ارتش سرخ دات کام

اخبار

روی موفقیت کدام خرید پرسپولیس شرط م ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 29 اظهار نظر

-

2 سال پیش

روی موفقیت کدام خرید پرسپولیس شرط می‌بندید؟

ارتش سرخ دات کام :
روی موفقیت کدام خرید پرسپولیس شرط می‌بندید؟
پرسپولیس تا الان 8 خرید داشته که حداقل 6 نفر از آنها چهره‌های شناخته شده و مطرحی هستند تا جایی که اگر داستان جذب مهاجم برزیلی اینقدر طول نمی‌کشید و خسته‌کننده نمی‌شد، خیلی زود می‌شد دست رضا درویش را به‌عنوان قهرمان نقل و انتقالات بالا برد.

جذب سه بازیکن شاخص از سپاهان حتی اگر قرارداد این بازیکنان با باشگاه‌هایشان تمام شده باشد، کار راحتی به نظر نمی‌رسید. درویش برای جذب این نفرات زود جنبید و در حالی که باشگاه‌های صنعتی و برخی رقبا مثل فصل قبل بیشتر و بهتر از پرسپولیس خرج می‌کنند، گرفتن بازیکنانی مثل سروش رفیعی، دانیل اسماعیلی‌فر و گئورگی گولسیانی امیدوار‌کننده بود. در عین حال وقتی در ابتدای فصل نقل و انتقالات گفته شد پرسپولیس چهار ستاره سپاهان را می‌خواهد (امید نورافکن هم در لیست یحیی بود) هیچ کس فکر نمی‌کرد سه نفرشان خیلی زود به پرسپولیس بیایند. یا در مورد حفظ مهدی ترابی و میلاد سرلک همه چیز خیلی سریع و خوب پیش رفت تا جایی که بعد از آن همه سکوت و انفعال در ماه‌های آخر فصل قبل سخت می‌شد باور کرد مهم‌ترین چهره‌های تیم فصل قبل در نقل و انتقالات خیلی زود و بی‌سر و صدا ماندنی شوند.

هر چند رقم قرارداد آنها احتمالاً به طرز قابل توجهی بالا رفته اما برای هوادار مهم این بود شماره 9 و 10 تیم‌شان را فصل بعد هم با لباس قرمز ببینند یا برخی ستاره‌های لیگ را برای پر کردن جاهای خالی نقاط حساسی که فصل قبل از آن ضربه خوردند، در تیم خودشان پیدا کنند. از بین خریدها بازگشت علیرضا بیرانوند که تا حدود زیادی قابل پیش‌بینی بود اما جذب ستاره‌هایی مثل پورعلی گنجی یا سعید صادقی که نصف لیگ مشتری‌اش بودند کار سختی به نظر می‌رسید. پرسپولیس همه این بازیکنان را دور هم جمع کرد و حالا غیر از یک پست در هر منطقه از زمین ستاره‌هایی دارد که می‌تواند فصل بعد به درخشش آنها دل ببندد و دوباره در مسیر قهرمانی قرار بگیرد.

اما پرسش مهم و جذابی که این روزها هواداران پرسپولیس و برخی پیشکسوتان مطرح می‌کنند این است: نسبت به موفقیت کدام خرید در فصل آتی خوشبین هستید یا در حالت عامیانه‌تر روی موفقیت کدام‌شان شرط می‌بندید؟

شاید نگاه برخی به حرکات تکنیکی و قدرت بازیسازی سروش رفیعی باشد یا از دلربایی سعید صادقی در بازی‌های تدارکاتی و گل‌سازی و گلزنی‌اش بگویند. شاید برخی بگویند موفقیت علیرضا بیرانوند با توجه به تجربه‌اش در پرسپولیس و تیم ملی تا حدود زیادی تضمین شده است یا به خاطر پتانسیل فنی و اشتیاق پورعلی گنجی برای بازگشت پرقدرت به میدان، او را ستاره قرمزها در لیگ بیست و دوم معرفی کنند اما می‌خواهم توجه‌تان را به یک چهره استثنایی جلب کنم.

دانیال اسماعیلی‌فر مد‌‌افع – هافبک راستی است که می‌تواند در مرکز خط میانی هم باز‌ی کند و بدرخشد. بازیکنی با قد و قامت مناسب، انرژیک و البته با تجربه. بازیکنی که خط طولی را مدام طی می‌کند البته هر بار جلو رفتنش مفید است و در دفاع به اندازه لازم کارایی دارد. مدافع راستی که در ضربات ایستگاهی گل می‌زند و البته با سانترهایش می‌تواند گلسازی کند.

دانیال فصل قبل از حیث به جا گذاشتن آمار یکی از 5 بازیکن برتر لیگ برتر بود و شاید اگر منصفانه بخواهیم بگوییم، می‌توانیم او را بالاتر از موفق‌ترین چهره تیم قهرمان یا حتی برترین مهره پرسپولیس به‌عنوان تیم دوم جدول، بهترین بازیکن فصل بنامیم.

دانیال اهل شو و خودنمایی نیست، خیلی کم حرف می‌زند و روی فوتبالش متمرکز شده. آنهایی که تمرینات یک ماه گذشته پرسپولیس و بازی‌های تدارکاتی این تیم را دیده‌اند، می‌گویند اسماعیلی‌فر چشم‌نواز و زیبا بازی می‌کند و نوسان بسیار پایینی دارد. او در فاز حمله کاملاً مؤثر و قدرتمند است و در دفاع وظایف خودش را بخوبی انجام می‌دهد.

دانیال که با شناخت کافی یحیی نسبت به او و البته آشنایی کامل خودش نسبت به خواسته‌های سرمربی پرسپولیسی شده، قرار است در فصل آینده با لباس شماره 23 زمین و زمان را به هم بدوزد. این بازیکن اهل ساری به احتمال زیاد می‌تواند ستاره فصل بعد پرسپولیس باشد چرا که با تکیه روی توانایی‌های فنی و البته حفظ حریم اخلاقی در باشگاه‌های بزرگ انگار دقیقاً می‌داند کجا آمده و از او چه می‌خواهند.

اسماعیلی‌فر در پستی بازی می‌کند که ستاره شدن در آن با تکیه بر مسائل فنی کار فوق‌العاده دشواری است چرا که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در آن پست هم هیچ وقت به اندازه مهاجمان، هافبک‌ها یا حتی دروازه‌بان‌ها دیده و پسندیده نشده‌اند اما دانیال انگار چیز دیگری است و آمده تا این تابو را بشکند.

شاید سلف او در پرسپولیس خیلی دوست داشت که ستاره باشد و روی پاس گل‌هایش به اندازه پست‌های اینستاگرامی‌اش تکیه می‌کرد اما همشهری تازه وارد او راه و رسم درخشش بی‌سر و صدا را بدون معلم و با تجربه کسب شده در سپاهان آموخته و خوب می‌داند که برای حرف زدن درباره خودش و آنچه در توان دارد، بهترین کار و بالاترین ابزار درخشش در میدان مسابقه است؛ اتفاقی که دانیال در تمام یک ماه اخیر روی آن تمرکز کرده و حالا همه منتظر اولین بازی رسمی او با لباس قرمز هستند. آن هم مقابل تیمی که روزگاری با یحیی برایش می‌جنگید اما حالا روبه‌رویش قرار خواهد گرفت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150476
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد جعفری

0

2

2 سال پیش

بیرووووو


حسن کاظمی

0

2

2 سال پیش

همه عالی هستند به امید درخشش همه بازیکنانی پرسپولیس


سامان 1362

0

4

2 سال پیش

وحید امیری یک طرف بقیه یک طرف بعد از امیری توی بازیکنان جدید دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند


اله یاری

0

4

2 سال پیش

حسین هدایتی م مشکلی با رفتن سجادی ندارم اونم خیلی پلشته ولی اگه اینطوری هس منم نوه ی مسی هستم،خواهشن زر نزن بای


سامان کوهدشت

0

2

2 سال پیش

همشون از دم عالی ان..هرکدومشون ی خصوصیتی دارن.همشون میتونن ب پرسپولیس بزرگ‌کمک کنن❤


سامان کوهدشت

0

2

2 سال پیش

عاشقتیم دانیال.ناموسن وقتی پرسپولیسی شدی انگار دنیارو بمن دادن..شک ندارم تو همه بازیها میدرخشی ستاره❤


علی پیروندی

0

2

2 سال پیش

روی همه شون


آژوان محمدی

0

2

2 سال پیش

روی همشون حساب کردیم و آماده برای پاره کردن کیسه


رضاخان رهبر

0

3

2 سال پیش

ارزونترین جای دنیا زندگی کنن و ناموس بخرن شما حرف از چی میزنین بیاین ریشه رو درست کنید ریدم تو 57


رضاخان رهبر

0

3

2 سال پیش

آقای نویسنده همه چی ما درسته فقط مونده شرط ببندیم کی بهتره اااااقاااا بیخیال مملکت رو چپاول کردن بیناموسا عرب خورده مملکتمون رو جلو چشممون دارن ناموس مردم رو می‌خرن 1تومن ای عربا شده 70 هزار تومن ما انگار اومدن تو ارزونتر ین


༒ꭿꞧꝩa ꭿꞵdꭵꝴ Zadꬲꜧ亗

0

2

2 سال پیش

همه خوبن


حمید محمدی

0

2

2 سال پیش

همه جز مهاجم


محمود تاجدینی

0

3

2 سال پیش

تاریخ لیگ ساعت بازی روز بازی که دیگه مشخص شده ما هنوز تو بازی هفته سی ام مقابل فجر سپاسی گیر کردیم دقیقا چرا نمیدونم


vahid

0

2

2 سال پیش

فکر میکنم صادقی و دانیال بهترینها باشن.


milad

0

2

2 سال پیش

همه این خریدها بدون خرید مهاجم درست و حسابی و چهارچوب شناس جواب آنچنانی نخواهد داد مکمل همه این خریدها یک تا دو مهاجم خوب و کار در بیار هستش امیدوارم تکه آخر پازل رو هم به خوبی تکمیل کنه آقای مستر درویش


ابی عشق پولیس

0

2

2 سال پیش

اگه دوتا مهاجم سرحال جذب کنن تیم تکمیل میشه همه بازیکن ها خوبن امیدوارم تا قبل از شرع لیگ این کار صورت بگیره که امسال درنوک حمله مشکلی نباشه و پرسپولیس قدرتمنی را شاهد باشیم عشق است علی بیرانوند خیلی خوشحالم که برگشتی به تیم محبوبت انشاالله که موفق باشی به امید قهرمانی پرافتخارترین تیم ارتش سرخ در آسیا قرمز خون من پرسپولیس جون من


حمدبوکان

0

2

2 سال پیش

دمت گرررم 💪💪💪💪💪💪💪


عسق فقط بیرانوند

0

2

2 سال پیش

امسال به امید خدا ۶تا میکونیم توشون


غلام نبی درزاده

0

2

2 سال پیش

مابه همه بازیکنای جدید اعتمادداریم ومطمئن هستیم که میدرخشن فقط بیرانوندوصادقی میتونن بهتریناباشن


آرین

0

2

2 سال پیش

دمت گرم دقیقا عین حقیقته.. این کثافت باید بره لجن آشغال


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

2

2 سال پیش

انشالله که همشون سالم و تندرست باشن و موفق... و بهترین سال فوتبالی شون باش.... ولی همیشه دود از کنده بلند میشه و کاپیتان امید واقعا یه چیز دیگه است... به امید سربلندی تمام ارتش سرخ... از علي بيرو تا آقا عبدی.... جام قهرمانی رو دست های کاپیشاه دور از انتظار نیست


حسین محمدی

0

2

2 سال پیش

قهرمانی مال ماس ب امیدخداانشالله بحق همین ماه محرم دهن استقلالیاصاف میکنیم میریم هم براقهرمانی لیگ هم اسیاانشالله بحق امام حسین قمربنی هاشم سه سال نینواشش ماه نیواجام ششم رومیبریم بالاب امیدخدا❤


سامان 1362

0

3

2 سال پیش

همشون یک طرف وحید امیری یک طرف. ازبین جدیدای پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر


حسین هدایتی

-3

31

2 سال پیش

سلام دوستان عزیز،سلام پرسپولیسیهای عزیز،یادتونه این پیام رو فرستادم توی پست ماموریت مهم یحیی ستاره بساز؟
تنها کسی که وجود داره اینجا فساد وزیر ورزش رو افشا میکنه منم سجادی پلشت نه اینا میدونن من کی هستم نه تو میدونی فقط وایسا تا استیضاع بشی شک نکن نمیزارم کارت رو انجام بدی وقت وایسا پلشت.
برید توی همون پست هنوزم پیامم هست بخونید،ببینید کی بهتون گفتم؟ خداروشکر سجادی داره کارت زرد میگیره از مجلس روزنامه گل امروز تیتر زد،بچها بهتون گفتم و اگه خدا بخواد با لگد سجادی رو از هیئت دولت میندازیم بیرون،سجادی گفته بودم با بد کسایی در افتادی پلشت روز چشم تو چشم شدن نزدیکه،تا سجادی باشه نمیزاره جام بگیریم چون سجادی به نمایندها قول دادش که پرسپولیس رو متوقف میکنه و اینجوری رای اعتماد گرفت،اما نزدیکه سقوطت سجادی


علی

-2

28

2 سال پیش

ما روی همه خریدامون حساب کردیم ،،،،منتظر پاره کردن در دربی هستیم


بابک اعتمادیان

-4

21

2 سال پیش

بیرانوند و سروش برگ برنده پرسپولیس هستن . صادقی هم خیلی خوبه ولی ترابی میتونه کار صادقی رو انجام بده ولی سروش یه چیز دیگست پارسال جای سروش خیلی خالی بود ایشااله امسال میترکونه


حسین هدایتی

-7

20

2 سال پیش

همه بازیکنهایی که گرفتیم عالی هستند و قطعا میدرخشن ،اما فک میکنم امسال صادقی عالی کار میکنه ولی ارزو میکنم این درویش بی غیرت عرزه داشته باشه دوتا مهاجم خوب بگیره این مهاجمها انقدر گل بزنن که صدر جدول گل زنها مال ما باشه اون دوتا مهاجم بشن ستاره های پرسپولیس


عماد اسدی

0

24

2 سال پیش

به امید درخشش همه خرید های این فصل در کنار بازیکن هایی که تمدید کردند و ان شالله قهرمانی پرسپولیس


عماد اسدی

-1

21

2 سال پیش

به امید درخشش همه خرید های این فصل در کنار بازیکن هایی که تمدید کردند و ان شالله قهرمانی پرسپولیس

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال