ارتش سرخ دات کام

اخبار

دو امتیاز در آزادی پرید ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 45 اظهار نظر

-

2 سال پیش

دو امتیاز در آزادی پرید

ارتش سرخ دات کام :
دو امتیاز در آزادی پرید
پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در لحظات پایانی از شکست برابر تیم انتهای جدول رده‌بندی فرار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار، تیم پانزدهم جدول بود که در این دیدار با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. فرشاد فرجی (41) و سیامک نعمتی (2+90) برای پرسپولیس و سیدمحمدحسینی (39) و محمدجواد محمدی (54) برای هوادار گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (84 - سیامک نعمتی)، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (58 - رضا اسدی)، مهدی ترابی (46 - سعید آقایی)، امید عالیشاه، مهدی عبدی (58 - حامد پاکدل) و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، سیدمحمد حسینی، صائب محبی (77 - دانیال کردستانی)، محمدجواد محمدی، سپهر روزی‌طلب، مهدی عبدی، معین عباسیان، پیمان میری (69 - حسین صادقی)، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری و محمد چهارمحالی (77 - آرام عباسی).

داور: علی صفایی

نیمه اول
دقیقه 4: سپهر روزی‌طلب روی فشاری که ابتدای بازی در یک سوم دفاعی پرسپولیس بود، صاحب موقعیت شد که حامد لک مقابل او موفق نشان داد و توپش را در اختیار گرفت.

دقیقه 11: امید عالیشاه با پاس در عرض پشت محوطه جریمه هوادار مهدی ترابی را صاحب توپ کرد که شوت سنگین این بازیکن را مهرداد بشاگردی راهی کرنر کرد.

دقیقه 13: مهدی ترابی این بار در محوطه جریمه هوادار با عبور از مدافعان و از زاویه‌ای بسته اقدام به شوتزنی کرد که باز هم دروازه‌بان هوادار تن به کرنر داد.

دقیقه 14: ارسال روی دروازه هوادار توسط عالیشاه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر همراه شد که بار دیگر مهرداد بشاگردی مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کرد و کرنر دیگری نصیب شاگردان گل‌محمدی شد.

دقیقه 17: پاسکاری وحید امیری و مهدی ترابی در سمت چپ و در نهایت پاس عرضی امیری به درون محوطه جریمه هوادار، پرسپولیس را صاحب موقعیت خوبی کرد، اما مدافعان هوادار توپ را برگشت دادند. در ادامه همین توپ به سمت راست رفت که روی ارسال زمینی امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا صاحب توپ شود، اما ضربه او خارج از چارچوب بود و به اوت رفت.

دقیقه 23: عیسی آل‌کثیر در سمت راست با توپ‌گیری از مدافعان هوادار موفق شد که خود را در موقعیت قرار دهد، اما توپی را که قصد داشت در دهانه دروازه برای مهدی عبدی ارسال کند، بشاگردی قطع کرد و اجازه نداد این موقعیت خطرساز شود.

دقیقه 28: محمد ستاری ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام داد که مهاجم هوادار این توپ را وارد دروازه کرد، اما پیش از تبدیل شدن این توپ به گل کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 37: کرنری برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد که ارسال امید عالیشاه با یک اثرگذاری به مهدی عبدی رسید و این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، اما برخورد توپ به دست او و اعلام خطای هند فرصت گلزنی را از عبدی گرفت. هرچند ضربه او در ادامه کار نیز راهی اوت شد و جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 39: ارسال روی یک ضربه ایستگاهی به سمت دروازه پرسپولیس به سیدمحمد حسینی رسید که ضربه این بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد. هرچند پیمان میری نیز تلاش کرد روی خط دروازه توپ را وارد دروازه کند تا گل به نام او ثبت شود.

دقیقه 41: مهدی ترابی با ارسال خود از روی نقطه کرنر فرشاد فرجی را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل شد.

دقیقه 43: این بار نوبت مهدی عبدی بود که در محوطه جریمه هوادار در موقعیت گل قرار بگیرد، اما مهرداد بشاگردی بار دیگر تن به کرنر داد.

نیمه دوم
دقیقه 50: پرسپولیس از سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال امید عالیشاه به روی دروازه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه به اوت تبدیل شد.

دقیقه 54: هوادار صاحب دو کرنر پیاپی شد که ارسال معین عباسیان روی کرنر دوم به دهانه دروازه پرسپولیس با اشتباه حامد لک در مهار توپ مواجه شد تا محمدجواد محمدی دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 55: محمدجواد محمدی به دلیل خطایی که انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 68: ارسالی دیگر روی دروازه هوادار با ضربه سر بی دقت عیسی آل‌کثیر همراه بود که توپ او به اوت رفت.

دقیقه 69: مهرداد بشاگردی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 83: دانیال کردستانی با خطایی در میانه میدان و گرفتن موقعیت حمله پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+90: پرسپولیسی‌ها بار دیگر فشار را روی دروازه هوادار زیاد کردند که بازهم بشاگردی تن به کرنر داد.

دقیقه 2+90: کرنر ارسالی روی دروازه هوادار با ضربه سر سیامک نعمتی همراه شد که توپ پس از برخورد با مهدی عبدی، مدافع هوادار وارد دروازه شد.

دقیقه 7+90: آخرین موقعیت پرسپولیس برای رسیدن به گل پیروزی با ضربه‌ای همراه بود که توسط مدافعان هوادار برگشت داده شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146174
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
morteza.joqtaeei

0

1

2 سال پیش

مث دهه ۷۰ فقط میخایی سانتر کنی اونم با دوتا چلاق اخه مگه میشه


محسن محمدی

0

2

2 سال پیش

شیوه پاسکاری زیاد اگر خوب بود گواردیولا هم برای همیشه توی بارسا و بقیه تیمها ادامش میداد این شیوه زمانی موثره که اولا رو به جلو باشه دوما سرعت پاسکاری و فضاسازی بالا باشه سوما از همه نقاط سراغ نفوذ بری نه اینکه بری کناره ها و سانتر کنی . در تیم یحیی با این شیوه ای که بازی میکنه هیچکدوم از اینها نیست گوش راست کاملا تعطیله شیری اگر هند نکنه و پنالتی نده اینقدر رو به عقب بازی میکنه که اصلا تیم جلو نمیره تازه وقتی هم جلو توپ بهش میرسه چیزی به نام سانتر بلد نیست از اون سمت سعید اقایی از اینم بدتره سانتر بلد نیست دریبلینگ صفر چون فقط با پای چپ میتونه بازی کنه اگر یحی دست از لجبازی برداره و به جای خراب کردن وحید امیری با اوردنش به دفاع چپ حداقل به علی شجاعی بازی بده تا راه بیافته در وسط زمین اوضاع با بودن اسدی سنگین و کند بسیار خراب میشه و در خط حمله عیسی ال کثیر پرس میکنه ولی تمام کنندگی یادش رفته جناب مهدی عبدی که کلا نه پرس میکنه نه میدوه و نه درگیر میشه قبلا جلوی دروازه توپ بهش میرسید گل میکرد که اونم یادش رفته بقیه مهاجمین که دیگه بدتر .. اما دو دفاع وسط علی نعمتی داره بهتر میشه ولی اکثر گلهایی که میخوریم بجز شاهکار جناب لک دلیلش قد کوتاه دو دفاع و همچنین سمت راست یعنی شیری و مدافع متمایل به راست یعنی فرجیه..
خلاصه یحیی خان دستت واسه همه رو شده اینکه میگی تیمت با دو نفر که رفتن اینقدر ضعیف شده واقعا توجیح جالبی نیست حداقل این بازیکنها را خودت خریدی با لجبازی هرچقدر بهت گفتن تیم مدافع راست میخواد نخریدی محمدی مهر راضی به اومدن بود ...


اشکان غلامعلیان

0

1

2 سال پیش

جهنم به جز اعصاب خوردی


علی گودرزی

0

2

2 سال پیش

دوره یحیی سر اومده و دستش کاملا رو شده. برنامه تیم کاملا مشخصه، بردن توپ با کمک امیری و ترابی به چپ و کات بک به بیرون. دیگه طرف کور هم باشه بعد این همه مدت این نقشه رو میدونه. دو دفاع مرکزی زیر پرس تیم مقابل کاملا از دادن پاس عاجزند. دفاع چپ و راست کاملا با وجود آقایی که هیچوقت خدا نای دویدن نداره و شیری که فقط پاس به عقب میده کاملا غیرمفید بازی می کنند. تیم پلی میکر نداره. لجبازی یحیی در استفاده نکردن از امثال شجاعی در دفاع چپ و سیامک جای شیری تیم رو نابود کرده. اول فصل به راحتی میشد دژاگه یا سروش رفیعی رو خرید ولی یحیی حماقت کرد. باید قوچان نژاد رو زودتر بخرن و بشار رو هم با پول اسپانسر برگردونند و به یحیی هم بگن دست از لجبازی بردار وگرنه اخراجی.


ابوالفضل خاکشور

0

3

2 سال پیش

خواهشاآقای گل محمدی یه فکری زودتربه حال این تیم بکنین اون ازعیسی که دیگه گل زدن یادش رفته اینم از عبدی که راحت موقعیت هاروخراب میکنه،تیمی که گل نزنه گل میخوره این باخت خی


hasannejadhe

0

3

2 سال پیش

کجایی پروفسور برانکو


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

برانکو برانکو برانکو برانکو


سید محمد حسینی فر

0

3

2 سال پیش

آقا یحیی از شما بعیده ابن کار ها ، هوادار ها نمی توانند قبول کنند این تیم هچل هفت وسط زمین را شما آرنج و رهبری می کنید، کلاس مربیگری شما ادر این سطح نیست ، لطفا به خودتان بیایید تا دیر نشده ، حیفه ، اگر بازیکن به بازی بد و بی برنامه عادت کند سخت می شود دیگه تیم را جمع و جور کنی.


نورالله

0

4

2 سال پیش

کارگرهای بیچاره هر روز دوازده ساعت کار میکنه با چهار ملیون خسته نمیشه آقایان بالای ده ملیارد دارن پول میگیرن هر بازی چهار روز وقت دارن یک روز دارن تعطیل میکنن انگار دارن کوه میکنن بجاش تیم های مثل هوادار دارن تمرین میکنن زحمت میکشن بایدم این باید وضعیت تیم بشه تعویضهاشم همه اشتباه است بازیکنی مثل سیامک نعمتی باید نیمکت نشین بشه چون یحیی خوشش نمیاد ویا بازیکنی مثل عیس الکبیر که دو کل بازی دوتا شوت نمیتونه بزنه چون یحیی خوش میاد باید فیکس باشه با این مدیریت و سرمربی تیم هیچگاه نمیرسه چند سال که قهرمان هم شدیم تاثیرات برانکو وتفکراتش تو تیم مانده بود که تیم قهرمان شد وگرنه بعد برانکو هر سال تیم ضعیف ضعیف تر شد


سید محمد حسینی فر

0

2

2 سال پیش

هر سال با بوغ و کرنا چند تا بازیکن که تو تیم های خودشان خوب بودند را می خریم بعد می آوریم رو نیمکت ذخیره بهش بازی نمی دهیم ، بیچاره حسابی از فرم خارج می شود بعد مجبور می شویم هرجای زمین لنگ شدیم از وحید امیری استفاده کند ، اگر یک روز اینم نبود چی می کنی آقا یحیی؟ خلاصه اینکه امسال مربیگری شما با قبل خیلی فرق کرده آنمی دانم علت چیست ، ولی فکر می کنم تمام مشکلات بازیکن ها داخل زمین بر می گردد به شما ، لطفا تا قبل از دیر شدن کار را درست کن، از شما بر می آید.


alifrhbks

0

2

2 سال پیش

دیگه. جون به لب شدیم این پرسپولیسه پارسال است بابا دوتا بازیکن رفتند شاکله تیم همان است بد ارنج میشه بازیکنانیکه گرفتند بعضی ها مفتشان گرانه لک که دیگه گندش در اورده نمیفمیم امسال چه خبره تا سکته مان ندن دست بردار نیستند


ili

0

2

2 سال پیش

شیری اینقدر استرس داشت از وسط زمین کرنر داد به حریف انگار با رئال مادرید داشت بازی می کرد بابا تیم آخر جدول بود به خودتان بیایید


ili

0

4

2 سال پیش

تنها گزینه محتمل شیری = پاس به عقب


محمد

0

3

2 سال پیش

اقای گل محمدی اخر هفته مونو خراب کردی. این چه ترکیبیه که می زاری .حامد لک. شیری. اسدی. الکسیر. اینا بازیکنن بنظرت می زاری تو ترکیب. اینا در بیار بلوک بذار بیشتر توپ دفع می کنن. شیری صدرصد پاسهاش رو به عقبه. الکسیر که همیشه نقش مدافع حریف اجرا می کنه.


ili

0

3

2 سال پیش

بدون سید جلال دفاع مطمئن نیست و تیم هم رهبر نداره فقط موندم فلسفه حضور اسدی بجای کمال چی بود


کریم خدادادی

0

3

2 سال پیش

با سلام متاسفانه پرسپولیس خیلی رو به عقب بازی میکنه کل زمان بازی هی رو با عقب پاس میدن من نمیدونم آقای گل محمدی تو مهدی شیری چی دیده .سیامک چرا بیرونه.سعید آقایی بسیار ضعیفه.آل کثیر تمام ضربات چه با سر وچه با پا انگار چشماشو می بنده ضربه میزنه اصلا درست ضربه نمیزنه.حامد لک چرا باید بازی با تیمی مثل هوادار بخواد اینقدر دیر شروع کنه امروز گل دوم چی بود .خداییش هوادار تو ۷ بازی قبلی فقط ۲ گل زد اونم به تیم پدیده با این اوضاش اونوقت امروز سر اشتباه مدافعان ودروازبان خودمون چرا باید ۲ گل بزنه .اینقدر تیم ما کند ورو به عقب بازی میکنه هوادار با ۴ بازیکن دفاع ما رو پرس میکنه


ساسان رحمتی

0

2

2 سال پیش

با اینکه ترکیب از هفته های قبل خیلی بهتر بود اما اشتباه بازیکنا باعث باخت شد و دومین دلیل تیم یحیی فقط دقیقه ۷۰به بعد بازی میکنه نیم اول یه نیمه اضافیه براشون که نباید باشه شیری هم یه سانتر بلد نیست انجام بده ولی ثابت تو زمینه.


سایه بهزادی

0

2

2 سال پیش

ببینید بیاید منطقی باشیم بارسلونا با اون عظمت داره میبازه مادرید با اون بزرگی به شریف که کسی نمیدونه از کجا اومده باخت ما پنج ساله داریم بهترین نتایج رو میگیریم و اصلا مساوی برامون دلچسب نیست بیاید صبور باشیم اینجا ایرانه سرزمین فساد و بی برنامه بیاید به تیم زمان بدیم تا انشاالله قهرمان بشیم


سید ابراهیم غفاری نیا

-3

1

2 سال پیش

کسی که میگه شیری بد بازی میکنه باید بگم که در اشتباهه.در این بازی هم بد شانسی آوردیم هم با یه سوتی ۲امتیاز ازدست دادیم


سجاد سهرابی

0

2

2 سال پیش

توجه کردین با تیم های که صددرصد میگیم میبریم نمیتونیم ببریم کلا بگم تیم های ضعیف لیگ حریف سختری هستن.


احمد نوری اسرمی

0

5

2 سال پیش

اقا یحیی دیگه با وحید امیری این کار نکن دو روز دیگه هوادارا بیان ورزشگاه بهت رحم نمیکنن عادت کردی نیمه های اول رو بدی به حریف . دیگه بس کن


حمیدرضا غفاری

0

2

2 سال پیش

خاک بر سرشون اگه نباختن


محمد

0

6

2 سال پیش

چه گناهی کردیم که این شیری شده بازیکن پرسپولیس


Fatima.b

0

4

2 سال پیش

رادو که رفت....لک چرا نمیره؟


علی بارانی

0

4

2 سال پیش

با این کارای یحیی امسال سهمیه هم نمگیریم


علی بارانی

0

3

2 سال پیش

قشنگ روعصاب همه داره میره فقط مارو حرص بده


علی بارانی

0

4

2 سال پیش

بخدا قسم یحیی تا ماهمه رو سکته نده دست بردارنیست من که دیگه دارم به آقا یحیی شک میکنم انگار از من تماشاگرم کمتر حالیشه


اکبر قندی پور

0

4

2 سال پیش

با اینجور بازی کردن پرسپولیس سپاهان قهرمان


علی بارانی

0

3

2 سال پیش

خاک تو سر یحیی گلمحدی تیمت داره خوب بازی میکنه نیمه اول انگار پول بهت بدن ترکیبو خراب کنی بعدش با آوردن اسدی گاو تیمتو۱۰ نفره کنی


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

سیامک چرا نمیاره شیری مثلا عالی بازی میکنه


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

عیسی چرا اینجوری شد توپ مدام میخوره به کتفش


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

کاملا بی برنامه بازی میکنن


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

اسدی نیومده گند زد


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

اقایی اشغال سانتر نمیتونه بکنه


اکبر قندی پور

0

2

2 سال پیش

تورو خدا یحیی این روش بازی و ترسو بازی کردن کنار بزار دیگه از بازی این تیمت حالم بهم میخوره
هی پاس به عقب دادن نتیجه ش این میشه هوادار تیمی نیست که گل ازش بخوری بعد تلاش کنی تا جبران کنی به بازیکنانی که گرفتی اعتماد کن بهشون بازی بده


محمد

0

5

2 سال پیش

این لک چرا به هیچ توپی نه نمی گه یه اجر بذار تو دروازه بهتر از این لک


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

عبدی بازیکن نود دقیقه ای نیست


Fatima.b

0

4

2 سال پیش

بخدا حامد خوب عمل نکرد🥺💔😐


Fatima.b

0

1

2 سال پیش

گل خوردیم


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

چرا اینقدر الکی کرنر میدن


#ム∂ⓐⓐო🇺🇸

0

4

2 سال پیش

نشون داد این بازی که حامد لک مفت نمیارزه


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

وقتی حریف از جلو پرس میکنه بازیکن خلاقی مثل امیری باید جلو بازی کنه تا با حفظ توپ و دریبلینگ تیم رو از پرس در بیاره نه اینکه بچپونی تو دفاع چپ تا خودزنی کنی .


ابوالفضل خاکشور

0

2

2 سال پیش

قانون فوتبال همینه گل نزنی گل میخوری چندتا توپ عبدی خراب کرد،نیمه اول باید دوگل میزدن حداقل بااین وضع آقای عبدی ادعای آقای گلی نکن خواهشا...


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

مهدی شیری که هیچ . عبدی دوتا گل خراب کرد هر چند یه پنالت هم روی عبدی شد داور نگرفت . ال کثیر به حریف پاس گل داد یحیی همچنان میخواد بگه من هیچ کس رو ادم حساب نمیکنم امیری همه جا بازی میکنه بجز وینگر چپ .تو زمین فوتبال هم از چپ حمله میکنن هم از راست ولی پرسپولیس گیر داده فقط از چپ حمله کنه . اینجوری خیلی سخت میتونیم بازیها رو ببریم باید یه فکر اساسی بکنیم


محمدچوبند

0

5

2 سال پیش

عبدی دوتا تک به تک خراب کرد... اقای عبدی ابنجوری می خوای اقای گل بشی

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 24 1 33
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 25 -9 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال