ارتش سرخ دات کام

اخبار

دوام: مدت محرومیت مربی تیم ما چه رب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

2 سال پیش

دوام: مدت محرومیت مربی تیم ما چه ربطی به استقلالی‌ها دارد؟

ارتش سرخ دات کام :
دوام: مدت محرومیت مربی تیم ما چه ربطی به استقلالی‌ها دارد؟
در هفته‌های پایانی لیگ، تنش‌ها بین پرسپولیس و استقلال دو تیم مدعی قهرمانی این فصل به بالاترین حد ممکن رسیده است. به‌خاطر اتفاقاتی که در دربی رخ داد، یحیی گل‌محمدی با 6 جلسه محرومیت (که 2 جلسه‌اش تعلیقی است) مواجه شد. حکمی که عوامل باشگاه و هواداران به آن معترضند و می‌گویند مربی تیم رقیب هم مشابه این کار را انجام داده و با او مماشات شده است و نباید گل‌محمدی با این حکم سنگین مواجه می‌شد.

برای پیگیری از آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس درخصوص محرومیت سرمربی این تیم با حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه تماس گرفتیم. وی درخصوص اینکه مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای بیانیه‌ها به کمیته اخلاق احضار شدند گفت: «هنوز ابلاغیه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده. هر وقت ابلاغیه رسمی از جانب آن رکن محترم به باشگاه ارسال شود، احترام می‌گذاریم و در خدمت‌شان خواهیم بود.»

معاون حقوقی باشگاه درخصوص اعتراض‌ها به بیانیه بازی سرخابی‌ها تصریح کرد: «با بیانیه دادن یا جواب بیانیه را دادن مخالف هستم. بیانیه نوشتن، تیم یا فرد را از هدف و موفقیت دور می‌کند اما متاسفانه ما را مجبور به پاسخ دادن می‌کنند. هفته پیش ما به اتفاق وکیل و سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی بودیم، تا از ساختمان بیرون آمدیم آقایان بیانیه نوشتند و در توئیتر به اشتراک گذاشتند! هواداران ما هم توقع دارند به افکار عمومی پاسخ بدهیم. بااین‌حال همیشه حرمت‌ها از جانب ما حفظ شده است. باز هم تاکید می‌کنم موافق بیانیه دادن نیستیم، چون می‌دانیم حرمت‌ها شکسته می‌شود، امیدواریم حرمت‌ها را حفظ کنند تا ناچار به پاسخگویی نباشیم.»

وی درباره جلسه کمیته انضباطی که به اتفاق سرمربی پرسپولیس در آن حضور داشت، گفت: «جلسه خوبی بود. حسن‌زاده انسان بسیار خوب و کاردانی است. به رای تجدیدنظرخواهی بسیار امیدوار هستیم. سرمربی پرسپولیس به لحاظ رفتاری ادامه‌دهنده راه دهداری است، چون گل‌محمدی از مکتب شاهین است. او از دل خود و خدا هم از دلش خبر دارد. آقایحیی از اتفاقات پیش‌آمده در دربی راضی نبود و خیلی ناراحت بود. اما انتظار داشت به لحاظ قانونی اتفاقات این فصل را درنظر بگیرند. توضیحات کاملی دادیم که امیدواریم مورد بررسی قرار بگیرد و احقاق حق شود‌.»

دوام ادامه داد: «ما از حق قانونی خود حداکثر استفاده را خواهیم کرد، چون در متن رای به‌صراحت اعلام شده که رای قابل اعتراض است اما درباره مطمئن بودن و امیدوار بودن باید بگویم با شرایطی که سرمربی تیم دارد (طبق قانون) فقدان سابقه و صداقت که شخص در اظهاراتش اعلام می‌کند به ما این امیدواری را می‌دهد که از حق قانونی خود استفاده کنیم و این‌که کمیته استیناف تا چه حد به این نکات توجه کند. بحث امیدواری و اطمینان را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، افراد صاحب‌نظری در کمیته استیناف در امر قضا هستند که باید ارزیابی خود را انجام دهند در پذیرش یا عدم پذیرش اعتراض ما، با توجه به سابقه درخشان گل‌محمدی از نظر اخلاقی که در زمان بازیکنی و مربیگری داشت و دارد، امیدواریم که قبول شود.»

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها معتقد هستند گل‌محمدی باید به‌مدت طولانی‌تر محروم می‌شد،‌ تاکید کرد: «آنها حق اظهارنظر ندارند چون جایگاه قانونی ندارند که در این خصوص اعتراض داشته باشند و درواقع شکایتی نکرده‌اند و در دادرسی حضور نداشته‌اند. گزارش از مراجع صالح بوده که در اساسنامه و قوانین برایشان جایگاهی مشخص کرده‌اند و طبق آن گزارش‌ها حکمی صادر شده و حق اعتراض به محکوم و باشگاه مربوطه داده شده است.»

وی با اشاره به اعتراض قرمزها به محرومیت یک جلسه‌ای مجیدی، گفت: «درباره محرومیت‌های مشابه درمورد تیم رقیب یا سایر تیم‌ها، جایگاهی برای اعتراض نداریم، درحالی‌که تمام تیم‌ها در احکام ذی‌نفع قلمداد می‌شوند، چون شرایط به‌گونه‌ای است که یک رای درخصوص شخص یا باشگاه تاثیر زیادی در باشگاه‌های دیگر دارد ولی به‌صراحت قانونی که ذی‌نفع باشیم و طبق قانون اعتراض کنیم، شرایطش فراهم نیست.»

معاون حقوقی پرسپولیس در پایان گفت: «درمورد اشخاص اصرار ندارم صحبت کنم اما رای صادره در فوتبال و زندگی افراد جامعه تاثیر دارد، من اطمینان دارم که این رای شرایط روحی میلیون‌ها فرد را تحت‌تاثیر قرار داد. همان‌طور که مسائل مربوط به داوری دربی در روحیه مربی و بازیکن و هواداران ما تاثیر داشت، در زندگی خصوصی افراد هم تاثیر گذاشت. رای صادره بحث‌برانگیز بود اما باید در اساسنامه برای اظهارنظر در چنین مواردی حقی قائل شوند.»


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148518
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

1

2 سال پیش

وقتی وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی و استیناف همه استقلالی باشن البته که رأی زودتر از رسانه ها در اختیار تیم استقلال قرار میگیره، پس بیخود سر خودتون رو درد نیارین چون استیناف هم این رأی را تایید میکنه، چون استقلال امسال حتما باید قهرمان بشه با هر روشی که شده شانس آوردیم بازی ۳صفر به سود استقلال نشد.


یداله قنواتی

0

1

2 سال پیش

تا مادامی که این سجادی و کیسه کش ماجدی تو این دستگاه ورزش هستن هرحکمی که داده بسه همش بر علیه پرسپولیس و هیچ اعتراضی هم وارد نییست


علی پیرایش

0

1

2 سال پیش

شماکه عرضه نداریدازپرسپولیس دفاع کنیدگمشیدبریددنبال کارتون واینقدرشعارندهیددستون برای هوادارروشده شماپیشکسوتان هم لازم نیست اینقدرخودشیرینی کنیدکجایی سلطان الکی پرسپولیس که همه زندگی ودارایت ازپرسپولیس میخوایدتیم رامنحل کنیدبکنیدنامردااینقدرهوادارراسکته ندید


روح الله همتی

0

2

2 سال پیش

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکساعته مجیدی بعلت کارهای کثیفش درکشورامارات یکسال محرم میکنه دوساعت بعدبخشیده میشودزمان بازی لیگ شوع شده ازاول تاهفته ۲۴داخل زمین میره همیه سرپرستان و مربیان بازیکنان استقلال برعلیه فدراسیون داورهاهمگی دلوادارن محروم نمیشه گل محمدی بایدازحقش دفاع کرده ۶جلسه محروم میشه ا یبن کارهااین دخالتهازشته سمیعی چکارس همش رای مردم اعلام میکنه پیش پیش خجالت بکشید


سینا توحیدی

0

3

2 سال پیش

خوب میسوزند با همین کار ها میخوان تمرکز تیم بزنن


احمد نوری اسرمی

0

5

2 سال پیش

شما اگر عرضه داشتین بعد ورود مجیدی به زمین تو بازی با گل گهر کاری میکردین که حکم اون لجن صادر بشه و تو دربی روی نیمکت نشینه . حالا که اون حرومزاده حکمش صادر نشد و تو دربی حضور داشت الان زبونشون دراز شد و شما هم کاری نمیتونید بکنید . خاک تو سرتون بکنن که پرسپولیس رو در حد تیمهای شهرستانی ضعیف کردین و اونا هر کاری دلشون بخواد میکنن . با وجود هرزگی برادران مجیدی تو دوبی تو ماه محرم شما کاملن سکوت کردید تا این کیسه کشای لعنتی تو کمیته انضباطی جولان بدن . حالا هم داریم تاوان بی عرضگی مدیران تیممون رو میدیم

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال