیلیپ کوکو بود اما این مهاجم تصمیم گرفت گام در یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های دنیا بگذارد که گذشت زمان نشان داد او همچون علیرضا جهانبخش که در پنجره تابستانی فصل 2019-2018 هم‌تیمی لوکادیا شد، در فوتبال انگلیس نمی‌تواند لحظات تاثیرگذار زیادی خلق کند. اما مهاجم عموما ذخیره مرغان دریایی از معدود فرصت‌هایش برای گشودن دروازه حریفان استفاده کرد و با فتح دروازه سوانزی سیتی، آرسنال و اورتون در لیگ جزیره و کاونتری‌سیتی، دربی‌کانتی و میلوال در جام‌حذفی انگلیس آمار 6 گل زده و 3 پاس گل را در این باشگاه 121ساله ثبت کرد.

کسب تجارب جدید
لوکادیا در فصل 2020-2019 به‌دلیل برآورده نکردن توقعات در پیراهن برایتون تنها در هفته اول و سوم برای شاگردان گراهام پاتر به میدان رفت تا این موضوع زمینه 2 انتقال قرضی را فراهم کند. وی ابتدا راهی بوندس‌لیگا و تیم هوفنهایم شد که نیم‌فصل حضور او در پیراهن تیم تحت هدایت آلفرد شرودر چندان از حیث دقایق حضور خوب پیش نرفت و دستاورد این بازیکن 482 دقیقه حضور در مستطیل سبز، گشودن دروازه هرتابرلین، پادربورن، کلن و آگسبورگ و ثبت پاس گل برابر دورتموند بود. مهاجم هلندی در نقل‌وانتقالات زمستانی با پوشیدن پیراهن تیم سینسیناتی حضور در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا را نیز به تجاربش افزود و در همان دیدار نخست مقابل نیویورک‌ردبولز موفق به گلزنی شد اما در ادامه نتوانست دستاورد قابل‌قبولی داشته باشد و ارمغانش 1364 دقیقه حضور و به ثمر رساندن یک گل در مستطیل سبز بود که البته طبق شواهد و قرائن تعطیلی بلندمدت این لیگ به‌دلیل بیماری کرونا بسیار در عملکرد لوکادیا تاثیر گذاشت. فصل 2021 ام‌ال‌اس نیز حاصل خوشایندی برای مهاجم فعلی سرخ‌پوشان پایتخت نداشت و این مهاجم اکثر اوقات نیمکت‌نشین که تا هفته نهم پیراهن سینسیناتی را بر تن داشت با 358 دقیقه حضور در مستطیل سبز و گلزنی برابر سی‌اف‌مونترال کانادا با پایان مدت قرارداد قرضی‌‌اش دوباره به جمع برایتونی‌ها پیوست.

حضور کوتاه اما موثر
لوکادیا که در 21 دیدار ابتدایی فصل فوتبالی 2022-2021 انگلیس تنها 22 دقیقه برابر لیدز یونایتد به میدان رفت، در نقل‌وانتقالات زمستانی فصل گذشته با پیوستن به بوخوم دوباره به بوندس‌لیگا بازگشت که همچون تیم‌های گذشته‌اش آنچنان فرصت بازی به‌عنوان بازیکن اصلی نصیبش نشد اما 442 دقیقه حضور در مستطیل سبز برای گشودن دروازه بایرن‌مونیخ و دورتموند و ثبت پاس گل برابر کلن کافی بود تا ارزش این تاثیرگذاری در انتهای فصل با ایستادن در جایگاه سیزدهم مشخص شود.

گل‌محمدی به خواسته‌اش خواهد رسید؟
سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت که از نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، با خریدهایش در خط حمله نشان داد بسیار به استفاده از توپ‌های بلند و برد در دوئل‌های هوایی یک‌سوم هجومی علاقه‌مند است که خرید بازیکنانی همچون آرمان رمضانی و کریستین اوساگونا بر این موضوع مهر تایید می‌زند اما به جز مدتی کوتاه که شهریار مغانلو در نوک پیکان هجومی سرخ‌پوشان به میدان رفت و استراتژی گل‌محمدی عملی شد؛ تلاش‌های قرمزهای پایتخت به‌دلیل طراحی تمرینات نامناسب و گاه انتخاب افراد غیرآماده با ناکامی همراه بود اما حالا به نظر می‌رسد بعد از حضور سعید صادقی که تبحرش در ارسال‌های هوایی را در باشگاه گل‌گهر بر همگان اثبات کرد و یورگن لوکادیا به‌دلیل سبک بازی و قد 193 سانتی‌متری‌اش بسیار به آورده شدن خواسته تاکتیکی گل‌محمدی کمک خواهند کرد. از سوی دیگر بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی و علی نعمتی نیز مهارت مناسبی در دوئل‌های هوایی دارند که همین موضوع زهر سرخ‌پوشان را در شروع‌های مجدد و کرنرها بیش از فصول گذشته خواهد زد.

چالش پیش‌روی سرخ‌های پایتخت
سرخ‌پوشان بعد از آغاز همکاری با این مهاجم زهردار یک چالش بزرگ پیش‌روی خود دارند. لوکادیا در سال‌های اخیر به‌دلیل مصدومیت‌های مختلف از نواحی کشاله ران، زانو و همسترینگ دیدارهای زیادی را از دست داده که نمونه مشهود آن را می‌توان در فصل 2017-2016 جست‌وجو کرد که این مهاجم تنها موفق به 766 دقیقه حضور در لیگ هلند و ثبت آمار 3 گل و 3 پاس گل شد. به‌طور قطع اگر مدیران و کادرفنی سرخ‌پوشان از نظر حواشی و مسائل پزشکی بهترین وضعیت را پدید آورند، بی‌گمان تمام تیم‌های حاضر در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر از زهر خط حمله پرسپولیس در امان نخواهند ماند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150618
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
برای پرسپولیس

0

6

2 سال پیش

آقای اذرمی نوشتن موقعیت نبود


حسین هدایتی

0

4

2 سال پیش

دوستان عزیز و هواداران متعصب پرسپولیس سلام،ابتدا تشکر میکنم از اقای سامان کوهدشتی که به بنده لطف داشتند،دو روز پیش بهتون در مورد پول بزرگی که اجرلو به مافیای رسانه ای داد و متاسفانه اصحاب رسانه به دلیل مشکلات مالی شدید و نداشتن عزت نفس پذیرفتن صحبت کردم این پول برای حمایت رسانها از استقلال و برداشتن فشار از روی قهرمان کشکی سال قبل و فشار اوردن به پرسپولیس پرداخت شد که خیلی پول زیادی هستش،حالا با دقت این مسئله رو مرور کنید این همه هزینه کرده کیسه این همه بازیکن خریده تازه این رقم به جز رقم جذب بازیکنهای جدید هستش اما لقب کهکشانی رو به ما میدن بعد از مساوی خارج از خانه ما تحت فشار قرار میگیریم اما کیسه کثیف بعد از شکست مفتضحانه توی تهران اونم با دوتا گل،توی رسانه ها حرف از فرصت دادن و این جور صحبتها بهش هستش،بینید این تناقض رو،قبلا هم گفتم الانم میگم اگه رسانها دست از این نوع رفتارشون بر ندارن و قصد فشار اوردن روی تیم ما رو داشته باشن قطعا ساعت و رابط و مقدار پول و تاریخ و همه مواردی که اجرلوی کثیف خودت میدونی رو میزارم کف دست رسانها،اگه هم این مطلب به دستت رسید فک نکنی اوسکول پلشت خودت به همه جا وصل هستیا،ببین امل گونده تر از ارباب تو اینا رو به دست من رسونده خودت قلاده سگهات رو بگیر تا خودتو سجادی رو پاره نکردم


برای پرسپولیس

-1

4

2 سال پیش

آقای سرخدل عاشق ۱۵ شوت چیزی نیست؟صبر کن لوکادیا بیاد ببینم دیگه بهونت چیه


امیر حسین

0

4

2 سال پیش

این قدرت پرسپولیس قهرمان نشون میده


ارتش سرخ آسیا

0

6

2 سال پیش

سرخدل عاشق باور کن دلیل گل نزدن نبودن مهاجم خوب بود صبر کنید پاکدل و لوکادیا ببینید بازی بعد چیکار می کنند در ضمن این همه موقعیت ایجاد کردند


برای پرسپولیس

-1

3

2 سال پیش

آقای سرخدل عاشق چجور میگی موقعیت نبود. لطفاً اول آمار بازیو ببین بعد بگو


علیرضا اذرمی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-1

2

2 سال پیش

داداش نگفت موقعیت نبود گفت مهاجم گلزن نبود


سرخدل عاشق
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-4

2

2 سال پیش

سطح توقع شما همین دو موقعیته خسته نباشید...


سرخدل عاشق

-3

2

2 سال پیش

آقا یحیی تو تاکتیک تیمت توازن ایجاد کن بازیکن خوب داشتن دلیل نمیشه همه بکشن جلو خیمه بزنن نزدیک بود از تیم ده نفره ضد حمله بخوریم بعدش اصرار به فرستادن توپ به کناره ها و مثلث و مربع درست کردن و جمع کردن تیم حریف تو محوطه اش کار رو سخت میکنه اگه تیمت از همه زمین استفاده کنه و تیم حریفو بازتر کنه فضا برا حمله از عمق فراهم میشه و راحت تر میشه گل زد... من کاری به نتیجه ندارم ولی نداشتن حتی یک موقعیت با این همه ستاره قابل قبول نیست خودت داری کار رو برا تیمت سخت تر و فشار رو بیشتر میکنی...


حسین هدایتی

0

6

2 سال پیش

سلام دوستان عزیز و سلام به تمامی پرسپولیسیهای باغیرت،با تشکر از اقای اکبر خزایی،اقای رضا گنجی،اقای فردین کرمی و اقای ایمان زنگویی که به بنده لطف داشتن،دوستان عزیزم و مدیریت سایت تا امروز خیلی از پشت پردها رو خدمتتون عرض کردم مثل جلسه منحوس کمیسیون برای رای اعتماد سجادی و چشم گفتنهای اون تا تماس چند دقیقه ای سجادی به درویش و کشیدن ترمز نقل و انتقالات،نمیخوام ادعا کنم ولی خودتون دیدین کاملا چند روز قبل از جلسه استیضاح سجادی بهتون گفتم که استیضاح نزدیکه که خداروشکر کارت زرد گرفت،الانم کاملا موثق بهتون میگم که متاسفانه یک پول خیلی بزرگ از طرف اجرلو در جهت نفوذ به رسانها و با هدف فشار بر روی پرسپولیس و برداشتن فشار از استقلال هزینه شده و متاسفانه به دلیل قدرت اجرلو و پول خوبی که هزینه کرده خیلی از اصحاب رسانه که با مشکلات مالی زیاد دارن دست و پنجه نرم میکنن تطمیع شدند و زیر بار این ننگ رفتن از ساعت و مکان و رابط ملاقات اطلاع کافی دارم از همین جا به همشون هشدار میدم و از همه شما میخوام که از هر طریقی بهشون هشدار بدین که اگه ظرف یک هفته آینده ادبیات و نوشتهاشون تغییر نکنه تمام منابع رو در اختیار مردم و باشگاه و رسانه قرار میدم،نمیدونم چرا هر کی به پست ما میخوره انقدر پلشت هستش که دست تو جیبش نکرده خبر به ما میرسه اجرلو جمع کن این ماجرا رو دودش تو چشم خودت و اربابت سجادی میره شک نکن


ارتش سرخ آسیا

-2

6

2 سال پیش

آقای اسرمی مگه میشه جلوی خودمون بگیریم. آخه بازی اول هست باید هماهنگ بشن. مال کیسه طرفدارای ساپینتو نهایت انتقاد کنند اما توهین دیگه نه. هر طرفداری حق انتقاد داره اما توهین نباید بکنند. از همین هفته ی اول همش توهین می کنند بعضیا. حداقل کیسه کشا توهین نمی کنند. بعد مثلا برنامه ی فوتبالی ببینید همه نوشتند حمایت از ساپینتو بعد مال ما نوشتند لعنت به یحیی. اصلا بازی اول هست حالا هیچ اما چرا اینو در نظر نمی گیرن که هفت هشت نفر نبودن این بازی


حسین هدایتی

0

8

2 سال پیش

سلام خدمت همه هوادرهای عزیز و‌نویسنده محترم پست بله او با همه فرق داشت که از برانکو تعریف کردش و اونو با یحیی مقایسه کرد،برانکو اسطوره باشگاه ما هستش و دستاوردهاش بی نظیر هستن،تمام رویای بر باد رفته ما رو تبدیل به حقیقت کرد و ما رو به نود درصد ارزوهامون رسوند،هوادارهای عزیز و نویسنده محترم،خودتون خوب میدونید که من تندترین نقدها رو به یحیی داشتم حتی تنها کسی که جرات داره با ادبیاتی که قطعا درشان سجادی و مجلس و صدا و سیما هستش بهشون میتازم برید توی پست جنگ اعصاب برای مردم رو بخونید،اما جان عزیزتون باور کنید الان فقط وقت حمایت هستش این تیم با درصد مالکیت بالا و بازیکنهایی که ثابت کردند جذبشون درست بوده و اضافه شدن مهاجم جدید قطعا روزهای خوبی رو برامون رقم میزنه قبل از لیگ هر نقد منصفانه ای قابل قبول بود الانم هست ،ولی کاملا من و همه هوادارهای پرسپولیس فرق نقد و تخریب رو میفهمیم،الان نقد نویسنده درست به نظر میرسه؟اقای نویسنده اگه یحیی نگه بازیکن میخوام و نتیجه نگیره همین شما میخوایین تا دارش بزنید الان با یه مساوی خارج از خونه دارید اینجوری مطلب میزارید وای به اون روز،توجه کنید بچها الان فقط و فقط و فقط حمایت کنید و دل گرمی بدین،هر چی انتقاد بود درست و غلط مال قبل لیگ بود الان وسط جنگ هستیم اگه خواسته در مسیر خیانت هستین که شک نکنین جلوتون وایمیستم اگه ناخواسته هستش به خودتون بیاین هیزم رو اتیشی که دشمن برامون روشن کرده نریزید


احمد نوری اسرمی

-4

4

2 سال پیش

ارتش سرخ خودت کنترل کن . تو هوادارای چهل میلیونی بالاخره کسانی هستن که زیاد صبر نداشته باشن . من خودم منتقد یحیی هستم ولی چون تغییرات تیم زیاد بود چاره ای نداریم باید چند هفته صبر کنیم . فوتبال 360 عادل هم حضور دارم خیلیها به ساپیتو حمله کردن


محمد احمدزاده

0

1

2 سال پیش

میزنه مطمئن باش


محمد احمدزاده

0

1

2 سال پیش

سلام باید به کیسه بزنه امسال مثل رامین که زد اینم میزنه مرضیه خانم


ارتش سرخ آسیا

-3

8

2 سال پیش

لعنت به کسی که از الان بخواد مثل فصل قبل تیم رو ببره حاشیه. کیسه کشایی که میاید دیس میدید و الکی میگید طرفدار پرسپولیس هستید و میاید تیم رو می برید حاشیه یادتون نره دیروز کامل سوراخ بودید مقابل سپاهان. واقعا حسرت می خورم که چرا تیمی که طرفدارشم همچنین طرفدارانی داره. کیسه کشا تیمشون باخت ولی انتقاد نکردند ما مساوی کردیم و همه دارن انتقاد می کنند. می باختیم فکر کنم می خواستن یحیی رو بکشن


حسین هدایتی

0

11

2 سال پیش

سلام دوستان،هیچ هواداری بیشتر و تند تر از من قبل از شروع مسابقات از تیم انتقاد نکرد اما فرق نقد منصفانه با نقد غیر منصفانه اینه که فقط نکات منفی بیان بشه همه ناراحتیم که چرا تیم نتونست ذوب ده نفره رو ببره کاملا هم درسته اما این همه اتفاق خوب وجود داشت یکیش مطمئن بودن گولسیانی یا هماهنگ بودن بازیکنها با هم یا مساوی توی خونه حریف،من خودم بیشترین و تند ترین نقدهارو داشتم اما قبل از لیگ بود الان بازیها شروع شده یا حمایت کنید یا فقط نقد منصفانه با حرفهای علکی و هیجانی هیچی درست نمیشه پرسپولیس با اعتماد و حمایت ما هوادارها میتونه نتیجه بگیره به حرف من گوش کنید ضرر نمیکنید حمایت کنید از تیم لطفا


اهورا

-9

3

2 سال پیش

اگر ۲۲ بازیکن مثل مسی و مارادونا بگیریم با یحیی به جایی نمی رسیم چون ترسو کم شهامت بزدل و فقط اهل حاشیه و همیشه غرولند برای پول و اپشن و انعام هستش و هیچ تاکتیک و برنامه تیمی در بازی تیم نمی بینیم و تیم را کرده خانه سالمندان و جوانان را یا فراری داده یا بهشون اعتماد نمی کند و فقط دنبال بازیکن اسم دار و مشهور اما پیر و پارتال و مصدوم هست امسال هم بایحیی به جای نمی رسیم حتی اگر ۲۲ بازیکن برتر فوتبال دنیا را بگیریم


ارتش سرخ آسیا

-1

11

2 سال پیش

یک کیسه کش داره می سوزه به بقیه دیس میده


حسین هدایتی

-2

11

2 سال پیش

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و عاشقان پرطرفدارترین تیم اسیا پرسپولیس عزیز،فصل نقل و انتقالات با همه حاشیه هاش تقریبا برای ما تموم شده و خداروشکر تونستیم با جذب این مهاجم و حضور عبدی خیالمون رو از بابت مهاجم راحت کنیم هر چند خوب بود جذب دیاباته ولی حتی اگه نتونیم بازیکن بگیریم باید با قدرت همه بازی‌هارو پشت سر بزاریم وظیفه همه ما حمایت از تیم در ورزشگاه هستش،متاسفانه به دلیل تحجر حاکم بر مسئولین خانمها نمیتونن به ورزشگاه برن و قطعا اونها میتونن مثل خیلی از بلاگرهای دیگه با تولید محتوا در جهت بالا بردن روحیه تیم تلاش کنن،اقایون در تهران و سایر شهرستانها باید حضور پر رنگ توی ورزشگاه داشته باشند و یک دل مشوق تیم محبوبمون باشن،سجادی دست از سنگ اندازی بر نمیداره و قطعا همه تلاشش بردن جام به شهرستان هستش نه ما نه بازیکنها و نه مدیریت نباید آتو دستش بدیم وظیفه ما هوادارها حمایت هستش و نباید بزاریم بینمون تفرقه ایجاد کنن وظیفه بازیکنها هم دور از حاشیه و بازی با تمام توانشون هستش وظیفه مربیها هم همینطور یحیی نباید بره سمت حاشیه مراقب رابطه خودش با درویش باشه چون الان دود جنگ با درویش به چشم خودمون میره،درویش و مدیریت دو حالت دارن اگه بر خلاف نظر سجادی کار کرده باشن قطعا تحت فشار قرار میگیرن شاید هم اخراج بشن یا مجبور به استعفا ولی اگه تونسته باشن با سیاست نظر سجادی رو عوض کنن که دست از سنگ اندازی جلوی پامون برداره واقعا موفقعیت بزرگی به دست اوردن در هر حال تحت هر شرایط اگه لیگ عادی برگزار بشه ما قهرمانیم و اگر سجادی بخاد پای قولش به نمایندها بمونه باید با مشت محکم ارتش سرخ مواجه بشه امیدوارم که هر چه زودتر با لگد از وزارت ورزش پرتش کنن بیرون چون واقعا در فساد وقیح هستش


احمد نوری اسرمی

-1

9

2 سال پیش

انشااله این فصل از اون فصلهای موفقش باشه


غلامرضاغیاسی

0

6

2 سال پیش

مرسی مرضیه البلوشی


سامان کوهدشت

0

7

2 سال پیش

خوش آمدی ستاره❤


علی پیروندی

0

7

2 سال پیش

حالا که ایشان در تیمهای بزرگ بازی کرده و دارای سابقه است نباید چنان توقع از او بالا برد که نتواند پاسخ گوی توقعات باشد تجربه نشون داده بازیکن خارجی در خط حمله پرسپولیس هیچگاه نتونستن انتظارات کادر فنی و هواداران را برآورده کند. یک مثال ساده گادوین منشا سال اول در پیکان یک تنه خط حمله پیکان را زهردار کرده بود وقتی قرار بود بیاد پرسپولیس هوادارا روی ابرها راه میرفتن که به به ترکیب منشا و طارمی چه خواهد شد اما برخلاف انتظار در طول دو فصل فقط تونست ۵ گل برای پرسپولیس به ثمر برساند تازه شاید ایشون موفقترین مهاجم خارجی دو دهه اخیر پرسپولیس بود.حالا که ایشان در لیگهای معبر بازی کرده نباید انتظار شق القمر از او داشت و نیومده فیکس شود کادر فنی باید به مرور زمان و با آمادگی کامل بدنی ایشان را وارد ترکیب کند و خط هافبک همکاری و هماهنگی لازم را باایشان بوجود بیارن بقول معروف باید اصولی ازایشان بازی گرفت تا دچار سرخوردگی و عدم پاسخگویی به انتظارات نشود


مرضیه البلوشی

0

13

2 سال پیش

به بهترین تیم المان گل زده به کیسه هم میزند انشاءالله ب امید خدا❤


امیر مهدی وهابی

0

12

2 سال پیش

اره🤣🤣🤣🤣 کیسه کش رو ۱۰۰ سوراخه میکنیم


ایلیا

0

14

2 سال پیش

به بایرن مونیخ گل زده دیگ استقلال رو باید ببوسه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال