ارتش سرخ دات کام

اخبار

دایی: من را به‌خاطر طارمی و نورالله ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

دایی: من را به‌خاطر طارمی و نوراللهی مسخره کردند

ارتش سرخ دات کام :
دایی: من را به‌خاطر طارمی و نوراللهی مسخره کردند
سرمربی پیشین پرسپولیس به حمایت جدی از یحیی گل‌محمدی پرداخت و یادآوری به اتفاقات گذشته برای خود کرد.
علی دایی علاوه بر دوران بازی در پرسپولیس، در دو مقطع مختلف نیز هدایت سرخ‌پوشان را برعهده داشته که توانست دو قهرمانی جام حذفی نیز به دست بیاورد و در لیگ برتر هم یک نایب قهرمانی و دو مقام چهارمی داشته باشد ولی او حالا که دور از شرایط فوتبال است، شرایط فعلی و انتقادات مطرح شده نسبت به یحیی گل‌محمدی را مشابه دوران خود می‌داند و حمایت جدی از سرمربی فعلی قرمزهای پایتخت دارد.
اسطوره فوتبال ایران تاکید دارد که اگر پیشکسوتان پرسپولیس انتقادی دارند، به شخص یحیی گل‌محمدی به‌طور خصوصی عنوان کنند، نه اینکه در رسانه‌ها صحبتی داشته باشند، چراکه این اتفاق در گذشته برای او رخ داده و نتیجه‌ای نداشت که در ادامه حرف‌های او در این‌باره با تابناک را می‌خوانید:

*علی دایی در زمان حضورش در پرسپولیس با مسائلی از سوی برخی پیشکسوتان ‌مواجه شد که امروز می‌بینیم یحیی گل‌محمدی هم به تعبیری آن مسائل را تجربه می‌کند. برداشت شما از عملکرد دوست قدیمی‌تان در پرسپولیس و مسائل این فصل او چیست؟
پیشکسوتان عزیز پرسپولیس که همیشه در مورد تیم محبوب‌شان صحبت می‌کنند. من از این عزیزان خواهش می‌کنم به جای این که فقط انتقاد کنند، راه حل هم به یحیی بدهند تا ایراداتی که از او می‌گیرند، برطرف کند. یحیی می‌تواند روی پیشنهادها فکر کند که آیا به کار خودش و تیمش می‌آید یا خیر. اگر هم ایرادی در کار یحیی می‌بینند، اصلا رسانه‌ای کردنش چه ثمری برای پرسپولیس دارد؟

*شما با مقوله انتقادات پیشکسوتان در زمان خود چه می‌کردید؟
زمانی که من در پرسپولیس بودم، پولی نداشتیم. اصلا چیزی نداشتیم. هر بازیکنی را هم که می‌آوردم، همین پیشکسوتان عزیز مسخره‌ام می‌کردند. سر همین مهدی طارمی چقدر مسخره کردند! یا درمورد احمد ‌نوراللهی، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و خیلی‌های دیگر، اما یکی از این بزرگواران نیامد به من راه‌حلی بدهد که علی‌آقا این راه‌کار می‌تواند به شما و پرسپولیس کمک کند. همیشه و همواره باید این تعامل میان پیشکسوتان ارزشمند پرسپولیس و سرمربی وقت تیم برقرار باشد. اگر این تعامل نباشد، همین مسائلی پیش می‌آید که الان اتفاق افتاده است.

*از بانک تجارت با یحیی گل‌محمدی آشنایی دارید؛ و حالا از دوست ۳۲ ساله خود حمایت می‌کنید؟
درست نیست بخواهیم فراموش کنیم که پرسپولیس با یحیی در این سال‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته است. همین فصل گذشته آن‌ها سه‌گانه فوتبال باشگاهی ایران را برای خود کردند. دو فینال آسیایی در رقابت با تیم‌های متمول غرب و شرق آسیا و دیگر افتخارات. الان هم اگر از نتایج این فصل می‌خواهم صحبت بکنم، نمی‌توانم تا از نزدیک با شرایط پرسپولیس مواجه نشده‌ام، بگویم چرا یحیی این بازیکن را فیکس بازی می‌دهد یا آن بازیکن را مورد استفاده قرار نمی‌دهد چون من که از نزدیک در تمرینات پرسپولیس حضور ندارم تا بتوانم نظر قاطع کارشناسی بدهم. شاید نظر شخصی خودم را بگویم که اگر من بودم فلان بازیکن را به جای فلانی استفاده می‌کردم، اما چون در شرایط تمرینی پرسپولیس قرار ندارم، به خودم اجازه نمی‌دهم نظر قطعی و کارشناسی در مورد تصمیمات سرمربی تیم بدهم.

*به هرحال پیشکسوت پرسپولیس هم روی تیم سابق خودش تعصب دارد؟
من علی دایی اگر هم در جریان شرایط تمرینی پرسپولیس قرار داشته باشم، موردی هم به نظرم برسد خصوصی به خود یحیی می‌گویم. این درست نیست که مسائل تیم را به رسانه‌ها بکشانیم. پیشکسوتان عزیز و همه کسانی که پرسپولیس را دوست دارند، به نظر من باید یحیی و تیمش را حمایت کنند. پیشکسوتان عزیز اگر تمرینات تیم را از نزدیک می‌بینند یا بازی‌ها را تماشا می‌کنند، اگر موردی به نظرشان می‌رسد که به پیشرفت و بهبود مسائل تیم کمک می‌کند، خصوصی و مستقیم به خود یحیی بگویند. شما یک مربی را در فوتبال مثال بزنید که همیشه یک روند موفقیت‌آمیز را طی کرده و هیچ فراز و نشیبی نداشته است. حالا این درست نیست که ما بیاییم همه سال‌های موفق یحیی را فراموش کنیم و امسال به‌خاطر چند نتیجه که در جریان کامل و دقیق رخ دادن‌شان نیستیم و مورد رضایت مردم نبوده، سرمربی پرسپولیس را نکوهش کنیم.

*یعنی با انتقاد از عملکرد سرمربی مخالف هستید؟
اگر نیت کمک کردن باشد تضادی میان کسی پیش نمی‌آید. خب انتقاد کردن خیلی راحت است. شما خیلی راحت می‌توانید به بیان صحبت‌های منفی و انتقادآمیز بپردازید. برعکس این مسئله این خیلی سخت است که تو بنشینی فکر کنی، آنالیز کنی که چه چیزی می‌تواند به پیشرفت یک موضوع کمک کند. پرسپولیس با یحیی در سال‌ها قبل فوتبالی که ارائه می‌داد بسیار مقتدرانه‌تر بود، اما این فصل از لحاظ نتیجه‌گیری با آن پرسپولیس فاصله دارد. تیم در مدت اخیر مصدومان تأثیرگذاری مثل وحید امیری داشت که خیلی می‌توانستند به یحیی و پرسپولیس کمک کنند. متأسفانه نبود این نفرات کلیدی دست و بال هر مربی را می‌بندد. خود یحیی هم باید در خصوص علت و علل نتایج این فصل بررسی مجددی بکند. خیلی مسائل دیگر هم شاید در تیم و باشگاه پرسپولیس رخ بدهد که من از آن‌ها اطلاعی نداشته باشم تا بتوانم نظر فنی و کارشناسی بدهم. بنابراین اظهاراتم تنها بر اساس مواردی هست که می‌توانم ببینم. یحیی مربی باهوشی است و همین که توانسته در پرسپولیس دوام بیاورد، شما تا ته خط را بخوانید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157683
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مرادسلمانی

0

5

5 ماه پیش

ساقل قارداش.آدم بزرگ همیشه بزرگی درودخدابرشرف وغیرتت آقای دایی


حسین سانبلی

0

5

5 ماه پیش

عشقی علی آقادایی شما عزیز ثابت شده هستین فوتبال ایران را با نام شما عزیزان میشناسند اما متأسفانه از این فوتبال کنار زدن


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

4

5 ماه پیش

بزرگی به کوبیدن همکار تیم نیست علی آقا دایی جوابهای پخته و منطقی را مطرح کرد واقعا شخصیت علی آقا دایی نشان دهنده بزرگواری وی هست و او بیخودی علی دایی نشده ،و اگر اغراق نباشد این علی دایی بود که تیم پرسپولیس را با یکسری جوانان گمنام که به تیم آورد متحول کرد که به چندتا نیز اشاره نمود درسته دو تا قهرمانی حذفی و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرد ولی باور کنید هر کس دیگری بود آن نتایج را با بازیکنان جوان وگمنام نمی‌توانست کسب کند جوانانی مثل پیام صادقی و طارمی گمنام ،عالیشاه عبدی،وغیره ،و بعدا این تیم جوان رسید بدست برانکو و ادامه را هم که خودتان میدانید ولی در آخر با رشادت علی آقا دایی یک نسل طلایی جوان در پرسپولیس درخشیدند و نتیجه را هم کسب کردند کاش آقا یحیی نیز ترس را کنار بگذارد و جوان‌گرایی را در پرسپولیس شروع کند تا تیم بعدا دچار افت و عقب افتادگی را تجربه نکند آینده همیشه مال جوانان هست به امید صعود تیم عزیزمان به دور بعد ،انشالله


مهدی دورانه

0

6

5 ماه پیش

علی آقا شما و آقا کریم واسه ما هوادارا ثابت شده هستین درود بر شرف و غیرتتون❤❤❤❤

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال