ارتش سرخ دات کام

اخبار

درویش: مسوولان باشگاه تراکتور اشتبا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

2 سال پیش

درویش: مسوولان باشگاه تراکتور اشتباه خود را بپذیرند

ارتش سرخ دات کام :
درویش: مسوولان باشگاه تراکتور اشتباه خود را بپذیرند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما اگر ۷ نفره هم می شد باز هم تراکتور را می برد. نمی دانم چرا این مسوولان این همه دروغ می‌گویند در حالی که باید اشتباه خود را بپذیرند.

رضا درویش در گفت و گویی درباره حاشیه تیم های پرسپولیس و تراکتور، اظهار داشت: حساب مردم غیور تبریز جداست و قبل از بازی گل محمدی و دستیارش برای چک کردن زمین رفتند اما سنگ هایی به شکم گل محمدی خورد و او عکس العمل نشان نداد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همچنین طبق مصوبه سازمان لیگ باید بلیت ۳۰ درصد ورزشگاه به فروش برسد و طبق اعلام مدیر عامل باشگاه ۶۰ هزار نفر آمدند و اگر قانون رعایت شود باید ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر در ورزشگاه یادگار تبریز باشند.

وی افزود: قانون می گوید ناظر برگزاری مسابقات در صورتی که مصوبه ای از بندهای سازمان لیگ اجرا نشود، نباید این بازی را برگزار می کرد.

درویش گفت: چگونه ناظر بازی اجازه داد بازی برگزار شود. این موضوع از اول نشان می دهد که هیچ نظارتی بر کار این آقایان نبوده است. اگر استانی توانایی این برگزاری را ندارد چرا این بازی را در آن ورزشگاه برگزار کرد. حالا برگزار شد و گزارشگر در آنجا می گوید که همیشه بازی تراکتور و پرسپولیس هیجان انگیزه است.

وی اضافه کرد: وقتی سنگ سمت بازیکنان خورد، گزارشگر بازی گفت که هواداران چقدر خوب پرتاب می کنند. از این رفتارها همه چیز مشخص می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی از تمامی هواداران و مردم ایران گفت: از همه به خاطر این فجایع عذرخواهی می کنم. اگر مسوول برگزاری این مسابقات بودم، استعفا می دادم و چه انتظاری داریم تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما میزبانی دهد و این صحنه ها را دنیا می بیند به جای اینکه مسوولان آذربایجان عذرخواهی کنند که سهل انگاری کردیم؛ اما کار خود را توجیه می کنند.

وی ادامه داد: اینکه عالیشاه صد تا سنگ از سوی هواداران می خورد و از روی زمین با ناراحتی یک سنگ به تابلوی تبلیغاتی می زند، مسوولان تراکتور می گویند به مقام شامخ تابلو توهین شده، پس سنگ هایی که به عالیشاه خورده چیست؟ چقدر این مسوولان به عالیشاه بی احترامی کردند و مگر تابلوی تبلیغاتی انسان است. چطور یک انسان ناراحت شده را اینگونه سرزنش می کنید.

درویش یادآور شد: گل محمدی یک چهره ملی است و اول بازی چقدر با کلمات رکیکی به او بی احترامی کردند و این بی احترامی به جایگاه مربیگری است. به جه جرمی توهین کردند. خدا خواست تا در آن لحظات گل نزدیم و اگر گل می زدیم چه اتفاقات بدتری می افتاد. تا امروز این همه نقل و قول مختلف از طرف مسوولان تراکتور شنیدم اما ندیدم تا بگویند ما اشتباه کردیم آنها همواره فرار رو به جلو دارند.

وی ادامه داد: چطور صدها سنگ به یک انسان خورده جای سوال نیست اما مگر آن تابلو مقدس است که ناراحت شدند و اگر احسان حدادی بود هم نمی توانست سنگ را به سمت هوادران پرت کند. اگر بناست جامعه اصلاح شود به جای این حرف ها بگویند که اشتباه کردیم و یک راهکار در نظر بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در گذشته هم هوادارنماهایی در تبریز بودند و حرکات ناشایست انجام دادند و از آن روز کنترل می کردند تا این اتفاقات الان رخ ندهد. مردم آذربایجان به غیورمردی شهره هستند. اگر بگوییم این کارها درست نیست و اشتباه است و از فردا جامعه را به انسان دوستی تشویق کنیم، این مشکلات برطرف می شود اما این طرفداری و گزارشگری وضعیت را بهتر نمی کند. اگر بازی با این شیوه برگزار شود باید منتظر گرفتاری های بزرگتر از این باشیم.

وی اضافه کرد: قانون می گوید مربی محروم وقتی می آید افسر امنیتی استان جایگاه او را مشخص می کند و گل محمدی مقصر نیست. سهرابی چرا صورت مساله را پاک می کند. گل محمدی به عنوان مهمان آمده و مربی تیم است و وظیفه شما به عنوان مهمان نوازی این است تا برای دیدن بازی باید تسهیلات لازم را فراهم کنید. مدیرعامل تراکتور هنوز به گل محمدی بی حرمتی می کند. در صحنه ها همواره توهین و حرکات زشتی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سهرابی در حرف هایش راجع به هواداران تناقض دارد. این دوستان به جای حرف های ناصواب اصل مطلب را درست کنند. داور مسابقه اگر بنا بود بگوید بازی را شروع کنم می رود در زمین مسابقه می ایستاد نه وسط رختکن.

سهرابی باید بداند تیم ما ۷ نفره هم می شد باز هم تراکتور را می برد و اکر گل نزد هم به دلیل این بود که بازی هر ۵ دقیقه قطع می شد. نمی دانم چرا این مسوولان این همه دروغ می گویند. فقط اشتباه خود را بپذیرند و خودشان را اصلاح کنند و فضایی ایجاد کنند تا بی احترامی نشود.

وی عنوان کرد: در تمام این فصل بلاتکلیف بودیم. برای بازی سپاهان از ۱۰ روز قبل شهرهای مختلف را پیشنهاد دادیم. سیرجان را قبول کردند و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه تیم شد. صبح بازی گفتند که بازی بدون تماشاچی است و اگر قرار بود اینگونه باشد در البرز با ۵۰ تماشاگر برگزار می کردیم هیچکسی هم جوابگو نیست. به سازمان لیگ زنگ می زنیم اظهار بی اطلاعی می کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149384
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Yeganeh

0

1

2 سال پیش

من ممنونم ازتون ک انقدردیشب خوباز پرسپولیس دفاع کردین...


علیرضا

0

0

2 سال پیش

هواداران پرسپولیس هرچی شد قهرمان نشیدیم‌ آسیا حذف شدیم فقط درویش بود


فردین کرمی

0

2

2 سال پیش

ورزش که هیچ سلول سلول این کشورفاسدشده


بابک اعتمادیان

0

1

2 سال پیش

مسئولین تراکتور واقعن جاهل هستن

بازی های پرسپولیس

-

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر ملوان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 3
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان - هوادار 16:30
گل گهر - استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت - پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 23 19 50
2 پرسپولیس 23 17 49
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 23 7 33
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 23 -7 24
12 پیکان 23 -8 24
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 23 -10 19
15 صنعت نفت 23 -18 16
16 نساجی 23 -18 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال