ارتش سرخ دات کام

اخبار

درویش: امیدوارم همدلی همه جانبه در ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

درویش: امیدوارم همدلی همه جانبه در پرسپولیس به گاریدو کمک کند

ارتش سرخ دات کام :
درویش: امیدوارم همدلی همه جانبه در پرسپولیس به گاریدو کمک کند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ان‌شاالله وفاق، همدلی و همکاری همه جانبه ارکان باشگاه و تیم بتواند سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک کند.

رضا درویش در نشست خبری سرمربی جدید پرسپولیس، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس چند گزینه را بررسی کرد و تلاش‌های بسیاری داشت تا گزینه‌ای در خور نام باشگاه انتخاب شود که بتواند تیم را در لیگ برتر و لیگ نخبگان هدایت کند.

وی افزود: بررسی‌های مختلف از جوانب مختلف به انتخاب گاریدو رسید. چندین بار مذاکرات تصویری با او مدیر برنامه‌هایش داشتیم. طی 4-3 روز گذشته موفق شدیم تفاهمی داشته باشیم که منجر به امضای قرارداد شد. امروز کار را با او شروع می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ان‌شاالله وفاق، همدلی و همکاری همه جانبه ارکان باشگاه و تیم بتواند این سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک کند تا خواسته هواداران که همیشه تیمی پرقدرت، هجومی و قهرمان را در ذهن دارند، مهیا کند.

درویش درخصوص مذاکره با بازیکنان و تمدید قراردادها، عنوان کرد: قبل از اینکه با گاریدو به توافق برسیم، مذاکره با چند بازیکن مدنظر را شروع کردیم. از دیروز هم بازیکنان مدنظر را با او در میان گذاشتیم. برای نقاطی که احتیاج به ترمیم دارند، چند نفر را خودش معرفی کرد و برخی را هم ما معرفی کردیم. فکر نمی‌کردم او تا این حد بازیکنان، فوتبال ایران و لژیونرها را بشناسد. با هماهنگی گاریدو سعی می‌کنیم نقاط لازم را ترمیم و بازیکنان مستعد را جذب کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: اسپانسر ما از اوایل فصل گذشته هروقت دچار نقصان بودیم، در مواقعی که باید از نظر ارزی یا ریالی یا به شکل وام یا قرض الحسنه چندین بار کمک کرد. بعد از واگذاری به کنسرسیوم بانکی، متولی ما شدند. تا امروز همان اسپانسر در چندین نوبت کمک کرده است. در ادوار گذشته و شاید در 30 سال اخیر باشگاه، سابقه نداشته پرسپولیس تمامی دیون بازیکنان را از قبل تا امروز داده باشد. ضمن اینکه آفرها و پاداش‌های سال گذشته، امسال و مانده بدهی از 2 فصل پیش را پرداخت کند. این جای تقدیر و تشکر دارد. امیدواریم این کنسرسیوم در ادامه فصل پرقدرت تر ظاهر شود.

وی درمورد جدایی عبدالکریم حسن، اظهار داشت: چند باشگاه قطری برای جذب او به ما پیشنهاد دادند. مدیران 2 باشگاه به ایران آمدند. چند باشگاه پیشنهاد کردند. مشکلاتی داشت که خداراشکر مرتفع شد. به آن‌ها هم گفتیم هم کیفیت بسیار خوبی دارد، هم رابطه خوبی بین او، بازیکنان و هواداران وجود دارد. بنابراین گفتیم فعلا نمی‌توانیم او را از دست بدهیم و جایگزینی پیدا کنیم. امروز هم یکی از همان باشگاه‌ها نامه‌ای را برای من فرستاد و خواهان جذبش هستند.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: خودش هم روز جمعه با من تماس داشت و گفت موقعیتی برایم پیش آمده که هم به تیم ملی بروم و هم خانواده‌ام راحت تر هستند. ضمن اینکه علاقه‌مندی‌اش به پرسپولیس را ابراز می‌کرد. من هم خواهش کردم چون پرسپولیس در این پست به او نیاز دارد و باید در آسیا حاضر شویم، فعلا این مساله را از ذهنت بیرون کن تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

وی درمورد شایعه بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس، عنوان کرد: سعی می‌کنیم حرفه‌ای باشیم و با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی دیگر است وارد مذاکره نشویم. با توجه به صحبت‌های مدیران سپاهان، ظاهرا این بازیکن یک سال دیگر ‌قرارداد دارد. درست نیست با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شویم. با بازیکنی می‌توانیم مذاکره کنیم که رضایتنامه داشته باشد یا اینکه باشگاه او حاضر به مذاکره باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160695
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
شمسعلی

0

1

3 ماه پیش

آقای درويش بازیکنی به‌ اندازه اسم ورسم پرسپولیس بگیر که‌ خیلی خیلی از اسماعیلی فر ومهدی ترابی بالاترباشد تأ آن‌ها که هنوز لیگ تمام نشده به‌ خاطر پول خودفروشی نکن وبروند ودررا پشت سرشان ببندن ودم از هواداران نزنن


اسماعیل خواجه گیری

0

3

3 ماه پیش

اقای درویش وفاق وهمدلی که الکی پیش نمیاد،چرادوپهلوحرف میزنید،یه بارمیگیدسرمربی ازلیگ ولزیونرهاخوب اطلاع داره ،بعدش میگین ماهم باچندتامزاکره کردیم ،چه فایده؟الان بایدکمبودهای تیم قراردادبسته باشن واین هفته سرتمرین باشن،باباهوادار رااینقدفهیم هستن که حرفی راکه میزنیدتا آخرش بفهمه چی شده،واسه یبارم امسال به جای اپشن به بازیکنهایی که چندسال جورتیم کشیدن وچندقهرمانی اوردن بیشترازسقف بده تاانگیزه بشه واسشون واونهایی هم که رفتن واسه پول حسرت بخورن،ازجیب که نمیخوای بدی جبران میکنن،تیمو بساز دیگه مردیم از استرس اقای درویش صفت


رضارحیمی

0

2

3 ماه پیش

اقای درویش امسال مربی بدون بازیکن آوردی همه خوبهاراازدست دادی امسال پرسپولیس باکدام بازیکنان درپست دفاع راست ووینگروخط حمله نیم جون میخواهدشاهکارنوع درویش رابتیم بیاورددیگرتیمهابیخوددارندبازیکنان پرسپولیس رامیبرند


حجت الا پیردیر

0

2

3 ماه پیش

معلوم نیست درویش داره چکار میکنه همه رفتن پرسپولیس ساختارش بهم میریزه کی گفتم


مجیدمیثاقی

0

2

3 ماه پیش

باید از مربی تیممون حمایت کنیم تامثل همیشه سربلند باشیم وبه تیممون افتخارکنیم


شاهین پرسپولیسی

-2

3

3 ماه پیش

آقای درویش شما و هیئت مدیره بی عرضه هیچ همدلی ندارید بسه دیگه خسته شدیم از این همه دروغ به جای اینکه اینقدر مصاحبه کنی به فکر تیم باش بیچاره ما هوادارا


جواد شفتی

0

3

3 ماه پیش

همدلی کجا بود مربی بازیکن میخواد ما بازیکن نداریم مسخره سریع بازیکن بگیر خیر سرت چند وقت دیگم که هی میری کربلا


hasannejadhe

-2

4

3 ماه پیش

نه که مربی خوبی گرفتی از اسم درجه یک استفاده کردید از ماتزاری رسیدید به مربی که 6بار اخراج شده عابدزاده را ول کردید چسبیدید به اخباری بنجل ستاره ها را هم که به خاطر چند تومن بیشتر از دست دادید اصلا شده یکبار بازیکن را خودتان جذب کنید پول رضایتنامه اش را بدید بیارید فقط از نام پرسپولیس استفاده کردید گفتید چون پرسپولیسه باید خودتان یا رضایتنامه بگیرید زندگیتان را بفروشید بیایید یا بازیکن آزاد گرفتید ماتزاری ایجنتش میگه ما قرارداد دوساله میخواستیم اما مدیران اسکل پرسپولیس فکر کردن که این اوسماره که بهش گفتن یکساله و اگه قهرمان شدی اتوماتیک تمدید بشه ساله بعد بعدش میان میگن از ایران بهش گفتن نیا امنیت نیست لعنتی ها لااقل راستشو بگید لااقل بگید خودمان بی عرضه هستیم توانایی حتی یک مذاکره کردن هم نداریم چرا بقیه را قاطی احمق بودن خود میکنید


وهاب زمانی

-2

2

3 ماه پیش

به امیدخدا بچه‌ها خودشان باغیرت هستن ما هم پنجاه ملیون طرفدار حمایت ازش میکنم ارزوی موفقیت براش داریم

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال