ارتش سرخ دات کام

اخبار

رویانیان: به نکونام گفتم اگر می‌خوا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

رویانیان: به نکونام گفتم اگر می‌خواهی بیا پرسپولیس

ارتش سرخ دات کام :
رویانیان: به نکونام گفتم اگر می‌خواهی بیا پرسپولیس
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات و مسائل مختلف این باشگاه و باشگاه استقلال صحبت‌های جالبی را انجام داد.

محمد رویانیان در گفت‌وگویی در خصوص تفاوت میزبانی النصر با پرسپولیس و حواشی مربوط به آن اظهار داشت: حاشیه‌هایی در دیدار پرسپولیس با النصر در تهران به وجود آمد که درست نبود و نباید ایجاد می‌شد. به هر شکل هر تیمی از هر کجای دنیا با ما بازی می‌کند باید مثل بقیه تیم‌ها با آن برخورد کرد. این مساله باعث افزایش اعتماد، اعتقاد و باور بازیکنان‌مان می‌شود و اراده آنها را بالا می‌بردو حواشی تاثیر منفی روی بازی می‌گذارد که ما شاهد این اتفاق در دیدار پرسپولیس بودیم.

وی در رابطه با شایعه اختلافات بین مدیریت و کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: زمانی که بین مدیریت باشگاه با کادرفنی و بازیکنان اختلافی ایجاد می‌شود اگر پیشکسوتان و افراد دیگر دخالت کنند به این اختلافات دامن خواهند زد و در ادامه این اختلاف نه حل می‌شود و نه به سرانجامی می‌رسد و حتی تشدید هم می‌شود. برخی از آقایان مشکلات را بزرگ می‌کنند و هر چیزی را اختلاف و مشکل می‌خوانند. به نظرم بزرگترین اشتباه یک مدیرعامل این است که مسائل تیمش توسط دیگران هدایت و پشتیبانی شود و خودش هم یک گروه تشکیل دهد برای مقابله با تیم! این بدترین نوع مدیریت است. فکر نکنم آقای درویش این کار را کنند ولی اگر بخواهند این اختلافات را ادامه دهند و دیگران هم بیایند دخالت کنند صد در صد شرایط بدتر از این می‌شود و امکان دارد قابل حل هم نباشد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بهتر است سیستم خود باشگاه و مدیریت باشگاه با درک درست از بازیکنان عمل کنند و بازیکنان هم باید بدانند در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنند. مشکلاتی وجود دارد اما بازیکنان باید با مدیریت همکاری کنند، مدیریت هم باید به گونه‌ای با آنها برخورد کند که احساس حق کُشی، حقارت و بی تفاوتی برای بازیکنان پیش نیاید. این احساسات اگر در بازیکنان شکل بگیرد خطرناک است مدیریت هم باید این مسائل را رعایت کند تا فاصله‌ها از بین برود.

رویانیان در واکنش به شایعه جذب بازیکن توسط درویش و بدون اطلاع سرمربی تیم، عنوان کرد: مدیریت باید با نظر مربی بازیکن جذب کند این یک قاعده است، مسلما بازیکن اگر با نظر مربی جذب نشود دردسرساز می‌شود.

وی با اعلام اینکه "باشگاهداری نسبت به گذشته خیلی سخت‌تر شده است" گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اگر این گونه اداره شوند تا ۲۰۰ سال دیگر هم مشکلات مالی‌شان حل نمی‌شود برای اینکه ساختار اقتصادی در آنها وجود ندارد. این دو باشگاه باید بروند از بیرون مجموعه درآمدزایی کنند و دنبال اسپانسر باشند آنهم باید ببینند آیا کسی می‌پذیرد یا خیر! سرخابی‌ها از خیلی از ظرفیت‌هایی که دارند استفاده نکرده‌اند و با وجود هواداران میلیونی که دارند بازاری ایجاد نکرده‌اند و رابطه‌ای برقرار نکرده اند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس افزود: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان با افزایش سهام در بورس گرفته‌اند که با آن چاله‌های قبل را پر کرده‌اند و الان مانده‌اند که از کجا پول بیاورند. مساله درویش، خطیر و فتح الله‌زاده و.. نیست؛ مساله این است که نحوه درآمدزایی و تامین منابع مالی این دو باشگاه کاملا غیر شفاف است و اختیاراتی هم ندارند! از سال ۹۰ پرداخت هر پولی از خزانه دولت به این دو باشگاه ممنوع شد، از آن سال به بعد باید این دو باشگاه خودکفا می‌شدند. باشگاه‌هایی که به نفت، فولاد و.. وصل هستند و صنعتی هستند منابع مالی‌شان از آنجا تامین می‌شود، ولی استقلال و پرسپولیس به جایی وصل نیستند و دولت هم به طور مستقیم نمی‌تواند به آنها کمک کند.

وی ادامه داد: متاسفانه با واسطه‌ سازمان خصوصی سازی آمدند و ۷۰۰ میلیارد تومان پول مردم را به عنوان سهام گرفتند و به این دو باشگاه دادند و آنها را در چاه انداختند. تا صد سال دیگر هم زیرساخت‌های تامین منابع و تجاری سازی این دو باشگاه انجام نشود، همین بدبختی‌ها و بدهکاری‌ها وجود دارد. اینها باید از اساس درست شود، فوتبال کشور ما باید تکلیف خودش را روشن کند. نه فوتبال تکلیفش روشن است و نه پولی که در آن هزینه می‌شود در جایی محاسبه می‌شود. پول‌های هزینه شده نه در تولید ناخالص ملی ما محاسبه می‌شود نه در هیچ جای دیگر و کنترلی هم روی آن انجام نمی‌شود در کل روی فوتبال به صورت یک صنعت حساب و سرمایه گذاری نمی‌کنند.

رویانیان در واکنش به ادعای فتح الله زاده در خصوص اینکه "نکونام پیشنهاد پرسپولیس با مبلغ بیشتر را نپذیرفت و به استقلال آمد" گفت: نکونام از خارج که آمد، چون اینجا بلاتکلیف مانده بود من به او گفتم اگر می‌خواهی به پرسپولیس بیا، او اول راضی بود اما بعدا ظاهرا به او گفتند تو استقلالی هستی و اگر به پرسپولیس بروی ضربه می‌خوری او هم از این مساله منصرف شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157702
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
msa

0

2

5 ماه پیش

سردارمادلمون شکست چه وقت این حرف


ع حسین زاده

-1

1

5 ماه پیش

بدبختی ما ایرانی ها اینه، مدیران و مسوولان این کشور، با لابی گری و رابطه بازی و فساد میان سرکار، نه از روی توانایی و شایسته سالاری، بدتر از اون، اینه که میان اموال‌ بیت المال رو حیف و میل میکنن و به باد فنا میدن، بدون هیچ بازخواست و جریمه ای، میرن یه پست دیگه و بالا تر میگیرن، همه اینها بخاطر اینه که تمام افراد بی سواد و بی خاصیت که اصلا سررشته ای از این کار ندارن، میان مسولیت میگیرن، بدون اینکه به عواقب و سرنوشت مردم فکری کرده باشن، تف به شرف و غیرت کسانی که با لابی گری و فساد و رانت، دارن اموال بیت المال رو حیف و میل می‌کنن و مردم را نابود میکنن، خدا لعنتتون کنه، درویش بی شرف و بی خاصیت هم یکی از همین مدیران دست نشانده و کثافت هست ،که داره نقشه های مدیران بالا دستی که برای نابودی پرسپولیس کشیدن رو، اجرا میکنه، و خیال رفتن هم نداره.


فردین کرمی

-1

2

5 ماه پیش

نبایداینوبه اون بی وجودمیگفتی پرسپولیس جای مردان بزرگ وباشرفه نه هربی سرایی مثل گوزکونام


mahdi

-1

2

5 ماه پیش

تو بیجا کردی


شاهین پرسپولیسی

-1

2

5 ماه پیش

گمشو بابا تو هم خائن بیشتر نیستی زر نزن

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال