نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

1 سال پیش

زمستان سهل!

زمستان سهل!
ارتش سرخ دات کام :
در شرایطی که به پنجره‎ نیم‌فصل لیگ برتر رسیده‌ایم، پرسپولیس یکی از آرام‌ترین و کم‌خبرترین بازه‌های نقل‌وانتقالاتی خود را پشت سر می‌گذارد. پیش از این رسم بود با نزدیک شدن به ایام یارگیری، شنونده انبوه شایعات درست و غلط در مورد تیم‌های بزرگ مخصوصا سرخابی‌های پایتخت باشیم، اما شرایط در فصل‌جاری طوری پیش رفته که دست‌کم پرسپولیس زمستان آرامی را پشت سر می‌گذارد و نیازی به جذب بازیکنان آنچنانی احساس نمی‌شود. شرایط برای سرخ‌ها طوری است که برخی پیشکسوتان حتی عقیده دارند تیم با همین نفرات هم می‌تواند قهرمان شود.

دفاع و دروازه

بعد از تیم عجیب و غریب مس رفسنجان که در ۱۵ بازی فقط ۴ گل خورده و ۹ گل زده‌ (میانگین گل‌های رد و بدل شده در مسابقات این تیم حتی به یک گل در هر بازی هم نمی‌رسد!) پرسپولیس با ۶ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی لیگ است. پس طبیعتا نیاز چندانی به جذب مهره در ساختار دفاعی وجود ندارد. علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران درون دروازه سرخ‌ها ایستاده است، زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی موفق بوده و تازه مدافع گرجستانی روی دور گلزنی هم افتاده، در سمت راست خط دفاعی هم شاهد حضور موفق دانیال اسماعیلی‌فرد بوده‌ایم؛ بازیکنی که ۲ گل زده و ۴ پاس گل داده است. شاید تنها جایی در این منطقه که قرمزها نیاز به تقویت دارند، دفاع چپ باشد؛ جایی که اغلب از علی نعمتی استفاده شده و البته این بازیکن هم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشته است. در این پست گل‌محمدی، محمد مهدی احمدی را هم جذب کرده که اصلا فرصت بازی به او نمی‌دهد. این اواخر زمزمه حضور میلاد محمدی در جمع قرمزها به گوش می‌رسد، اما گفته می‌شود این بازیکن آاک یونان فعلا تمایلی برای حضور در لیگ ایران ندارد.

خط میانی
در این منطقه شاهد تنوع و تکثر مهره‌های کارآمد در پرسپولیس هستیم. گل‌محمدی معمولا در همه مسابقات از دو هافبک دفاعی استفاده می‌کند. میلاد سرلک انتخاب اول او برای این پست است و این اواخر سینا اسدبیگی خود‌ را به عنوان دیگر هافبک دفاعی به ترکیب تحمیل کرده. کمال کامیابی‌نیا هم به عنوان یکی از باتجربه‌های پرسپولیس حضور دارد و هر زمان به او نیاز باشد کارش را می‌کند. در بخش هافبک‌های تهاجمی هم انبوهی از گزینه‌های قابل اتکا در دسترس یحیی هستند؛ مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه، سروش رفیعی و سعید صادقی از جمله بازیکنانی هستند که در پست‌های کناری یا پشت مهاجم می‌توانند به کار گرفته شوند. بسیار بعید به نظر می‌رسد در چنین ترافیکی، سرخ‌ها دنبال هافبک خلاق و هجومی دیگری باشند.

خط حمله
شاید اینجا تنها نقطه‌ای باشد که پرسپولیس نیاز به تقویت احساس می‌کند. این اواخر قرمزها بدون فوروارد تخصصی به میدان رفته‌اند و البته با درخشش هافبک- مهاجم‌هایی مثل محمد عمری و ترابی، آمار خوبی در زمینه گلزنی به جا گذاشته‌اند. با این حال بعد از جدایی یورگن لوکادیا، نیاز به جذب مهاجم همچنان احساس می‌شود. در این فاصله قرارداد عیسی آل‌کثیر بالاخره تمدید شد و شیخ دیاباته هم یکی از چندین دوره مصدومیتش را پشت سر گذاشت، اما شاید هنوز نیاز به جذب یک مهاجم استاندارد دیگر احساس شود. معمای عجیب خط حمله پرسپولیس هم مربوط می‌شود به مهدی عبدی و حامد پاکدل؛ دو بازیکنی که در تیم بدون مهاجم‌شده فعلی هم مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و احتمالا در مسیر جدایی از تیم قرار دارند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152958
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
نادریان

0

6

1 سال پیش

اگر یحیی بخواهد بازیکن فوتبال بخرد یا باید علی علیپور بخرد


دکتر خلیلی

-4

2

1 سال پیش

به نظر عبدی می‌تواند خیلی بهتر باشه ولی از پاکدل آبی گرم نمیشه


behead.mohamadiii

0

4

1 سال پیش

فقط این میلاد محمدی نباشه خدا کنه میلاد نور افکن و جذب کنن. ارزش همه چی رو داره خودشم تمایل داره ب پرسپولیس بیاد حتی گفته شده با دانیال و سروش هم در تماسه ولی علنی نکردنش قراردادشه ک داره با شوله زر بخاطر اونه میلاد بیاد تیم تکمیل میشه دیگه عیسی هم برگشته خودمونم میدونیم عیسی چقد فرصت طلبه و چقد با کیفیت خدا انشالله با عیسی باشه بهش کمک کنه این همه بدشانس نباشه بازیکنی ک با پای شکسته بیاد از جونش بگذره برای عشقش بازی کنه گناه داره بچه ها برا عیسی دعا کنین خیلی حقش و خوردن ۶ ماه محروم ۲ سال مصدومیت دیگ نمیخواست قبول کنه ک ربات پاره کرده کاش همه مثل اون با انگشت پای شکسته ورم با آمپول و درد بازی میکردن کااااش امیدوارم ب دلمم نشسته عیسی این دفعه همه رو انگشت ب دهان میزاره با فوتبالش مثل تو آسیا و نیم فصلی ک اومد دربی هم گلزنی ک درخشید شهریار مغانلوی پرسپولیس کو الان کجاس ک اگه بخاطر پول نمیرفت الان مهاجم شش دانگ تیم ملی میشد خودشم میدونه ک با دستای خودش فوتبالشو نابود کرد تو فوتبال نباید اشتباه کرد یا تکرار کرد جای اشتباه تاوان دادن داره ک الان ازش اسمی ب یاد نمیاد تو شعله زر کو اون شهریار با ترابی یک و دو میکرد میزد تو دروازه حریف یا برگردون میزد کو شوت زدناش کو ضربه سر زدناش با اون قدش نابود شده الانم مثل سگ دنباله اینه بیاد پرسپولیس ن تیم های عربی میخانش ن تو لیگ هیشکی با این مصدومیت و عیسی این سن و سالش ازش ده تا مثل مغانلو درمیاد یحیی گفت مدیون عیسی هستم خود هممون باشگاه همه مدیون عیسی هستیم خواهشا هممونم براش دعا کنیم خدا پشت و پناهش انشالله بدرخشی مثل بار اولی ک اومدی پرسپولیس اونم تو آسیا بازی کنی کار هر کسی نبود از اون شوت های اروپایی بزنی برامون بازم


حسین هدایتی

0

12

1 سال پیش

سلام خدمت همه پرسپولیسیهای عزیز
همه میدونیم که این پرسپولیس قطعا یه مدافع چپ و یک مهاجم خوب میخواد درسته گرفتن این دوتا بازیکن که باید خوب هم باشن کار سختی هستش اما از اقا یحیی خواهش میکنم با دقت این دوتا پست رو تقویت کنه و اقای درویش هم که همیشه بزرگی و کاربلدیش رو به رخ تمام مدیران فوتبالی تاریخ ایران کشیده بازم با مدیرت خودش این دوتا بازیکن رو جذب کنه
نیم فصل دوم اونم از هفته بیستم به بعد واقعا روزهای سختی میشه ما به این دوتا بازیکن احتیاج داریم لطفا جذبشون کنید


پرسپولیس

-2

2

1 سال پیش

اسم سیامک و نیاوردینرچرا؟


احمد نوری اسرمی

-1

6

1 سال پیش

موندن عبدی و پاکدل به ضرر خودشونه چون قطعن بهشون بازی نمیرسه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال