ارتش سرخ دات کام

اخبار

رویانیان: یحیی را در پرسپولیس خیلی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

2 سال پیش

رویانیان: یحیی را در پرسپولیس خیلی اذیت می‌کنند

ارتش سرخ دات کام :
رویانیان: یحیی را در پرسپولیس خیلی اذیت می‌کنند
مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی و همچنین پرسپولیس صحبت های زیر را انجام داد

سردار رویانیان مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت و ناهمگونی که وجود داشت و با وجود کرونا و اینکه لژیونرهای ما در جاهای مختلف قرار داشتند و خیلی سخت بود که بتوانند به ایران بیایند خوشبختانه در یک اقدام غیرتمندانه ما شاهد صعود بیش از موعد تیم ملی به جام جهانی بودیم این یک اتفاق جدید برای فوتبال ما بود.

وی درباره اینکه گروه ایران در مقدماتی جام جهانی آ‌سان بوده است ادامه داد: هیچ صعودی آسان نیست ولی ما شانس خوبی داشتیم که در این گروه افتادیم و اینکه بچه‌ها در گروه خودشان هیچ باختی را متحمل نشدند و این یک واقعیت است. شما نگاه کنید یک بازیکنی مثل مهدی طارمی سه بامداد به تهران می‌رسد و در ترکیب تیم ملی به میدان رفته و حتی موفق به گلزنی می‌شود چه قیمتی می‌توان روی آن گذاشت؟ نمی‌توان روی این غیرت بازیکنان قیمت گذاشت فقط می‌توان گفت که آنها حماسه آفریدند.

رویانیان درباره اینکه خیلی‌‌ها معتقدند دولت حمایت خوبی از تیم ملی در برهه فعلی داشت گفت: البته دوستان فقط همیشه در موقع برد بیشتر کنار تیم ملی حضور دارند و همیشه شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. البته من به آقای مخبر که معاون اول رییس جمهور هستند جسارت نمی‌کنم ولی وظیفه آقای سجادی وعزیزی خادم است که از فضا استفاده کرده و مسئولین و دولتمردان را در کنار ورزش و فوتبال استفاده کنند و کار خوبی کردند ما خیلی خوشحالیم که دوستان حضور داشتند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی ادامه داد: بانوان آمدند کنترل شدند هم در کنار آنها تماشاگران عراقی از کشور عزیز و همسایه آمدند و این ها درکنار هم حضور داشتند یک چیز بسیار قشنگی شد.

وی درباره اینکه برخی‌ها اعلام کردند هیجانات بانوان باید در ورزشگاه‌ کنترل شود ادامه داد: ما در کار آقایان علما حق، دخالت نداریم ما در مدیریت و سیاست کار خودمان تلاش می‌کنیم و به نظرم می‌توان صحنه‌های بسیار خوبی را در ورزشگاه‌ها خلق کرد. آن هم در صورتی که هیچ تخطی از مسایل نظام و قانونی و شرعی صورت نگیرد. خانم‌های ما آقایان ما افراد باوقاری هستند ممکن است یک نفر در آن سوء استفاده کند در جامعه هم ممکن است صد نفر رد شوند یک نفر میزان نباشد ولی در کل باید بگویم فضای ورزشگاه در بازی مقابل عراق منظم و زیبا و در کل خوب و امیدوارکننده بود.

رویانیان در مورد اینکه آیا دلش برای حضور در فوتبال و ورزش تنگ شده یا نه، گفت: نه من ورزش را دنبال می‌کنم و خدا را شکر الان به گونه‌ای است که هر شبکه‌ای را میزنی یک برنامه ورزشی وجود دارد، شبکه یک، شبکه دو، شبکه سه، شبکه پنج و شبکه ورزش هرکدام یک یا چند برنامه ورزشی دارند و هر بار تلویزیون را روشن کنی یک برنامه ورزشی حداقل در حال پخش است و برای همین ما هم از ورزش و اخبار آن دور نیستیم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر که شرایط این تیم در جدول رده‌بندی خوب است تیم م با تفاضل گل دوم هستند و به نظرم از آن بالا تکان نخواهیم خورد مشکلاتی هم که الان پرسپولیس دارد مشکلات قدیمی است و از قدیم بی پولی و دیر پول دادن به بازیکنان وجود داشته شما نگاه کنید یک آزار و اذیت‌هایی صورت گرفته که یحیی گل محمدی آزرده خاطر کردند ببینید چقدر به او فشار وارد شده است که بدین صورت موضع گرفته است.

وی درباره اینکه آیا درویش می‌تواند پرسپولیس را به عنوان مدیرعامل به موفقیت برساند یا خیر اذعان داشت: من کاری با آقای درویش اسم‌ها و افراد ندارم من همیشه از مدیران دفاع کردم من از آقای صدری دفاع کردم همان موقع که پرسپولیس بلاتکلیف بود. شاید آقای صدری را مدیر عامل می‌گذاشتند شرایط خیلی بهتر می‌شد من از آقای طاهری که بدترین بلاهای تاریخ زندگی‌ام را سر من آ‌ورد دفاع کردم. بی‌تعارف بگویم اگر خود ایشان هم بود باز هم از وی حمایت می‌کردم چون من می‌فهم که یک مدیری که به پرسپولیس می‌آ‌ید وارد یک دریایی از مشکلات می‌شود که ممکن است در آن غرق شود اگر یک مدیر دولتی پولدار به فوتبال بیاید که باید برایش پرونده بسازند اگر آدم‌های پولدار مثل زنوزی به فوتبال بیایند که آ‌نها را سریعا کله می‌کنند بعد پول‌های آنها را خرج می‌کنند و تازه به آنها می‌گویند این پول‌ها را از کجا آورده‌ای در واقع پولدار اهلیت ندارد و مدیری که دولت می‌گذارد اهلیت دارد ولی پول ندارد این یک واقعیت است.

وی ادامه داد: من خودم زمانی که در پرسپولیس بودم خانه‌ام را فروختم آن موقع قیمت خانه‌ام دو میلیارد بود اما الان 10 برابر شده است نصف بیشتر حقوقم برای اجاره می‌رود و نصف آن را هم خرج زندگی می‌کنیم ما جزو فقرا هستیم و در واقع جزو خط فقر هستیم یعنی آن خط فقری که مسئولین می‌گویند و تعریف شده است بنده یک میلیون تومان بالای آن می‌گیرم.

وی ادامه داد: بالاترین گزینه دولت انتخاب یک مدیر ورزشی است اما نمی‌توان یک مدیر پولدار را به صرف اینکه پول دارد به ورزش بیاوریم. اولین کاری که برای یک مدیر و پولدار صورت می‌گیرد پرونده‌سازی است باید در همین بحث خصوصی سازی جلو برویم که البته چند سال است این صحبت وجود دارد.

رویانیان در پایان گفت: در انتها باید بگویم این شادی که مردم ایران بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی صورت گرفت به خوبی از صدا و سیما منعکس نشد می‌توانستند خوشحالی مردم در جای جای این کشور را به خوبی پخش کنند اما متاسفانه ضعیف عمل کردند در واقع نتوانستند شادی مردم را خوب پخش کنند و این مساله مرا ناراحت کرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147218
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اشکان red

0

1

2 سال پیش

خدانکنه ددر از جون


یداله قنواتی

-1

2

2 سال پیش

پرسپولیس مدیری میخواد مثل دادکان یا امیر عابدینی که تمام مشکلات راحل کنن


علی پیرایش

-1

1

2 سال پیش

شمابعضی هوادارارامیگم غیرازتوهین جیزی دیگه بلدنیستی حداقل رویانیان خونه اش رافروخت سلطان علی پروین که همه چیزش ازپرسپولیسه یاعلی دایی حاضرشدندیکی ازویلاهاشان رابخاطرپرسپولیس بفروشند این بابابلاخره یه کارمثبت هم کردنه مثل پیشکسوت که فقط شعاربلدبدن بهتره ازروی منطق انتقادکنید


mehr 767

-1

2

2 سال پیش

یکی از عوامل ایجاد این مشکلات این آقا و امثال ایشان است بهتر است ساکت باشند و حرفی نزنند


احمد نوری اسرمی

-1

2

2 سال پیش

اینم کم خرده شیشه نداشت


saba.perspolisi

0

4

2 سال پیش

بمیرم برای اقا یحیی:)))غمت نباشه ما مث کوه پشتتیم امپراطور:)👑

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال