ارتش سرخ دات کام

اخبار

سرمربیگری کی‌روش و تأثیرش در شرایط ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 22 اظهار نظر

-

2 سال پیش

سرمربیگری کی‌روش و تأثیرش در شرایط بازیکنان پرسپولیس

ارتش سرخ دات کام :
سرمربیگری کی‌روش و تأثیرش در شرایط بازیکنان پرسپولیس
با توجه به تعدد بازیکنان شاخص و توانمند پرسپولیس در اسکواد این فصل، حتماً تغییرات در رأس کادر فنی تیم ملی آن هم در شرایطی که حدود 74 روز تا جام جهانی فرصت داریم، می‌تواند شرایط این بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد. بالاخره بسیاری از آنها فیکس شدن در تیم ملی یا رسیدن به پیراهن تیم ملی را هدف گرفته‌اند و بخشی از اهداف مربوط به انتخاب پرسپولیس برای تیم باشگاهی همین مسأله بوده است. جابه‌جایی در رأس کادر فنی تیم ملی و حضور کی‌روش می‌تواند شرایط را دستخوش تغییراتی قرار دهد.

خوشحال‌ها
علیرضا بیرانوند: در بازی‌های مقدماتی جام جهانی در شرایطی که او در فوتبال اروپا تبدیل به نیمکت‌نشین محض شده بود، امیر عابدزاده کار را گرفت و به ترکیب اصلی تیم ملی رسید اما بیرو دوباره نشان داد نیمکت‌نشین کردن او کاری بسیار دشوار است. او برای فیکس شدن در جام جهانی دوباره به پرسپولیس برگشت و حالا با توجه به درخشش در جام جهانی 2018 زیر نظر کی‌روش و البته جام ملت‌های 2019 زیر نظر همین سرمربی می‌تواند مطمئن باشد که در رأس برنامه‌های کارلوس قرار خواهد گرفت و خوشحال است. مرتضی پورعلی گنجی: با توجه به اینکه بیشتر از یک سال از شرایط مسابقه دور بود، به اردوی اتریش دعوت نشد اما او در دوران کی‌روش یکی از مهره‌های معتمد و ثابت تیم ملی بود. مرتضی از جام جهانی 2011 در تیم ملی حضور داشت و در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 فیکس بازی کرد. حالا و با در نظر گرفتن اینکه فقط سه بازی انجام داده گفته شده از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و شاید به اتریش هم برود. احتمال دارد مرتضی پورعلی گنجی به جای شجاع خلیل‌زاده که طی 7 سال دوران کی‌روش جایی در تیم ملی نداشت به تیم ملی برگردد و حتی بعید نیست در جام جهانی فیکس بازی کند.

ناراحت‌ها
دانیال اسماعیلی‌فر: در شرایطی که گفته می‌شد در لیست 50 نفره تیم ملی قرار دارد و شانس اندکی دارد تا به جام جهانی برسد اما بعید است چنین اتفاقی برایش رخ دهد. کی‌روش به شکل ویژه‌ای به رامین رضاییان اعتقاد دارد و برای مدافع راست پرسپولیس ورق برگشته است تا تمام بازیکنان جناح راست دوران اسکوچیچ مثل صادق محرمی و صالح حردانی و البته دانیال اسماعیلی‌فر که امیدوار بود با حضور در پرسپولیس جایی در تیم ملی داشته باشد، شوکه شوند و سودای حضور در جام جهانی از سرشان بپرد. البته بعید نیست دانیال هم در لیست کلی اتریش باشد اما جام جهانی رویای بزرگی برای او خواهد بود.
میلاد سرلک: در بازی‌های مقدماتی جام جهانی از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شد و بعضاً یکی، دو بار هم بازی کرد اما حالا شرایط برایش تغییر خواهد کرد. کی‌روش اعتقاد ویژه‌ای به شاگردان سابق خود در تیم ملی دارد و بعید است بعد از عزت‌اللهی، امید ابراهیمی و حتی احسان حاج‌صفی به‌عنوان بازیکن مرکز زمین به بازیکنان دیگری اعتماد کند. ضمن اینکه امید نورافکن و نوراللهی هم می‌توانند در این پست به میدان بروند. با این شرایط جا برای میلاد سرلک بسیار تنگ خواهد شد چرا که او در دوران کی‌روش هیچ گاه به تیم ملی نرسیده بود.
فرشاد فرجی: مدافع میانی پرسپولیس اخیراً مورد توجه دراگان قرار گرفته بود و با اینکه سال گذشته فصل درخشانی در پرسپولیس نداشت چند باری به اردوها و مسابقات ملی دعوت شد اما حالا و با آمدن مرد پرتغالی که دنبال مدافعان خیلی سختگیر و محکم روی هوا و زمین است شاید فرشاد شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی نداشته باشد. فرجی حتی اگر امیدوار نبود که به جام جهانی برسد با حضور در اردوها و بازی‌های تدارکاتی می‌توانست رزومه خوبی برای خودش دست و پا کند اما الان شاید به لیست اولیه تیم ملی هم نرسد.

امیدوارهای ناامید
کمال کامیابی‌نیا: با اینکه در هفته‌های اخیر و در تیم پرسپولیس نیمکت‌نشین بوده اما نامش در فهرست 50 نفره تیم ملی برای اردوی اتریش دیده می‌شد. کمال سن و سال کمی ندارد اما کی‌روش هم در سال‌های گذشته بعضاً او را دعوت می‌کرد و حتی در یکی، دو مسابقه پیش مقدماتی جام جهانی و بازی تدارکاتی در ترکیب قرارش داد. کمال می‌تواند امیدوار باشد که دوباره مورد توجه مرد پرتغالی قرار بگیرد اما از سوی دیگر ناامید است که در پست او بازیکنان جوان و لژیونر شاخصی بازی می‌کنند و اتفاقاً برخی‌شان ارتباط بسیار بهتری با کارلوس دارند.
سروش رفیعی: سروش در دوران اوج خود و در مسابقات مقدماتی تورنمنت‌های بزرگی مثل جام‌جهانی 2014 و جام ملت‌های 2011 جزو ‌بازیکنان کی‌روش بود اما بعدتر کم کم از تیم ملی فاصله گرفت. او در دوران اسکوچیچ این اواخر به تیم ملی دعوت می‌شد، نامش در لیست 50 نفره اردوی اتریش هم قرار گرفت اما بعید است با توجه به شرایط سنی‌اش جایی در تفکرات کی‌روش داشته باشد. البته احتمال دعوت سروش به تیم ملی هست اما ماندن او در تیم ملی و رسیدن به قطر چیزی است که برای هافبک شماره 7 پرسپولیس دشوار به نظر می‌رسد.

بی‌تفاوت‌ها
وحید امیری: برای وحید فرق زیادی نمی‌کند که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می‌ماند یا کی‌روش جای او را بگیرد چرا که هر دو نفر به‌شدت به این بازیکن توانمند اعتقاد دارند. البته به نظر می‌رسید در شرایط فعلی و با توجه به مصدومیت سختی که نصیب وحید شده اسکوچیچ بشدت منتظر او بود و برایش وقت می‌گذاشت اما نمی‌دانیم وقتی کی‌روش برگردد و از شرایط امیری باخبر شود چقدر روی او برای جام جهانی حساب خواهد کرد بخصوص اینکه فقط یک فیفادی و یک بازی با روسیه به‌عنوان دیدار تدارکاتی قبل از جام جهانی باقی خواهد ماند تا کی‌روش شرایط وحید را بسنجد.

سردرگم‌ها
مهدی ترابی: ستاره پرسپولیس در فصول گذشته همواره توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شد اما خیلی کم و به ندرت بازی می‌کرد. ترابی در بهترین شرایط فنی خود هم خیلی کم در مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی کرد و به نظر می‌رسد دراگان با رودربایستی او را به تیم ملی دعوت کرد. حالا شاید با حضور کی‌روش شرایط برای او تغییر کند اما از یک طرف بازیکنانی مثل جهانبخش و علی قلی‌زاده همچنان جلوتر از او به ترکیب اصلی نزدیک‌ترند و کار وینگر تکنیکی سرخ‌ها برای حضور در جام جهانی راحت نیست.
سعید صادقی: با هزار امید و آرزو به پرسپولیس آمد تا بلکه در تیم ملی هم حضور داشته باشد. البته او از گل گهر به تیم ملی رسید اما می‌خواست با درخشش در پرسپولیس به جام جهانی هم برسد. درخشش اخیر او در بازی هفته پنجم لیگ آن هم در آستانه اردوی تیم ملی در اتریش و بازی‌های تدارکاتی می‌توانست شرایط خوبی را در تیم اسکوچیچ فراهم کند اما حالا مشخص نیست کی‌روش اصلاً او را ببیند یا نه. در دوره مربیگری کی‌روش در تیم ملی اصلاً این بازیکن جزو بازیکنان شاخص فوتبال ایران نبود و مشخص نیست در افکار مرد پرتغالی قرار بگیرد یا نه.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151089
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امین کریمی

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس همه بازیکناش از تیم ملی بیان بیرون، درست مثل آقا کریم. دیگه با کی روش و گماشته اون(تاج) نمیشه زیر یه سقف رفت


پرسپولیس

0

1

2 سال پیش

ن اسکوچیچ ن کی روش واسه جام جهانی خوب نبودن ...و نیستن ..فقط برانکو خوب بود


یداله قنواتی

0

1

2 سال پیش

تا مادامی که تاج و نیروی سر کار باشن تیم ملی به جای نمی رسد باید پرسپولیس هم مواظب این دو باشد


پرسپولیس سلطان اسیا

0

2

2 سال پیش

احمد علی جان کمتر اسرانیا از کرونا مردن کمتر شدن😂😂😂


مرادسلمانی

0

3

2 سال پیش

سلام به هواداران دوست داشتنی .برادرسرمربیگری کی روش چه تاثیری میتونی داشته باشی یک آدم بیکارکه قبلش دوتاتیم ازجام جهانی محروم کرده اگرمربی خوبی بودتوگشورخودش بهش کارمیدادندپس بدان یی مشکلی داره فدراسیون ماعجولن والله این آقای کی روش بایددستی میدادیقین بدان یی ریگی توگفش شان هست دیشب شبکه ورزش روحتمآملاحظه کردیددبیرکل صورتجلسه مجمع روامضاء نگرده یعنی طرف حکم نداره وبه رسمیت نمی شناسن این همه ماباشگاه لیک برتری داریم بازهم این آقاشدنماینده .همینطوربروتاآخرخداقوت


MOHAMADAMiNHAMiDi

0

2

2 سال پیش

ای کاش به اسکوچیچ فرصت بیشتری میدادند اووقت ازوقتی که سرمربی تیم ملی شد 2باخت داشت


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

دوباره دلال بانک سامان خانزاده رو میاره . احتمالن روزبههههه چلاق دوباره میاد . ایشااله با سه باخت تحقیر امیز برمیگردیم . به شما قول میدم بازی با انگلیس هر توپی سمت دروازه رفت گل میشه . دنیا دار مکافاته و اه مظلوم میگیره


p.b

0

4

2 سال پیش

مابیشترین هوادار درایران واسیا هستیم میتونیم هر غیر ممکنی راممکن کنیم وهرکسی رابه چالش بکیم...پس تو ورزشگاها اگه بی مهری شد باشعارمون میتونیم تیم ملی راهم به چالش ببریم ...شعار برعلبه تاداردستش ...و قوه قضایه عدالت عدالت راصدا حواهم زده ما میتوانیم همه رتبه چالش بکشیم♥️♥️👍👍🤝🏾🤝🏾👍👍👍🤜🏻


علی پیروندی

0

10

2 سال پیش

قنبرزاده سناریو فدراسیون را لو داد ایشان هم با اشاره فرمایش رهبری که گفته بود برد تیمها با مربیان وطنی بهتر است گفت داریم مربی وطنی پروری میکنیم یعنی کارلوس کیروش میاد تا پایان جام جهانی سرمربی میشه در این مدت نکونام زیر نظر او دورهدمی بینه بعدش حکم سرمربی گری بنام نکونام صادر خواهد شد و ایشان هم طبق معمول هاشمی نسب را دستیار قرار میدهد نیمکت تیم ملی میشود جای قلچماق بازی


احمدعلی عباسی

0

11

2 سال پیش

وبازهم تاج و دار ودسته اش
وبازهم کیروش
واهانت به 85000000 ایرانی

همه چیز مملکت ما مسخره هست


رضا گنجی

0

9

2 سال پیش

فقط با درخشش ومومشات بی حد درتمرینات باید خود را به تیم ملی تحمیل کرد وباید دیده شد وخواسته افکارعمومی را بخود جلب کرد.


علیرضا اذرمی

0

7

2 سال پیش

کیروش یه دلال موزامبکی بیشتر نیست تاژ فاسد و ساکت مافیای اصفهانی اوردنش


علیرضا اذرمی

0

6

2 سال پیش

کیروش یه دلال موزامبکی بیشتر نیست تاژ فاسد و ساکت مافیای اصفهانی اوردنش


موسوی

-1

5

2 سال پیش

کی روش فقط برای پول و شهرت در جام جهانی به ایران اومده براش بازیکن و تیم باشگاهی مهم نیست


رضا

-2

2

2 سال پیش

بااینکه افتخاربزرگیه ولی دراین شرایط اونم برای کیروش ومحافظت ازسلامتی بازیکنانمون دوست ندارم کسی ازپرسپولیس دعوت بشه تیم ملی


علیرضا حسین پور

0

5

2 سال پیش

حداقل باید ۹،۱۰بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت بشن، چون واقعا حقشون هست


حسین هدایتی

-3

5

2 سال پیش

وزیری که با قلدری وزارت میکند و مردمی که ناچارند بپذیرند،وزیری که از ضعف مردم خوشحال میشود و رئیس فاسدی را برای فدراسیون با قلدری انتخاب میکند و مردم ضعیفی که ناچارند بپذیرند،رئیس فدراسیونی که اگر پشتش گرم نبود از مدتها قبل مجبور میشد که نام خانوادگی خودش را عوض کند اما پشتش گرم است و با قلدری مربی ای را میاورد که دل هیچ کدام از اهل فوتبال با او نیست،دلال است،بی ادب است،به ملت و مردم ایران بارها با ادبیات زشت توهین کرده، حالا سوال من:
این کشور مربی فاسد دارد رئیس فدراسیون فاسد دارد وزیر فاسد دارد یعنی مقامهای بالاتر هم فاسد هستند یا خواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مجتبی طقوی

0

4

2 سال پیش

بهتر میبرن مصدومشون میکن میفرستن تیم مثل امیری


محمد حسن جلالی

0

8

2 سال پیش

بازیکنان ما اول به فکر تیمشون هستند وتلاش برای هوادار وتیم محبوب خود میکنند وبرای تیم ملی فوتبال هم عرق ملی دارند وتلاش میکنند با بازیهای خوبشان به تیم ملی هم برسند که برای وطنشان تلاش کنندوآمدو رفت مربیان تاثیری بر عزم و اراده شان برای تلاش وکوشش ندارد ودر آخر جمله عشق فقط یک کلام پرسپولیس قهرمان والسلام


عبدالرحمن لشکری

0

6

2 سال پیش

تاج گند زد به تیم ملی و باشگاههای کشورمون


غلام نبی درزاده

0

5

2 سال پیش

مملکت ماهمیشه بادلال بازی ومــــافیااداره میشه مثلا کـــــــــیروش میخوادچکاربکنه این جام جهانی... یعنی میتونه ازگروهش بره بالا یامرحله حذفی روردبکنه... بنده خدااسکوچیچ اگه هیچی هم حالیش نباشه ولی این حقش بودکه رونیمکت تیم ملی بشینه توقطر... این آخربی مرامی ونامردی ازسوی مسئولین فوتبال بود..


سیدقوام گنجی

0

9

2 سال پیش

تاج اومد ..کیروش اومد... خاوری هم برگزده .. جمعمون جمع میشه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال