ارتش سرخ دات کام

اخبار

دايي: هيچ‌كس مثل من عابدزاده را دوس ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

دايي: هيچ‌كس مثل من عابدزاده را دوست ندارد

ارتش سرخ دات کام :
دايي: هيچ‌كس مثل من عابدزاده را دوست ندارد
وي افزود: ذوب آهن و سپاهان در دوره هاي اخير جزء بهترين تيم هاي ليگ ايران بوده و هستند. همه اين موضوع را مي دانند و احترام خاصي براي اين دو تيم قائلم. بازي مقابل ذوب آهن از حساسيت بالايي برخودار است و يك ديدار 6 امتيازي محسوب مي شود.

دايي درباره ديدارهاي باقي مانده در ليگ برتر عنوان كرد: تا پايان فصل 13 ديدار باقي مانده است و بايد بازيكنان در تمام مسابقات باقيمانده بجنگند تا به حق خودشان برسند. متأسفانه باقري، مهدي شيري، الهايي و زارع را در ديدار روز شنبه آينده مقابل ذوب آهن در اختيار نداريم، اما مشكل آن چناني نيست و با بقيه بازيكنان كار را ادامه مي دهيم.

وي در مورد انتخاب كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اين مورد با 2 نفر صحبت كرده ام، اما نمي توانم نام آنها را بگويم. در اين زمينه بهترين تصميم را خواهم گرفت و كساني را به پرسپوليس خواهم آورد كه عصاي دست من باشند.
دايي در مورد حرف هاي دادكان در برنامه شب گذشته 90 عنوان كرد: مردم همه چيز را مي دانند. دوست ندارم به عقب برگردم. من شرمنده ام. در حال حاضر سرمربي پرسپوليس هستم، اما تمام صحبت هاي دادكان را تأييد مي كنم.

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: از اين به بعد فقط به خاطر پرسپوليس حرف مي زنم. مطمئن باشيد مسائلي وجود داشته كه دادكان اين صحبت ها را به ميان آورده است. پرسپوليس در حال حاضر به آرامش نياز دارد و من دعواهاي شخصي را داخل پرسپوليس نمي آورم.

دايي درباره مشكل گلزني مهاجمان پرسپوليس، گفت: برخي از مهاجمان در گلزني دچار مشكل هستند، اما من به بازي تهاجمي اعتقاد دارم. در محوطه جريمه حريف بازيكنان ما بايد با دقت عمل كنند، اما من هيچ موقع از ضدحملات غافل نمي شوم.
وي ادامه داد: در اردوي امارات روي اين موضوع كار كرديم، اما زمان كافي نبود. تمرينات اختصاصي براي مهاجمان انجام مي دهيم تا به خواسته خود برسيم و بهتر شويم. سعي مي كنم از حداقل فرصت ها استفاده كنم چون پرسپوليس با وجود من نبايد در ضربات آخر مشكلي داشته باشد.

دايي در مورد حضور يحيوي در پرسپوليس گفت: هيچ كس مثل من عابدزاده را دوست ندارد. من با عابدزاده زندگي كرده ام و كمال احترام را براي وي قائل هستم. او بزرگ پرسپوليس است، اما فوتبال در حال حاضر حرفه اي است. خيلي از بازيكنان از استقلال به پرسپوليس آمده اند يا برعكس.
وي گفت: ما نبايد در اين باره جبهه گيري كنيم. كسي كه مي تواند در اين زمينه به من كمك كند از او استفاده خواهم كرد و يحيوي اين توانايي را دارد تا كيفيت دروازه بان هاي ما را تا چندين برابر بالا ببرد.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: احترام خاصي براي عابدزاده قائل هستم. پرسپوليس خانه عابدزاده است براي انتخاب يا عزل كسي در پرسپوليس به هيچ وجه تحت فشار نيستم. بعضي از بزرگان پرسپوليس عليه من مصاحبه مي كنند، اما من حرف زيادي ندارم و فقط مي خواهم به پرسپوليس خدمت كنم.
وي اضافه كرد: عابدزاده بزرگ پرسپوليس است، اما من پس از شكست بايد جواب مردم و خبرنگاران را بدهم، به همين دليل تصميم گرفته ام تا اين اتفاق بيفتد. ما بايد ببينيم كه چرا دروازه بان هاي پرسپوليس در يك يا دو ديدار پشت سر هم از يك زاويه 4، 5 گل دريافت مي كنند. اين براي ما خيلي بد است.

دايي اظهار داشت: در حال حاضر سه دروازه بان آماده داريم كه هر تيمي آرزو دارد آنها را در اختيار داشته باشد و من به اين دروازه بان ها افتخار مي كنم. تصميم گيري در مورد انتخاب نفر اول سخت است و اميدوارم انتخاب خوبي كنم.
وي درباره قطع همكاري با عابدزاده گفت: احترام عابدزاده را تا به حال نگه داشته ام، اما فوتبال همين است. يك نفر يك روز هست و روز ديگر ممكن است نباشد. من اجازه دادم عابدزاده به تمرينات ادامه دهد و از طريق قائم مقام باشگاه به وي اعلام كرديم كه قادر به ادامه همكاري با او نيستيم. زماني هم كه من را از سرمربيگري تيم ملي بركنار كردند با بي انصافي تمام به من اطلاع دادند.

سرمربي پرسپوليس در مورد ادامه ديدارهاي ليگ برتر گفت: سعي مي كنيم در مسابقات باقي مانده امتيازات از دست رفته را حرفه اي به دست بياوريم. تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا كارهاي جديد انجام دهيم.
وي ادامه داد: امتيازات زيادي را توسط تك گل ها در نيم فصل اول از دست داده ايم و اين براي ما خوب نيست، اما با تيم هاي بالاي جدول 10 امتياز فاصله داريم و بايد تغييراتي انجام دهيم. سعي و تلاشم اين است كه به پرسپوليس خدمت كنم و مطمئن باشيد كه تا به هدفم نرسم از اين تيم نمي روم.

دايي در مورد انتخاب و حضور جوانان در پرسپوليس گفت: همه بازيكنان خوب هستند. از بازيكن 18 ساله تا بازيكن 35 ساله به همه اطمينان مي كنم. شايسته ها در تركيب قرار مي گيرند و بازيكني داخل زمين مي رود كه آماده باشد. به تمام بازيكنان افتخار مي كنم چون پتانسيل ما همين است.
وي در مورد نتايج اخير تيم ملي گفت: در اين مورد صحبت نمي كنم. در حال حاضر خدمت به پرسپوليس حرف اول را مي زند و اميدوارم كسي در اين باره از من سئوال نكند. به موقع درباره تيم ملي همه چيز را مي گويم و هر موقع كه صلاح بدانم در اين زمينه صحبت مي كنم. روش كار من با ديگران فرق دارد.

دايي در مورد رابطه اش با خبرنگاران گفت: هر كس حريم خودش را دارد. اگر خبرنگاران به من بي احترامي نداشته باشند و در بعضي از كارهاي من دخالت نكنند وظيفه من پاسخ گويي به آنهاست. بايد حرمت ها در فوتبال حفظ شود و من با خبرنگاران هيچ مشكلي ندارم و در تمرينات هم در خدمت آنها هستم تا بهترين جواب را به آنها بدهم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/1755
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال