ارتش سرخ دات کام

اخبار

ذره‌بین کمیته بدوی روی تفکیک مالکیت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

1 سال پیش

ذره‌بین کمیته بدوی روی تفکیک مالکیت پرسپولیس و استقلال

ارتش سرخ دات کام :
ذره‌بین کمیته بدوی روی تفکیک مالکیت پرسپولیس و استقلال
کمیته بدوی مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، با حساسیت بیشتری مدارک مالکیتی پرسپولیس و استقلال را بررسی خواهد کرد.

موضوع تفکیک مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اکنون تبدیل به چالشی بزرگ شده که هر اشتباه کوچکی در این زمینه می‌تواند تبعاتی را برای آینده فوتبال کشورمان داشته باشد.

پیش از این با انتشار مطلبی پیرامون برخی ابهامات مالکیتی دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران به مواردی اشاره شده بود.

با توجه به اظهارات مصطفی زارعی، مسئول صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال اینطور به نظر می‌رسد که تعیین تکلیف مالکیت باشگاه‌ها بر اساس آیین نامه AFC باید در بازه زمانی ۹۰ روز اخیر قرار بگیرد. به این ترتیب اعتبار اسناد باید از تاریخ اول بهمن در نظر گرفته شود.

در این زمینه بند معروف L03 در بخش قوانین مالکیتی آیین نامه AFC مورد توجه قرار دارد که مدت زمان ۳ماه قبل از ارسال مدارک برای مجوز دهنده را تعیین کرده است. در ترجمه و تفسیر این بند دو برداشت متفاوت وجود دارد.

علاوه بر نظر مدیر صدور مجوز باشگاهی، برخی نیز معتقدند زمانی که این بند قانونی در نظر گرفته، ۹۰ روز پیش از ارسال مدارک است و اگر این مدت زمان حتی به ۸۹ روز برسد، مدارک ارسالی پذیرفتنی نیستند. بر اساس این برداشت؛ تعیین تکلیف مالکیت دو باشگاه باید سه ماه قبل مشخص می‌شده و درواقع از زمان مشخص شدن این مساله باید ۹۰ روز گذشته باشد.

به همین دلیل، اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و تفکیک مالکیت دو باشگاه که اواخر فروردین انجام و رسما اعلام شد تا باشگاه‌ها مدارک لازم را بارگذاری کنند نمی‌تواند مثبت باشد. یعنی این اقدامات از سوی AFC پذیرفتنی نیست. چرا که مالکیت دو باشگاه به تازگی دستخوش تغییرات شده است.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد کمیته بدوی مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال که به حساسیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا آشناست و همچنین برای جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته که جرایمی را نیز برای فدراسیون فوتبال کشورمان در پی داشت، با دقت و وسواس بیشتری موضوع مالکیت دو باشگاه را بررسی خواهد کرد.

در همین راستا گفته می‌شود در جلسه روز گذشته، کمیته بدوی به بررسی دقیق‌تر بند L03 و تفاسیر مختلف آن پرداخته، به همین خاطر قرار است با بررسی‌های بیشتر، ترجمه و تفسیر اصلی این بند مورد استفاده قرار بگیرد تا از تبعات احتمالی جلوگیری شود.

ضمن اینکه بحث چگونگی و شکل تفکیک مالکیت پرسپولیس و استقلال نیز، مساله دیگری است که در بررسی مدارک توسط کمیته بدوی جهت ارسال برای AFC مورد توجه قرار دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154756
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سعید پرچم

0

1

1 سال پیش

ازیک طرف دست از سر پرسپولیس بر نمیدارند چون پولساز است. از طرف دیگر دم از حاکمیت مشترک و در نتیجه حذف پرسپولیس میزنند. یکبار برای همیشه این تیم مردمی را در اختیار صاحبان اصلیش یعنی هواداران میلونیش بگذارید تا ببینید فوتبال ایران چگونه متحول میشود وتمام افتخارات را کسب میکند.


SHAYAN

0

3

1 سال پیش

عمرا بذارن کیسه تهران حذف شده پرسپولیس نباید بره بالاخره شوهر بدون خانومش نباید جایی بره دیگه اینا نمیذارن پولی بمونه چون قطعا جیبشون مهمتره براشون


SHAYAN

0

4

1 سال پیش

دارن پول میخورنا چرا گور


آرین

0

5

1 سال پیش

خدا لعنتتون کنه که یه روز خوش برای ما هوادارا نزاشتید.... خدا نابودتون کنه که هر روز دل میلیون ها هوادار رو میلرزونید.... خدا روسیاهتون کنه که خر روز یه بهونه برای اذیت کردن ملت درمیارید.... از خدای بزرگ میخوام سر خودتونو خانوادتون بیاره این اذیت شدن ها و دلهره ها رو..... هیچکس نمیتونه به مجوز حرفه ای پرسپولیس که خط قرمز هواداراست لطمه بزنه مگر نه با خشم هوادارای میلیونی ارتش سرخ ربرو میشه... بهتون قول میدم شکتونو دربیاریم... حالا شما آدمهای لجن و بی ناموس همش پا روی خط قرمز پرسپولیس که مجوز حرفه ای هست بزارید اونوقت که به گوه خوردن و غلط کردن اوفتادید میفهمید که نباید این کار رو میکردید..... هرو ملقمه ها.... آدمهای حروم خور..... انقدر مال حروم خوردید که گردنتون عین گاومیش کلف شده.... شماها آدمهای خوک صفت از خوک هم نجس ترید.... مطمئن باشید نفرین و آه میلیون ها هوادار دامنتونو میگیره و نابودتون میکنه اینو مطمئن باشید خدا جای حق نشسته و بهتون قول میدم به سال نمیکشه که آه و نفرین این هوادارای مظلوم یقه تونو میگره و به زمین میزنتون.... حالا هر کاری دوست دارید بکنید تا خدای بزرگ جوابتونو بده....😕😕😕😕😒😒😒


مهدی‌قزوین

0

5

1 سال پیش

امسال بیشرفها نمیزارن ما بریم اسیا...به یه بهانه‌ای حذف میشیم چون کیسه حذف شده...اسیا بدونه پرسپولیس بدرد نمیخوره...


ابراهیم رمضانپور

0

4

1 سال پیش

سلام. اگر دشمنان سرسخت پرسپولیس کمین کرده دست ✋ بردارند.... از آسیا مجوز باشگاه‌های جهان هم برای ما صادر می کنند..... بترسید از دوستان به اصطلاح ظاهر نما.....،✅


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

1 سال پیش

از این گردنه هم عبور میکنیم و مجوز رو میگیریم


مرادسلمانی

0

1

1 سال پیش

آخی اینهاسوادخواندن ونوشتن دارنداینهااکرزبان آدمیزادروبلدبودندباویلموتس قراردادترکمانچای نمی بستندتازه ملوک خانم آنقدرتعریف کردآخرش دیدیدگندزدبه فوتبال ایران..ازویلموت صدام خلاص بشن شستاول کن نیست چندروزپیش دوباره اقدام کرده بودشستا.ادعای این مفت خورهافقط داری گون خرراپاره می کنی اینهاآنقدرزوربه آنجایشان میادکه حتی حاضرنیستندازآقای عابدینی نظرخواهی کننددزدهای گثیف چاه کن همیشه طی چاهی


خان پرسپولیسی

0

4

1 سال پیش

مجوز حرفه ای ،،مدیرحرفه ایی مثه درویش خان کادر فنی حرفه‌ای مثه یحیی گل محمدی وکریم خان باقری و،،،وصدالبته بازیکنان باغیرتی مثه بازیکنان فعلی پرسپولیس میخواد که گوش شیطان 😈 کر،داریم،فقط داورحرفه ایی وخدا ترس کم داریم ،،اماخدا،روکه داریم ،،الحمدالله💕💖💕💖💕💖🌹🌹🌹🌹🌹🌹💯


ع حسین زاده

0

3

1 سال پیش

چرا مدیران بی خاصیت که دارن پول بیت المال رو حیف و میل میکنن، کارشون رو به درستی انجام نمیدن ،که همیشه باید دنبال اما و اگر باشیم، چرا به اندازه یک ارزن برای احساسات میلیون ها هوادار ارزش قائل نیستین، و هر مدیر یا مسؤل دیگری رو مقصر میدونه و مسولیت این کثافت کاری رو قبول نمیکنن، اگر عرضه انجام این کار رو ندارید، برید گورتون رو گم کنید و اینقدر مردم رو حرص ندین و با احساساتشون بازی نکنید، فقط آدم هایی که بویی از شرف و غیرت ندارن، میتونن با احساسات میلیون ها هوادار بازی کنن.


احمد نوری اسرمی

0

4

1 سال پیش

درویش با اطمینان گفت مشکلی نداریم ولی اینا کاسه داغ تر از اش شدن و سنگ‌ کیسه رو به سینه میزنن


مهدی کاظمی

0

3

1 سال پیش

به هرحال هرطوری که شده به هربهانه که باشه این پرسپولیس رو میخواهند بزنن زمین حالا اگه حرف از استقلال بود دوری مجوزشون صادر شده بود حالا چون استقلال حذف شده پرسپولیس هم باید یه جوری بلاخره نگذارن بره بالا واقعا لعنت بهتون که اینطور دنبال بهانه هستین


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

1 سال پیش

ای بابا😒


علیرضاهمتی نژاد

0

5

1 سال پیش

مجوز حرفه‌ای پرسپولیس باید صادر شود تحت هرشرایطی وبه هر قیمتی #

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس برابر شمس‌آذر به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال