نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
رویانیان: فدای سر پولادی که پنالتی گل نشد/از تشویق دایی و کریمی ناراحت نمی شوم
ارتش سرخ دات کام :
مدیرعامل پرسپولیس پس از پنجمین تساوی تیمش در لیگ از روند حرکتی تیمش به عنوان "روند رو به جلو" یاد می کند.
محمد رویانیان گفت: پرسپولیس در این دیدار به انسجام تیمی نزدیک تر شد. حالا می شود روی تیم حساب کرد و با صبوری و حمایت هواداران فاصله امتیازات با تیم های بالای جدول را از بین برد.
وی افزود: پرسپولیس در دو دیدار اخیر و مخصوصا در بازی با سایپا، بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما گلی دریافت نکردیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریفان خلق شده است. اینها نشان می دهد مشکلات تیم روز به روز کمتر شده و تیم بازی به بازی بهتر می شود.
رویانیان در ادامه گفت: از بازی غیرتمندانه بازیکنان و همدلی حاکم در تیم و بویژه همراهی و یکدلی نیمکت نشینان با سایر بازیکنان خوشحالم. تیم ما به همدلی کامل و صد در صد نزدیک و نزدیک تر شده و باید بگویم تیم پرسپولیس این یک دلی و انسجام را کم داشت. مساوی به دست آمده با اراده ای که در تیم دیده شد و با توجه به جو صمیمانه ای که در تیم حاکم شده است، ارزش یک برد را داشت. بازیکنان پرسپولیس، هم یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند و هم اینکه یکدل و یکرنگ و با تمام وجود به دنبال برد بودند و فعل خواستن را صرف کردند.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به قضاوت داور بازی گفت: براساس اظهارنظر کارشناسان داوری دو پنالتی مسلم پرسپولیس نادیده گرفته شد. این اشتباهات در این شرایط مانع از حرکت روبه جلوی پرسپولیس می شود. بنده عادت ندارم و نمی خواهم نسبت به داوران ایراد گرفته و فشار را روی آنها زیاد کنم. حتی دیدید که بعد از نادیده گرفته شدن مسلم پنالتی پرسپولیس در داربی برخلاف خیلی ها هیاهو و جار و جنجال به راه نینداختم. امیدوارم پرسپولیس از اشتباهات داوری متضرر نشود. ضمن اینکه درباره هدر رفتن پنالتی توسط مهرداد پولادی باید بگویم، فدای سرش.
رویانیان با اشاره به شعارهای هواداران پرسپولیس گفت: تمام تلاش ما برای سربلندی پرسپولیس و هواداران عزیز است. ما احساسات و علایق آنها را درک می کنیم و به آن احترام می گذاریم. امروز می خواهم رک و راست و بدون پرده پوشی به هواداران بگویم بنده به هیچ عنوان از برده شدن نام علی کریمی و علی دایی ناراحت نمی شوم اما اینکه گفته شود مربی چه کسی باشد و بازیکن چه کسی باشد فرق می کند. قطعا هواداران در جریان همه مسائل نیستند و از دور قضاوت می کنند. توصیه بنده به هواداران این است که طوری رفتار کنند که شعارها موجب تخلیه روحیه بازیکنان تیم نشود. انتظار ما حمایت از پرسپولیس و اعضای تیم در طول 90 دقیقه بازی و همراهی کامل هواداران است. پرسپولیس متعلق به هواداران بوده و خواهد بود.
محمد رویانیان در ادامه تصریح کرد: این هواداران هویت پرسپولیس هستند. آنها باید دست در دست هم داده و با حمایت قاطع و همه جانبه خود کاری کنند که تیم به اوج برسد. ما از هواداران انتظار داریم به ما کمک کنند تا بیماری چند ساله پرسپولیس را برطرف کنیم. به هواداران باید بگویم این تشویق ها بعضا باعث می شود، کار گره بخورد. از آنها انتظار دارم صبور باشند و بگذارند شرایطی را فراهم کنیم تا برخی اقدامات را انجام بدهیم، چه درباره تیم و چه درباره سایر مسائل.
وی درباره انتظار خود از مانوئل ژوزه افزود: بنده برنامه کادر فنی برای تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر را از مانوئل ژوزه خواستم و به ایشان گفتم ما از هر دو بازی چهار امتیاز می خواهیم. با ایشان صحبت هایی داشتم و انتظارات باشگاه را منتقل کردم.
رویانیان در پایان گفت: ایمان دارم که پرسپولیس راه خود را پیدا کرده و به آرامش خواهد رسید. صبوری هواداران و نقش آنها در رسیدن به اهداف و خروج پرسپولیس از وضعیت کنونی نقشی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. هواداران باید مراقب باشند تا در این مسیر به پرسپولیس کمک کنند نه اینکه اتفاقاتی بیفتد که برای حل کردن برخی مسائل کارها گره بخورد.
محمد رویانیان گفت: پرسپولیس در این دیدار به انسجام تیمی نزدیک تر شد. حالا می شود روی تیم حساب کرد و با صبوری و حمایت هواداران فاصله امتیازات با تیم های بالای جدول را از بین برد.
وی افزود: پرسپولیس در دو دیدار اخیر و مخصوصا در بازی با سایپا، بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما گلی دریافت نکردیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریفان خلق شده است. اینها نشان می دهد مشکلات تیم روز به روز کمتر شده و تیم بازی به بازی بهتر می شود.
رویانیان در ادامه گفت: از بازی غیرتمندانه بازیکنان و همدلی حاکم در تیم و بویژه همراهی و یکدلی نیمکت نشینان با سایر بازیکنان خوشحالم. تیم ما به همدلی کامل و صد در صد نزدیک و نزدیک تر شده و باید بگویم تیم پرسپولیس این یک دلی و انسجام را کم داشت. مساوی به دست آمده با اراده ای که در تیم دیده شد و با توجه به جو صمیمانه ای که در تیم حاکم شده است، ارزش یک برد را داشت. بازیکنان پرسپولیس، هم یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند و هم اینکه یکدل و یکرنگ و با تمام وجود به دنبال برد بودند و فعل خواستن را صرف کردند.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به قضاوت داور بازی گفت: براساس اظهارنظر کارشناسان داوری دو پنالتی مسلم پرسپولیس نادیده گرفته شد. این اشتباهات در این شرایط مانع از حرکت روبه جلوی پرسپولیس می شود. بنده عادت ندارم و نمی خواهم نسبت به داوران ایراد گرفته و فشار را روی آنها زیاد کنم. حتی دیدید که بعد از نادیده گرفته شدن مسلم پنالتی پرسپولیس در داربی برخلاف خیلی ها هیاهو و جار و جنجال به راه نینداختم. امیدوارم پرسپولیس از اشتباهات داوری متضرر نشود. ضمن اینکه درباره هدر رفتن پنالتی توسط مهرداد پولادی باید بگویم، فدای سرش.
رویانیان با اشاره به شعارهای هواداران پرسپولیس گفت: تمام تلاش ما برای سربلندی پرسپولیس و هواداران عزیز است. ما احساسات و علایق آنها را درک می کنیم و به آن احترام می گذاریم. امروز می خواهم رک و راست و بدون پرده پوشی به هواداران بگویم بنده به هیچ عنوان از برده شدن نام علی کریمی و علی دایی ناراحت نمی شوم اما اینکه گفته شود مربی چه کسی باشد و بازیکن چه کسی باشد فرق می کند. قطعا هواداران در جریان همه مسائل نیستند و از دور قضاوت می کنند. توصیه بنده به هواداران این است که طوری رفتار کنند که شعارها موجب تخلیه روحیه بازیکنان تیم نشود. انتظار ما حمایت از پرسپولیس و اعضای تیم در طول 90 دقیقه بازی و همراهی کامل هواداران است. پرسپولیس متعلق به هواداران بوده و خواهد بود.
محمد رویانیان در ادامه تصریح کرد: این هواداران هویت پرسپولیس هستند. آنها باید دست در دست هم داده و با حمایت قاطع و همه جانبه خود کاری کنند که تیم به اوج برسد. ما از هواداران انتظار داریم به ما کمک کنند تا بیماری چند ساله پرسپولیس را برطرف کنیم. به هواداران باید بگویم این تشویق ها بعضا باعث می شود، کار گره بخورد. از آنها انتظار دارم صبور باشند و بگذارند شرایطی را فراهم کنیم تا برخی اقدامات را انجام بدهیم، چه درباره تیم و چه درباره سایر مسائل.
وی درباره انتظار خود از مانوئل ژوزه افزود: بنده برنامه کادر فنی برای تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر را از مانوئل ژوزه خواستم و به ایشان گفتم ما از هر دو بازی چهار امتیاز می خواهیم. با ایشان صحبت هایی داشتم و انتظارات باشگاه را منتقل کردم.
رویانیان در پایان گفت: ایمان دارم که پرسپولیس راه خود را پیدا کرده و به آرامش خواهد رسید. صبوری هواداران و نقش آنها در رسیدن به اهداف و خروج پرسپولیس از وضعیت کنونی نقشی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. هواداران باید مراقب باشند تا در این مسیر به پرسپولیس کمک کنند نه اینکه اتفاقاتی بیفتد که برای حل کردن برخی مسائل کارها گره بخورد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/33593
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |