ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

دلخوری مهاجم جوان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 19 اظهار نظر

-

2 سال پیش

دلخوری مهاجم جوان

دلخوری مهاجم جوان
ارتش سرخ دات کام :
شهریورماه 3‌سال پیش، مهدی عبدی با زدن گل 3‌امتیازی در دربی تهران، نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و بعد از آن بازی بود که گابریل کالدرون از او به‌عنوان یک مهاجم باهوش و آینده‌دار در فوتبال ایران نام برد. عبدی قبل از حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس، به‌صورت قرضی راهی بادران تهران شده بود اما در این تیم دسته‌اولی هم به او فرصت بازی نمی‌‌رسید. در این میان حضور کالدرون بیشتر از همه به نفع عبدی شد و او توانست خودی به هواداران پرسپولیس نشان دهد. او در نخستین فصل حضورش در تیم بزرگسالان، 4‌گل زد و در فصل دوم توانست این تعداد را به 14‌گل برساند. عبدی فصل پیش هم روند بدی نداشت و 9‌گل به‌ثمر رساند. او سال گذشته، 7‌گل بدون پنالتی در لیگ زد تا کماکان جزو مهره‌های مؤثر پرسپولیس لقب بگیرد. با وجود این، عبدی در این فصل به نیمکت تبعید شده و خیلی بعید است با حضور لوکادیا و دیاباته شرایط برای او تغییر کند.

ناراحتی از باشگاه و گل‌محمدی
عبدی در روزهای ابتدایی فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی با پیشنهاد حضور در لیگ پرتغال و تیم چاوز روبه‌رو شد و حتی برخی رسانه‌ها از جدایی قطعی این بازیکن خبر دادند ولی عدم‌موفقیت پرسپولیس در جذب مهاجم باعث شد تا یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس با جدایی این بازیکن مخالفت کنند. آن‌روزها عبدی از انگیزه‌‌اش برای ادامه همکاری با پرسپولیس صحبت می‌کرد ولی از آینده خبر نداشت که قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. پرسپولیس ابتدا لوکادیا را جذب کرد و پس از آن هم دیاباته قرمزپوش شد تا شوکی جدی به عبدی وارد شود. حضور این دو مهاجم خارجی، شانس بازی را از عبدی گرفت و حالا خبر رسیده او از این وضعیت به‌شدت ناراحت و ناراضی است. عبدی مدتی پیش در صحبتی که با مدیران پرسپولیس داشت، گلایه‌هایش را به زبان آورد. به هر حال او از اینکه گل‌محمدی در نقل‌و‌انتقالات فرصت لژیونر‌شدن را از او گرفته و حالا هم به او بازی نمی‌دهد، شاکی است و این موضوع را با مدیران باشگاه هم در میان گذاشته است.

عبدی نیم‌فصل جدا می‌شود؟
در چند هفته اخیر شایعات مختلفی درخصوص جدایی عبدی از جمع سرخ‌پوشان مطرح شده است. چند روز پیش رضا درویش به این موضوع اشاره داشت که پیشنهادی برای جذب عبدی به باشگاه نرسیده ولی پیش‌بینی می‌شود عبدی یکی از نفراتی است که به در خروجی باشگاه نزدیک‌و‌نزدیک‌تر شده است. فراموش نکنیم شایعه اضافه‌شدن آل‌کثیر، مهاجم مورد علاقه یحیی در نیم‌فصل دوم هم این روزها رسانه‌ای شده و همین موضوع جا را برای عبدی از قبل هم تنگ‌تر می‌کند. در این شرایط پایان نیم‌فصل برهه زمانی مهم و سرنوشت‌سازی برای عبدی به‌حساب می‌آید و باید دید این مهاجم جوان چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد.

در انتظار روزهای دشوار
پرسپولیس، تیمی که این روزها می‌برد، اما چندان زیبا و با کیفیت بازی نمی‌کند، پیش از آغاز جام‌جهانی یک بازی دیگر برابر مس کرمان دارد. دست‌کم روی کاغذ انتظار نمی‌رود این بازی خانگی با تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر چندان دشوار باشد. در نتیجه فرصت خوبی است تا سرخپوشان با کسب هر 3 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم ببخشند و با خیال راحت آماده تماشای بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان شوند. در عین حال اما بعد از جام‌جهانی قطر شرایط آنقدرها برای پرسپولیس آسان نخواهد بود. این تیم در 4بازی باقی‌مانده از نیم‌فصل اول به‌ترتیب باید به مصاف استقلال، پیکان، گل‌گهر و نساجی برود. تکلیف شهرآورد که مشخص است و طبیعتا آن را باید حساس‌ترین بازی فصل سرخابی‌ها دانست. گل‌گهر امیر قلعه‌نویی هم یک تیم با کیفیت است که امسال بیشتر از قبل در قامت مدعی کسب عنوان قهرمانی خودنمایی می‌کند. پیکان مثل همیشه نتایج معمولی گرفته، اما نساجی جزو شگفتی‌سازان لیگ بوده؛ تیمی جان‌سخت که در پایان ثلث اول لیگ برتر به‌طور غیرمنتظره بین 5 تیم بالانشین لیگ ظاهر شده است. دیدار با نساجی از حیث تقابل با رفقای قدیمی مثل حمید مطهری، علی شجاعی، محمد شریفی و... هم برای پرسپولیس حساس و حیثیتی است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151772
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابوالفظل مکرم

0

1

1 سال پیش

غعلا صدر ماییم فشاری شمایین


فردین کرمی

0

8

1 سال پیش

خیلی ازادماجنبه بزرگ شدن ندارن وباچهارتابه به وچه چه خیال میکنن خبریه هرگاه کسی دچارغروربشه سقوط میکنه دوتاگل تودربی بادوگل تواسیازدخودشوگم کردخصوصاتوفوتبال که مارادوناهم باشی یکماه شل بگیرتمرین نکن فاتحت خواندس وقتی حقوق یکسال یک فوتبالیست حقوق سی سال یک کارمنده پس تمرین وممارست وتلاش زیادمیخادهم جسمی هم روحی روانی اینجوربازیکناسطحشون همینه تازه بجای تلاش این اقادماغ عمل میکنه که عکساش تواینستاخوشکلتربیفتن مهاجم بایدقاتل باشه جنگنده باشه مبارزباشه نه دنبال این باشه بینم کدوم عکسش امروزبهترافتاده اونوبذاره زیرش بنویسه همین الان یهویی پرسپولیس جای مردان سختکوش ومتعصبه نه بیخیال


برای پرسپولیس

-1

7

1 سال پیش

زمان برانکو هم خیلیا انتقاد می کردن که شما هم یکی از اونا بودی صد در صد. اما خیلیا هم مثل من بودن که با جون و دل از برانکو حمایت می کردن:)


برای پرسپولیس

-4

10

1 سال پیش

سرخدل دوباره فشاری شدی


سرخدل عاشق
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-9

1

1 سال پیش

بیچاره زمان برانکو می اومدی ارتش سرخ هیچ نظری نمیدی هیچ کس نگران نبود همه خیالشون راحت بود الان حداقل داد چند نفر بلنده و دلسوزانه انتقاد میکنند من بخدا علاقه ندارم به تیم ایراد بگیرم ولی وقتی ضعفها و کم کاریها رو میبینم نمیتونم سکوت کنم وگرنه مرض ندارم...


قرمزته
(در پاسخ سرخدل عاشق)

-1

4

1 سال پیش

شما اگه واقعا پرسپولیسی باشی
خوب میدونی زمان برانکو تو چند مقطع بعضی از هواداران به برانکو هم انتقادهای بیجا میکردند و کم کم داشتند همه هواداران رو نسبت به برانکو بدبین میکردند ،اگر برانکو تو اون مقطع، چند بازی نمی‌برد شک نکنید اون اعتراضات میتونست باعث اخراجش بشه .
مثل انتقادهای واهی به بردهای کم گل برانکو ، انتقادهای واهی به نیمکت نشینی رضاییان ، و انتقادهای واهی به نیمکت نشینی مسلمان .
مثلا
یادم نمیره بازی با الجزیره تو آزادی که با گل دقایق پایانی سید جلال بردیم .
کل استادیوم داشتند مسلمان رو تشویق می‌کردند و یه دهن کجی به برانکویی می‌کردند که پرسپولیس رو از فرش به عرش رسونده بود، ناگفته نمونه این تشویق های مسلمان از چندین بازی قبل از بازی با الجزیره ، از چند سکو شروع شد و تو زمان بازی با الجزیره به حدی رسیده بود که کل استادیوم مسلمان رو تشویق میکردند . حالا دلیل نیمکت نشینی مسلمان چی بود ؟ حاشیه هایی که به تیم ضربه میزد .
بعدها با گذشت زمان مشخص شد برانکو کار درستی کرده ، چون مسلمان تو هر تیمی رفت بعد چند بازی تو ترکیب بودن ، نیمکت نشین شد و بعد از اون تیم اخراج شد .
تو اون مقطع کاملا میشد احساس کرد اگر سیدجلال اون گل دقایق پایانی به الجزیره رو نمیزد ، با همون انتقادات بیهوده و پرتوقع بودن ها و عدم درک صحیح از شرایط ، که از جانب بعضی از هواداران مون تو مقاطعی اسیرش میشیم ، نسخه برانکو ای که پرسپولیس رو نجات داده بود و چندین سال تو ایران و آسیا باعث موفقیتش شد هم داشت پیچیده میشد .


p.b

-4

7

1 سال پیش

باشگاه نباید بازیکنای که مدتی براش زحمت کشیدن نابود کند بایدحالا کهبازیش نمیده ردش کنه بره پی ایندش ...بقول خودش بخاطر تیم پیشنهاد خارجی را ردکرد حالا حقش نیست ایندش خراب کنند♥️♥️♥️♥️♥️


ع حسین زاده

-1

10

2 سال پیش

آقای عبدی اگر نصفه وقت و تلاشی که تو شبکه های مجازی میکنی برای تمرین کردن و آماده سازی خودت میکردی الان لوکادیا نیمکت نشین تو بود نه لوکادیا، چطور علی نعمتی نیمکت نشین خودشو به یحیی تحمیل کرد اونوقت تو که فیکس پرسپولیس بودی اومدی شدی نیمکت نشین پس قبول کن خودت مقصری و بجای تلاش بیشتر و تحمیل کردن خودت به مربیان داری با ساز جدایی مربیان رو تهدید می کنی، فکر کردی تو تیم های دیگه برات فرش قرمز پهن می کنن اونجا هم اگر آماده نباشی باز هم نیمکت نشین میشی، با این تفاوت که نیمکت نشین پرسپولیس صد برابر بهتر از تيم های دیگه هست به هر حال صلاح کار خویش خسروان دانن.


محسن چاوشی

0

9

2 سال پیش

عبدی قدر خودشو ندونست می‌تونست فصل پیش خودشو ثابت کنه و مهاجم نوک فیکس باشه ولی مقصر خودشه


king

-2

2

2 سال پیش

اقای ابراهیم نظرم در مورد غفوری درسته ولی دومی نه


zizi

-1

7

2 سال پیش

سرخدل یحیی امپراطورماست بخوای نخوای وتاچشه بدخواهاش درادماازش حمایت میکنیم ، چون مربی ایرانی بهترش نیس خارحیشم تابخوادبیادوتیموهماهنگ کنه سوم چهارم جدولیم تیمه یحیی صدرجدوله مهم نتیجه اس که تیم یحیی داره نتیجه میگیره ووقتی گفت حوصله بازی نداریم یکم فکروتامل داشته باشید شبه قبله بازی اومده بودن بازیکنامونوببرن بازداشت شماجااونا حوصله بازی داشتین؟؟؟؟


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

9

2 سال پیش

خدمت جناب سرخدل عاشق که لطف فرموده وکامنت گذاشته چند نقطه عرض میکنم اقا جون تیم اگه نمیتونه راه بره چطور با اختلاف دو امتیاز صدر نشینه؟ چطورنسبت به سالهای قبل تا هفته دهم بیشترین امتیاز کسب بودند، چطور بیشترین ملی پوش را داراست، چطور کم گل میخوره وچطور همه تیمها را وادار میکنه جلو داروزه خودشان اتوبوسی دفاع میکنند؟؟ اما درباره جوان سوزی، الان سینا فیکس، صادقی فیکسه عمری دار کم کم راه میافته، مگر کدام تیمی را سراغ دارید بیاید تو لیگی مثل ایران، به کل از جوانان استفاده میکنند که یحیی نکرده، ایا هواداران طاقت یک مساوی را دارند یا فوری اعترض میکنند ودر مورد عبدی بگویم، یادت باشه تو بازی فکر کنم هوادار بود داور گل سالم لوکا را مردود کرد وقتی بعد بازی خبرنگاراز لوکا سوال کرد، وی گفت من اگر در سوگ گل مردود میماندم با از دادن تمرکزم دیگر نمیتوانستم گلهای بعدی را بزنم وتیم برنده باشد پس ان گل مردود را فراموش کردم وموفق شدم،، ولی خودت شاهدی عبدی چند تا بازی فیکس بازی کرد ایا ندیدی بعلت سوگ خارج نرفتن، از نیم متری دروازه خالی نتوانست گل بزند چقدر موقعیت ها را هدر داد چون تمرکز نداشت ونتوانست به خود به قبولاند این فص نشد فصل بعد واین عدم تمرکز باعث نیمکت نشینی اش شد


yeganwh

-1

10

2 سال پیش

آقای سرخ دل عاشق وقتی ی بازیکن خوب بازی نمیکنه نمیتونه یحیی ریسک کنه بازیکن رو توی زمین بذاره وقتی هوب بازی نمیکنه پول هم میخاد بذار بره


yeganwh

0

7

2 سال پیش

ممنون آقای اسرمی کاملا حرفتونو قبول دارم و همینطور با نظر آقای غفاری نیا هم موافقم


yeganwh

0

5

2 سال پیش

ممنون آقای اسرگی


سرخدل عاشق

-12

4

2 سال پیش

البته مقصر اصلی یحیاست خودش تبدیل شده به چرخه ستاره سوزی الان رفته رفته همین تیم کهکشانی داره افت میکنه بازیکنا حوصله راه رفتن ندارن خودش هم میگه حوصله بازی کردن نداریم من چیزی نشنیدم اگه به باشگاه هم گفته باشه حوصله پول گرفتن رو هم ندارم حالا میشه هضمش کرد...بعضیا چشم و گوششون رو بستن هی میگن یحیی امپراطور فکر میکنن با به به و چه چه کردن نتیجه میاد نتیجه فقط و فقط با تلاش و سختکوشی به دست میاد تا حالا ما با انتقادمون یحیی رو سر پا نگه داشتیم وگرنه بعید نبود تو کنفرانس های خبری هم از بی حوصلگی مصدوم بشه... جدا از شوخی اون تیم یحیی که غولهای آسیا رو قلع و قمع کرد خیلی دوست‌داشتنی بود اینقد جنگنده بود که وقتی جلو النصر ده نفره هم شد مطمئن بودم میبره ولی از پارسال دیگه شل گرفته متاسفانه...بجنگ یحیی خان و دوباره باعث افتخارمان باش...


سید ابراهیم غفاری نیا

-7

7

2 سال پیش

من به کسی مثل ووریا غفوری حق میدم که از باشگاه کیسه دلخور باشه،اما به عبدی این حق رو نمیدم


سرخدل عاشق

-3

14

2 سال پیش

از اولش هم معلوم بود به اینجا میرسه برخلاف طارمی و علیپور اصلا دوندگی و پرسینگ رو نداره


احمد نوری اسرمی

0

18

2 سال پیش

از قدیم گفتن از ماست که بر ماست . کسی که دائم به همراه همسرش تو صفحات مجازی باشه اخرش همین میشه . هر وقت هم که بهش بازی رسید یا مثل بازی با ذوب اهن پاس بغل نداد یا اینکه تو زمین تنبل بازی در میاورد و دوندگی نداشت . امیدوارم تو تیم ایندش موفق باشه و با تجربه بهتر به پرسپولیس برگرده

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال