ارتش سرخ دات کام

اخبار

دادکان: دایی فقط از دغدغه‌های مردم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 37 اظهار نظر

-

1 سال پیش

دادکان: دایی فقط از دغدغه‌های مردم صحبت کرد

ارتش سرخ دات کام :
دادکان: دایی فقط از دغدغه‌های مردم صحبت کرد
دادکان گفت: صداوسیما تیترهایی می‌زند که بیانگر واقعیت جامعه نیست. در مورد وقایع اخیر آیا پوشش خبری در صداوسیما آنطور که باید، رخ داد؟ بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما از من دعوت کردند، اما همه‌شان را رد کردم، چون صحبت‌های من را پخش نمی‌کنند.
اتفاقات اجتماعی سیاسی یکصدروز اخیر، بر تمام حوزه‌ها تاثیرگذار بوده است. «ورزش» نیز از این قاعده مستثنی نیست. حواشی‌ای که پیرامون تیم‌ملی ایران در ایام جام‌جهانی شکل گرفت، ادامه برگزاری بدون تماشاگر تمام مسابقات فوتبال، بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و ممنوع‌ازخروجی اشکان دژاگه و البته محدودیت‌هایی که برای علی دایی و خانواده‌اش به‌وجود آمد، نشان می‌دهد ورزش نیز روزهای پرالتهابی را پشت‌سر می‌گذارد.درهمین راستا محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال از حواشی اطراف ورزش صحبت کرد. دادکان معتقد است، اتفاقات یکصدروز اخیر را باید کلان‌تر از موضوع ممنوع‌ازخروجی ورزشکاران و هنرمندان تحلیل کرد در غیر این صورت این چالش حل نخواهد شد:

*آقای دکتر، حال این روزهای ورزش ایران خوب نیست. ورزشگاه‌ها بدون تماشاگر است و حواشی زیادی پیرامون فوتبالیست‌ها شکل گرفته و بسیاری از آنها، چون علی دایی نیز با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده‌اند.
در ابتدا باید خدمت تمام خانواده‌هایی که عزیزی را در این مدت از دست دادند، صمیمانه تسلیت عرض کنم. اینکه همسر علی دایی و دخترش اجازه خروج از کشور پیدا نکردند، بسیار ناراحت‌کننده است. اما فراتر از این اتفاق من سوالی را مطرح می‌کنم که باید بررسی کنیم کدام وزارتخانه‌ها کارشان را در این مدت درست انجام داده‌اند؟ وزارت اقتصاد اگر کارش را به‌درستی انجام می‌داد، نرخ ارز اینطور می‌شد؟ وزارت علوم می‌گوید، فلان دانشجو را نباید به دانشگاه راه بدهند. اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد، کدام‌یک از مسئولان در این جایگاه حضور داشتند؟

*افراد مسئول آیا واقعا استحقاق چنین جایگاهی را دارند؟ حالا فرض را می‌گذاریم که با شایستگی به چنین موقعیتی رسیده‌اند، چه دستاوردی برای مردم داشته‌اند؟ آمال انقلاب آیا واقعا این بود که شرایط کشور به‌لحاظ اقتصادی به اینجا برسد؟ من در یکی از برنامه‌های تلویزیونی هم گفتم، افرادی که از شرایط فعلی تعریف و تمجید می‌کنند، یک دوربین بیاورند و با من در کنار مردم صحبت کنیم تا واقعیت مشخص شود.
صداوسیما تیترهایی می‌زند که بیانگر واقعیت جامعه نیست. در مورد وقایع اخیر آیا پوشش خبری در صداوسیما آنطور که باید، رخ داد؟ بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما از من دعوت کردند، اما همه‌شان را رد کردم، چون صحبت‌های من را پخش نمی‌کنند. هرگز به صداوسیما نمی‌روم.
نمی‌توانیم به هر معترضی بگوییم «اغتشاشگر». اکثر افرادی که از شرایط فعلی شاکی هستند، متولدین دهه‌های ۷۰ و ۸۰ هستند که نسبت به آینده‌شان نگران هستند. آیا نباید دولت و مسئولان به‌فکر برطرف کردن این موضوعات باشند؟ سالروز اتفاقی است که برای هواپیمای اوکراینی رخ داد. طی این‌مدت آیا به‌صورت جدی پیگیری شد؟ همیشه ضعیف‌ترین قشر جامعه نسبت به کشور خودشان متعهد بوده‌اند. در ایام جنگ تا مدافعین حرم، همگی از همین مردم هزینه دادند.
اما شما آیا خبری خواندید که یک‌بار فرزند یکی از مسئولان در روزهای سخت کشور هزینه‌ای داده باشد؟ این آماری است که توسط یکی از نمایندگان مجلس به‌صورت علنی گفته شد؛ مبنی بر اینکه بیش از ۵۰۰۰نفر از فرزندان مسئولان، در خارج از کشور تحصیل و زندگی می‌کنند. آیا این عدالت است که رفاه و زندگی در کانادا برای فرزندان برخی از مسئولان باشد و مردم در فقر زندگی کنند؟

*برخلاف همیشه، این‌بار ورزشکاران بسیاری هم انتقاد می‌کنند و البته مشکلاتی هم برای‌شان پیش آمد.
باور بفرمایید من کشور ایران را دوست دارم که انتقاد می‌کنم، وگرنه می‌توانستم بی‌تفاوت عبور کنم. آمار مهاجرت طی یک‌سال اخیر، گویای شرایط سخت فعلی است که جوانان ما تحت هر شرایطی می‌خواهند از ایران بروند. بازیکنان فوتبال و هنرمندانی که این روزها منتقد رویکرد برخی مسئولان هستند، در همین نظام متولد و رشد کرده‌اند. شما باید بررسی کنید چه شد که حالا در حال انتقاد هستند. من می‌دانم بسیاری از سلبریتی‌ها در هر حوزه‌ای، دعوت تلویزیون را برای حضور در برنامه‌ای رد می‌کنند، چون رویکرد این سازمان را قبول ندارند.

*اخیرا هم هواپیمایی ماهان که همسر و دختر علی دایی در آن بودند، با فرود اضطراری در جزیره کیش نشست تا آن‌ها پیاده شوند. تحلیل شما از این اتفاق چیست؟
برای علی دایی مشکل ایجاد می‌کنند، چون دو کلمه در جهت دغدغه مردم صحبت کرده است. اگر علی دایی هم مثل افرادی بود که کاستی‌ها را می‌دید و سکوت می‌کرد، به‌راحتی زندگی‌اش را ادامه می‌داد، اما دایی ثابت کرده از تریبونی که براساس موقعیت خودش به‌دست آورده، در جهت احقاق‌حق مردم هزینه می‌کند. انتقادهای من مربوط به ناآرامی‌های اخیر نیست؛ بلکه من از ۲۰سال پیش چنین نقدهایی را مطرح کرده‌ام.

*ناآرامی‌های اخیر به ورزش هم سرایت کرده و مدت‌هاست فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. فکر می‌کنید مسئولان بتوانند بحران به‌وجود آمده را حل کنند؟
مسئولان ورزش کشور نباید تحت هرشرایطی، فوتبال را برگزار کنند. کدام کشور در دنیا را سراغ دارید که بیش از سه‌سال فوتبالش بدون حضور تماشاگر برگزار شود؟ خاطرتان هست که آقای قربانزاده تاکید ویژه‌ای بر خصوصی‌سازی داست، من تنها کسی بودم که گفتم این خصوصی‌سازی اجرایی نمی‌شود بلکه پول‌هایی داده می‌شود تا بازیکنان رقم قراردادشان چندین‌برابر شود. آقای قربانزاده الان آیا شهامت این را دارید که بگویید پول مردم که به‌اسم سهام سرخابی‌ها خریدند، چه شد؟

*برای یحیی گل‌محمدی هم طی یکی، دوماه اخیر مشکلات زیادی به‌وجود آمد. سرمربی پرسپولیس بابت استوری‌های انتقادی‌ای که در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد، به کمیته انضباطی احضار و جریمه شد.
با اخراج یحیی گل‌محمدی، آیا مشکل اقتصادی و اجتماعی مردم حل می‌شود؟ مجری تلویزیون به‌راحتی به یحیی گل‌محمدی توهین می‌کند. یک نفر در آن برنامه نیست به مجری بگوید، آقای محترم، شرح‌وظایف شما توهین به نخبگان کشور است؟ برگزاری فوتبال بدون حضور تماشاگر اصلا ارزشی ندارد. کسی از برگزاری مسابقات فوتبال و سایر رشته‌ها در این روزها لذتی می‌برد؟ پخش مسابقات ورزشی برای بالا بردن نشاط جامعه است، اما در این روزها آیا نشاطی وجود دارد؟ متاسفانه افراد مسئول در ورزش، ادعا می‌کنند که علت بی‌تماشاگر بودن مسابقات، «نبود زیرساخت» است. حمید سجادی، وزیر ورزش فعلی، دونده تیم‌ملی ایران بوده؛ چرا برای مردم یک‌قدم برنمی‌دارد؟

*راه برون‌رفت از شرایط فعلی را چه می‌دانید؟
مسئولان باید حرف مردم را گوش کنند. صداوسیما به‌جای مصاحبه‌های گزینشی، گزارش‌های مردمی بگیرد. در حال حاضر برخی مسئولان به‌جای باز کردن گره، با مردم مقابله می‌کنند. شمای سیاستمدار که الان مسئولیت دارید، باید در گام نخست بدانید، اقتصاد چیست که بتوانید مشکل را حل کنید. باید افکار و شعارهای بسیاری از مسئولان تغییر کند تا به‌سمت پیشرفت برویم. واقعا روا نیست مردم تحت چنین فشار اقتصادی‌ای زندگی کنند.
حاکمیت باید ریشه‌یابی کند، چه شرایطی پیش آمده که بسیاری از افراد تحصیلکرده و ورزشکاران ملی، در حال مهاجرت هستند. برخی بازیگران و هنرمندان صدای‌شان در آمده، باوجودی که اصولا از اقشاری هستند که دست‌شان به دهان‌شان می‌رسد. کسی نمی‌تواند به من انگ ضدمیهن‌پرستی بزند. قبل از انقلاب در دوران تحصیل به مشکل خوردم و دستگیر شدم، پس کسی نمی‌تواند به من بگوید ضدانقلاب هستم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152653
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
غلامعلی رضائئان

0

0

1 سال پیش

چقدر هواس پرتی زن اولش آلمان است این زن دومش است


امیر امیری

0

1

1 سال پیش

درودبرآقای حمیدفرزانه


مجید پرسپولیسی

-1

3

1 سال پیش

مردک چرا من و تو دایی نشدیم دایی با زحمت سختی و پشتکاره خودش علی دایی شد پولشم داره بزار بره از ایران ولی اینکارو نمیکنه چون که یک وطن پرست واقعیه


مجید پرسپولیسی

0

2

1 سال پیش

هواس پرت مردمی که به قول شما اغتشاشگر هستند مکه میتونه دزد غارتگر اختلاس گر باشند اختلاس گر آن آدمییه که با پارتی بازی به قدرت میرسه و اختلاس دزدی غارت میکنه و فرزندان مسئولین در خارج با پول بیت المال در خارج دارن خوش میگذرونن این مردم برای عدالت و آزادی به خیابانها میان


مجید پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

آقای بی خبر از همه جا آن دختری که میکی المانه از ازدواج اولشه که مقیم المانه


اروین رشیدزاده

0

2

1 سال پیش

اقای غلامعلی من ۱۸ سال سن دارم شما میگوید که علی دایی پول مردم را خورده علی دایی با پول خود در خارج از کشور زندگی میکند این اسم های که شما نام میبرید مسله ایش فرق دارد مشکل من این است که شما از زندگی کاخ نشینی اقا زاده های همین دولت نمگوید در مسجد ها داد میزنند نامحرم را نگاه نکنید فرزند های خودشان در امریکا عروسی چند میلیاردی میگیرند هم دیگر را میبوسند بنظرت من چگونه میتوانم حرف کسی را که نتوانسته فرزند خود را هدایت کند بپذیرم من درک سیاسی ندارم دو چشم بینا دارم من هم به شهدا احترام میگذارم بسیاری از اقوام من هم به شهادت رسیدند ولی باید حرف حق را بپذیرفت نه حرف بی اصل و دور از واقعیت ا


zizi

-1

1

1 سال پیش

آقاغلامعلی اینایی که رفتن جنگ وهشت سال دفاع کردن این دولت چه گلی به سرشون زد هااا جزبیماری ویمشت قرص وهواسپرتی وهرروزبیمارودکتروترکش چه گلی به سرشون زدن یکیش خوده پدربنده حلالشون نمیکنم تادنیادنیاست وتواون دنیابایدجوابگوتک تک ایناباشن بایدجوابگوتک تک جونایی که بیکارن روبدن جوابه جوونایی که نمیتونن ازدواج کنن تواین اوضاع گرونی روبدن


zizi

-1

1

1 سال پیش

آقاغلامعلی مگه نمیگین دختردایی آلمانه ؟؟پس چجوری چندردزپیش ممنوع الخروج شدن وازکیش به تهران بازگردانده شدن اگه آلمانه پس لازم نیس ممنوع الخروجش کنن چون خارجه یچی بگین آدم باورش شه


غلامعلی رضائئان

-4

0

1 سال پیش

راستی آقای دادکان ۸ سال جنگ تحمیلی مدرک رو کن کجای جنگ بودی سن وسال شما که می رسید حالا زبان درآوردی ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت


غلامعلی رضائئان

-9

1

1 سال پیش

آقای رشید زاده نمی دانم چند سالته وچقدر فهم سیاسی دارید من به یاد دارم آقای دادکان خودش از حامیان فتنه سبز بوده منتها نظام با اینها بر خوردی نه کردی کدام جوانان کشته شده اگر منظورت این است که بچه های نیروی انتظامی وبسیج به شهادت رسیدند که درست می فرمائید اگر منصف باشید خون این شهدا گردن امثال علی دایی کریمی گل محمدی ودادکانها وسلبیرتی های بی نماز وروزه حرام خور واگر منظورتان مردم است لطفا اسم آدرس دقیق به دهید مثل علی دایی اشغال دروغ نه گوید هر حرفی زده می شود باید مستندات واقعی باشد گردن دولت خورد می پذیرد اما همین آقایان دادکان ودایی وهر کوفت و هربار از پول این مملکت تا توانستند خوردند وسرمایه به هم زدند که با پول نامشروع نمی توانند جلوی ولگردی زنان ودختران خود را به گیرند زن هنر پیشه لخت می شود زن مرد هنر پیشه لخت می شود زن فوتبالیست لخت می شود ومن شما کور کورانه از یک مشت آدم لخت ولگرد همایت می کنیم استوره حساب می کنیم استور شهید ابراهیم هادی است استوره شهید حاجی است استوره شهید بهنام محمدی است شهید قاسم سلیمانی است نه ورزشکاران وهنر پیشه های مشروب خوار سیلبرتی است اگر مافیای ورزش وهنرپیشه به‌گذارند هزاران فوتبالیست وهنرمندان حزب الهی داریم که از نظر تکنیک فوتبال وهنرمندان امثال دادکان دایی کریمی شل محمدی ومهران مدیری به گرد پای آنها نمی رسند وقتی مدیران فوتبالی ما ادن های نا اهلی هستنند خوبان در حاشیه ولجن ها عرض اندام می کنند برادر من نظام اربابان آقای دادکان را بایکوت کرد اینها که عددی نیستند یا حق


فرشاد نجفی

0

9

1 سال پیش

بابا چرا شما مردم اینقدر فراموش کار شدید ،، آقای دایی و کریمی و دادکان ،،،،،،، امثال این آدمها زحمت کشیدن که الان دارن و خوب درمیارن ،،،، مثل خیلی ها نیستند که با پول این مملکت به خاطر این که پدرش تو این نظام کاره ای هست اون ور خوش گذرانی کنه،،،،، وقتی علی دایی تو آلمان بازی می‌کرد ، بعد از تمرین درس میخواند شما ها کجا بودید ببینید که چطوری به خودش سختی می‌داد ، حالا داره نون اونطور زحمت‌ها رو میخوره


Amin

0

8

1 سال پیش

دورود بر اقای دادکان بزرگوار شما درد دل مردم و مشکلات جامعه بیان کردی.زنده باد علی دایی و علی کریمی


آبتین چگنیان

0

10

1 سال پیش

زنده باد آقای دادکان علی دایی علی کریمی . هر کسی هم با حرفهای دادکان دایی... مخالف هست مطمن باشین جیره خور هست و به فقط فقط به فکر منافع خودش هست


شهریار

-8

1

1 سال پیش

چقدر ناپختگی دارید شما 😔😔😔


شهریار

0

6

1 سال پیش

درود بر شما 🙏❤️


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

11

1 سال پیش

آقای دادکان همیشه قابل احترام بوده و هست...درود بر پیشکسوتان دلسوز این مرز و بوم..


ع حسین زاده

0

11

1 سال پیش

آقای دادکان مشکل ما اینه که حرف حق تو مملکت ما خریدار نداره، و آقایان به جا حل مسئله صورت مسئله رو پاک میکنن، احترام تو مملکت اسلامی ما کلا از بین رفته، وقتی یک بچه ننه بی ادب تو آنتن زنده به مربی تیمی که ۴۰میلیون هوادار داره راحت توهین می‌کنه و دریغ از یک عذرخواهی ساده، نباید توقع بیش از این مسولان داشت ،این بچه سوسول بی ادب و تربیت به یحیی توهین نکرد، به ۴۰میلیون هوادار که توشون از مردم عادی هست تا دکتر و مهندس وزیر همه رو مسخره کرده، ولی اون مسؤل بی ادب تر از خودش نه تنها اونو تنبیه نکرد و عذرخواهی نکرد بلکه وقیح تر از قبل داره تو تلویزیون قیافه انتر اونو می‌بینیم، بدبختی ما اینه که شرف و غیرت و صداقت تو بعضی از مسولان ما اصلا وجود نداره والا حال وروز مردم ایران این نبود، من ایرانی وقتی مشکلی نداشته باشم و دلسوزی مسولان رو ببینم، مگر مرض دارم خودمو آواره کشور غریب کنم، تف به شرف کسانی که دارن به مردم ایران ظلم می‌کنن.


عبدالرحیم جعفرزاده

0

7

1 سال پیش

آفرین...مرحبا ...


msa

0

9

1 سال پیش

دادکان راهمه میشناسن این همه انتقاد ازاو بی انصافیست واقعیات راگفت


غلامعلی رضائئان

-15

2

1 سال پیش

آقای دادکان خودت هم دغدغه مردم را دارید اگر همه شما ها گوش به فرمان علی پروین بودید این بلا به سرشان نمی آمد دایی دروغ گو است آقای دادکان مگر فقط دایی دغدغه مردم را دارد هزینه هر شب سالن رقص دختر آقای دایی در خارج چقدر است تقریبا ۴۰ برابر حقوق یک سرهنگ نیروی انتظامی است بابا این خیال خام را از گوش کرتان بیرون کنید این انقلاب واین نظام پا بر جاست تا ظهور آقا امام زما عج ما کوخ نشینان یک تار موی رهبرمان را به تمام سران شرق وغرب عوض نمی کنیم حضرت آقا میلیونها سرباز دارد اگر امثال شما ها از سرمان کو بسازید باز هم نظام ولایت زندهوپویا است آقای دادکان شما وامثال دایی ها کریمی وسیلبرتی های از خدا بی خبر در دنیای بی حاصل عشق وحال کنید ما بانان وپیاز از کشورمان دفاع می کنیم این آرزو را به گور می برید


حسین سانیلی

-4

12

1 سال پیش

پرسپولیس از بدو تاریخ مردمی بوده و هست خواهد ماند اینهمه ساندیسی لجن اینجا چکار می‌کنه که دیس لایک میزنند گم شید پرسپولیس طرفدار حکومتی لجن نمی‌خواد برین همان ساندیس حکومتیتان را بخورین


اروین رشیدزاده

-1

15

1 سال پیش

بعضی ها فقد امده اند از علی دایی و علی کریمی و یحی بد بگن شهریار رضا خان نمونه هایشان اینها میگوند علی دایی نمکدان شکسته بروید بدانید که علی دایی نمکدان مردمو نشکسته کدام دروغ شبکه ماهواره ای فقر مردم ایران دروغ نیست کشتن جوانان وطنم هم دروغ نیست فقد بلدید کور کورانه از دولت حمایت کنید علی دایی اسطوره مردم ایران هست و خواهد بود درود بر تو شهریار ایران


شهریار

-17

6

1 سال پیش

دائی فقط از دروغهای دشمنان ما و شبکه های ماهواره ای حرف میزند و خودش کاخ نشین است جناب دادکان


رضاا خاان

-19

8

1 سال پیش

اقاای دادکان شماا هم هیچ نیستی ودلت برا من ومردم من نسوخته ،،چون خودت امروز پستی در این دولت ندااری دااری مظلووم نمااایی میکنی،بخدا اگر الاان در جاای ازاین دولت بوودی حرفاات کلان برعکس میشد،،مستله دومک میگی دختر دایی وزنشا در فرودگاه کیش پیااده کردن من میگم دست مریزااد به سپااه و اطلاعات ک این کار کردن چوون همین اقاای داایی میگفت من عزادار مردمی هستم ک در اغتشاشاات اخیر کشته شدن ااقاایی داایی میشه بگی،،پس خاانمت ودخترت به تعطیلاات کریسمی کجااا میرفتن جشن بگیرن شمااا ک عزادار مردمت بوودی،، اقاای داایی ازنظر من شمااا وعلی کریمی ،اگر داایی وکریمی شدید باابت محبوبیت شمااا ایران ۸ساال کلی شهید تقدیم انقلااب کرد امااا خاکشااا به ااجنبی هااا ندااد چراا افغانستاان،عرااق،لبناان،،فلسطین،،،لیبی،،،یمن،،،)))علی کریمی نداران چراا علی داایی ندااراند چرا اقاای گل جهاان نوااران چرا جاادوگر اسیااا نداران،،،چون ک کشورشون یه کشور جنگ زده ااست ک بیگاانگاان دخاالت در امورااتاش داشتن امااا باابت محبوبیت شمااا هااا این خاااک تااوان هاا دااد ک البته شماا هااا یاادتون رفت ک محبوبیت شماااا از خون شهیدان وطن دمیده ک متاسفاانه امثاال علی کریمی بی عقل ک ساالهااا برای همه ماافوتبالیااا محبووب بوود دگ اندازه پشه ارزش ندااره،،،اقااای علی داایی شماا چرا بااا دزد گردنبند دخترت رضاایت نداادی گفتی بااید دولت دستشاا قطع کنه ک دزدی نکنه، چراا اونجا نگفتی شااید دزدی این شخص بخااطر ندااری بوود ااست امااا امروززز کساانی ک باا چااقوو مردمااا سلااخی میکنند شمااا هوادارشوونی ک اینهاا بخااطر شرایط اقتصاادی اااست ن اینجوورنیست،،ایناااا هاا اعتراض به وضع مووجود ندااران چوون اعتراض به وضع مووجود بااا گفتگوووو حل میشد ن بااا کشتن هم نووعهاای خودشون به بدارین شکل موووجود)))اقااای دادکاان وریاغفووری دنباال ااست ایررران بدست حزب کوومله کردستاان بیفته، چوون ایشاان ازخاانواده کوومله و کرد ااست،،،)))اقاای دادکاان لطفااا لزومی ندااره شما بااا دوربین صدا سیماا به خیااباان بیاای اقای رئسیی خودشون به دوردست ترین نقااط این کشورر باا دوربین بین مردم رفته))شماا لزومی نیست از ورزشکاران بی شرفی مثل دایب،کریمی،هووریاااا غفوری،مااهینی، حمااایت کنی اینهاااا دلشونا به ماا نسوخته الاان اقاای کریمی کجااست، علی داایی ک دااشت زن وبچه میفرستااد اون ور اب بد خوودشم بره،، شماا هم لال موونی بگیر حرف سیاسی نزن ورزش را باا سیااست قااطی نکن،


مرادسلمانی

-2

5

1 سال پیش

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


احمد نوری اسرمی

-5

15

1 سال پیش

فقط میتونم بگم درود درود درود پیشکسوت عزیز و دوست داشتنی


حمیدفرزانه

-8

7

1 سال پیش

جناب دادکان سلام بنده شمارا سالهاست میشناسم وبه مدیریت شما احترام می‌گذارم نقدتان قابل احترام است سه سال که مسابقات بدون تماشاگر بود محدودیت‌های کرونایی بود که تمام دنیادرگیرآن بودوامروزکه دراین وانفسای بحرانی که تعدادی فرصت طلب بدنبال ایجاد شرایط برهم زدن امنیت وآسایش ملت وایجاد آشوب هستند آیا چه تضمینی وجوددارد که با نفوذ در بین تماشاگران بیگناه آشوب و اغتشاش بپا نکنند دولت‌ها همیشه درگیر مشکلاتی که منافقین و سلطنت طلبها وکمونیستهای بجامانده ازدوران طاغوت فرصت نمی‌دهند که روی سازندگی تمرکز کنند شما که مبارز دوران طاغوت هستید واز سیاست دستی برآتش دارید عده ای هم خدانشناس غارتگر اموال محرومین که صد رحمت به ضد انقلاب نفوذی نظام برای آخرتشون لعن ونفرین اندوختن وبه نظام ضربه هولناک زدند اگر کلاه خودرا قاضی کنیم وحواشی را بررسی کنیم دوستان منتقد مثل دایی برای نقدوانتقاد از در وارد نشدند صاحبخانه هم اگر از دیوار وارد ملک خود شود دستگیر می‌شود واگر به جرم خویش اصرار ورزد مجازات هم می‌شود اگر انصاف رارعایت کنیم ودست بدست هم دهیم دزدان بیت المال شناسایی به سمت رشد اقتصادی وسازندگی حرکت میکنیم


p.b

-5

14

1 سال پیش

اینها هرکس از دغدقهای ملت دفاع کنن میشن منافق وطن فروش دست تو دست دشمن داشتنذ...ووووک‌مثل جنابعالی که از فساد گفتی ولی سالها کنارت گذاشتن ..ا👍👍👍👍👍👍👍🥀


حمید

-4

13

1 سال پیش

واقعا گل گفتی


وحید

-5

15

1 سال پیش

واقعا درود بر شرفت اقای دادکان ..حرف دل مردم رو زدین..خیلی با غیرتی


نیما

-5

13

1 سال پیش

زنده باد آقای دادکان عزیز❤️‍🔥👌🏻👌🏻


فرزاد زارعی

-4

11

1 سال پیش

تقصیر خود دایی هست باید تو کیف زن و بچه اش ۸۰۰۰ میلیارد پول اختلاس می گذاشت ، بصورت اختصاصی با ساندیس اضافه می بردنشون هرجا دوست داشتن .


علیمرادی

-5

11

1 سال پیش

زنده باشی آقا دادکان ای کاش ای کاش مسولان دولت به اندازه شما دلسوز و درستکار بودن و فهم درستی از انسانیت داشتن جناب دادکان آرزو میکنم الهی تا صد سال دیگه عمر با عزت و با سلامتی داشته باشی 👌👌👌❤❤❤❤❤❤


سید هادی

-4

7

1 سال پیش

تیم پرسپولیس را دارن نابود می کنن بخاطر صبحتهای یحیی لوکادیا را فدراسیون فراری داد


مهدی شعبانی

-8

6

1 سال پیش

برادر من بیان مشکلات و اعتراض به وضعیت اقتصادی با دعوت به آشوب و اغتشاش و همراهی و دعوت به اعتصاب فرق میکنه
آقایان دایی و گل محمدی و کریمی و ... کم آب به آسیاب دشمن نریختن


Reza Barzkar

-3

6

1 سال پیش

درود


محمدطالبی

-9

7

1 سال پیش

اقای دادکان عزیز اقای دایی داره میتون زن بچه خودش بفرست امریکا مرمی که درفقر زندگی میکن چی دایی توسط همین مردم دایی شده

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال