ارتش سرخ دات کام

اخبار

سومین جام یحیی کپی اولین قهرمانی بر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 21 اظهار نظر

-

12 ماه پیش

سومین جام یحیی کپی اولین قهرمانی برانکو

ارتش سرخ دات کام :
سومین جام یحیی کپی اولین قهرمانی برانکو
پرسپولیس در لیگ پانزدهم 57 امتیاز گرفت و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال اهواز قهرمانی را از دست داد اما اگر آن روز قانون امروز(محاسبه بازی رودررو) وجود داشت، حالا تعداد قهرمانی‌های پرسپولیس به شش رسیده بود و البته سرخ‌ها در پایان لیگ بیستم به رکورد استثنایی و دلچسب شش قهرمانی متوالی در لیگ برتر رسیده بودند. در آن فصل پرسپولیس فقط به خاطر 2 تفاضل گل کمتر نسبت به حریف خوزستانی قهرمانی را از دست داد در حالی که در بازی‌های رودررو یک بار در تهران برد و در اهواز تن به تساوی داد.
البته قطعاً امتیاز 57 برای قهرمانی مناسب نیست چرا که از میانگین 2 امتیاز از هر بازی هم کمتر می‌شود اما آن فصل در حالی که سپاهان در رده یازدهم جدول فصل را تمام کرد استقلال و تراکتور به‌عنوان تیم‌های سوم و چهارم در نهایت با 52 و 51 امتیاز به کار خود پایان دادند.

حالت ویژه؛ قهرمانی با 61 امتیاز
پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان 60 امتیازی شد و حالا تنها تیمی است که در این فصل و تا اینجای کار به میانگین لازم برای قهرمانی(2 امتیاز از هر بازی) دست یافته است اما رقابت تنگاتنگ در صدر جدول حکم می‌کند که سرخ‌ها در هر دو مسابقه بعدی خود برنده باشند. هر چند پرسپولیس در لیگ هجدهم با 61 امتیاز قهرمان شد و سه امتیاز بیشتر از سپاهان آورد اما در این فصل بعید است چنین حالتی تکرار شود مگر اینکه استقلال از دو بازی باقیمانده‌اش 4 امتیاز یا کمتر بگیرد و البته سپاهان از دو مسابقه بعدی مقابل پیکان و مس کرمان تنها یک امتیاز به دست بیاورد.

یحیی به رکورد 67 امتیازش نمی‌رسد
پرسپولیس طی 5 قهرمانی متوالی خود دو فصل رؤیایی داشت و با یحیی گل‌محمدی به امتیاز 67 رسید و شاید اگر کمی زود ارضا نمی‌شد و در هفته‌های پایانی و قطعی شدن قهرمانی‌اش کار را رها نمی‌کرد رکورد بیشترین امتیاز در لیگ برتر پانزده تیمی (68) که فصل قبل با حکم انضباطی(2 امتیازی که به این تیم بابت بازی با گل‌گهر اضافه شد) حالا در اختیار سرخ‌ها بود.
پرسپولیس در لیگ نوزدهم که نیمی از راه را با کالدرون رفت و بعد چوب امدادی به یحیی و کادرش داده شد 67 امتیاز گرفت و با 14 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، استقلال قهرمان شد که این خودش یک رکورد استثنایی است. البته در آن فصل هم پرسپولیس قهرمانی‌اش را زودتر از هفته آخر مسجل کرد وگرنه می‌توانست در این فصل هم رکورد بشکند.
این امتیاز در لیگ بیستم که کرونا فاصله‌ای 4 ماهه بین بازی‌ها انداخت و مسابقات تا آستانه نیمه کاره ماندن و تعطیلی پیش رفت، تکرار شد و پرسپولیس با 67 امتیاز و اختلاف 2 امتیاز نسبت به سپاهان قهرمان شد.در واقع این فصل هم سپاهان تا هفته آخر در رقابت با پرسپولیس پیش آمد اما سر آخر تیم یحیی قهرمان شد.
حالا پرسپولیس در بهترین حالت لیگ بیست و دوم را با 66 امتیاز به پایان خواهد برد و یحیی به رکورد امتیازی خودش در لیگ‌های نوزدهم و بیستم نخواهد رسید اما می‌تواند از قهرمانی‌های لیگ هفدهم (64 امتیازی) و لیگ هجدهم(61 امتیازی) پیش بیفتد.

20 برده می‌شوند؟
پرسپولیس با ثبت 21 برد در لیگ نوزدهم رکورددار بیشترین تعداد برد در تاریخ لیگ برتر (16 تیمی) است. فصل قبل پرسپولیس با 18 برد، 9 مساوی، 3 باخت، 44 گل زده، 21 گل خورده، 23 تفاضل گل و 63 امتیاز نایب قهرمان شد. نکته جالب اینکه پرسپولیس یحیی با یک برد دیگر تازه به فصل ناامید‌کننده بیست و یکم خواهد رسید و این نشان می‌دهد تیم او فصل قبل از حیث جمع‌آوری امتیاز بد کار نکرد و تنها روند یکنواخت و کم نوسان استقلال باعث شد به ششمین قهرمانی متوالی دست نیابد.
پرسپولیس تا اینجا دقیقاً مثل فصل قبل 18 برد به دست آورده اما می‌تواند از این عدد در دو هفته بعدی عبور کند. اما سرخ‌ها در 5 قهرمانی متوالی اواخر دهه 90، رکورد 21 برد را در لیگ نوزدهم با همین یحیی ثبت کرده که امسال دست نیافتنی است. سرخ‌ها در لیگ شانزدهم با 20 برد قهرمان شدند و در لیگ‌های هفدهم و بیستم با 19 برد به جام رسیدند اما در لیگ هجدهم فقط 16 پیروزی کسب کردند.

مساوی‌های معقول؛ نهایتاً 8 تا
در بین فصولی که پرسپولیس قهرمانی‌های متوالی پنجگانه را به دست آورد در لیگ هجدهم آمار 13 مساوی را ثبت کرد که در نوع خود برای تیم قهرمان عجیب و غریب است. در لیگ بیستم هم که پرسپولیس قهرمانی قاطعی به دست آورد 10مساوی داشت که این هم غیر معمول به نظر می‌رسد.کمترین تعداد مساوی برای همان فصلی است که یحیی و کالدرون با هم تیم را به قهرمانی رساندند و فقط 4 مساوی در طول فصل برای این تیم ثبت شد. در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم هم که تعداد تساوی‌ها معقول بود پرسپولیس در مقابل نام خود 6 و 7 مساوی را ثبت کرد. پرسپولیس فصل قبل 9 مساوی داشت و قهرمان نشد اما این فصل تا الان 6 مساوی داشته و اگر در دو مسابقه بعدی‌اش تن به تساوی دهد باز هم کمتر از فصل قبل مساوی خواهد داشت.
با 5 باخت هم می‌شود قهرمان شد
بعد از باخت 20 اسفند ماه سال گذشته و در فاصله 7 هفته مانده به پایان فصل پیمانه باخت پرسپولیس پر شد. سرخ‌ها تا آن هفته 4 باخت مقابل تراکتور، فولاد، هوادار و سپاهان متحمل شده بودند و به نظر می‌رسید با یک باخت دیگر رویای قهرمانی به باد خواهد رفت اما بعد از آن پرسپولیس یحیی همه بازی‌هایش را برد و حالا با دو برد دیگر قهرمان خواهد شد.
پرسپولیس در لیگ شانزدهم نیز دقیقاً با 4 باخت قهرمان شد و در فصل بعد از آن هم دقیقاً همین آمار را تکرار کرد. اما آمار استثنایی در همان لیگ هجدهم و تیمی که کلی مساوی داد و در هفته آخر قهرمان شد به دست آمد. پرسپولیس در آن فصل فقط یک باخت به فولاد در اهواز داد وگرنه می‌توانست به آمار قهرمانی بدون شکست رقیب سنتی در لیگ برتر سه سال زودتر از آنها دست یابد.
پرسپولیس یحیی با وجود نتایج فوق‌العاده در لیگ نوزدهم 5 باخت متحمل شد اما آمار استثنایی تیم برانکو در لیگ بیستم و این بار توسط تیم گل‌محمدی تکرار شد و سرخ‌ها باز هم فقط یک باخت در طول 30 هفته داشتند که این باخت در اراک مقابل آلومینیوم ثبت شد.
پرسپولیس فصل قبل کلاً 3 شکست داشت یعنی کمتر از الان خود اما قهرمان نشد ولی حالا می‌تواند با 4 باخت قهرمان شود و البته در شرایطی بعید شاید با یک باخت دیگر و امتیاز دادن استقلال هم به قهرمانی دست یابد.

خط حمله فقط قویتر از لیگ 18
معمولاً اهالی فوتبال پرسپولیس را به‌عنوان تیمی تهاجمی صاحب مهاجمان فوق‌العاده که بعضاً آقای گل فوتبال ایران بوده‌اند، می‌شناسند اما پرسپولیس در تعداد گل‌های زده نمی‌تواند رکوردی بشکند. در لیگ 16 تیمی تراکتور در فصل چهاردهم 58 گل زد اما پرسپولیس الان 38 گل زده و فقط در صورتی به این رکورد دست می‌یابد که در دو بازی بعدی 20 گل بزند!
با این حال سرخ‌ها از بین 5 قهرمانی اخیر خود در لیگ برتر فقط رکورد گل زده خود در یک فصل را شکسته‌اند و بعید است به رکورد چهار قهرمانی دیگر در این آیتم دست یابند. پرسپولیس در لیگ هجدهم فقط 36 گل زد که همین حالا دو گل بیشتر از این تعداد گل به ثمر رسانده است. سرخ‌ها در لیگ‌های شانزدهم و نوزدهم با 46 گل زده و در لیگ‌های هفدهم و بیستم با 48 و 47 گل زده قهرمان شده‌اند. حالا سرخ‌ها برای رسیدن به آمار 46 گل زده باید در دو بازی باقیمانده مقابل گل‌گهر و نساجی 8 گل به ثمر برسانند که بعید است و احتمالاً تعداد گل‌های آنها به 46 نخواهد رسید.

دو کلین شیت تا رکورد کمترین گل خورده
پرسپولیس در قهرمانی‌های گذشته در بهترین حالت 14 گل خورده بود که مربوط به لیگ‌های شانزدهم، هجدهم و بیستم است. سرخ‌ها در فصول هفدهم و نوزدهم به ترتیب با 15 و 17 گل خورده قهرمان شدند. در این فصل یحیی از ابتدا روی تقویت خط دفاعی و بهبود شرایط دفاع تیمی کار کرد و تا اینجا تیم او 13 گل دریافت کرده است. هر چند رکورد کمترین گل خورده در لیگ برتر متعلق به استقلال فصل قبل (لیگ 21) است که فقط 10 گل دریافت کرد اما پرسپولیس می‌تواند رکورد خودش را بشکند در صورتی که طی دو بازی بعدی بیرانوند باز هم کلین شیت کرده و تعداد گل‌های خورده این تیم در عدد 13 باقی بماند. در آیتم تفاضل گل نیز پرسپولیس همین الان از آمار لیگ هجدهم خود(22) عبور کرده اما برای شکستن رکوردهای خود کار سختی دارد. پرسپولیس در لیگ شانزدهم 32 تفاضل گل داشت، در لیگ‌های هفدهم و بیستم این عدد به 33 رسید و در لیگ نوزدهم نیز عدد 29 مقابل این ستون ثبت شد.

یک حالت استثنایی؛ مثل اولین قهرمانی برانکو
در حالتی جالب و استثنایی پرسپولیس یحیی می‌تواند آماری مشابه با اولین قهرمانی برانکو در لیگ شانزدهم را تکرار کند. در آن فصل پرسپولیس با 20 برد، 6 مساوی، 4 باخت، 46 گل زده، 14 گل خورده، 32 تفاضل گل و 66 امتیاز بعد از 9 فصل قهرمان لیگ برتر شد. در آن فصل هم تیم برانکو سه هفته زودتر قهرمان شد وگرنه شاید رکورد امتیاز را می‌شکست. با این حال اگر تیم یحیی در فصل جاری دو بازی بعدی را ببرد قطعاً مثل تیم برانکو در لیگ شانزدهم با 66 امتیاز، 20 برد، 6 مساوی و 4 باخت قهرمان خواهد شد که اتفاق ویژه و جالبی به نظر می‌رسد. در عین حال با توجه به اینکه پرسپولیس تا الان و پایان هفته بیست و هشتم 38 گل زده و 13 گل خورده اگر قرار است آماری دقیقاً مشابه آن فصل رقم بخورد سرخ‌ها باید دو بازی بعدی را ببرند و البته 8 گل بزنند و فقط یک گل دریافت کنند که کمی عجیب به نظر می‌رسد اما تکرار 20 برد که باعث می‌شود تعداد مساوی‌ها و باخت‌های این فصل در اعداد 6 و 4 باقی بماند زیاد است و این حالت استثنایی تکرار خواهد شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154617
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حمیدفرزانه

0

0

11 ماه پیش

متاسفانه رقیب سنتی ما نه جنبه باخت دارن نه برد دوتا ستاره ازدوران که هیشکی ازفوتبال چیزی نمی‌دونست وتوزمین فقط دنبال توپ میدویدن ویه تورنمنت چهارجانبه دوتا ستاره چاکی گیرشون اومد وتنها برتریشون همین یکستاره بیشترنیست تنهاحرفی که دارن اول تاآخر همینه وهربحثی که پیش بیاد +ربوط ونامربوط همین رومینگ 99 رکورد وامتیاز روپرسپولیس تاامروز زده وتنها یکستاره که دربرابر پرسپولیس که دربرابر ده قهرمانی یکستاره گرفته ده برابر اون دوتا ستاره ارزش داره یکی به این کیسه ایها بگه چرا تابحال ازمرحله گروهی بالا نیومدن پرسپولیس دوتا نایب قهرمانی وچند بار صعود به یک چهارم داشته چرا اینقدر بیظرفیت وکم پاشنه هستید همین دربی صد اگه برده بودت خدارو همبنده نبودن وپرسپولیسیها از کوچشون هم راه نمیدادن رد شه بامید برد امروز وشکست سپاهان ویکسره شدن تکلیف قهرمانی همین امروز توکل به خدا گرچه پرسپولیس مرد روزهای سخته هیچ چیز معلوم نیست فقط حمایت ودعا کنیم امروز برنده باشیم آمین


مهدی

0

1

12 ماه پیش

حاج حسین هدایتی ممنون ازدلیل شماره۳که گفتی.پس به من حق دادی.پس من هم به شمالایک میدم.باتشکرمهدی کاشانیان


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

12 ماه پیش

تیمی که انگیزه برد داشته باشه و محکم و با تمرکز بازی کنه میبره و قهرمان میشه . آمار و ارقام هم خودبخود براش میاد .🌹❤🌹❤


جواد عساکره

0

2

12 ماه پیش

فقط شش روز


اصغر افشار

0

2

12 ماه پیش

بچه ها تا حالا یاد ندارم اینقدر کیسه کشها بسوزند بدجور این دربی اینارو سوزوند انشالله با قهرمانی بیشتر بسوزند که ۳ امتیاز دربی باز بدجور آتیششون میزنه فقط حمایت ❤❤❤❤❤❤


عطار خان

0

3

12 ماه پیش

بیانات شما درصورتی صدق میکند که فوتبال پاک داوری بی نقص وبدون غرض باشد که درآن صورت برداشتتان وارد بود با اینهمه هجمه به یک تیم مثه پرسپولیس،، والله تاهمین جا یحیی خان وتیم ش،، شق القمر کرده اند،، به امید خدا قهرمانی حق پرسپولیس وهوادارانشه👍🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹


رضا کرمی

0

1

12 ماه پیش

میگم یه سوال دارم تو این فصل استقلال صدر نشین بود برا چند روز


جعفر باقری

0

1

12 ماه پیش

سلام دوستان فقط وفقط تمرکز روی بازی ها هم لیگ وهم حذفی تا قهرمانی انشاالله ،بعد از قهرمانی تا میتونید این قوم عقده ای رو بسوزانید ،ولی خواهشاً تا قهرمانی کمی صبور باشید که مبادا خدا ناخواسته اتفاقی بیوفته که از هدف مون دورمون کنه ،که اون موقع باید عرعر اینا رو تحمل کنیم❤️❤️❤️❤️❤️❤️


جواد عساکره

0

1

12 ماه پیش

♥♥♥♥♥عشق پرسپوليس همين وبس لعنت بردشمنان پرسپوليس


ابراهیم رمضانپور

0

1

12 ماه پیش

ماشاالله یحیی سلامت باشید ،,،🌹🌹🌹❤️❤️


برای پرسپولیس

0

3

12 ماه پیش

ماچالا. الان قهرمانی ها سخت تر شده و همیشه با ۶۰ امتیاز میشد قهرمان بشیم اما الان سه چهار ساله که باید بیشتر از ۶۳ امتیاز بگیری تا قهرمان بشی حتی سپاهان دو فصل قبل با ۶۵ امتیاز نتونست. نشون میده هرچی میریم جلوتر کار سخت تر میشه. حتی شاید فصل بعد با همین ۶۶ امتیاز(در صورت برد مقابل گل گهر و نساجی) هم نتونیم قهرمان بشیم. ان شاءاللّٰه فصل بعد از مرز هفتاد امتیاز رد می کنیم


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

12 ماه پیش

سرت سلامت شاه یحیی امپراطور ❤❤❤❤❤


msa

0

4

12 ماه پیش

درود برمازیار ودرود برعبدالله گواردیولا حسابی سوزاندنشون


msa

0

5

12 ماه پیش

تاقبل ازدربی همه چیزبرای استقلال وسپاهان گل وبلبل بود همینکه سرورشون رفت صدر دارن عرعر میکنن وبهانه میارن انشالله باقهرمانی درلیگ برتر وجام حذفی ارزو به دل میمونن وبترکن


فرشاد شیخ الاسلامی

0

6

12 ماه پیش

امیدوارم تکلیف لیگ در همین هفته مشخص بشه و پیکان با برد در مقابل سپاهان و پرسپولیس کبیر در مقابل گل گهر ، جشن قهرمانی در استادیوم آزادی توسط هوادارا برگزار بشه 🌹🌹🌹💪💪💪💪


مهدی

0

2

12 ماه پیش

انشالله سالهای بعدی رکوردامتیازهاو تفاضل گلهاوخط دفاع وحمله رامیزنی تاکیسه کشاعرعرنکنند. وقتی پرسپولیس قهرمان میشه کیسه کشابهانه میآورند.اماوقتی که بهترین بازیکنان مارامثل لوکادیاباکمک وزیروفدراسیون فراری میدند پیدانیست. خدالعنت کنه وزیر فدراسیون وساکت رو که به پرسپولیس ضربه میزنند خداجواب نامردی های وزیرکیسه کش بی شخصیت راداد که بالگردس سقوط کرد ای کاس۲مترارتفاع بیشترداشت تاازدست این وزیرکیسه کش راحت میشدیم.اونوقت دربازی دربی جشن قهرمانی رامیگرفتیم.حاج حسین هدایتی وقتی من درموردوزیراینطوری حرف میزنم دلیل داره چون همین وزیرلوکادیای ماروفراری دادهمین وزیر داورعلیه پرسپولیس گذاشت تاکیسه لجن رابالابیاره اما به لطف خدا چوبشوخدازد تاکیسه ازقهرمانی دور بشه.این وزیرفقط بلده به زورپرسپولیس روخراب کنه تاکیسه راقهرمان کثیف کنه.اماخدانمیذاره تاوزیربه هدفش برسه.خداداره میبینه که این وزیرچه کارهای زشتی مرتکب میکنه. ماخداداریم وپرسپولیس حاج حسین هدایتی نه وزیروفدراسیون ایناروتوگوش کیسه کشافروکن.


مرادسلمانی

0

3

12 ماه پیش

اینهاموضوع من درآوردی فدراسیون وسازمان کلنگی باآن ساکت سکبان


آرین

0

3

12 ماه پیش

بدون حاشیه و فقط حمایت چون بوی حاشیه میاد.... فعلا دنبال رکورد نیستیم و اصلا به این چیزا اهمیت نمیدیم پس خواهشن دنبال حاشیه نباشید و تمرکز تیم رو بهم نزنید... اینجور تیتر ها و پیامها توی این زمان حساس به جای اینکه لذت بخش باشه فقط حاشیه درست میکنه و فعلا حاشیه در اطراف پرسپولیس بزرگ ممنوعه پس فعلا بیخیال رکورد باشید چون فقط و فقط بوی حاشیه میاد.... فقط حمایت.... فقط حمایت........ چهار فینال + چهار پیروزی= کسب سه گانه»»»»» انتقام سخت از کیسه کشا و سگپاهان و صدا وسیمای کثیف ( میثاقی و احمدی و توتونچی) کثیف و منفور


حسین هدایتی

0

6

12 ماه پیش

سلام خدمت همه طرفداران متعصب،پاک،با شعور و بی ریای ابرقدرت فوتبال ایران زمین پرسپولیس بزرگ
۱-از الان به قهرمانی فکر نکنید فقط تمام انرژی و دعای خیر خودتون رو معطوف بازی با گل گهر بکنید، چه بازیکنها چه مربیها چه هوادارها با فکر کردن به قهرمانی فقط دچار استرس میشند،الان جلوی ما بازی با گل گهر هستش که همه جوره ازشون سرتریم و مثل آب خوردن میبریمشون انشاءالله الرحمان اما با فکر کردن به قهرمانی همین بازی برامون اندازه بازی با رئال سخت میشه
۲-قهرمانی امسال واجبه و انتقام از کیسه هستش اما از همه طرفداران خواهش میکنم توی کری خونیهاتون چیزی نگید حرفی نزدید که طعنه و دل شکستن توش باشه،پرسپولیس خیلی بزرگتر از این قهرمانیهاست و کلاس هوادارهای ما هم خیلی بالاتر از اینه که دو هفته مونده به پایان لیگ جوری کری بخونیم که دل بشکنیم،انشاءالله بعد از قهرمانیها و گرفتن انتقام بزرگ شادی میکنیم و خدارو از بابت این نعمتهاش شکر میکنیم،ما هدف داریم هدفمون قهرمانی آسیاست تا رسیدن به اون هدف بزرگ هیچ مقام و قهرمانی ای حق نداره ما رو قانع کنه
۳-خطاب به سجادی و وزارت ورزش:ما با همه انرژی‌هامون از تیم محبوبمون حمایت میکنیم و با همه توانمون پشت کادر فنی و جناب درویش هستیم،به شدت دنبال قهرمانی هستیم و بهش میرسیم انشاءالله و بدون سجادی با همین شدت و حرارت و هیجان تمام اتفاق‌هایی که توی اطاق تو اتفاق میفته،همه سفارشات،همه پشت پرده هایی که در جریان هستش رو رصد میکنیم،سجادی آخرتت رو به دنیای دو روزه نفروش،ساکت و عوامل تیم کیسه عمله های شیطان هستند،تو که به آرزوت رسیدی زرنگ باش بزار لیگ نورمال تموم بشه،از ما گفتن بود
راستی سجادی درویش باید بمونه یحیی باید بمونه ما میخواییم اگه به اون ساکت کثافت و نماینده هایی که خائن به مردم هستند و تاج و تمام بدخوهامون بر نمیخوره قهرمان آسیا بشیم میخواییم افتخار بیاریم برای این آب و خاک تو کاری به کار ما نداشته باش،ما قهرمان آسیا بشیم توی رزومه تو هم میره تو هم میای پز میدی باهاش،یه کم فکر کن هیچ تیمی توی ایران لیاقت،جسارت،قدرت و شایستگی قهرمانی در آسیا رو نداره،یا ازمون حمایت کن یا کلا سنگ جلوی پامون ننداز
چهار بازی،چهار برد،سه جام قهرمانی=انتقام بزرگ
درویش،پیروانی،گلمحمدی،اتحاد هوادارها=قهرمانی آسیا
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله یحیی گلمحمدی


احمد نوری اسرمی

0

4

12 ماه پیش

هر چند آمار مثل سال‌های قبل نیست ولی فعلن صدر جدولیم و با دو برد قهرمانیم . ایشاالله سال بعد بدون حاشیه همه چی رو درست میکنیم


سیدعلی قاسمی

0

5

12 ماه پیش

دمت گرم داداش خیلی خیلی خیلی دوست داریم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال