ارتش سرخ دات کام

اخبار

درویش: علیه درخواست مالی رادو مدرک ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 سال پیش

درویش: علیه درخواست مالی رادو مدرک داریم

ارتش سرخ دات کام :
درویش: علیه درخواست مالی رادو مدرک داریم
مدیرعامل پرسپولیس وعده داد در جلسه دادرسی که دادگاه CAS در نظر گرفته، آنها با مستنداتی که در اختیار دارند به دنبال کاهش رقم درخواستی 950هزار یورویی دروازه‌بان کروات سابق خود خواهند بود.

بعد از حضوری 5 ساله در پرسپولیس، ناگهان بوژیدار رادوشوویچ به عنوان یکی از بزرگترین طلبکاران این باشگاه تبدیل شد و با فسخ ناگهانی قرارداد خود و ارائه پرونده‌اش در فیفا به دنبال دریافت مطالبات خود شد. این موضوع باعث شد تا پرسپولیس طبق رای اولیه فیفا با حکم 950هزار یورویی بابت مطالبات قرارداد دو ساله این بازیکن مواجه شود.

موضوع البته زمانی استارت خورده بود که علیرغم باقی ماندن از قرارداد این بازیکن و رشد عجیب قیمت ارز، مدیرعامل وقت (محمدحسن انصاریفرد) تصمیم به تمدید قرارداد به مدت دو فصل دیگر و افزایش رقم آن گرفت. با این حال رادووشویچ به واسطه مشکلات باشگاه در انتقال مبلغ قرارداد و عدم دریافت آن، فسخ کرد و در ادامه با شکایت در فیفا، خواهان مطالبات 950 هزار یورویی‎اش بابت دو فصل باقیمانده از قرارداد شد.

رضا درویش در بخشی از صحبت‌های امشب خود در برنامه شب‌های فوتبالی ضمن گلایه نسبت به بی توجهی رسانه‌ها به نحوه این قرارداد و توجه بیش از آنها نسبت به موضوع حواشی مربوط به برکناری‌اش، توضیحات ویژه‌ای در این خصوص داد و مدعی شد که در جلسه‌ای که در تاریخ 18 آبان در مقر فیفا خواهند داشت، با مستنداتی که در اختیار دارند، این مبلغ را با کاهش جدی مواجه خواهند کرد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه طبق حکم اولیه فیفا، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 950 هزار یورو به بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کند، اینطور گفت: ما 18 آبان در مقر فیفا در سوئیس در این خصوص و در دادگاه عالی ورزش (CAS) جلسه خواهیم داشت تا از فرصت رسیدگی خودمان در خصوص این پرونده استفاده کنیم.

وی در این لحظه به بخش مهمی اشاره داشت و مدعی شد که این باشگاه دو فقره پرداختی داشته که رادووشویچ منکر آن شده است. ( در این زمینه گفته می‌شود با توجه به مشکل انتقال ارزی، این باشگاه در مقطعی با کمک گرفتن از صادق محرمی، مدافع ملی‌پوش شاغل در لیگ کرواسی و تیم دیناموزاگرب، به این بازیکن پرداختی داشته است. طی این قرار، صادق محرمی از دریافتی خود در این کشور به رادوشوویچ پرداخت کرده و قرار بوده در تهران معادل ریالی‌اش را دریافت کند و اسناد آن هم در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است).

درویش در این خصوص گفت: ما دو قلم به ایشان (رادوشوویچ) پرداخت داشتیم که منکر شده‌اند! حالا بناست ما اسنادمان را به آنجا (فیفا - سوئیس) ببریم و ارائه دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ادعای 950 هزار یورویی گلر کروات سابق تیمش به مورد دیگری نیز اشاره کرد و گفت: طبق پرونده‌ای که ایشان تشکل داده اند و خواهان دریافتی آن شده‌اند، خواهان مبلغ قرارداد فصل بعدی نیز هستند. این در حالیست که اکنون ایشان در این مقطع در تیم دیگری فعالیت دارند و قرراداد بسته‌اند.

درویش با اشاره به دریافتی رادوشوویچ در باشگاه واراژدین در کرواسی گفت: ایشان اکنون با تیمی که قرارداد بسته‌اند، فکر کنم ماهانه حدود 3هزار یورو دریافت می‌کنند و سالی حدود 50هزار یورو دریافتی دارند. ما این را به اطلاع فیفا رساندیم و از وی تایید گرفته‌اند.

مدیرعامل پرسپولیس که کاملا مشخص بود از نحوه عقد با این دروازه بان کروات گلایه دارد، مدعی شد که در این دادگاه که قرار است روز 18 آبان برگزار شود، تصمیم نهایی در خصوص پرونده و بدهی پرسپولیس گرفته خواهد شد و البته مدعی شد که با مستنداتی که در اختیار دارند (پرداختی به این بازیکن، حضور در باشگاه دیگر در فصل دوم و ...) قطعا مبلغ بدهی خیلی کمتر از 950هزار یورو خواهد شد و فیفا باید عدد درخواستی در فصل دوم را کاهش دهد و به قرارداد ابتدایی نیز بپردازد.

باید دید طی تقریبا سه هفته دیگر، نتیجه این پرونده چه خواهد شد و آیا مدیرعامل موفق سرخ‌ها قادر خواهد بود رای این پرونده جنجالی را به سود این باشگاه تغییر دهد یا خیر.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151734
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

0

3

2 سال پیش

اقارضاقبولت داریم خیلی❤❤❤


Hamid Aliyasi

-2

3

2 سال پیش

خدایی بهترین عملکرد رو داشتی اقای درویش ما پرسپولیسیا همه از شما همایت میکنیم درود بر شما کاش یحیی ب خودش بیاد


محمد حسن جلالی

0

8

2 سال پیش

انصافاً آقای درویش با جان و دل برای ارتش سرخ فعالیت میکنه وتلاش های آقای درویش قابل ستایش و احترامه امیدوارم در ادامه راه موفق باشه


منصور انصاری

0

6

2 سال پیش

باخیانت اشکار انصاری فر بایک دروازه بان معمولی قراداد پنج ساله بسته میشود واین هم عاقبتش که به باشگاه فشار میاد


قرمزته

0

3

2 سال پیش

والا هر کی رفته از ما شکایت کرده
بلا استثنا همه مدیران گفتند ما مدرک داریم و حق با ماست .

آخر سر هم ما محکوم شدیم .
تو فیفا بری یه طبقه اش مخصوص پرونده های تیم‌های ایرانی است .


علیرضا حسین پور

0

7

2 سال پیش

باید وقتی با خارجی ها قرارداد امضاء میکنید خیلی مراقب باشید، قراردادی امضاء کنید که بتونید پاش وایسین، آقای درویش مدیرعامل خیلی خوبی است، باید همه حمایتش کنند تا در کارش در پرسپولیس موفق باشه، درود بر ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان بکوبید پرسپولیس ها لایک خوشگل ب افتخار مدیرعامل آقای درویش عزیز،


علی حیدری

0

6

2 سال پیش

درود بر تو درویش جان عشق خودت ن کسی دیگه


محمود تاجدینی

0

6

2 سال پیش

امیدواریم اینطور که میگید باشه و اینطور که میگید بشه درویش


ایمان زنگویی

0

7

2 سال پیش

شک نداریم که درویش کارشو به بادرایت شایستگی به سودپرسپولیس انجام مید چون نشون دادمردعمل هست نه مثل ان انصاری ازخدابی خبر که کت بیست ملیونی ان موقعه باپول پرسپولیس برای خانوادش ازخارج سفارش میدادفقط فکردزدی ونابودی پرسپولیس.خداخیرت بداقای درویش احسنت برشمامردزحمت کش.هلالتون باش هرچی حقتونه ازشیرمادرهلالترهرچیزی که میبری سرسفره به خانوادت میدی ماحامیان ارتش سرخ ازتون رازی رازی هستیم همینطورباقدرت باکارتون ادامه بدید.


ع حسین زاده

0

5

2 سال پیش

لعنت به مدیرانی که با امثال رادو همچین قراردادی میبندن و با شکایت پول مفت میگیرن و به ریش ما می‌خندن، اگر یک بار مدیر عامل متخلف از جیب خودش این ضرر مالی رو بده دیگه هیچ مدیری به خودش اجازه نمیده همچین قراردادی ببنده تا دودش به چشم تیم و هواداران بره، بدبختی ما اینه که کسی یا ارگانی نیست تا از مدیران متخلف حسابرسی کنه و از اونا جواب بخوان.


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

همین انصاریفرها با کلاشی و مافیا گری ورزش و مملکت رو به گند کشیدن که مردم الان تو خیابون هستن . یکی تو اون حراست وزارت ورزش و قوه قضائیه نیست یقه این بیشرف رو بگیره . چرا باید نهصدهزاریورو پول یامفت خرج کنیم . روز حساب نزدیک است


رضا کوشکی

-1

2

2 سال پیش

پولش رو بدید، الکی وقت تلف نکن، فردا باز پنجره بسته بشه، چه مدرکی داری؟ وقتی محکوم شدیم


حامد پرسپولیسی

0

2

2 سال پیش

شرم بر مدیران نالایق ما. کشوری که اینقدر مشکل اقتصادی داره و دلار سرم سام آور 950 هزار یورو بعد برای اونا که دلار بی ارزشه ماهی 3 هزار سالی 50 هزار یورو. چجوری اخه میشه به عقل آدم نمیگنجد. بعد خیلی از مردم از گشنگی نان شب ندارند


128سرخدل

0

7

2 سال پیش

انشالله بعد این همه خبرای بد و دردناک که از گوشه کنار این مملکت دراین چند وقت شنیدیم این یکی خبر خوبی باشه و کمی دل هوادارا روشاد کنه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال