نویسنده : ارتش سرخ دات کام
-
نظرات : 12 اظهار نظر
-
6 ساعت پیش
رسمی: سهمیه بازیکن خارجی لیگ برتر کاهش یافت
ارتش سرخ دات کام :
با اعلام رسمی سازمان لیگ تعداد بازیکن خارجی مجاز به عدد چهار تنزل پیدا کرد.
یکی از مهمترین مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که میتواند بازار نقلوانتقالات تابستانی را به طور کامل تحت تأثیر قرار دهد، کاهش قابل توجه سهمیه بازیکنان خارجی باشگاههای لیگ برتری است؛ تصمیمی که با توجه به شرایط اقتصادی باشگاهها اتخاذ شده است.
بر اساس این مصوبه، تعداد بازیکنان خارجی مجاز برای هر باشگاه لیگ برتری از هشت نفر به چهار نفر کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب، سهمیه خارجیها نسبت به فصل گذشته نصف شده و باشگاهها از این پس تنها امکان استفاده از چهار بازیکن خارجی را در فهرست خود خواهند داشت.
این تصمیم در حالی اتخاذ شده که بسیاری از باشگاههای لیگ برتری در هفتههای اخیر برنامهریزی خود را بر اساس سهمیه هشتنفره انجام داده بودند و حالا ناچار خواهند بود سیاست نقلوانتقالاتی خود را با مقررات جدید تطبیق دهند. کاهش سهمیه خارجیها همچنین میتواند بر قراردادهای در حال مذاکره و حتی ترکیب برخی تیمها برای فصل آینده نیز تأثیر مستقیم بگذارد.
فدراسیون فوتبال دلیل این تصمیم را شرایط اقتصادی حاکم بر باشگاهها عنوان کرده و بر اساس مصوبه جدید، از آغاز فصل آینده هر باشگاه تنها مجاز به جذب و استفاده از حداکثر چهار بازیکن خارجی خواهد بود.
نکته جالب اینکه به این ترتیب تغییری بزرگ در فوتبال ایران رخ خواهد داد و تیمهایی مانند پرسپولیس و استقلال و تراکتور و حتی چادرملو که تعداد بازیکن خارجی بیشتری داشتند، باید با تعدادی از نفرات خود وداع کنند. این موضوع خصوصا برای پرسپولیس بحرانی تر خواهد بود چرا که 5 بازیکن خارجی این تیم تحت قرارداد هستند.
در همین حال، این موضوع باعث خواهد شد تا رقابت برای خرید بازیکنان داخلی هم بیشتر شود و احتمالا دستمزد آنها هم رو به فزونی خواهد رفت که شاید چالش بعدی فوتبال ایران باشد.
یکی از مهمترین مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که میتواند بازار نقلوانتقالات تابستانی را به طور کامل تحت تأثیر قرار دهد، کاهش قابل توجه سهمیه بازیکنان خارجی باشگاههای لیگ برتری است؛ تصمیمی که با توجه به شرایط اقتصادی باشگاهها اتخاذ شده است.
بر اساس این مصوبه، تعداد بازیکنان خارجی مجاز برای هر باشگاه لیگ برتری از هشت نفر به چهار نفر کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب، سهمیه خارجیها نسبت به فصل گذشته نصف شده و باشگاهها از این پس تنها امکان استفاده از چهار بازیکن خارجی را در فهرست خود خواهند داشت.
این تصمیم در حالی اتخاذ شده که بسیاری از باشگاههای لیگ برتری در هفتههای اخیر برنامهریزی خود را بر اساس سهمیه هشتنفره انجام داده بودند و حالا ناچار خواهند بود سیاست نقلوانتقالاتی خود را با مقررات جدید تطبیق دهند. کاهش سهمیه خارجیها همچنین میتواند بر قراردادهای در حال مذاکره و حتی ترکیب برخی تیمها برای فصل آینده نیز تأثیر مستقیم بگذارد.
فدراسیون فوتبال دلیل این تصمیم را شرایط اقتصادی حاکم بر باشگاهها عنوان کرده و بر اساس مصوبه جدید، از آغاز فصل آینده هر باشگاه تنها مجاز به جذب و استفاده از حداکثر چهار بازیکن خارجی خواهد بود.
نکته جالب اینکه به این ترتیب تغییری بزرگ در فوتبال ایران رخ خواهد داد و تیمهایی مانند پرسپولیس و استقلال و تراکتور و حتی چادرملو که تعداد بازیکن خارجی بیشتری داشتند، باید با تعدادی از نفرات خود وداع کنند. این موضوع خصوصا برای پرسپولیس بحرانی تر خواهد بود چرا که 5 بازیکن خارجی این تیم تحت قرارداد هستند.
در همین حال، این موضوع باعث خواهد شد تا رقابت برای خرید بازیکنان داخلی هم بیشتر شود و احتمالا دستمزد آنها هم رو به فزونی خواهد رفت که شاید چالش بعدی فوتبال ایران باشد.
- برچسب ها
-
پرسپولیس
-
خارجی های پرسپولیس
-
perspolis
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/168851
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |
بابک اعتمادیان
-1
3
بانک شهر و حدادی اگر یه ذره شرف دارن برن چهار بازیکن دو میلیون دلاری بگیرن . پارسال از ۸ سهمیه فقط چهار تا استفاده شد که سه تاش بنجل و ارزون و هپاتیتی بودن . احتمالن مخ اسکوچیج میزنن میگن پول نداریم پس برو بازیکن زیر پانصدهزاردلار بگیر که باز دوباره گند امسال تکرار بشه
آرش کمانگیر
0
1
دیگه قیمت بازیکن ایرانی ده برابر میشه ليگ های منطقه اگ قوی هستن ۱۱بازیکن خارجی دارن ولی ناب ودرجه یک نهبنجل
marshal 2000
0
3
میخام برای اولین بار در مورد آقا کریم باقری که برام از دهه ۷۰ عزیز و گرامی بوده چند خطی بنویسم ، ببینید مربی باید برای رسیدن به نقطه های بالاتر انگیزه داشته باشه ، مثل بازیکن که تلاش میکنه بره تو بهترین تیم کشورش بعد تلاش میکنه فیکس بشه تلاش میکنه بهتر بشه و قراردادش بیشتر بشه بعد تلاش میکنه برای رسیدن به تیم ملی و بعد باشگاههای خارجی اینها باعث میشه همیشه در تکاپوی بهتر شدن باشه
مربی هم همینه رسیدن به عنوان کمک برتر بعد مربی بعد سرمربی شدن موفقیتهای بیشتر و تیم ملی و برای رسیدن به این نقطه خودش رو مدام به روز میکنه اما
اقا کریم براش اهمییت نداره
میخاد همیشه در سایه باشه و هیچ مسئولیتی رو گردن نگیره
کناری باشه و براش فرق نکنه کی میاد روی کار
یک دستمزده چند میلیونی هر سال بگیره و همیشه باشه بدون هیچ تبعلتی بدون هیچ مسئولیتی بدون هیچ عواقبی
اگه قراره امسال پوست بندازیم باید همه پیچ و پرچای نیمکت عوض بشن از اقا کریم گرفته تا افشین از عالیشاه تا مدیرانی که تو اکیپ درویش بودن
اون موقع میشه به اینده امید داشت
والسلام
ایمان آشتار
0
3
خب اینجوری ک بدتر قیمت بازیکنای داخلی 10 برابر میشه میخواید جلوی پل خرج کردن الکی تیم ها رو بگیرید با اینکار ک بدترش میکنید مسخره ها گند بزنن به این فدراسیون و مدیرای این مملکت بی صاحاب
محمد
0
1
بهتراین بنجل هاچی هست واردفوتبال ایران می کنندکاشگی تمام سهمیه خارجی هاصفرمیشد