ارتش سرخ دات کام

اخبار

دادکان چطور قرار بود مدیرعامل پرسپو ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 سال پیش

دادکان چطور قرار بود مدیرعامل پرسپولیس بشود؟

ارتش سرخ دات کام :
دادکان چطور قرار بود مدیرعامل پرسپولیس بشود؟
رئیس سابق فدراسیون فوتبال موضع تندی نسبت به عملکرد مدیران استقلال و پرسپولیس در سالیان گذشته گرفت.

محمد دادکان یکی از چهره‌های نام‌آشنای فوتبال ایران که در سالیان گذشته همواره نامش به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده اما این اتفاق رخ نداده، با سابقه ریاست بر فدراسیون فوتبال ایران امروز میهمان تلفنی برنامه «ورزشگاه» در شبکه پنج سیما بود.

دادکان که موضع بسیار تندی نسبت به عملکرد مدیران استقلال و پرسپولیس داشت، افشاگری نسبت به انتخاب مدیران این دو تیم داشت و مدیران برگزیده را انتخاب وزیر ورزش ندانست و آن‌ها را تحمیلی خواند!

مشروح صحبت‌های محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران را در ادامه می‌خوانید:

* مدیران به سجادی تحمیل می‌شوند
از فردی به عنوان وزیر ورزش که رأی اعتماد از مجلس گرفته و ورزشی‌بوده و تحصیل کرده است، انتظار بیش از این است؛ درباره انتخاب‌هایش به صراحت الان در تلویزیون می‌گویم، اگر علی‌جان (منصوریان) نمی‌تواند بگوید و بخشی از آن را می‌گوید و بخشی دیگر را نمی‌گوید، تمام انتخابات به او داده شده است؛ چه در وزارت ورزش و چه در استقلال و پرسپولیس! حتما مدیران تحمیلی هستند، شما فراتر از این بروید.

* گفتند با فلانی جلسه بگذار و به پرسپولیس برو!
من دارم این حرف را می‌زنم و پشت آن هم هستم، آقای کاظم‌زاده چند روز قبل من با مدیر شما صحبت می‌کردم، به خود من زنگ زدند که آقای دادکان می‌خواهی به پرسپولیس بروی؟ من گفتم مگر رفتن من به پرسپولیس با شماست. حالا اجازه بدهید که من اسم نیاورم حالا شاید هم البته گفتم. وقتی با من تماس می‌گیرند و می‌گویند شما یکی از گزینه‌ها هستی و می‌خواهی به پرسپولیس بروی، بیا و با آقای فلانی جلسه بگذار.

* از خارج از وزارت ورزش برای پرسپولیس دعوت شدم
خدا شاهد است، به همین روز جمعه، گفتند بیا با آقای فلانی جلسه کن و به پرسپولیس برو! من گفتم این آقا خارج از ورزش است، من اگر وزارت ورزش بگوید که بیا با من جلسه داشته باش، جلسه خواهم داشت و با شرایطی که دارم مسئولیت را قبول می‌کنم، شما بیرون از ورزش داری به من می‌گویی بیا با من جلسه داشته باش و به پرسپولیس برو!

* می‌گویند مدیران استقلال را هم آن‌ها چیده‌اند
قبلی‌ها را هم ما چینده‌ایم، عین هم جمله که می‌گویم؛ گفتند استقلال را هم ما کارهایش را کردیم که آن فرد به استقلال برود، خیلی خوب برود و یکی هم بیاید پرسپولیس اما اجازه بدهید این کار را وزارت ورزش انجام دهد، شما الان خوب اشاره‌ای کردید که معاونان وزیر جلسه اول نمی‌روند و جلسه دوم برای معارفه می‌روند. چرا یک جای دیگر باید بچیند؟ یا معاونین دیگر را، از یک وزیر ورزشی تحصیل‌کرده در رشته خودش قهرمان بودن، آنقدر صبوری که نباید باشد دیگر.

* استقلال و پرسپولیس قبل از انقلاب حرفه‌ای بودند
الان بحث استقلال و پرسپولیس است و نظرسنجی را هم شما گذاشته‌اید، من دلم می‌خواهد مطلبی را بگویم و شما هم گوش کنید و آقای منصوریان هم گوش کند تا ببینیم نتیجه این صحبت‌ها و درگیری‌ها و این بحث‌هایی که پیش‌آمده سرانجامش چه شد و چه می‌شود؛ ببینید فوتبال ایران قبل از انقلاب حرفه‌ای بوده، حداقل این 2 تیم. پرسپولیس و استقلال هر دوی‌شان حرفه‌ای بودند، حرفه‌ای بودن یعنی چه؟ کسی نمی‌آید در تلویزیون بگوید. حرفه‌ای بودن یعنی شما امکانات برای آن باشگاه فراهم کرده باشی.

* دست و پایشان را بسته‌ایم و می‌گوییم شنا کنید
این دو تیم داشتند، زمین داشتند، اسپانسر داشتند، مجمع داشتند، مدیرعامل داشتند، هیات‌مدیره و ... داشتند، اما ما آمده‌ایم این 2 تیم را همه چیز را از آن‌ها گرفته‌ایم و دست و پایشان را هم بسته‌ایم و به آب انداخته‌ایم و می‌گوییم شنا کنید! این کار نشدنی است.

* اگر فدراسیون ما نبود، در خیابان سرخابی‌ها باید جلسه می‌گذاشتند!
همه چیزهای این دو تیم را گرفتیم، اگر فدراسیون زمان ما نبود که این دو باشگاه را برای آن‌ها بخرد الان باید جلسات‌شان را هم در خیابان می‌گذاشتند! ما برای این دو باشگاه چه کار کردیم؟

* اکثر وزرای ورزش، ورزشی نبودند و نیستند
وزرای قبلی وزارت ورزش در این چندین و چند سال بعد از انقلاب، این افرادی که آمدند خیلی‌هایشان برای ورزش نبودند؛ فقط روی ارتباطی که با رئیس جمهور داشتند، رئیس جمهور محترم این‌ها را معرفی کرد. اجازه بدهید دلم را باز کنم و بگویم، بعد از آن هم آمده‌اند سریع این وزیر را معرفی کردند و رسانه‌ها و مطبوعاتی‌ها را دیده‌اند و به عنوان مشاوران خود انتخاب کردند که کسی به این‌ها نزدیک نشود و این‌ها بروند ترکش‌ها را دفع کنند.

* چرا سلطانی‌فر از مدیران سرخابی تراز مالی نگرفت و رها کرد و رفت؟
بعد این وزیر می‌آید انتخاباتی انجام می‌دهد که یک دانه از این انتخاب‌ها هم جنبه‌های ورزشی ندارد. شما بیینید در سه سال گذشته وزیر ورزش وقت، 10 مدیرعامل برای استقلال و پرسپولیس معرفی شده، خب ایرادی ندارد اما وقتی آن‌ها را کنار گذاشتی و دیگری را معرفی کردی، چرا مسائل مالی و اجتماعی، قراردادها، دریافتی و پرداختی‌ها و تراز مالی این باشگاه‌ها را نگرفتی؟ رها کردی و رفت و خودت هم رفتی؟


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146868
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین کامیاب

0

2

2 سال پیش

چندتا مرد تو ورزش باشه یکیش خودتی دکتر ما همه چیو میدونیم ولی زور دست اوناس کاریش نمیشه کرد تنها دلیلشم رشوه و زدوبنده و اگه پولی توش نبود ایجوری نمیچسبیدن به فوتبال سالانه خدا تومن پول جابجا میشه پشت پرده که همه بی خبریم اینا که دلشون واسه ورزش نمیسوزه فقط فکر جیب خودشونن خائن های حرومزاده ای کاش یکی پیدا می‌شد همه رو به توپ می‌بست الان افتخار میکنم به اونایی که مجلس رو به توپ بستن تخم پدرانشون بودن اینا همه تخت حرومن دکتر دادکان


ع حسین زاده

0

1

2 سال پیش

آقای دادکان تنها چیزی که برای این مسولین بی کفایت اهمیت ندارد نظر ودلخوشی هوادارهاست چون یک باربرای نظرشان ارزشی قائل نبودند چون اگه بودندالان شما مدیرعامل پرسپولیس بودید چون نمخواهنداین تیم سروسامان پیداکنه واینها تواین بی سروسامانی بخورندوببرند.خداهمه کسانی که دلخوشی مردم رامیگیرندوخون مردم رامی مکندرالعنت کنه واه این مردم دامنگیرشان بشه...


رضااسلامی

0

1

2 سال پیش

ای کاش ی ذره خودتونم تلاش میکردی که مدیر عامل میشدید و اونوقت بود که هوادارا پشتت بودن و با کمک ما هوادارا اهدافتو جلو میبردید...حیفففف


مهدی زارعی

0

3

2 سال پیش

جناب دادکان دمت گرم که همیشه حرف حق رومیزنی.دردوران ریاست شما یکی از فدراسیون های موفق فوتبالی ایران بودید.شمامیتونستید یکی از گزینه های وزارت خانه باشید .حیف که امکان نداره.امیدوارم که هرچه زودتر برگردید به عرصه ورزش خصوصا فوتبال


مهدی رسولی علی ابادی

0

2

2 سال پیش

لعنت خدا به همون کسی که اقتصاد ایران رو اینجوری کرده حالا وارد فوتبال شده بخدا باید طرفدارا همه تیم‌ها بجز دردانها برای فیفا ایمیل بزنند که فوتبال ایران تحت تأثیر سیاست پدیا سیاسیون کسکش هست اگر شعله زردا وفولادیا بهشون بر نخوره


رضا توانا

0

5

2 سال پیش

با صحبتهای آقای دادکان یعنی حرص و جوش الکی نزنیم چون سناریو از قبل نوشته شده چه اتفاقی باید بیافتد این همه برا سرگرم کرده طرفدارای ۲ تیم هست و اطهار نظرهای ما هم به جایی نمیرسه فقط باید بشینیم تماشا کنیم و وقت رو پر کنیم. وقتی تو انتخابات فدراسیون خود فوتبالیست ها به علی کریمی رای نمیدن معلومه چه خبره تو این فوتبال وو...آقای دادکان فوتبال ایران لیاقت امثال شما رو نداره.


علی پیرایش

0

7

2 سال پیش

آقای دادکان عزیزازشش کلاس چه انتظاری داری


سعیدکرمانی

0

6

2 سال پیش

هیچ کاری برای هیچ تیمی انجام ندادین وفقط به فکرجیب خودتون بودین آقای ذوالفقارنسب حداقل العان که دیگه پرسپولیسی شدی خدایی به فکرتیم هم باش


امیرحسین گنجی

0

7

2 سال پیش

واقعاً ما هواداران پرسپولیس تا کی باید حسرت اومدن آقای دادکان رو بخوریم مگه چی میشه وزیر ورزش دادکان رو به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کنه نمیکنه چون دادکان به کسی باج نمیده واقعا چرا تو مملکت دولت ما انسان های درست کار باید خانه نشین شوند


سعیدکرمانی

0

4

2 سال پیش

خوشم میادبالاخره خودتون فهمیدین که ازهمون اول هی


احمد نوری اسرمی

0

6

2 سال پیش

مصاحبه امروز اقای دادکان رو با شبکه تهران امروز صبح دیدم واقعن برای دولت رئیسی متاسفم . هر کسی رئیس جمهور شد شعار عدالت و فسادستیزی داد ولی همه شون لولو سر خرمن از اب در اومدن . وقتی شخصیتی مثل اقای دادکان هست چرا باید انگلهایی مثل عرب و انصاریفرد و رسول پناه بیان بر مسند پرطرفدارترین تیم اسیا بشینن. بدبختی قضیه اینجاست که رئیس جمهور فعلی ما رئیس قوه قضائیه سابق هم بوده . پس دنبال عدالت نباشین که خربزه ابه


hasannejadhe

0

7

2 سال پیش

مدیر لایق نترس درستکار و کاربلد خدا لعنتشون کنه چرا نزاشتن بیاد مدیر پرسپولیس بشه


Hossein Amani Nesbat

0

6

2 سال پیش

زنده باشی دکتر.همیشه حرف حق رو میگی


moosaeidipoor

0

5

2 سال پیش

مرد فوتبال ما تو هستی ن این بی اورزها که آمدن ب فکر جیب خودشان هستن انشاالله که هرچه زودتر ب فوتبال برگردی

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال