ارتش سرخ دات کام

اخبار

دوئل جذاب آخر هفته با آمار برابر؛ 8 ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

2 سال پیش

دوئل جذاب آخر هفته با آمار برابر؛ 8 بازی، سه گل خورده

ارتش سرخ دات کام :
دوئل جذاب آخر هفته با آمار برابر؛ 8 بازی، سه گل خورده
هر هفته که از لیگ بیست و دوم می‌گذرد یک تقابل جالب و جذاب بین پرسپولیسی‌های فصل قبل با تیم امسال و یحیی گل‌محمدی داریم. در بازی هفته دوم مهدی شیری، سعید آقایی و احسان پهلوان مقابل یحیی گل محمدی و همبازیان‌شان قرار گرفتند که یحیی در آن مسابقه محروم بود و روی نیمکت ننشست. در بازی هفته پنجم نوبت به تقابل با داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور در دیدار با هوادار رسید که مثل بازی دوستانه چند روز قبل تقابل سردی بین گل‌محمدی و دستیاران سابقش رخ داد و این تقابل هم چیز خاصی نداشت.

هفته هفتم نوبت به تقابل با رضا اسدی رسید که به‌عنوان یک ستاره به پرسپولیس آمد و در نقش یک مهره شکست خورده رفت. اسدی هم کار خاصی مقابل پرسپولیس نکرد اما تیمش برنده شد و سر بالا از آزادی رفت. هفته قبل و در مصاف با سپاهان هم نوبت به رویارویی با رامین رضاییان رسید. رامین هم برخورد سردی با یحیی داشت و به نظر می‌رسید اصلاً دوست نداشت سمت گل محمدی برود و به نوعی در رودربایستی قرار گرفت. همچنین به نظر می‌رسید او خیلی دوست دارد در این بازی کار بزرگی انجام دهد که موفق نشد ضمن اینکه کل کل عجیبی با مهدی ترابی داشت و البته او را از کار انداخت.

حالا و برای بازی هفته نهم به یک تقابل جالب و جذاب دیگر بین بازیکنان فصل قبل و تیم این فصل رسیدیم. پنجشنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بازی خواهد کرد و این بار نوبت تقابل حامد لک با یحیی گل‌محمدی و پرسپولیسی‌هاست. لک دو فصل برای پرسپولیس بازی کرد؛ یک فصل عالی با 17 کلین شیت، رفتن به فینال آسیا و قهرمانی لیگ برتر و فصل دوم با افت فاحش، عملکرد ضعیف و شناخته شدن به‌عنوان عامل از دست رفتن قهرمانی همراه با حواشی زیادی مثل درگیری و قهر با داود فنایی و ... که قطعاً روی عملکردش تأثیر منفی گذاشت.

لک به‌عنوان یک مهره شکست خورده و ناکارآمد از پرسپولیس رفت اما در مس رفسنجان دوباره اوج گرفت.

نکته ویژه و جالب درباره حامد لک اینکه او طی 8 بازی گذشته فقط سه گل دریافت کرده است. آماری دقیقاً مشابه با علیرضا بیرانوند در پرسپولیس. هر دو تیم به همراه ذوب‌آهن و فولاد کمترین گل خورده را تا اینجای فصل داشته‌اند و قطعاً نقش حامد لک به اندازه بیرانوند در ثبت این آمار مهم بوده است.

همین آمار نشان می‌دهد لک و بیرو از شروع فصل دوئل جذاب و تازه‌ای را از راه دور و به شکلی غیر مستقیم آغاز کرده‌اند و با اینکه کیفیت و اهداف تیم‌هایشان متفاوت است اما از حیث آمار شخصی دنبال یک هدف می‌گردند؛ ثبت بیشترین تعداد کلین شیت و رسیدن به دستکش طلایی.

لک و بیرو زمانی گلرهای دو و سه تیم ملی به حساب می‌آمدند. هر دو قبل از جام جهانی 2014 از تیم ملی خط خوردند اما هرچقدر که بعد از آن بیرو در تیم ملی پیشرفت کرد و چهار سال بعد در روسیه فیکس شد، لک از تیم ملی فاصله گرفت. بعد از آن هم لک تنها یک مقطع و زمانی که برای فولاد بازی می‌کرد به تیم ملی دعوت شد و غالباً تماشاگر درخشش بیرو در تیم ملی بود و حتی شانس تمرین کردن کنار او را هم پیدا نمی‌کرد.

گفته می‌شود لک و بیرو رابطه چندان جالبی با هم ندارند و شاید همین مسأله تقابل دو گلر مس و پرسپولیس را از فاصله حدوداً 100 متری جذاب کند. مصاحبه‌های سیدی مربی گلرهای حامی بیرو و حرف‌های لک علیه او را یک بار دیگر مرور کنید. در عین حال برخی معتقدند مطرح شدن نام بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس از اوایل فصل گذشته یکی از دلایل اصلی افت شدید حامد لک در پرسپولیس بود و اگر اینگونه باشد لک از حضور بیرو در پرسپولیس اصلاً خوشحال نیست.

البته لک با یحیی گل‌محمدی رابطه خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با او داشته باشد. لک در پرسپولیس با کادر فنی چالش‌هایی داشت اما بیشترینش با داود فنایی بود. سختگیری‌های بیش از حد فنایی و قهر و آشتی‌های او با لک در افت حامد تأثیر داشت و حالا که فنایی روی نیمکت پرسپولیس نیست لک یاد روزهای سختش در ورزشگاه شهید کاظمی نخواهد افتاد.

با در نظر گرفتن تقابل ویژه حامد لک و بیرانوند، بازی پرسپولیس – مس از یک منظر دیگر جذاب خواهد بود. اینکه کدام دروازه‌بان در این بازی گل بخورد و از دیگری عقب بیفتد می‌تواند این بازی را برای مهاجمان دو تیم نزدیک، نفسگیر و دشوار کند. اگر تماشاگری در ورزشگاه باشد تقابل هواداران پرسپولیس با حامد لک هم جذاب خواهد بود و باید دید آنها چگونه از او استقبال می‌کنند اما اگر خبری از تماشاگر نشد، دوئل لک – بیرو در سکوت کر کننده ورزشگاه آزادی می‌تواند جذابیت بزرگ بازی آخر هفته باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151539
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد حسن جلالی

0

4

2 سال پیش

علی بیرو کجا لک کجا لک مقابل علی بیرو لک لک هم نیست/ فقط پرسپولیس


فردین کرمی

0

2

2 سال پیش

رامین درمقابل بزرگی باشگاهم یک جوجه اردک زشت بیش نمیباشد فقط یحیی وپرسپولیس وهوادارای عشقی واصیلش


برای پرسپولیس

-1

2

2 سال پیش

خانم ساره بهتر که رفت. اگه اون می موند هر بازی یک گل می خوردیم. الان نگاه بکن سپاهان همش گل می خوره. رامین کسی بود که زمان برانکو، بازی با ذوب آهن خودشو به مصدومیت زد و اون بازی رو باختیم و فردای اونروز سالم و سرحال سر تمرین تیم ملی بود. هیچوقت یادم نمیره. انقدر پررو بود که با این کارا و بردن طارمی به خارج و ...، بازم حرف از تعصب به پرسپولیس می زنه. یادمه قبل شروع فصل می گفت تو ایران فقط پرسپولیس. نمی دونم چرا بازم حمایت میشه. دانیال خودمون خیلی بهتره


برای پرسپولیس

0

3

2 سال پیش

یحیی فصل قبل خواست حامد لک و اسدی بمونن. همه همینجا اعتراض کردن. حالا اونا تو تیم هاشون می درخشن. واقعا فنایی حامد لک رو به فنا داد. گرچه اگه حامد لک و اسدی می بودن با وجود بیرانوند و این هافبک ها احتمالا بازی بهشون نمی رسید و از این لحاظ خوب شد که رفتن :)


ساره محگدی

-2

1

2 سال پیش

کجا رفتار سدی داشت همه میدونن رامین همچی با قاط نمیکنه اینقدر باشخصیت بافرهنگ طرف آقا یحیی رفت شاید نمیرفت به خاطر حرف کنار گذاشتنش رامین باید پرسپولیس بود نه سپاهان حقش این نبود خود اقا یحیی فهمیده چی ازدست داده رامین بلاخره یه روز به خونه اش برمیگرد ه چه بخوایین چه نخواین پسر پرسپولیس با تعصب❤


علیرضا اذرمی

-3

2

2 سال پیش

حامد لک بی شرف مثل سوشا هر کدوم یک قهرمانی رو از ما گرفتن


رمضان خاکپور

0

1

2 سال پیش

انشاالله که امسال هم جام مال ارتش سرخه چون مردونه بازی میکنه نه مثل تیم کیسه که همش هوچیگری میکنه وناله زنانه


سامان کوهدشت

0

3

2 سال پیش

حامد لک عزیز بجز بازی پنشمبه و البته بازی برگشت تو رفسنجان با پرسپولیس،همیشه موفق باشی😘😊


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

رفتن حامد لک هم به نفع خودش بود هم به نفع پرسپولیس . امیدوارم بجز بازی با پرسپولیس تو بقیه بازیها موفق باشه


رضا توانا

-4

2

2 سال پیش

این آمار نشان میده گل محمدی اصلا در حد تیم بزرگ پرسپولیس نیست و چیزی نداشته که به این بازیکنا یاد بده و یا ازشون بازی بگیره. گل محمدی هنوز نفهمیده یا نمی خواد بفهمه که تمرین روزی ۶۰ یا ۸۰ دقیقه برای تیم های دسته سوم و محلات هست نه برای تیمی که پر طرفدارترین تیم آسیا هست. و جلوی تیمهای قوی تو لیگ هم داره به مشکل میخوره. به نظرم اگه مدیریت بهتری بالا سر تیم بود گل محمدی الان پرسپولیس نبود.


برای پرسپولیس

-1

3

2 سال پیش

امیدوارم حامد لک همیشه موفق باشه چون واسه پرسپولیس زحمت کشید درسته فصل قبل اشتباهاتی داشت اما اون فصل که رفتیم فینال آسیا خیلی موثر بود. اما امیدوارم جلوی پرسپولیس موفق نباشه و اشتباهات فصل قبلو تکرار بکنه😁


عرفان قهرمانی

-1

12

2 سال پیش

هردوتون هرجا هستید موفق و شاداب باشید

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال