ارتش سرخ دات کام

اخبار

دفاعیه کادرفنی: بعد از برانکو هیچ‌ک ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 49 اظهار نظر

-

2 سال پیش

دفاعیه کادرفنی: بعد از برانکو هیچ‌کس جرأت نداشت این تیم را بگیرد

ارتش سرخ دات کام :
دفاعیه کادرفنی: بعد از برانکو هیچ‌کس جرأت نداشت این تیم را بگیرد
پرسپولیس قهرمان نشد و مربیانش از سوی هواداران و خودی و غیر خودی بشدت مورد انتقاد قرار گرفتند. انتقادهایی که بعضاً با پرسش‌های فنی و غیر فنی فراوان و البته غالباً با فحاشی و ناسزا گفتن به این مربیان همراه بود. البته تا مدتی یحیی‌ گل‌محمدی مثل دستیارانش سیبل انتقادها بود اما بعدتر بخش عمده‌ای از هواداران در فضای مجازی به این نتیجه رسیدند که از یحیی به عنوان سرمربی حمایت کنند و همچنان به او دل ببندند اما دستیارانش را زیر بار انتقاد قرار دهند و حتی خواستار جدایی آنها باشند.
در عین حال کادر فنی پرسپولیس برای تمام انتقادهایی که طی هفته‌های اخیر در فضای مجازی مطرح شده و همچنان شنیده می‌شود پاسخ دارد. مربیان پرسپولیس بدون اینکه قصد مصاحبه داشته باشند یا بخواهند نامی از ایشان برده شود در گفت‌و‌گویی مسائلی را مطرح کردند که می‌تواند برای هواداران پرسپولیس جالب باشد:

باشگاه انگیزه‌ای به بازیکنان نداد
ما قهرمان نشدیم چون پنجره‌مان بسته بود، مربیان قبلی شکایت کرده بودند و پول‌های زیادی می‌گرفتند. بازیکن خارجی نمی‌توانستیم بگیریم و شرایط سختی برای ما وجود داشت که برای تیم‌های رقیب وجود نداشت. با این حال مرور عملکرد ما نشان می‌دهد که این دومی کمتر از قهرمانی نبود. از طرف دیگر بحث انگیزشی مطرح بود. این تیم چند سال مدام قهرمان شده بود اما هیچ کاری برایش نشد تا انگیزه‌اش حفظ شود. یعنی هیچ اتفاقی از سوی باشگاه نمی‌افتاد تا بازیکنان انگیزه متفاوتی برای قهرمانی پیدا کنند، در حالی که تیم‌های رقیب ما پول‌های زیادی خرج می‌کردند.

هیچ‌کس در آسیا کمک‌مان نکرد
سه سال است یکسره تمرین می‌کنیم و مدام در مسابقه و تمرین بوده‌ایم. خب طبیعی است که تیم از نظر جسمانی فرسوده می‌شود. مگر یک انسان چقدر می‌تواند فشار را تحمل کند؟ همه تیم‌ها به استراحت می‌رفتند اما ما مشغول تمرین بودیم. فصل قبل چند روز بعد از قهرمانی استراحت کردیم، چهار هفته تمرین کردیم و یک بازی انجام دادیم در تاجیسکتان، بعد دوباره یک ماه تمرین کردیم برای بازی با الهلال، در حالی که می‌توانستند در آن مقطع برای ما دو سه تا بازی بگذارند اما آنجا هم حمایتی نکردند. الان فولاد خوزستان، فولاد ایران است و باید در لیگ آسیا حمایت شود. اگر این تیم بهترین نتیجه را در آسیا بگیرد به نفع همه ما است اما در آن مقطع به ما هیچ کمکی نشد.

مصدومیت وحید امیری نتیجه چه بود؟
یادتان می‌آید با چه وضعیت فجیعی به عربستان رفتیم تا با الهلال بازی کنیم؟ ماه‌هاست بازیکنان ما مدام در لیگ آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته‌اند و نیاز به ریکاوری روانی داشتند. آنها نیاز داشتند مدتی اصلاً فوتبال بازی نکنند تا ذهن‌شان آرام باشد. این اتفاقی که برای وحید امیری افتاد نتیجه همین بازی‌ها و تمرینات پشت سر هم است. در این فشار تمرینات بازیکنان نیاز داشتند تا مدام بجنگند و تمرین قوی انجام دهند اما بدن شان بازیابی نشده و معلوم است که در این شرایط بازیکن می‌رود توی زمین و آسیب می‌بیند. مثلاً دیدید که در مشهد زمین ورزشگاه یخ بسته بود و عیسی سر خورد و آن اتفاق برایش افتاد. از بد ماجرا تمام اتفاق‌های بد فوتبالی هم برای تیم ما افتاد، در حالی که برای تیم‌های رقیب ما رخ نداد.

هر کادری جای ما بود پرسپولیس پنجم هم نمی‌شد
مشکل این بود که وقتی شما بازیکن 100 را رد می‌کنید و بازیکن 30 به جایش می‌گیرید تیم مشکل پیدا می‌کند. اینها فرق تدارک ما با رقبای ما در راه قهرمانی بود وگرنه هم بازیکنان هم کادر فنی فوق‌العاده قوی کار کردند.
گروه کادر فنی ما کارش را به بهترین نحو ممکن انجام داد. گروهی که در قطر و هند و لیگ برتر طی دو فصل موفق بود، امسال موفق‌تر هم بود چرا که با این همه مشکل 63 امتیاز گرفتیم و دوم شدیم و باور کنید هر کادری جای این گروه فنی بود پرسپولیس پنجم هم نمی‌شد. ما خدا را شکر می‌کنیم با این همه اتفاقات بد، بدترین نتیجه ما دومی بوده. آن هم وقتی رقم قراردادمان را با مربیان قبلی مقایسه می‌کنیم به این واقعیت پی خواهیم برد که چه کار بزرگی انجام داده‌ایم.

مربی بدنساز ما دنبال قالب یخ و استخر بادی بود
مگر ما السد را نبردیم؟ سرمربی السد چه کسی بود؟ ژاوی الان کجاست و با تیمش چه رده‌ای به دست آورد؟ او نشان داد مربی توانایی است اما مربی ایرانی در کادر فنی پرسپولیس نشان داد آنقدر توانمند هست که موفق شده ژاوی را شکست دهد. تنها تفاوت مربیان ایرانی با خارجی در بحث امکانات ریکاوری است. الان مربیان خارجی از جدیدترین امکانات سخت‌افزاری برای ریکاوری استفاده می‌کنند اما تیم ما اینطور بود که مربی بدنسازمان خودش قالب یخ را سفارش می‌دهد تا از بالای شهر به جنوب شهر بیاورند، بعد با دست هل می‌دهد داخل حوضچه. تفاوت مربی بدنساز خارجی قبلی با مربی بدنساز ایرانی این است که مربی بدنساز ایرانی با مدرک دکترا دنبال قالب یخ می‌گشت و به اتاق تک تک بچه‌ها می‌برد تا آنها ریکاوری شوند. تفاوت مربی ایرانی و خارجی این است که مربی بدنساز ایرانی باید در هند دنبال استخر بادی بگردد و مخفیانه وارد هتل کند بعد در حالی که تدارکاتچی تیم حاضر نیست آن را باد کند، با دهانش باد کند و در اختیار بازیکنان قرار دهد. مربی بدنساز خارجی هیچ‌وقت این کارها را نمی‌کند و می‌گویند حرفه‌ای است. همین مربی خارجی الان اگر از هر تیمی پیشنهاد بهتر بگیرد سریع جدا می‌شود اما چون مربیان ایرانی تحصیلکرده اما ارزان هستند همه از آنها انتقاد می‌کنند.

سیامک نعمتی بعد از دو ماه 6/ 12 کیلومتر می‌دود
از تیم ما ایرد می‌گیرند که مشکل بدنی دارد اما ما جی‌پی‌اس داریم و آمار دوندگی بازیکنان را ثبت می‌کنیم. فقط یک نمونه بگویم که سیامک نعمتی بازیکنی که دو ماه مصدوم بود و بعد از سه ماه مقابل فجر در ترکیب اصلی بازی کرد، در این مسابقه 6/12 کیلومتر دوید. اگر تیمی مشکل بدنی داشته باشد بازیکنش 6/12 کیلومتر می‌دود؟ مشکل این است که ما قیمت‌مان پایین است و برخی همکاران ما در کادر فنی رقم قراردادشان به اندازه قیمت یک ماشین چینی هم نمی‌رسد. از طرفی ما به برخی افرادی که در فضای مجازی حضور دارند باج نمی‌دهیم. واقعاً کدام‌یک از مربیان قبلی به اندازه مربیان ما پول گرفته‌اند؟ از یحیی گرفته تا مربیان دیگر و آنالیزورها. شما واقعاً بهتر از این گروه فنی سراغ دارید؟ اگر گروهی هست چرا گل‌گهر، سپاهان و مس رفسنجان که پول خوبی دارند را قهرمان نکردند؟

رزومه را ببینید ، بعد انتقاد کنید
رزومه کادر فنی ما را ببینید و بعد انتقاد کنید. واقعاً برخی انتقادهایی که می‌شنویم خیلی زشت است. حمید مطهری یکی از بهترین تمرین دهنده‌ها در سطح ایران است. داود فنایی همان مربی‌ای بود که روی حامد لک کار کرد و همان دروازه‌بان ما را به فینال آسیا رساند. گروه آنالیز ما شبانه روز در قطر و هند کار می‌کرد تا آن موفقیت‌ها حاصل شود. مربی بدنساز ما در قطر و در آن شرایط سخت کرونایی که شش تا تیم در هتل حضور داشت و باید کلی هماهنگی صورت می‌گرفت، در سالن بدنسازی 25 روز اختصاصی روزی یک ساعت و نیم کار کرد تا قوی شود و بیاید و همان یک پنالتی را بزند. حالا این مربی بد شده؟
البته قضاوت همه مردم در مورد ما اینطور نیست و برخی که می‌بینند هیچ سود و منفعتی از ما نصیب‌شان نمی‌شود چه روی سکوها چه در فضای مجازی این مسائل را مطرح می‌کنند تا تیم ما را بهم بریزند.

می‌خواهند مربیان را رودرروی هم قرار دهند
فصل قبل خواستند تیم ما را خراب کنند که نتوانستند، امسال اما آمدند هوادار را گذاشتند روبه‌روی کادر فنی. بعد آمدند مسائلی را مطرح کردند تا اعضای کادر فنی را مقابل هم قرار دهند که باز هم نتوانستند. می‌گویند ما آمدیم و تیم قوی برانکو را گرفتیم و قهرمان کردیم اما سؤال این است که چرا بعد از رفتن برانکو هیچ‌کس وجود نمی‌کرد پرسپولیس را تحویل بگیرد؟ چرا الان کسی وجود نمی‌کند استقلال را بگیرد؟ ما آنقدر قوی بودیم که یحیی تیم را گرفت و به تعداد جام‌ها افزود. ما همان کادری هستیم که در مشهد پدیده را آسیایی کردیم در حالی که الان همان تیم با سر سقوط کرده است. آن زمان هواداران فقط به ورزشگاه می‌آمدند تا بازی ما را ببینند و لذت ببرند و نتیجه برای‌شان مهم نبود. فقط نگاه می‌کردند و دست می‌زدند. یک آدرس به شما می‌دهم. بروید بازی رفت آن فصل ما با سپاهان در اصفهان را ببینید. ما یک هیچ باختیم اما ببینید چه فوتبالی بازی کردیم که یحیی مدام برای بازیکنان دست می‌زد و می‌خندید. یا بازی برگشت با سپاهان در مشهد که یک – یک مساوی شد، بروید ببینید آخر بازی امیر قلعه‌نویی چه کار کرد و چطوری از پیام نیازمند تشکر می‌کرد.

تمام ظرفیت‌های فوتبالی به نفع رقیب بود
باور کنید اگر در بازی دربی سیدجلال را زودتر وارد زمین می‌کردند و داور اشتباه نمی‌کرد آن گل را نمی‌خوردیم. ما در آن لحظه دو تا بازیکن نداشتیم چون کمال هم آمده بود بازوبند را بدهد. خب طبیعی است که بدون دو بازیکن شکل دفاعی تیم بهم می‌ریزد. ما اگر آن بازی را برده بودیم تمام بود. حالا نمی‌دانم داور عمداً اشتباه کرد یا سهواً اما تمام ظرفیت‌های فوتبالی به نفع رقیب‌مان بود و اتفاقات زیادی افتاد تا قهرمانی را از ما بگیرند. آن وقت از مربیان ما ایرد می‌گیرند.

یحیی باید از بازیکنانش حمایت می‌کرد
می‌گویند یحیی چرا استعفا می‌کرد اما وقتی بازیکن اعتصاب می‌کند و نمی‌آید سر تمرین چه کار باید کرد؟ می‌توانی به بازیکنان دروغ بگویی؟ وقتی یحیی می‌رود رختکن، افشین پیروانی می‌رود و بازیکنان می‌گویند باشگاه قول پول داده و بالا نمی‌آیند باید چه کار کرد؟ سرمربی تیم با بازیکنانش خیلی صمیمی است و اعتقاد دارد بازیکنی که برایش جنگیده را باید حمایت کند. یحیی هم تحت فشار است و می‌رود و استعفا می‌دهد. شما در این سال‌ها از یحیی یک بی‌حرمتی به بازیکن، رسانه، مربی حریف و مردم ندیده‌ای اما ببینید چقدر به او فشار وارد می‌کنند که آن رفتارها را نشان می‌دهد. یحیی خودش هم می‌دانست وارد شدنش به زمین اشتباه بود اما در آن لحظه عکس‌العمل نشان می‌دهد چون تحت فشار است.

هنر این است که یک تیم متوسط را مدعی کنید
ما گروه توانمندی هستیم و قضاوت یکسری آدم‌ها که اطلاعات درستی از فوتبال و جزئیاتش ندارند در مورد ما درست نیست.
آنهایی که فوتبال را می‌شناسند، می‌دانند که ما کارمان را درست انجام داده‌ایم اما همان آدم‌هایی که در فضای مجازی حضور دارند با اطلاعات غلط و قضاوت‌های سطحی باعث شده‌اند اینطور ما را قضاوت کنند. ما گروهی هستیم که با آدم‌های متوسط هم قوی کار می‌کنیم. خیلی سخت است که شما یک تیم متوسط ببندید و آن تیم را بیاورید در کورس قهرمانی. اینکه هزینه زیادی کنید و مدعی باشید هنر نیست بلکه هنر این است که یک تیم متوسط را مدعی نگه دارید. شما ببینید ما امسال چقدر هزینه کردیم و چه بازیکنانی را گرفتیم و چه بازیکنانی را نگرفتیم. فقط یک بازیکن ما اگر به سپاهان نمی‌رفت ما الان قهرمان بودیم. واقعیت این است که پولش را نداشتیم تا شهریار را نگه داریم.
در صورتی که فقط اگر همان یک بازیکن می‌ماند تمام بود.

ما هستیم و هیچ جایی نمی‌رویم
می‌خواهند اعضای کادر فنی پرسپولیس را به جان هم بیندازند و جریانی ایجاد شده که بگویند فلانی خوب است و دیگری ضعیف کار کرده. اما این کادر همان کادری است که تیم را دو بار قهرمان لیگ برتر کرده و به فینال آسیا رسانده. ما اعضای کادر فنی پرسپولیس همه پشت هم هستیم و هیچ‌کس پشت دیگری را خالی نمی‌کند. یحیی گل‌محمدی هم برخلاف آنچه در فضای مجازی به آن پر و بال می‌دهند حاضر نیست غیر از همکاران قبلی‌اش با مربیان دیگری کار کند و تمام شایعات در مورد جدایی برخی مربیان تیم اشتباه است. ما مربیان پرسپولیس همیشه کنار یحیی بوده‌ایم و باز هم کنارش خواهیم بود. ما از پرسپولیس نمی‌رویم مگر اینکه یحیی ما را نخواهد اما او هیچ‌وقت پشت ما را خالی نکرده و نخواهد کرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149636
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پرسپولیسی متعصب

-1

1

2 سال پیش

مثلا به کسایی که به سید جلال گفتن پیر خر گفتم کیسه کشی هستن..و به منتقدان یحیی فقط به شما گفتم کیسه کشی بقیه اگه گفتم به خاطر این بوده که به بازیکنای محبوب پرسپولیس توهین کردند و معلوم بوده کیسه کشی هستند


پرسپولیسی متعصب

-1

1

2 سال پیش

پس چرا من به برانکو حرف زدم گفتم اون بود پرسپولیس می رفت دسته یک گفتید تو جوجه ای دهن گالت باز نکن و اینجور چیزا رو گفتید؟شما یکچی میگید ولی خودتون انجام نمیدید..وقتی من می بینم شما اینجور کاری می کنید وقتی به یحیی همچنین حرفی می زنید منم همین کارو می کنم..من با هرکی مثل خودش رفتار می کنم وگرنه چند نفر دیگه هم هستن که میگن ولی من یا چیزی نمیگم یا اگه بگم میگم کیسه کشی هستن


بابک اعتمادیان

-1

1

2 سال پیش

اقای دکتر من اگه حرفی به یحیی زدم تو که نباید به من حرف بزنی . اینو یاد بگیر


پرسپولیسی متعصب

0

2

2 سال پیش

آقای اعتمادیان تویی که میگی چرا طرفداران یحیی به مخالفانش میگن کیسه، چرا مخالفا توهین می کنن به موافقا؟من اونروز گفتم یحیی خوبه گفتی دهن گاراژت ببند جوجه و اینجور چیزا درحالیکه من تو پیامم با ببخشید و اینجور چیزا و خیلی مودبانه گفته بودم..کیسه گفتن بهتر از توهین کردنه..اونوقت من توهین کردم گفتید چرا گفتی گاو و شعور به هرکسی نمیدن..نه شعور به شما ندادن..وقتی من مودبانه حرف زدم اینجور چیزا گفتید و همش توهین کردید چرا من باهاتون درست حرف بزنم؟با هرکی مثل خودش..اگر اونروز جای دهن گاراژ و اینجور چیزا مثل آدم مودبانه حرف می زدید الان من نمی گفتم گاو...حالا نمی دونم این پیامم فرستاده میشه یا نه چون این آیتم مال چند روز قبله امیدوارم فرستاده بشه و بخونید که بدونید یکم مودب باشید یا اگه کسی مثل خودتون رفتار می کنه چیزی نگید


پرسپولیسی متعصب

-1

1

2 سال پیش

در ضمن یحیی بیست درصد رای نمیاره؟تو همین برنامه که معلومه.فقط تعداد کمی مثل شما هستن و بیشتر افراد میگن حمایت کنید از یحیی


پرسپولیسی متعصب

-1

1

2 سال پیش

آقای اعتمادیان به یحیی توهین نکردید؟دلال و اینجور چیزا چیه پس؟من هم هیچوقت به شما توهین نمی کردم..اما من تو هر بحثی که میومدم منتقد شما می شدم هی می گفتید بچه ی چهارده ساله چیزی نگو برو بخواب فردا امتحان داری تو خودت می شاشی و اینجور چیزا..هی من چیزی نمی گفتم هی بدتر می کردید..اگه شما به طرفدارای یحیی نمیگید کیسه کش جاش توهین که می کنید..شما جنبه ی اینکه بهت منتقد بشن نداری تا یکی منتقد بشه توهین می کنی بهش..شما به من نگفتی کیسه کش اما هزار بار توهین کردی..می دونی چرا ما به شما میگیم کیسه کش ولی شما نه؟چون کسی که هی از اول فصل داره با این توهیناش تیم رو داغون تر می کنه و جای حمایت همش همچی میگه و تو کل پیاماش یحیی دلال هست، معلومه کیسه کشیه..ولی چرا یک کیسه کشی باید از یحیی حمایت کنه؟شما همون کاریو می کنی که کیسه کشا می کنن..یعنی توهین به یحیی..و کسی که پرسپولیسی باشه الکی نمیاد تو کل پیاماش توهین کنه..در ضمن مناظره چیه..مگه انتخاب رییس جمهوره..تو چی بیاد مناظره بکنه؟اصلا کی به یحیی پیشنهاد مناظره داده جز شما؟فکر کردید یحیی انقدر بیکاره پیامای شما بخونه؟تنها کسی که این حرفو می زنه شمایید وگرنه هیچکدوم از ماها این حرفو نزدیم.. ابراهیمی پارسال خوب بود ولی تو گل زدن پارسال هم تو دفاع کردن هیچی نبود وگرنه گل گهر انقدر گل نمی خورد..یحیی هم ترجیح داد مدافعش دفاع خوب کنه نه گل بزنه..حامد پاکدل درموردش حرفی ندارم..ولی کی بود حامد لکی که تو تیمش هیچی نبود رو آورد پرسپولیس کرد هشت پا که تو آسیا گل نمی خورد؟کی بود که مغانلو از خارج آورد مغانلویی که تو خارج هیچ کاری نکرده بود ولی برای پرسپولیس تو آسیا چهار گل زد تو چند بازی و جز بهترینا بود؟کی بود که رامین که تو تیمش خوب نبود رو آورد از وقتی اومد پرسپولیس شد بازیکن خوب و به دوران اوجش برگشت که الان دارید از رامین حمایت می کنید؟کی بود که عیسی که تو صنعت نفت خیلی زیاد خوب نبود و فقط چند تا گل زده بود رو آورد و کاری کرد تو پرسپولیس تو آسیا تو پنج بازی چهار گل زد؟همین بیرانوند و پورعلی گنجی تو خارج بدترین زمانشون بودن حالا ببینید بیان پرسپولیس سال بعد چی میشن


بابک اعتمادیان

-1

1

2 سال پیش

اقای علیمرادی من موندم چرا طرفدارای یحیی به منتقدان یحیی که من هم جز اونها هستم صفت کیسه کش بودن میدن . من هیچ وقت به طرفدارای یحیی تهمت کیسه کش بدون نزدم ولی به یحیی انتقادهای زیادی کردم . هیچ وقت یحیی رو قبول نداشته و ندارم چون فوتبال رو میفهمم . من مطمئنم اگه یه نظر سنجی بزارن یحیی بیست درصد هم رای نمیاره . یحیی اگه یه ذره وجود داشت مناظره با رسول پناه رو قبول میکرد تا همه چی مشخص بشه هر چند خود رسول پناه هم مشکل مدیریتی داشت . وقنی یحیی مناظره با رسول پناه رو قبول نمیکنه یعنی یه ریگی به کفشش هست زمان همه چیز رو مشخص میکنه . زنده باد برانکو و کالدرون


بابک اعتمادیان

-1

1

2 سال پیش

یک سال سه جام رو از دست داد ولی بازم ازش دفاع میکنن . نفت ابادان دوازده بازی اخر فقط پرسپولیس برد . الومینوم بعد چهار ماه بدون برد تو تهران جام حذفی ما رو برد . اینا لکه ننگ برای پرسپولیسه


بابک اعتمادیان

-1

1

2 سال پیش

سرمربی که تو یک فصل هشت جلسه محرومیت انضباطی داشته باشه باید فهمید چه ادم اسمون ریسمون بافیه. سه سال یه ستاره نساخت ولی بیشتر از برانکو پول گرفت . خدایا جاهلان را به راه راست هدایت فرما . پنج ملی پوش اول فصل ما الان شد دو ملی پوش ولی مدام یه عده میگن بازیکن نداشت . بخدا این یک دروغه . پاکدل پارسال ده گل زد امسال کجا بود . علیرضا ابرهیمی بهترین مدافع بود فقط هفته اخر نود دقیه بازی کرد سیامک و کمال عضو تیم ملی بودن ولی نابود شدن ولی بازم میان میگن بازیکن نداشتیم


بابک اعتمادیان

-1

1

2 سال پیش

بچه جون من هیچ وقت بهش فحش ندادم . تو و یحیی و مطهری به هم میاین . خوب بلدین فرار رو به جلو بکنین . بنده از روی ادب صبح جوابتو ندادم ولی الان بهن میگه بدبخت گاو تو و اون یحیی و مطهری هستین که فقط تا جلو ببنی تون رو میبینین . برانکو از چوب ستاره میساخت و با سیزده نفر رفت فینال اسیا . ولی یحیی با بیست بازیکن فقط زجه زد و با استعفاهای صوری شما رو اسکول کرد الان میگه هیچ جا نمیرم . یه روز افتاد تو ظرف عسل برانکو الان افتاد تو ظرف پول بورس


سرخدل عاشق

0

1

2 سال پیش

حرفاتون درسته ولی اصلأ قابل قبول نیست اینجا پرسپولیسه محبوب ترین تیم ایران باید آدم آهنی باشی تو بهترین و سخت ترین شرایط برا تیمت بجنگی و نتیجه بگیری برانکو اگه موفق بود بخاطر ثبات تاکتیکی و تیمی و بدنسازی عالی و تمرینات زیاد و منظم و جدیت تو کارش بود چرا طارمی رفت علیپور همون کارشو انجام داد چون ساختارشو درست کرده بود یا همین تیمی که دو سال قهرمانش کردین چرا بازیکن آوردین تو همون ساختار تیم برانکو در کنار ستوناش جواب گرفتین امسال ولی جلو چند تا تیم ضعیف تاکتیکهای جدید آزمایش کردین امتیاز مفت از دست دادین بعد گیر میدین به داور دربی، یعنی واقعا شما حالیتون نیست امسالو بخاطر امتیازای مفت از دست داده جلو پدیده و هوادار و چند تا تیم درپیت دیگه لیگو از دست دادین؟ یه مثال دیگه تیم منصوریان نیم فصلش محروم شد از نقل و انتقالات بخاطر هماهنگی همون تیمش درخشید جوری که با باخت شش تا جلو العین هم بیرونش نکردن ولی فصل بعد تیمشو شخم زد کلی پندار تایم کردن چند هفته نگذشت اخراجش کردن چون ثباتشو از دست داده بود ثبات خیلی مهمه شما امسال هم تغییرات فردی زیادی داشتین هم تغییرات تاکتیکی عملأ تیمو به هم زدین عبدی با اون چهارچوب شناسی و موقعیت طلبیش به جای اینکه بهش سخت بگیرین دوندگیشو زیاد کنه ولش کردین به امان خدا رفتین تمیروف بی تجربه و نا آشنا رو آوردین اینقد موقعیت تو دربی و چند تا بازی دیگه از دست داد یعنی عملا تجربه رو از تیمتون گرفتین سید و کمال و سیامک و عالیشاه با اون تجربه پنج سال قهرمانیشون بهشون بازی ندادین ترابی و امیری رو با تمرینات خرابتون و تغییرات تاکتیکی زیادتون یا مصدوم کردین یا سر در گم و عملأ امسال خودتون خودکشی کردین این تیم استقلال جرقه بود هیچ اصولی برا قهرمانی نداشت فقط دفاع منظم تو کارش بود بدنسازیش جوری بود که باز هم چقد موقعیت میداد اصلأ پرس خوبی نداشت تغییراتش زیاد بود نباید قهرمان میشد ولی به لطف اشتباهات شما با چهارده پنالتی قهرمان شد نقطه اوج ضعف شما تو روانشناسیه برانکو قبل دربی چهار دو دید تیم مظلومی ضعیفه گفت ریسک میکنیم زد لت و پارشون کرد همین سیاوش یزدانی میگفت از وقتی با سپاهان جلو پرسپولیس بازی داشتیم اول بازی گل اول بازی رو زدن سریع اومدن توپو ببرن برا گل بعدی بهم برخورد بعد اون با اونا مشکل داشتم یعنی برانکو چکارشون کرده بود از همون اول بازی جلو سپاهان میرن برا زدن دو گل و فشار رو از تیمشون برداشتن از همون اول بازی اتفاقأ اون بازی رو هم سپاهانو چهارتایی کردن بعد شما سه چهار دربی جلو می افتی تیمو میکشی عقب تا واکنش کیسه رو ببینی آخرش هم نتیجه رو از دست دادی اون یکی رو هم که بردی شانس آوردی شجاعی آخرش توپو در آورد نقطه ضعف اصلی شما همینه تیم برانکو اکثر بازیهاشو همون اول بازی یه گلشو میزد نمیذاشت کار به آخر بکشه رو تیمش فشار میومد بعد شما بازی شروع نشده گل میخورین... اینه فرقه برانکو با شما...


پرسپولیسی متعصب

-1

1

2 سال پیش

واقعا خوب حرفی زدی..فهم و شعور به هر کسی نمیدن..من هرچی باشم مثل تو نیستم که هممون توهین هایی که کردی رو دیدیم..اون فحش هایی که تاحالا تو این برنامه گفتی..بعد حرف از شعور می زنی؟بیشعور تر از تو هم هست مگه تو جهان؟لیاقت من و خانوادم نیست لیاقت توعه که شعور نداری هی باهات درست حرف می زنن ازت معذرت خواهی می کنن بازم مثل بیشعورا جای اینکه درست باشی هی چهارده ساله چهارده ساله می کنی...آدم هر نظری میده همینو میگی..بزرگی به سن نیست به عقل و شعوره که تو نداری..اگه داشتی مثل آدم حرف می زدی نه که تو کل پیامات توهین به یکی هست..سی و نه سالت هم نیست تو یک کیسه کشی هستی که ته تهش ده سالته وگرنه کسی که چهل سالشه یک حرف رو هزار بار تکرار نمی کنه..خیلیا تو این برنامه باهات مشکل دارن همه باهات دعوا می کنن بعد حرف از شعور می زنی؟ببین مشکل منم یا تو..من که جز تو با کسی دعوا نکردم ولی همه با تو دعوا می کنن..اگر شعور داشتی هرچی میشد نمی گفتی چهارده ساله چهارده ساله..عمه ی من اونروز گفته بود برو بخواب تو خودت نشاشی؟من شعور ندارم یا تو..حیف اون بچه ای که پدرش تو باشی..واقعا نگرانشم..البته اگه بچه داشتی باشی


علیمرادی

0

1

2 سال پیش

به هر حال هرجایی چهارتا نخاله کیسه کش داره


علیمرادی

-1

1

2 سال پیش

آقای اعتمادیان بنده همسن خودت ک میگی هستم و سر سفره بابام بزرگ شدم ولی هر موقع کامنتا شما رو میبینم و آقای احمد نوری همش فوش و انتقاد تخریبی و مخ


بابک اعتمادیان

-2

4

2 سال پیش

گفتن ادب از که اموختی گفت از بی ادبان . فهم و شعور چیزی نیست که همه داشته باشن . یه بچه چهارده ساله که هنوز دهنش بوی شیر میده به من سی و نه ساله حرفهایی که در شان خودش و خونواده خودش میزنه . اشکال نداره اینجور بچه ها باید نفهمی خودشون و خونواده شونو به همه نشون بدن تا یک کم دیده بشن


بابک اعتمادیان

-2

2

2 سال پیش

بچه چهارده ساله بی ادب اول بفهم بعد بنویس . ادم نفهم و بیشعوری هستی . معلوم کجا و سر سفره کی بزرگ شدی


علی پیروندی

0

5

2 سال پیش

آقای مطهری دست به قلم و دفاعیه نویسش هم خوب است


علیرضا اذرمی

-3

3

2 سال پیش

فنایی و بدنساز بدرد تیم نمی خورن یحیی هم باید لجبازی رو بذاره کنار و بالجبازی ارنج نچینه اگر حرف گوش می کردن از ابتدای نیم فصل یک دروازه بان حتی خود گوهری ثابت می ذاشتن الان قهرمان ما بودیم هشتاد درصد عامل قهرمان نشدن ما لک بود بیست درصد بچه بازی های یحیی


Tavana

-1

6

2 سال پیش

کادر فنی اشتباهاتی داشته است و باید آن ها را اصلاح کند ولی من به عنوان یک هوارد قدیمی از این کادر حمایت می کنم. دورنمایی تیم بسیار روشن است. دلیل اصلی ترمیم نقاط ضعف با خریدهای مناسب، کارنامه پیشین کادر فنی، آشنایی آنان با تیم. از کادر فنی هم می خواهم که احترام همه هواداران با طرز فکرهای متفاوت رد حفظ کند و پاسخگوی فنی باشد. از هواداران عزیز هم می خواهم لطفا انتقاد سازنده کنید. ارادتمند هوادار قدیمی


فرزاد فرزین

-5

5

2 سال پیش

اگه یحیی کادرش عوض نکنه،ورزشگاه براتون جهنم میکنیم،زنده باد پرسپولیس کبیر


مجتبی خلیلی

-3

3

2 سال پیش

این چه منتی هست که میگذاری یایا.تیم دست کالدرون بود داشت نتیجه هم میگرفت .تصمیم بد مریرعامل بود که هم پول کالدرون دادن کامل.هم 10 ملیارد به پدیده دادن هم دستمزد 15 ملیاردی خودت بود.حالا دیگه اینجوری نگو خواهشا


پرسپولیسی متعصب

-3

4

2 سال پیش

ببین اعتمادیان تویی که زر میزنی میگی یک ستاره میزد برای پرسپولیس..برانکو و کالدرون چه غلطی کردن؟تونستن قهرمان بشن تو آسیا؟اگه به قهرمانی تو لیگه که برانکو نشده بود با این دوتای یحیی می گرفتیم..تو آسیا زمان برانکو یکی دو بار از گروه نتونستیم بریم بالا حداقل با یحیی از گروه که رفتیم بالا هیچ، به فینال یه نیمه نهایی غرب آسیا هم رسیدیم..بدبخت گاو


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-3

2

2 سال پیش

تنها مشکل امسال پرسپولیس فقط و فقط کادر فنی پر مدعا و به درد نخور بود وگرنه بازیکن داشتیم فقط کادر فنی نداشتیم.... پول زیاد و بی خود بهشون دادن یابو ورشون داشته بی مصرفها... یکی نیست بگه آخه مرتیکه دوتا جام صدقه سر پروفسور و کالدرون گرفتی فکر کردی کسی هستی بی مصرف دلال... لک پارسال چه شرایطی داشت امثال چی شد... خط دفاع که کلا شده بود اتوبان همت... هافبک و حمله هم که هیچی.... آخه با چه رویی داری این حرفا رو میزنی دلال...... خدا امسال بهمون رحم کنه.......


سیاوش بختیاری

-1

3

2 سال پیش

به جای این همه انتقاد ااز کادر مربیگری یه بارم ک شده لااقل تشکر کنید شما بفرماید باید چیکار میکردن ک شما راضی میشدین قرار نیس ک یه تیم تا ده سال قهرمان بشه اگرم قراره ک یه تیم ۱۰ سال پشت سرهم قهرمان بشه تو ایران نمیزارن همینطور که دیدید همه کاری کردن تا کیسه قهرمان شد


سیاوش بختیاری

-2

3

2 سال پیش

شماها ک انتقاد دارین از این کادر مربیگری بفرماید مگه کسی بهتر از این کادرم داریم تو ایران یه کم عاقلانه فکر کنید این همه انتقاد از کاد


علی

-6

4

2 سال پیش

خیلی بیخود حرف مفت میزنن شمابدن سازخوب اگه داشتیداین بازیکن مصدوم نمیدادین شماچرااعتقادبه جوانای تیم ندارین. تمام جوانان روی نیمکت اینقدرنششتن تابازی گردن هم یادشان رفت مهدی عبدی خراب کردی عمری بازیکن جوان ودونده راخراب کردین شجاعی کاریش کردین که بلدنبود بزنه زیرتوپ تیم ما مربی بدن سازنداره مربی دروازه بان ندار بیشترازهمه یه سرمربی ترسوبالای سرتیمه که آدم حالش به هم میخوره این بازیا رانگاه کنه پس خواهشاگورتون همه کادرفنی گم کنه بره تاتیم درست بشه


علیرضا همتی نژاد

-5

3

2 سال پیش

مهم نیست شما قبلا بااین کادرفنی چیکارکردین شمااگه بااین کادرقهرمان جهان هم شدین به هرحال الان دیگه بدردمون نمیخورین حداقل کارتون اینه که من به آقای درویش التماس میکنم، مطهری، فنایی ورحیم پور روبندازین بیرون.


قلمراد دوم

-4

6

2 سال پیش

کالدرون بعد از برانکو اومد و گفت تیمی که سه بار قهرمان شده دلیلی نداره بار هارم قهرمان نشه با شهامت کارشو شروع کرد نا اینکه اون انصاریفر بی همه چیز اومد کالدرون صدر نشین رو فراری داد و اون موقع بود که تو جرات پیدا کردی بیای اول فصل از ترس گفتی با شهرخودرو قرارداد داری وقتی دیدی کالدرون تیمو داره به سمت قهرمانی میبره با کمک اون بی همه چیز عرصه رو به کالدرون تنگ کردید حتی زمین تمرین رو به آب میبستید که نتونه تیم رو تمرین بده پولشو ندادید اینقدر فشار آوردید که مجبور شد بره و تو و کادرت اومدید سوار کار شدید به قول بهترین کارشناس فوتبال کشور استاد چراغپور دیگه هیچ اثری از تیم برانکو و کالدرون در پرسپولیس نیست


کیارش

-1

3

2 سال پیش

اینقدر که زبون دارن اگه شعور داشتن تو4دربی آخری که3بار ا جلو افتادیم از کیسه گل نمی‌خوردیم.دوبرابر برانکو میگیرید ارزون کجا بود گلابی؟همون دوبار هم که قهرمان شدین صدقه سر برانکو بود.فقط تو دلالی بیست میگیرید تماااام


علی فیاض

-1

4

2 سال پیش

اگر برای شما پنجره بسته بود برای برانکو هم بسته بود، برانکو حتی بازیکن برای تعویض هم نداشت، یحیی و کادرش فقط بلدن بهانه تراشی کنند و فقط از دستمزد پایینشون بگن که البته دروغه. پرسپولیس جام را در بازی دربی از دست داد آنجا که توی ترسوی بی مغز جرات تعویض نداشتی، پرسپولیس زمانی بدبخت شد که یحیی و پیروانی دلال همه کارش شدند


محمد

-1

5

2 سال پیش

مگه کسی مجبورتون کرد؟؟..... دستتون درد نکنه زحمت کشیدید ولی کسی که مجبورتون نکرد منت میذارید الان😐


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-1

4

2 سال پیش

باسلام به هواداری مظلوم و با معرفت پرسپولیس کبیر.... نمیدونم کادر فنی چطور روش شده همچین ادعاهای پوچ و بی منطقی رو بگه... برانکو دو پنجره محروم از گرفتن بازیکن بود و دوسال حقوق نگرفت و با اون همه ناداوری و دسیسه و کارهای پشت پرده مردونه وایساد و بدون اعتراض اون همه افتخار کسب کرد چون به حق جنتلمن و این کاره بود و تیم مقتدر و با روحیه ای رو تحویل کالدرونی داد که اونم با همه سختیها مردونه کار کرد و با کارشکنی و


بابک اعتمادیان

-1

4

2 سال پیش

کادری که 29 میلیارد قراردادش بوده و میاد میگه پول اب معدنی نداریم هوادار چطور میتونه ازش دفاع کنه . کار روزنامه کیسه شده مسخره کردن کادر فنی پرسپولیس . دوره برانکو جیک این خرمگسها در نمیومد ولی نوع حرف زدنها و استعفا دادنهای یحیی و مطهری ابروی ما رو برد


بابک اعتمادیان

-1

4

2 سال پیش

اگر مرد بودین تو این سه سال یک یا دو ستاره برای ما میساختین . ما مثل بعضیها ساده لوح نیستیم که با دشمن سازی کارتون رو پیش ببرین . یحیی اگه تیم ده سال پیش رو به سرانجام میرسوند باور میکردیم که باعث رشد تیم شد ولی قهرمانی دو سال پیش متعلق به برانکو و کالدرون بود . پارسال هم نیم فصل دوم ترابی و مغانلو به داد ما رسیدن . دست اخر بنده معتقدم سرمربی که بازیکن ساز نباشه بدرد ما نمیخوره . الانم افتادن روی سیصد میلیارد بورس دارن باهاش حال میکنن


پرسپولیسی دوآتیشه

-3

1

2 سال پیش

این متن یک گوشه از مشکلات پرسپولیس رو گفت و خیلی مشکلات دیگه برا تیم ایجاد کردند بصورت ناجوانمرادانه ک قهرمانی ششم بدست نیاد!! ولی در عجبم از طرفدارانی که بچه هستند و نمیدونن فوتبال چیه فک میکنن مربی آمپولی داره میزنه به بازیکن مثل گلادیاتور میشن وو.‌‌..فضای محازی و فحش و ناسزا پدر فوتبال رو دراورده بله یحیی و مطهری و فنایی و مظاهر همه و همه درجه یک ترین کادر ایرانن اگه کسی غیر این رو دیده باید چشماش رو ب چشم پزشک نشون بده یا عینکتون رو عوض کنین!!! کسی ک فوتبال میفهمه واقعیت رو میدونه این تیم بدون یحیی برمیگرده ب دوران ژوزه و استیلی و درخشان...و کالدرون وو..و پول های بی زبان ب خارجی ها و دوباره پنجره های بسته ک نفس تیم رو بریدن همین بدهی ها.


بابک اعتمادیان

-1

3

2 سال پیش

تیمی که پنج ملی پوش دارد هیچ وقت تیم متوسط نیست اقای نادان بفهم چی داری میگی


بابک اعتمادیان

-1

3

2 سال پیش

با رعایت احترام گل کیسه به ما سالم بود . من اهل هوچیگری نیستم ولی کادر فنی ما هیچ چیز رو تا الان قبول نکرده و همه رو مقصر میدونه جز خودش


بابک اعتمادیان

-1

3

2 سال پیش

ماشین چینی که ایشون میفرمایند یک میلیارد حداقل قیمت داره


بابک اعتمادیان

-1

2

2 سال پیش

اقا 29 میلیارد قرارداد داره میگه یخ رو من خودم هول میدادم ههههه


بابک اعتمادیان

-1

2

2 سال پیش

فقط ببینین چجوری ماستمالی میکنه و هیچ چیز رو گردن نمیگیره میگه زمین یخ زده بود


بابک اعتمادیان

-1

2

2 سال پیش

بجای اینکه بگن اومدن یحیی و اخراج کالدرون سی میلیارد خرج رو دست باشگاه گذاشت میگن اونا باسه ما خرج تراشی کردن .


hasannejadhe

0

4

2 سال پیش

البته کادر فنی فعلی خیلی هم ارزان نیست اینو قبول ندارم حتی بیشتر از برانکو میگیره یحیی


قرمز مقدس

0

4

2 سال پیش

نبود انگیزه کاملا مشهود بود چه از نظر تعطیلی شدن تمرینات و حتی تو صورت امیری و سید جلال ، امیدوارم دلیل هر چه بوده هرچه زودتر برطرف بشه و مربیها و بازیکنان از شدت انگیزه تو فصل اماده سازی و بدنسازی به خودشون رحم نکنن !
کادر فنی زودتر یه انالیز درجه یک در سطح آسیا انتخاب کنه اینجور که معلومه خانبان باید جدا بشه


یاس کبود پرسپولیسی

-2

1

2 سال پیش

واقعیت بود خدایی ... کسی که واقعا پرسپولیسی باشه از اون دسته پرسپولیسی ها که پرسپولیس رو برای خودش میخان ( نه برای پولهایی که از سر طرفداری یا تخریب یه نفر یا چند نفر بهشون میرسه) ... خیلی راحت این متن رو درک میکنه یا شایدم طرفدار دشمنان تیم باشه تا نتونه این متنو درک کنه . شما برید تو کل دنیا بچرخید بگید ما یه مربی داریم دو فصل قهرمان و یه فصل با اختلاف 3 امتیاز (بدون احتساب امتیاز کمک معیشتی) نائب قهرمان مون کرد و برای دومین بار تو تاریخ باشگاه تو فرمت جدید لیگ قهرمانان به عنوان اولین مربی وطنی نائب قهرمان مون کرد و یه بار هم تو جمع 8 تیم آسیا برد ما رو. الان ما داریم به اون مربی فحش میدیم و میخایم عزلش کنند ، شک نکنید کت بسته تحویل تيمارستان تون میدن. حالا اینها رو فاکتور بگیرید و نگید اون مربی حدود 10 سال تو تیم ما بازی کرده و حدود 80 بازی ملی داره و جزو اسطوره‌های بااخلاق پاک و کاربلد تاریخ باشگاه مون هست. بازم بماند ونگید کادرش هم (کریم خان، افشین خان و...) هم تو پرسپولیس هم تیم ملی هم تو باشگاه های طراز اول دنیا سابقه بازی وایضا کاپیتانی و مربیگری رو دارند و مثل یحیی با اخلاق پاک و کاربلد بودند. بازم فاکتور بگیرید و نگید این کادر قبل از اومدن به پرسپولیس هر تیمی رو تحویل گرفته حسابی باعث پیشرفت اون تیم شده. بازم نگید ما به خاطر زاویه ای که این مربی با یه بازیکن ما داره هم بهش فحش میدیم و خواستار عزلش هستیم، اگر گفتند مگه اون بازیکن کیه؟ بهشون بگید : اون بازیکن 6 سال پیش اومد تو تیم ما دو فصل بازی کرد. فصل دوم بهترین مهاجم مون و یکی از بهترین بازیکنان مون رو برای قرارداد برد ترکیه و با اون قرارداد هم خودش هم اون بازیکن و هم تیم رو محروم کرد و باعث شد تو آستانه بازی های آسیایی اون تیممون که شانس خیلی خیلی زیادی برای قهرمانی آسیا داشت ضعیف بشه و به راحتی قهرمانی آسیا از دستش بپره. همون بازیکن وقتی با بخشش مربی دوباره برگشت به تیم تو تمرین با بازیکن ها دعوا کرد و مربی ای که اون موقع خیلی دوستش داشتیم و ما رو از ته جدول به 3 قهرمانی متوالی رسونده بود، اونو اخراجش کرد و بازم با وساطت برگشت که اون مربی چسبوندش رو نیمکت. و مجبور شد بره یه تیم ته جدولی بلژیک که اونجا هم بعد یه فصل دیپورت شد. و بعد برای پول رفت قطر که اونجا هم 3 تا تیم عوض کرد و وقتی دیگه پیشنهاد نداشت اومد پرسپولیس. از قضا موقع برگشتش هم 4 بار برای تیم حاشیه درست کرد. بازم در گوششون یواشکی بگید از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون ما اون بازیکن رو بیشتر به خاطر تیپ و قیافه اش دوس داریم. یعنی این چیزها رو به طور کامل تو هر قسمت دنیا برای یه فوتبالی تعریف کنید تيمارستان که سهله، حکم اعدام براتون می‌زنند تا بشریت رو از وجود انسانهای بی درک راحت کنند.


سجاد جهانبخشی

-2

7

2 سال پیش

تقریبا با تمام این متن موافقم. ناجوانمردی ها علیه پرسپولیس در این فصل واقعا زیاد بود. و من شک ندارم فصل بعد بیشتر هم میشود. پس لطفا در نقل و انتقالات آنقدر تیم را خوب ببندید و آماده سازی پیش فصل خوبی انجام بدهید تا با وجود ناجوانمردی ها باز هم قهرمان شویم. بهترین جواب به نامردی ها و حمایتهای عجیب از استقلال ، قوی شدن است. بهترین بازیکنان را جذب کنید و با یک برنامه منسجم تمرینات پیش فصل قوی به جام بعد حمله کنید. بیصبرانه منتظریم انتقام این یک سال حرص و جوش خوردن هواداران پرسپولیس رو بگیرید.


عشق فقط پرسپولیس

-7

6

2 سال پیش

اگر تیتر گفته کادر باشد اشتباه است ؛ بعد از برانکو کالدرون تیم را قهرمان نیم فصل تحویل یحیی داد بهانه جویی های یحیی سوهان روح هواداران شد الانه هم فرافکنی می کنند و ناراحتی هواداران را تحریک دیگران می دانند در صورتیکه علیرغم نظر بهترین تمرین دهنده ! ایران هواداران ادمین های شانزده ساله نیستند و از کسی هم خط نمی گیرند ما عصبانی هستیم که گل محمدی وسط فصل با فشار به صدری_ بدون پایگاه هواداری قراردادش را آن همه بالا برد و مشکلات مالی پرسپولیس را مضاعف کرد ما عصبانی هستیم که آریا برزگر مستعد را کاملا از فوتبال ایران محو کرد مگر قایدی از تیم ایرانجوان جذب استقلال نشد ؟ قایدی در استقلال چقدر پیشرفت کرد آریا برزگر چقدر ؟ اگر خستگی ها و عدم ریکاوری ها کلافه تان کرد مشخصه که شما مرد این کار نبودید ؟ شما از بازمانده تفکرات برانکو و کالدرون استفاده کردید و دو قهرمانی آوردید در فصل گذشته تیم پرسپولیس جوری بازی می کرد که همه تیم ها انگاری بهترین بازیشان را جلو این تیم انجام میدهند شما اینگونه فکر می کردید چون در گل تفکرات صدمن یه غاز خودتان مونده بودید ...شما در فصل بعد هم نتیجه ایده آلی نخواهید گرفت مگر اینکه کادر فنی فصل قبل نباشید چشم من یکی آب نمی خورد اما از خدا می خواهم به خاطر قرارداد سنگین تان پرسپولیس از بودن تان متضرر نشود


اصغر صمدی

-1

2

2 سال پیش

اینکه حرف که همیشه باید یکی رو سپر اشتباهاتمون کنیم بسه.تیم حریف اگه قوی بود، که بود شما چرا همش دنبال بهانه میگردید.تیم حریف بازیکن خارجی داشت درست، شما توان خرید ندارید حداقلش اینکه آشغال نخرین . ضعف‌هایی هم که دارین باید بپذیرین.دنبال بابابزرگ خریدن نباشید ( اینکه درکش راحت، همون کاری که حریف بهترین استفاده رو کرد).این فصل پرسپولیس راحت دستش به دهنش میرسه نسبت به گذشته، پس بهترین استفاده رو کنید..


محمود تاجدینی

-3

8

2 سال پیش

درود به این تیم درود به این کادر درود به این باشگاه حرف دل ما هوادارهای واقعی پرسپولیس رو در این دفاعیه زدند کاملا درسته هرچند گل بی عیب خداست واین را خودشان قبول دارند ولی عملکرد آنها با اون شرایط جهنمی عالی بود دم تک تک شما گرم وکور شود چشم بدخواهان و تنگ نظران وحسودان خدا شما رو حفظ کنه


علی پیروندی

-2

13

2 سال پیش

چه دفاع جانانه ای خیلی از متن دفاعیه قابل دفاع است البته کادر فنی هم باید ظرفیت انتقاد پدیرش را بالا ببرد و آستانه تحملش زیاد کندو کارخودش را پیش ببرد قرار نیست همه تعریف و به به چهچه کنند سلایق گوناگون است در همین امسال هم حمایت کم نبوده هرچند انقاد یا مخلفت هم بوده الان حداقل در شروع یارگیری خوب عمل کرده و ان شالله لیگ آتی سال پرباری خواهدبود برای سال گذشته هم خسته نباشید

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال