ارتش سرخ دات کام

اخبار

رسول‌پناه: درویش بدون اطلاع از مستن ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

1 سال پیش

رسول‌پناه: درویش بدون اطلاع از مستندات حرف می‌زند

ارتش سرخ دات کام :
رسول‌پناه: درویش بدون اطلاع از مستندات حرف می‌زند
مدیرعامل اسبق پرسپولیس واکنش تندی به اظهارات رضا درویش که در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود نشان داد.
مهدی رسول‌پناه در گفت‌وگویی، در خصوص اظهارات اخیر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به بستن حساب این باشگاه توسط او اشاره کرده بود واکنش‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

*در روزهای اخیر صحبت‌هایی از قول مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شما صورت گرفته. در این باره صحبتی دارید؟
جناب آقای درویش محبت فرمودند و در برنامه شب‌های فوتبالی مطالب بی پایه و اساس را بیان کردند که با توجه به شرایط روز و همچنین بی‌اطلاعی مدیران باشگاه از اسناد و مدارک ارزش پاسخگویی ندارد اما از باب شفاف‌سازی مسایل برای هواداران چند موضوع را عارضم. در مورد مطالبات بنده، همه پرسپولیسی‌ها می‌دانند موقعی که باشگاه مشکل مالی زیادی داشت شخصا بدهی‌های باشگاه را از جیبم پرداخت کردم. حالا جای تاسف است که مدیران باشگاه بدون اطلاع از مدارک و مستندات، مطالبی را بیان می‌کنند که موارد فوق در اسناد مالی، تکالیف مجمع عمومی باشگاه، صورت‌های مالی و مصوبات هیات مدیره به وضوح آمده است!

*خب شاید آقای درویش در جریان مطالبات شما قرار نداشته که آن صحبت‌ها را مطرح کرده؟
ببینید بنده چندماه پیش بطور مستقیم و غیرمستقیم و حتی با ارسال اظهارنامه رسمی به باشگاه، موضوع را به اطلاع آقای درویش هم رساندم تا شاید از مسیر مناسبی این اختلاف حل و فصل شود اما دریغ از پیگیری و حتی یک تماس!(که اسناد آن موجود است). آقای درویش قرار بود وقتی که عواید خصوصی سازی به حساب باشگاه واریز شد، بدهی باشگاه را پرداخت کنند، پس چرا در این ۷ ماه برای پرداخت بدهی‌ها دست روی دست گذاشته‌اند؟ چرا الان هیچ پیگیری نمی‌کنند؟! چه خوب بود مدیرعامل باشگاه به جای طفره رفتن از انجام تکالیف قانونی خود، یکبار هم که شده در مسیر صلح و سازش موضوع پیش قدم می‌شد.

*مدیران پرسپولیس گفته‌اند که شما چرا حساب باشگاه را بستید! هر چند که انتقادهایی به نحوه کاری مدیران باشگاه در این مدت یک سال اخیر وجود دارد.
خب، وقتی به جای تعامل، مسیری برای ورود به سازش باقی نمی‌گذارید، قطعا شاکیان در نهایت حساب باشگاه را مسدود می‌کنند که قانون به آنها این اجازه را می‌دهد. در این سال‌ها و حتی در مدیریت جنابعالی چندین بار همین حساب مسدود شده است. آیا مدیران باشگاه اطلاع ندارند؟! آیا این همه فرافکنی، برای انحراف افکار عمومی از عملکرد مدیریتی مدیران باشگاه در حوزه درآمدزایی نیست؟ مدیرعامل باشگاه با این تیم اقتصادی و با ۳۵۰ میلیارد تومان پول مردم که بزرگترین آورده نقدی در طول تاریخ باشگاه بود چه کرده؟ آیا با این فرصت استثنایی، درآمدزایی و ارزش افزوده ایجاد کردید؟ آیا به جز این ۳۵۰ میلیارد تومان، باشگاه درآمدزایی دیگر داشته است؟ با توجه به گزارش توجیهی مصوب افزایش سرمایه، برای ایجاد زیرساخت پایدارِ درآمدزاییِ باشگاه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برنامه ریزی شده بود؛ لطفا گزارشی از اقدامات و توانمندی های مدیران باشگاه جهت درآمدزایی در این راستا، بنا بر اصل شفاف سازی ارائه دهید. آیا وام گرفتن و سپرده گذاری بعنوان درآمدزایی باشگاه در گزارش توجیهی پیش بینی شده بود؟ آیا ضمانت این وام وثیقه ی ملکی بوده و یا اصل سپرده؟ آیا در صورتی که سودِ حاصل از سپرده به عنوان پرداخت اقساط باشد و سپرده ضمانت بلوکه شده باشد، با این تورم بالا در مدت زمان بارپرداخت اقساط، ارزش پول مردم کاهش نمی‌یابد؟ آیا عدم درآمدزایی باشگاه اثری در افت سهام پرسپولیس در بورس ندارد؟ آیا این احتمال را نمی‌دهید مدیران بعد از شما میراث دار این وام و بدهی بزرگ (ابربدهی) شوند؟

*البته شاید مدیران باشگاه نظراتی در این باره داشته باشند.
در صفحه ۲۷ گزارش توجیهی مصوب افزایش سرمایه، هزینه بازیکنان در سال ۱۴۰۱ معادل ۱۶۰ میلیارد تومان و هزینه کل باشگاه ۱۹۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود که بعدا هزینه بازیکنان حدود ۳۲۰ میلیارد تومان و هزینه کل باشگاه و آپشن قراردادها به حدود ۳۸۰ میلیارد تومان بالغ شده است. با توجه به این انحراف معیار هزینه، آیا باشگاه برنامه‌ای برای درآمدزایی آن دارد؟

*دلیل اینکه این صحبت‌ها درباره شما مطرح شده دلیل خاصی دارد؟
برای رفع ابهام از اظهارات نامربوط مطرح شده باید یادآوری کنم، اینجانب هنگام ورود به باشگاه علاوه بر طی شرایط قانونی و احراز صلاحیت در مراجع ذیربط، برابر مصوبه‌های مجمع باشگاه مسئولیت‌های مختلف را با رعایت سلسله مراتب احراز کردم؛ بدوا عضو علی البدل هیات مدیره باشگاه و متعاقبا عضو اصلی هیات مدیره باشگاه و بعد رئیس هیات مدیره باشگاه و نهایتا به عنوان سرپرست باشگاه در پرسپولیس خدمت کردم نه آنکه یک شبه به مدیر عاملی این باشگاه بزرگ منصوب شوم.ضمنا متذکر می‌شوم طبق اساسنامه باشگاه، مصوبات هیات مدیره با امضای سه نفر از اعضای هیات مدیره معتبر و قانونی است و لازم است به‌ خاطرتان بیاورم در آن برهه باشگاه با سه عضو هیات مدیره مدیریت می‌‌شد و جهت تکمیل هیات مدیره برخی افراد که شاید شنیده باشید بعلت نداشتن شرایط مندرج در "بخشنامه انتصابات مدیران شرکت‌های دولتی"، از جمله مدرک تحصیلی و موارد دیگر، تکمیل هیات مدیره زمان‌بر شد. لذا تمام موفقیت‌های باشگاه در تلاطم وضعیت اسفناک مالی و حقوقی مرهون زحمات و توانمندی‌های این اعضا در درآمدزایی باشگاه و موارد دیگر است که در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باشگاه پرسپولیس به سوددهی رسیده است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151888
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی نیک سرشت

0

2

1 سال پیش

اولا کافر همه را ب کیش خوود پندارد اقای رسول پناه دوما به غیر از هوادارا و بازیکنان با تعصب چ قدیم چ جدید پرسپولییسی دیگری وجود ندارد ک حاظران بخاطر تیم جونشون رو هم بدن بقیه تون از بازیکنان بی تعصب ک حرفه ای بودن رو توجیح بهانه میدانند ک نگن بی تعصبن نه عمو پرسپولیس و استقلال مردمی هستن مردم هم کشور رو درست میکنن پس تو کتم نمیره بازیکنی بخاطر پول تو بدترین شدایط تیم رو ترک میکنه میگه حرفه ایم چرته تو این دو تیم بخاطر مردم باید بجنگن و تعصب داشته باشند و اصلا هیت مدیره اینا فقط بخاطر اختلاسو معروف شدنن پس نگو پرسپولیسی هستم.فقط هوادارا و با تعصب ها شما دولتی ها نه.الانم بکن خودتو زالو صفت


محمد حسن جلالی

0

4

1 سال پیش

ولی آقای رسول پناه با اطلاع چرت و پرت حرف میزنه لطفن دست ✋ از سر ارتش سرخ بردارین


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

اصلن رسول پناه با چه رزومه ای اومد پرسپولیس . مدیران دولتی بجز گندکاری هیچ کاری نکردن . شجاع خائن هم از همین ضعف رسول پناه استفاده کرد تا چهارصدهزلردلار حق فسخ رو بالا بکشه بعد همه چیز رو بندازه گردن رسول پناه احمق


فردین کرمی

0

3

1 سال پیش

رسول پناه توهیچی نیستی شک نکن یک گرازکثیفی که بعدازگرفتن نزولت میری به درک


فردین کرمی

0

3

1 سال پیش

رسول پناه خیال کرده مشهورشده نه ازاین خبرانیست فقط قبرامواتش روپرکرده ازنجاست


یداله قنواتی

0

2

1 سال پیش

آقای رسول پناه خواهشن بس کن دیگه پدر پرسپولیس در آوردی آن به نابودی کشاندی تمام مصاحبات علیه تیم و سرمربی و بازیکنان بود اینجوری میخواستی پرسپولیس قهرمان کنی


پارسا گلات

-1

2

1 سال پیش

آقای رسول پناه مدیرعامل محترم سابق باشگاه پرسپولیس شما چطور پرسپولیسی متعصب هستید که بر علیه بازیکنان مصاحبه کردید سرمربی محترم تیم آقای گل محمدی را کوبید و بر علیه درویش و باشگاه پرسپولیس صحبت می کنید اگر واقعاً شما پرسپولیسی هستید یک خانواده مشکلاتش را درون خانواده حل می کند نه در دادگاه و روزنامه های کثیرالانتشار و شبکه های مجازی و شبکه های صدا و سیما از شما به عنوان یک مدیر عامل محترم سابق باشگاه و هوادار متعصب هتل سوز باشگاه و هواداران هستید خواهش داریم مشکلات را درون خانواده حل کنید تا دشمنان قسم خورده به خون باشگاه پرسپولیس خوشحال و شاد نشوند آقای رسول پناه برادر محترم و مدیرعامل سابق و هوادار متعصب پرسپولیس سعی کنید با رفتار و کردار خود باعث شوید تا هواداران فهیم باشگاه از شما به نیکی و کردار خوب یاد کنند


ابوولی

-1

1

1 سال پیش

ماشاالله به جیبت....


hasannejadhe

0

5

1 سال پیش

توی لعنتی چه درآمد زایی برای باشگاه داشتی که به دیگران ایراد میگیری


حسن شاهین

0

3

1 سال پیش

تو گفتی ماهم باور کردیم😂😂😂😂😂


منصور انصاری

0

4

1 سال پیش

جمع کن بساطت رارسول پناه


ع حسین زاده

0

5

1 سال پیش

تف به شرفت و تف به شرف کسی که امثال تورو آورد تا این همه مشکل برای پرسپولیس درست کنید و اسمی برای خودتون دست وپا کنید و الان بعد از رفتنتون دارید چوب لای چرخ پرسپولیس میکنید اگر کسی بود که امثال تو و انصاری فرد رو بازخواست می‌کرد و تمام هزینه‌های الکی که بوجود آوردید رو از شما می‌گرفت الان اینقدر پرروح و نمک نشناسی نمی کرديد، توی رسول پناه رو تو شهر خودت کسی نمی‌شناخت چه برسه به کل کشور، اینها همه از صدقه سری نام بزرگ پرسپولیسه ،پس بهتره دهنت رو ببندی و چرت نگو.


طوفان سرخ

0

3

1 سال پیش

جای تأسف است که آدمی مثل تو سگ سفت ول کن پرسپولیس نیستی


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

4

1 سال پیش

اقای رسول پناه واقعا حرف زدن اسان است خوب حرف میزنید فقط حساب بکنید ببینید مدیر فعلی از باشگاه استعلام کن ببین چقدر بدهیهای به ارث رسیده از مدیران قبل خودش را پرداخت کرده، اگر قار بر راه وروش شماها بود ایشان باید همه پول خصوصی سازی را میداد به طلبکاران، وتمام،حساب باز خالی بود حداقل هر ماه از سود این پول مقداری به درد تیم میچسبد گویی طوری از سودهی باشگاه در14900،1399 حرف میزنید که انگار شما چند صد میلیارد سود برای باشگاه گذاشته بودید که اگرچنان بود وسود داشتی چرا پول کالدرون رو ندادی یا پول خودت را بر نداشتی، پس با کلمات بازی نکنید بگذارید این بنده خدا کارش را بکند تا باشگاه، رفت صدر شما طلب را درست فرمودید فعلا کارمدی محترم خوبه وهواداران نیز مدیریتش را قبول دارند شما اگر واقعا دلسوز پرسپولیس بودید حسابش را نمی بستید پس شم با یک غریبه چه فرقی دارید


شاهین بارنج

0

5

1 سال پیش

خدا ازت نگذره خرس گنده ان شاالله نفرین ما هوادارا نصیبت بشه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال