ارتش سرخ دات کام

اخبار

سرلک: خوشحالم اما ۳ امتیاز مهم‌تر ا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

2 سال پیش

سرلک: خوشحالم اما ۳ امتیاز مهم‌تر از گل من بود

ارتش سرخ دات کام :
سرلک: خوشحالم اما ۳ امتیاز مهم‌تر از گل من بود
میلاد سرلک هافبک تیم پرسپولیس که اولین گل تیمش را در فصل جدید زد، می‌گوید: فراموش نکنید این تازه شروع لیگ است و تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند و نیاز به زمان برای هماهنگی دارند.
پرسپولیس بالاخره توانست در شهر اراک، گربه سیاه خود آلومینیوم را شکست داده و اولین پیروزی فصل را کسب کند. زننده تک گل پرسپولیس در این دیدار، میلاد سرلک هافبک دفاعی سرخپوشان بود که ستاره بازی هم لقب گرفت. هافبک ملی پوش پرسپولیس در این دیدار نه تنها موفق به گلزنی شد بلکه در تخریب بازی حریف نیز بسیار موفق عمل کرد. او در فاز تدافعی کمک زیادی به تیمش کرد تا پرسپولیس باز هم بدون گل خورده زمین را ترک کند و... پس از پایان این بازی با میلاد سرلک خوش اخلاق و بی حاشیه گفت و گویی داشتیم که در زیر می‌خوانید:

*گلزنی جزو وظایف یک هافبک دفاعی نیست و طبعا برای خودت هم یک جورهایی سورپرایز محسوب می‌شود. این طور نیست؟
کتمان نمی‌کنم که خوشحالم اما این را از ته دل می‌گویم که ۳ امتیاز این دیدار خیلی مهم تر از گل من بود. اینکه ما اولین پیروزی فصل خودمان را کسب کردیم ارزش زیادی داشت.

*سه امتیاز از آلومینیوم گرفتید که در ۲ سال گذشته در این شهر باخته بودید. در جام حذفی هم به این تیم باخته بودید و حذف شدید. یک جور دیدار انتقامی بود. درست است؟
انتقام؟ نه! فوتبال جای انتقام نیست. فوتبال یک ورزش و یک رقابت است که به پایان می‌رسد و تمام می‌شود. ماهیت آن هم برد و باخت است و این صحبت‌ها معنایی ندارد. البته که بردن آلومینیوم آن هم در شهر اراک کارهر تیمی نیست و از این بابت خیلی خوشحالیم.

*گل سه امتیازی زدی و احتمالا پس از پایان بازی با حجم زیادی از پیام‌های تبریک مواجه شدی. توضیحی می‌دهی؟
بار دیگر تکرار می‌کنم که ما مثل یک تیم متحد برنده شدیم و این راز کار ماست. البته پیام‌های زیادی دریافت کرده‌ام. تلفنم هم مرتب زنگ می‌خورد و در حال صحبت کردن بودم. از همه دوستان و هواداران تشکر می‌کنم اما ما یک تیم هستیم و برد هم محصول کار تیمی‌است. حالا این بار قرعه به نام من اصابت کرد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم که با حمایت همبازیانم موفق به گلزنی شدم.

*پاس گل را هم مهدی ترابی داد. صحبتی در این رابطه نداری؟
مهدی که حرف ندارد. ما هافبک‌های تکنیکی زیادی داریم که همگی متخصص پاس گل هستند. این شاید نقطه قوت تیم باشد که چهار، پنج هافبک متخصص در دادن پاس گل دارد که بیشتر از گلزنی به همکاری تیمی‌اهمیت می‌دهند.

*چرا دو بازی قبلی را مساوی کردید؟ قبول داری برای پرسپولیس خوب نیست که دو بازی از سه بازی اولش در شروع لیگ را با تساوی به پایان برساند و پیروز نشود؟
ما در دو بازی قبل از آلومینیوم به ویژه در اصفهان شایسته پیروزی بودیم. درخشش گلر حریف و بدشانسی سه امتیاز ما را تبدیل به یک امتیاز کرد. ضمن آن که فراموش نکنید این تازه شروع لیگ است و تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند و نیاز به زمان برای هماهنگی دارند.

*یعنی شما با این پیروزی در هفته‌های آینده پشت سر هم می‌برید و دیگر مساوی نمی‌کنید؟
ببینید ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. ما خودمان را محدود به کسب این ۳ امتیاز نخواهیم کرد اما امسال هیچ تیمی‌یا هیچ مسابقه ای آسان نیست. ما پیش از هر بازی، حریف را تحلیل می‌کنیم و برای برد به زمین می‌رویم اما قشنگی فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است. شما نمی‌توانید از حالا هیچ حریفی را برنده یا از پیش بازنده تصور کنید.

*روز چهارشنبه درحالی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌روید که بانوان پرسپولیسی هم قرار است به ورزشگاه آزادی بیایند. نظری در این رابطه ندارید؟
به نظر من حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بهترین تصمیم سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده است. این حضور کمک زیادی به فرهنگ سازی سکوها خواهد کرد و مطمئن هستم بسیاری از مشکلات فرهنگی و ... حل خواهد شد. ما هم خوشحالیم که دختران و خواهران پرسپولیسی خود را روی سکوهای آزادی می‌بینیم و تلاش می‌کنیم چهارشنبه روزی فراموش نشدنی برای آنها و همه هواداران پرسپولیس رقم بزنیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150894
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
برای پرسپولیس

-1

5

2 سال پیش

ساکت باش امیر امیری کیسه کش بدبخت. من هیچوقت با اینکه آقای زنگویی به آقای هدایتی می گفتند مثلا نسخه ی اینو بپیچ و اینجور چیزا موافق نبودم. اما الان درمورد توی کیسه کش کامل موافقم چون از پیام هات کامل معلومه از برد پرسپولیس داری می سوزی و آتیش می گیری و فشار می خوری کیسه کش. به کوری چشم تویه کیسه کش امسال با امپراطور یحیی قهرمان میشیم. من نمیگم آدرس حضوری بگیریم با اینجور چیزا اما به نظرم از این به بعد نباید در جواب پیام هات سکوت کنم که بدونی این برنامه الکی نیست که هروقت خواستی با دوستای کیسه کشت بیای مزخرف بگی. بسوزززززززززززززز


امیر امیری

-4

1

2 سال پیش

چه گربه سیاهی تیمی که دوسال به لیگ برتر اومده و دوتا بازی بیشتر نکرده الکی گنده اش میکنین اگر یحیی پارسال اشتباه نمیکرد و جلوی همین الومینیوم یک دفعه هوس نمیکرد با سه دفاع بازی کنه اونهم درحالی که تیم در این زمینه تمرین نداشت بازی رو نمی باخت تازه گل الومینیومم خطا بود و بازی جام حذفیم در تهران اگر یحیی الکی اصرار به بازی دادن هنانوف نمیکرد که روی دوتا گل خورده تاثیر مستقیم داشت بازم نمی باختیم تمام و تمام مشکلات پرسپولیس از مربی بی جرات و ترسویی به نام یحیی است که انشاءا... با حمایت تماشاگران در استادیومها و با سر دادن حیاکن رهاکن سال اخر و یا حتی تا نیم فصل بیشتر مربیگریش در پرسپولیس طول نکشه و از شرش و بازیهای ترسوش رها بشیم


سامان کوهدشت

-1

10

2 سال پیش

قابل توجه منتقدان آقا یحیی ک میگن یحیی اصلا یدونه ستاره ام نساخته تو این مدت..دوستان پ میلاد سرلک چیه؟تو شهر خودرو کی میشناختش؟یحیی اوردش پرسپولیس انقد روش کار کرد ک الان فیکس تیم ملیه.دوم،محمد عمری(بعدها فوق ستاره میشه)تا نیم فصل از محمد عمری ی ستاره میسازه برامون..پ انقد انتقاد نکنید ک دشمن شاد بشیم..بمولا کیسه کشا عین سگ از یحیی میترسن از خداشونه مربی پرسپولیس نباشه..#زنده باد امپراطور یحیی❤❤❤


امیرحسین خراسانی

0

4

2 سال پیش

درسته


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

ایشااله از این بازی مهاجمان ماهم پاشون به گلزنی باز میشه


جلال غیاثی

0

6

2 سال پیش

بسیار عالی خوش درخشیدی میلاد جان امیدوارم همیشه اینجوری خوش قدم باشین❤️❤️❤️❤️❤️❤️


سلمان سرخان بگی زاده

0

5

2 سال پیش

انشاالله امسال قهرمان میشیم


حسین هدایتی

0

8

2 سال پیش

با سلام خدمت دوستان عزیز و طرفدارن متعصب پرسپولیس یه نامه توی این سایت چاپ شد که از طرف شرکت پرسپولیس به رئیس جمهور بودش متاسفانه این نامه پر از تملق و نداشتن عزت نفس بودش اقایون پیشکسوت اونی که این نامه رو براتون نوشته قطعا شما رو سر کار گذاشته
۱-شما خرسندین که یک سال ابتدایی دولت با موفقعیت پشت سر گذاشته شد؟از کدوم موفقعیت حرف میزنین؟اقتصادی؟فرهنگی؟سیاسی؟حالتون خوبه؟مطمئن هستین دارین در مورد ایران و دولت ایران صحبت میکنین؟چه پیشرفتی؟وقتی اول نامه رو با تملق و گزافه گویی شروع میکنی شاید طرف خوشش بیاد اما میفهمه این کاره نیستین سرکارتون میزاره
۲-سجادی فاسد هستش یعنی اینو خود دولت و این همه نهاد نظارتی تشخیص ندادن تا حالا؟یعنی این همه فساد به گوش و چشم رئیس دولت نرسیده تا حالا؟
۳-پیشکسوتان فوتبال از ابتدای انقلاب اسلامی تا به حال در تمامی بزنگاه‌های تاریخی در میدان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر بودند؟یعنی همه شما ها رفتین جنگ توی هشت سال؟بعد مثلا سال هشتاد و هشت رفتین تو خیابون مردم رو زدین؟این متن رو اگه اقای شیرینی نوشته فقط خواسته پیشکسوتهارو کوچیک کنه یعنی چی این ادبیات
۴-تنها حسن این نامه مزخرف و این ادبیات مسخره خود این نامه هستش که هر چقدر انتقادات بر علیه سجادی بیشتر باشه توی استیضاح اون توسط مجلس و دوباره وزیر نشدنش در دوره بعدی تاثیر میزاره ولی میتونست این نامه شجاعانه و پر از انتقادهای صحیح باشه نه اینکه با کلی ستایش الکی و گریه و زاری و دروغ میخوایین حرفتون رو به کرسی بشونید،این شرکت توسط علی پروین اداره میشه واقعا توقع نداشتم این دنیا کوچیکه فردای قیامت بابت این همه تملق چی میخوایین جواب خدا رو بدین اگه احساس میکنین حق با شماست مثل شیر غرش کنید متاسفم برای خودم که امثال شما رو پیشکسوت خطاب میکنم،حیف ایران،حالم ازتون بهم خورد چرا انقدر شماها ضعیف هستین به رئیسی میگین سید محرومان؟اولا محرومان سید نمیخوان اقا نمیخوان رئیس نمیخوان خادم میخوان دلسوز میخوان خدمتگزار میخوان،دوما اگه یه همچین آدمی پیدا بشه قطعا باید بعد چهار سال دیگه هیچ محرومی توی جامعه نباشه حداقل صبر کنین اگه بعد چهار سال محروم ندیدین بهش لقب بدین

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال