ارتش سرخ دات کام

اخبار

سنت صعود به فینال با پنجره بسته ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

3 سال پیش

سنت صعود به فینال با پنجره بسته

ارتش سرخ دات کام :
سنت صعود به فینال با پنجره بسته
پرسپولیس در شرایطی تا بیست روز دیگر به مصاف الهلال می‌رود که بدون مدیرعامل و بدون اراده‌ای جدی برای پرداخت بدهی کالدرون با خطر محرومیت و کسر امتیاز روبروست.

آخرین جدال قرمزها با الهلال در نیمه‌نهایی آسیا در شرایطی رخ داد که اعلام خبر محرومیت مهدی طارمی قبل از بازی شوکی عجیبی به شاگردان برانکو وارد کرد و پرسپولیس جدال با الهلال را هم به این خبر و هم به محرومیت و مصدومیت یکی دو بازیکن دیگر و همچنین اشتباه تاکتیکی کادر فنی در انتخاب سیستم بازی باخت.

اما پس از آن در هر دو باری که پرسپولیس به فینال آسیا رسیده، پنجره‌های نقل و انتقالاتی‌اش بسته بوده. هر چند دومین بارش عملا تا قبل از بسته شدن پنجره، یحیی گل محمدی بارش را در خرید بازیکن بسته بود اما محرومیت عیسی آل کثیر این بار همچون محرومیت طارمی شوک بزرگی به قرمزها بود. اما برخلاف محرومیت طارمی، این موضوع برای پرسپولیس خیریت به همراه داشت.

شاید قسمت این باشد که این بار نیز پرسپولیس با پنجره بسته به سومین فینال خود در آسیا برسد. انگار که بسته بودن پنجره برای قرمزها خیریتی همیشگی به همراه دارد و آن صعود به فینال آسیاست! اما موضوع ندادن بدهی کالدرون و خطر کسر امتیاز و محرومیت‌های سنگین محتمل، می‌تواند شاگردان یحیی را در آستانه جدال با الهلال با یک شوک روانی دیگر مواجه کند. در شرایطی که به نظر می‌رسد سمیعی در خود توان پرداخت بدهی کالدرون را نمی‌دید و هنوز تکلیف هیئت‌مدیره جدید هم برخلاف استقلال مشخص نشده نگرانی هواداران پرسپولیس از تاثیر این موضوع بر بازی پیش رو مقابل الهلال است.

با این همه، نگاهی به موفقیت‌های اخیر پرسپولیس در لیگ و آسیا و همزمان بودن آن با محرومیت‌های متوالی این موضوع را برجسته می‌کند که سومدیریت در پرسپولیس در سال‌های اخیر زیر سایه‌ی موفقیت‌های این تیم چندان مورد نقد قرار نگرفته است.

به عبارتی اگرچه «تیم» پرسپولیس در سال‌های اخیر به واسطه موفقیت‌های متوالی رضایت هوادارانش را جلب کرده اما «باشگاه» پرسپولیس هم به واسطه عملکرد مدیرانش، همواره در حال تاوان دادن بوده و چه بسا اگر مدیریت اداری این باشگاه همپای مدیریت فنی آن پیش رفته بود، قهرمانی در آسیا نیز حاصل شده بود و از آن مهمتر به یمن این موفقیت‌ها، اوضاع مالی باشگاه نیز در وضعیت بهتری بود.

در چند سال اخیر که بیشتر نگاه‌ها به سمت مدیریت استقلال و نارضایتی هواداران این تیم از مجموعه‌ی مدیران آن بوده، نگاهی به وضعیت مدیریتی پرسپولیس و مواجه بودن همیشگی با پرونده‌های انضباطی ثابت می‌کند که اوضاع مدیریت قرمزها هم دست کمی از مدیریت در باشگاه رقیب نداشته. وگرنه چرا هر بار و در آستانه‌ی بازی‌های مهم آسیایی قرمزها باید با استرس و شوک محرومیت به مصاف رقبای خود بروند.

کمترین انتظار این روزهای هواداران پرسپولیس حل مشکل پرونده بدهی کالدرون قبل از تبدیل شدن آن به یک فاجعه‌ی دیگر است. کاری که مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه در تدارک برای انجام آن و عبور از این پیچ میلیون دلاری است . پولی که پرداختش بخصوص در بحران اقتصادی فعلی واقعا زور دارد!


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144587
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیرضا پیرمرادیان

0

0

3 سال پیش

خدا لعنت کنه مدیران قبلی رو که چه بلایی سر پرسپولیس اوردن به خصوص اوردن اوساگونا


روح الله داوری

0

0

3 سال پیش

انشالله آقا صدری هم دو سه تا پرونده را در بیاره سیمرغ سرخ اوووووووج میگیره


ترنج آریان پور

0

2

3 سال پیش

صدری تو این چند روزی که امده فقط شعار داده و هیچ کار خاصی نکرده ای کاش همه مثل سمیعی چراغ خاموش کاراشون میکردن نه اینکه فقط شعار شعار شعار☹


امیر

0

2

3 سال پیش

با سلام،اقای نوری اسرمی،اقای لشگری،اقای جعفر زاده باور کنین از روزی که صدری پست گرفت دارم مطلب میزارم که این اقا این پست رو گرفت تا فقط توی رزومه اون باشه،برید مطلبهای منو توی خبرهای ایشون بخونید،متاسفانه این اقا با ادبیات فتح الله زاده ای فقط سعی در تهیج علکی داره و با واژهای جنگیدن و افتخار و از این حرفها میخواد به خیال خودش کار رو جلو ببره ولی اینجا هم دارم میگم خدا کنه به گوشش برسه صدری یادت باشه هوادرهای پرسپولیس خیلی باهوش تر و زرنگ تر از این حرفها هستن و سطح کلاس باشگاه ما هم بالاتر از حرفهای تو هستش،تو اومدی که این تیم ضعیف بشه تا تیم‌های دیگه قدرتمند بشن وگرنه مدیر نالایقی هستی که نمیتونی کار رو جمع کنی عاشق مصاحبه هم هستی از بغل باشگاه به شهرت رسیدی ولی هیچ تلاشی از خودت نشون نمیدی.وزارت ورزش متاسفانه سعی در قوی کردن سایر تیمها داره تا با قهرمان شدن اونها موجی از شادی به سمت شهر و هوادارهای اونا بره چون احساس میکنه پرسپولیس با قهرمانیهاش شهرها و هوادارهای تیم‌های دیگه رو به نا امیدی رسونده متاسفانه اینجا عدالت رعایت نمیشه و میخوان شادی رو هم مدیریت یا منتقل کنن.حیف که بیشتر نمیشه از این موضوع پرده برداشت وگرنه خیلی راحت بهتون ثابت میکردم چجوری یه وزیر رای اعتماد میگیره و گرفت


مجید ویژه

0

2

3 سال پیش

خدارحم کند به هوادارها


علی

0

2

3 سال پیش

چرا برای تیمی که الان نزدیک به چند ساله جامی دریافت نکرده حتی لیگ بازیکن خارجی مربی خارجی پول 💰💸💸 هست ولی برای تیمی که الان ۵ساله پشت سرم هم جام میاره نزدیک به ۹ جام دوتا نایب قهرمانی آسیانزدیک به پنج سال اورده چرا پول نیست چرا چرا فرق میگذاری وزیر پرسپولیسی نمی‌خواهیم نمیخواهیم


عبدالرحمن لشکری

0

5

3 سال پیش

وزارت مقصر و مسئول ناکامی احتمالی پرسپولیس در آسیاست


عبدالرحیم جعفرزاده

0

5

3 سال پیش

خیانتی در راه است؟


عبدالرحیم جعفرزاده

0

5

3 سال پیش

هوداران باید بهوش باشند .....چرا مدیریت باشگاه را ضعیف کردند....چرا پول کالدرون پرداخت نمیشه....مگه وزارت ورزش مالک پرسپولیس نیست ..چطور براش مدیر و هیت مدیره انتخاب میکنه...ولی بدهی را پرداخت نمیکنه...

کدام تیم دولتی ؟......چرا باید کار ما به جای باریک بکشه ...چرا نتونستیم بازیکن بگیریم و تیم های رقیب به راحتی بازیکن میگیرند....ما دوتا نائب قهرمانی اسیا داریم و پنج قهرمانی لیگ برتر ..ولی وضع مالی ما از همه بدتر است....کجای دنیا این طوری است....فقط ایران....

چرا وزارت به اصطلاح انقلابی اقای رئیسی سکوت کرده ....باید حتما پرسپولیس تضعیف بشه.....نقشه اینه ؟


احمد نوری اسرمی

0

4

3 سال پیش

بعید میدونم از صدری ابی گرم بشه اصلا حس خوبی ندارم

بازی های پرسپولیس

-

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم - پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال