ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

خط حمله، پاشنه آشیل پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

2 سال پیش

خط حمله، پاشنه آشیل پرسپولیس

خط حمله، پاشنه آشیل پرسپولیس
ارتش سرخ دات کام :
یحیی گل محمدی و تیمش روزهای پرالتهابی را سپری می‌کنند، از یک طرف پرسپولیس باید در چند جبهه به میدان برود و از طرف دیگر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. آنها عصر دیروز قهرمانی در سوپرجام را هم از دست دادند تا شرایط بدتر از قبل شود. با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی به تمرینات بازگشته است، هنوز گلایه‌هایش باقی مانده و طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که از شروطی که برای بازگشتش عنوان کرده بود، فقط زمین تمرین مهیا شده است. با وجود اینکه گل محمدی نسبت به پرداخت‌ها هم معترض بود، اما حالا مهم‌ترین مشکل پرسپولیس جذب بازیکن است که احتمالاً گل محمدی را هم حسابی کلافه کرده است. با وجود اینکه پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، اما همان‌طور که گفته شد پرسپولیس روزهای شلوغی را دارد. این تیم باید در سوپرجام به مصاف فولاد برود و بعد از آن و احتمالاً با کسب جام، باید لیگ برتر را با نساجی شروع کند و در ادامه در جام حذفی هم باید به مصاف حریفان برود. اما تقویت پرسپولیس امروزه دغدغه گل‌محمدی و هواداران این تیم است.

پرسپولیس چه بازیکنی می‌خواهد؟
پرسپولیس در پست‌های دروازه‌بانی، هافبک و مهاجم مشکل داشته و دارد. به نظر می‌رسد در دو سمت دفاعی پرسپولیس در حال حاضر سعید آقایی و علی شجاعی برای پست چپ و صفروف، شیری و نعمتی در سمت راست حضور دارند. وحید امیری نیز گاهی به‌عنوان مدافع چپ به این پست اضافه می‌شود. یحیی برنامه‌ای برای جذب مدافع چپ در این بازار ندارد. اما گل محمدی و پرسپولیسی‌ها بدشان نمی‌آید رامین رضاییان دوباره به این تیم بازگردد. رامین رضاییان که بعد از فسخ قرارداد با السیلیه انتظار داشت الدحیل نیز مشکلی با این جدایی نداشته باشد، اما هنوز وضعیتش مشخص نشده است. با این حال همچنان این پرونده باز است و باید دید طرفین به نتیجه لازم برای پایان همکاری خواهند رسید یا خیر. در صورت جدایی رضاییان و فسخ قطعی قراردادش، او مشکلی برای حضور در تهران و پرسپولیس نخواهد داشت. اگر پرسپولیس بتواند رضاییان را به خدمت بگیرد شاید در سمت راست پرسپولیس تغییراتی را شاهد باشیم. این تیم پرونده دروازه‌بانانش را بست. با جدایی بوژیدار رادوشوویچ، پرسپولیس به سراغ گزینه‌های مدنظر خود رفت و در نهایت موفق شد احمد گوهری را به خدمت بگیرد. آنها اکنون حامد لک را هم در اختیار دارند و با حضور گلر تیم امیدهای این باشگاه، پرونده این بخش در نقل و انتقالات برای آنها بسته شده است.

خط حمله باید زهردار شود
پرسپولیس نه تنها نسبت به تیم صدرنشین یعنی استقلال گل زده کمتری دارد، بلکه نسبت به تیم چهارم جدول هم گل‌های زده‌اش کمتر است. از طرف دیگر پرسپولیس، مهدی عبدی را با 5 گل زده و عیسی آل کثیر را با 4 گل زده در جمع گلزنان برتر تا اینجای لیگ برتر دارد و این در حالی است که گادوین منشأ با زدن 10 گل در صدر گلزنان قرار گرفته است. به نظر می‌رسد با این وضعیت خط حمله پرسپولیس باید پاشنه آشیل این تیم باشد و یحیی گل محمدی باید فکری برای این خط داشته باشد. وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی از جمله هافبک‌های پرسپولیس در خط حمله این تیم هستند. با این حال با توجه به نوع سیستم و تاکتیک کادرفنی پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در سبد خرید زمستانی خود جذب یک هافبک را به باشگاه اعلام کرده است. یحیی گل محمدی به‌دنبال جذب از داخل نیست و البته بازیکنی هم وجود ندارد، از طرف دیگر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خارجی هم مشکل دیگر یحیی است که کار را برای آنها سخت می‌کند.
پاشنه آشیل پرسپولیس زمانی خود را بیشتر نشان می‌دهد که نگاهی هم به وضعیت نامشخص آل‌کثیر داشته باشیم. پرسپولیس نه تنها در این فصل، بلکه بعد از جدایی طارمی و علیپور، در میدان گلزنان برتر بازیکن شاخصی نداشته است. هر چند بازیکنانی مثل ترابی، سیدجلال و نوراللهی پرسپولیس را از گلزنی سیراب کردند، اما مهاجمی که بتواند خیال گل‌محمدی را راحت کند حضور نداشته است. حالا با مصدومیت آل کثیر اوضاع خراب‌تر شده است. آل کثیر در دیدار مقابل پدیده مصدوم شد و با تشخیص در خصوص پارگی رباط، حسابی هواداران را نگران کرد. با حضور او در تمرینات آماده‌سازی و اعلام این موضوع که مشکلی از ناحیه رباط ندارد، وضعیت او چندان مشخص نیست. پرسپولیس و یحیی گل محمدی همچنان منتظر پاسخ نهایی در خصوص وضعیت این بازیکن هستند. مهدی عبدی، حامد پاکدل و مهدی مهدی‌خانی دیگر مهاجمان پرسپولیس هستند که درباره پاکدل و مهدی‌خانی گفته می‌شود به‌دنبال رضایتنامه هستند تا از پرسپولیس جدا شوند.

اعتماد گل محمدی به سیدجلال
وضعیت پرسپولیس مشخص است، این تیم در دفاع مشکلی ندارد و شاید به جرأت بتوان گفت که پرسپولیس تنها در این خط از زمین با اطمینان پا به میدان می‌گذارد. یحیی این اطمینان را بیشتر مدیون سیدجلال حسینی است، که البته کار این بازیکن باتجربه پرسپولیس به خط دفاع ختم نمی‌شود. بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر، سختی‌های خاص خودش را خواهد داشت و یحیی بخوبی به حضور بازیکن باتجربه‌ای مثل سید جلال واقف است. او می‌داند که قبل از هر چیزی، نباید مهاجمان حریف به دروازه تیمش برسند و برای جلوگیری از این کار، چه کسی بهتر از سیدجلال. اما سید جلال در عین حال در طول دو سه سال اخیر جور مهاجمان پرسپولیس را هم کشیده است و پرسپولیس با گل‌های سیدجلال، امتیازات زیادی راکسب کرده است. گل محمدی برای نیم فصل دوم حتی روی گل‌های سیدجلال هم حساب باز کرده است تا شاید این بازیکنان با تجربه در روزهای سخت پرسپولیس همچنان عصای دست کادر فنی باشند.

نساجی برای پرسپولیس خوش‌یمن است
بعد از وقفه کوتاه در بازی‌ها و البته مشخص شدن وضعیت سوپرجام، یحیی
گل محمدی و تیمش، میهمان مازندرانی‌ها خواهند بود و باید به مصاف نساجی بروند، هر چند این بازی در خانه نساجی نخواهد بود، اما این تیم برای پرسپولیس خوش‌یمن بوده است. از سه بازی گذشته این تیم دو برد و یک مساوی نصیب پرسپولیس شده و هر سه بازی برای پرسپولیس مقابل نساجی همراه با کسب امتیاز بوده است. در آستانه چهارمین بازی این دو تیم، پرسپولیس اوضاع چندان خوبی ندارد، اما اگر پرسپولیس بتواند این بازی را با برد به پایان برساند، به طور حتم برای هفته‌های آینده نیز برای پرسپولیس شرایط متفاوتی رقم خواهد خورد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147403
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیرعلی مولائی

0

2

2 سال پیش

حمله سه نفره: پاکدل راست عبدی وسط امیری چپ


پارسا احمدی

0

1

2 سال پیش

۱این بازی کنعانی زادگان می خواست


ایمان آزاد

0

1

2 سال پیش

عالی


محسن شیرمحمدی

0

1

2 سال پیش

چرا یحیی حاضر نشد برا چند دقيقه به آریا برزگر بازی بده باین سابقه آقای گلی داشت واقعاً چرا، برا اینکه بره رمضانی و دهقانی و پاکدل آشغال رو خرید، جوای اینا رو کی میده


Naznin

0

1

2 سال پیش

دادا لازم نبود گل مارادونایی بزنی یه جام رو از دست دادیم نوب 🐕


یحیی خزایی

-1

1

2 سال پیش

جای تاسف داره .سجادی میادصدری که خوب کارکردراکنارمیذاره ودوست خودشویعنی درویش رامستقیم مدیرعامل میکنه .این درویش هیچی حالیش نیست .فقط اومده نانی برای زن وبچه خودش بزنه تنور.مردی که یحیی رفت واستعفاداد. چقدرخواهش کردی وبزرگان رافرستاری سراغش وقول دادی پول بازیکنان رامیدی .زمین میگیری .نقل وانتقال هرکی یحیی بگه میارم .کوقولت. اینجوریه زنت قول میدی .خجالتی برای سجادی و درویش خوب چیزیه .حداقل شماکه مردنیستین بیاین ازلیگ وجام حذفی کناربکشیدوبزاریدتیم دیگری بازی کنه .باامثال شیری .اسدی.پاکدل.مهدیخانی .آل کثیرمافقط نمیرم لیگ ۱وگرنه چیزی برای گفتن نداریم .درویش میخواستی دایی رابیاری بروبیارش عوضی .ببینم برای علی دایی هم پول نیست. ببین میکنت توگونی یانه .یحیی بدبخت ابروگروگذاشت واسه بازیکنان .درویش آبروشون آبروشوبردی. خجالت بکش .


p.r.s

0

1

2 سال پیش

درویش بیشرف تا الان چکاری واسه تیم انجام داده که چنین نظرسنجیی رو مطرح کردین؟! این یارو دست نشونده ای بیش نیست و مأموریتش فرسایش و نزول تیم و بیشتر کردن مشکلاته..چرا یه هیات مدیره پرسپولیسی نداریم، کارمند وزارت ارشاد و وزارت فلان چه ربطی به فوتبال دارن؟؟ اینجا یه باشگاه ورزشیه که احتمالا اینا با جای دیگه اشتباه گرفتن.


ali

-1

1

2 سال پیش

عبدی بهترین بازیکنه تیم الان یه بازی گل نزده رونالدو مسی نمیتون هر بازی گل بزنن خود باشن اوناهم روز بد دارن


محمدحسین تقی زاده

0

3

2 سال پیش

اول همه اینجا کامنت میزاشتن که چرا یحیی به عبدی بازی نمیده چرا به ابراهیمی بازی نمیدهچرا به اسدی بازی نمیده بیا اینم نتیجش الان تیم به بشار نیاز داره باید هرجور شده به هر قیمتی بگیرنش


احمد نوری اسرمی

-9

2

2 سال پیش

عبدی احمق دو تا دروازه خالی نزد ولی همش ادعای اقای گلی داره .


مهدی محرابی

-1

4

2 سال پیش

آقا بازیکن جدید تو سر من بخوره که نمیگیرید،جون مادرتون این شیری بی همه چیزو بندارید بیرون،بابا بقرآن این سوهان اعصابه فقط آخه چه غلطی میکنه این تو زمین که همیشه فیکسه.ربیع خواه تموم شد این حالا معلوم نیست تا کی میخواد مغز مارو بگاد

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال