ارتش سرخ دات کام

اخبار

سوپرجام از دست گل‌محمدی پرید ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 44 اظهار نظر

-

2 سال پیش

سوپرجام از دست گل‌محمدی پرید

ارتش سرخ دات کام :
سوپرجام از دست گل‌محمدی پرید
تیم فولاد خوزستان با برتری برابر پرسپولیس فاتح سوپرجام فوتبال ایران شد تا بدین ترتیب دست گل‌محمدی و شاگردانش به اولین جام فصل نرسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید. موسی کولیبالی در دقیقه 18،‌ تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

پرسپولیس پیش از این در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان توانسته بود گل‌گهر را با نتیجه 5 بر صفر شکست بدهد، اما این بار مغلوب فولاد شد تا نتواند چهارمین قهرمانی متوالی خود را در سوپرجام به دست بیاورد. بدین ترتیب اولین جام فصل 1401-1400 از دست شاگردان گل‌محمدی پرید و فولاد پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی سال گذشته، پرسپولیس را هم قربانی جاه‌طلبی‌اش کرد.

فولاد: احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی، محمدرضا عباسی (62 - محمدرضا خلعتبری)، محمد آبشک (83 - آرش رضاوند)، مجتبی نجاریان(90+2 - امین حزباوی)، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی (83 - احمد عبدالله‌زاده).

پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (70 - وحدت هنانوف)، فرشاد فرجی (85 - علیرضا ابراهیمی)، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، رضا اسدی (70 - منوچهر صفروف)، علی شجاعی (70 - امید عالیشاه)، وحید امیری، حامد پاکدل (70 - علی نعمتی) و مهدی عبدی.

داور: محمدرضا اکبریان

اتفاقات مهم 45 دقیقه نخست به شرح زیر است:

دقیقه 18: اولین حمله جدی فولاد، ارسال ساسان انصاری از نقطه کرنر بود. سانتر انصاری ابتدا با ضربه محمدرضا عباسی تغییر مسیر داد و ضربه سر موسی کولیبالی، توپ را در میان غفلت مشکی‌پوشان پرسپولیس به تور دروازه شاگردان یحیی گل‌محمدی چسباند.

دقیقه 27: برخورد مجتبی نجاریان و علی شجاعی در زمین فولاد باعث شد هر دوی آنها روی زمین بیفتند و پزشکان دو تیم به وضعیت آنها رسیدگی کنند. در ادامه داور به شجاعی کارت زرد داد و هر دو بازیکن، بدون هیچ مشکلی به بازی ادامه دادند.

دقیقه 30: وحید امیری پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و پس از حرکت به سمت دروازه این تیم، توپ را به سمت دروازه شاگردان جواد نکونام شلیک کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 35: ساسان انصاری روی رضا اسدی مرتکب خطا شد و در ادامه، اسدی اقدام به هُل دادن انصاری کرد. در ادامه اکبریان به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

دقیقه 39: ارسال اسدی به محوطه جریمه، با ضربه سر کامیابی‌نیا وارد دروازه فولاد شد که کمک داور اول بازی، پرچم خود را به نشانه آفساید بلند کرد.

دقیقه 41: محمد آبشک به دلیل خطا روی وحید امیری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 43: پس از اینکه پرسپولیس نتوانست از کرنر خود بهره ببرد، مجتبی نجاریان صاحب توپ شد و به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد که با خطای مهدی شیری متوقف شد. اکبریان در ادامه به شیری کارت زرد نشان داد.

دقیقه 54: سید جلال حسینی از میانه زمین توپ بلندی برای مهدی عبدی ارسال کرد که ضربه خطرناک عبدی با فاصله کمی از کنار دروازه فولاد عبور کرد.

دقیقه 55: با ارسال شیری، فرصت گلزنی دیگری در محوطه جریمه فولاد نصیب عبدی شد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس با اختلاف از کنار دروازه فولادی‌ها خارج شد.

دقیقه 58: ساسان انصاری پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه پُرقدرت او، راهی به سمت دروازه پیدا نکرد و راهی اوت شد.

دقیقه 63: مهدی شیری پس از خطای نه‌چندان ضروری روی محمد آبشک، کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه 66: حمید بوحمدان پس از خطا روی شجاعی، با کارت زرد اکبریان مواجه شد.

دقیقه 68: سینا شاه‌عباسی در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پس از عبور از چند مدافع، دروازه مشکی‌پوشان را هدف گرفت که ضربه او از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 70: حمید مطهری به دلیل اعتراض شدید به داور بازی،‌ از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه 71: این بار نوبت اعتراض نیمکت‌نشینان فولاد به قضاوت اکبریان بود. همین اتفاق باعث شد مهدی هاشمی‌نسب با کارت قرمز و حسین کعبی با کارت زرد داور روبرو شود.

دقیقه 75: وحید امیری در سمت چپ دروازه فولاد توپ را گرفت و پس از اینکه دو مدافع حریف را پشت سر گذاشت، به سمت دروازه فولاد شلیک کرد که توپ در دستان احسان مرادیان جای گرفت.

دقیقه 77: جواد نکونام به شدت به اکبریان اعتراض کرد و با کارت زرد داور مسابقه روبرو شد.

دقیقه 79: سانتر سعید آقایی از روی نقطه کرنر روی سر عبدی نشست که ضربه وی با اختلاف از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 82: بوحمدان دومین کارت زرد را پس از خطا روی کامیابی‌نیا دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه 84: حمیدرضا رجبی، دیگر مربی تیم فولاد بود که از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 85: بهترین فرصت گلزنی برای پرسپولیس در این دقیقه به دست آمد. مهدی عبدی با مرادیان تک به تک شد و تلاش کرد توپ را به علیرضا ابراهیمی برساند که توپ در دستان سنگربان فولاد جای گرفت.

دقیقه 88: مرادیان به دلیل اتلاف وقت، با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.

دقیقه 2+90: مجتبی نجاریان به دلیل تعلل در ترک زمین در تعویض، از اکبریان کارت زرد گرفت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147383
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
★彡[ᴅᴇᴀᴅ ᴋɪʟʟᴇʀ]彡★

0

1

2 سال پیش

من موندم چیری تو زمین چی کار می‌کرد 🤔☹


ابوالفضل غلامیان

0

2

2 سال پیش

بخاطر شیری و لک و اسدی باختیم


محمدرضآ ملآیی

0

2

2 سال پیش

خدآیآ دارم آتیش میگیرم از غم پرسپولیس


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-2

2

2 سال پیش

گل محمدی از بس بیشعور.... بخدا کاش گل محمدی میمرد.... اه.... آخ 2سال تو پرسپولیس کدوم جوان 5تا بازی بهش داده که امروز به دردمون بخوره....


سید حسین موسوی

0

1

2 سال پیش

واقعان یعنی چقدر ارزش دارد که ازتمام حربه ها استفاده بکنی نیمه ی دوم را کامل وقت تلف کردند یکی نیست داخل تیم هاشمی نسب را ادب کند ای لی غیرت که فوتبالش مدیون پرسپولیس است دیدید چقدر ضد پرسپولیسی است


حمیدکرمانی

0

1

2 سال پیش

گلمحمدی پروندش


دکتر خلیلی

0

4

2 سال پیش

لعنت به تو شیری آماتور و بی حیا ! با اختلاف یکی از منفور ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس هستی


ع حسین زاده

0

5

2 سال پیش

آخه یکی نیست به یحیی بگه لک و شیری پاشنه آشیل تیمت هستند بجای لک اون یوسفی جوان تو دروازه باشه بهتره اون تو زمین اصلا تعادل نداره وقتی توپ به اون می رسه همه را تا دم سکته می بره، آقای شیری هم از فینال آسیا درس نگرفته و سمت‌ راست پرسپولیس را کلا تبدیل به‌ اتوبان کرد،وحتی یک سانتر معمولی هم نمی تونه انجام بده، فقط بلدن برای پول غر بزنن، قشنگ معلوم بود اگر ترابی و سر لک وعالیشاه تو زمین نباشن کار پرسپولیس گره می خوره.


mostafa

0

3

2 سال پیش

آقا فاتحه ی این تیم رو بخونید مطمئن بودم گند میزنن تو این تیم ،دیگه کی می خواید بازیکن بگیرید ،بازی ضعیف از پرسپولیس دفاع چپ وراست افتضاح نه شیری بازیکنه نه سعید آقایی یه نفوذ به درد بخور نداشتن وسط زمینم که عملا با یه بازیکن کمتر بازی میکنیم با حضور اسدی مهاجمم که افتضاح ،مدیر عاملم که نداریم ،هیئت مدیره هم که نداریم ،آقا یه دفع تعطیلش کنید چرا مارو عذاب میدید آخهههه...!


علی پیروندی

0

3

2 سال پیش

این درست که چند بازیکن نبودن فقط آقای گل محمدی بگوید روی چه شناختی میلیاردها تومن داد رضا اسدی گرفت و بازهم چگونه تشخیص ندادی اسدی توی زمین یه چوب خشک بیش نیست نه در دفاع تاثیر دارد نه در حمله کامیابی نیا تنها بود شهامت و شجاعت سرمربی همین روزها بدرد میخورد اگر جای اسدی عمری جوان و با انگیزه بازی میدادی حتما شرایط بهتر میشد قرار نیست ۱۱ ملیپوش در اختیار مربی باشد تا برنده از زمین بیرون بیاد بازی تدارکاتی برای چه ذاشتی در بازی با پیکان لک مرتکب اشتباه فاحش شد نه یک بار بلکه دوبار و امسال در طول ۱۶ بازی اشتباه زیاد داشته چه اصراری روی بازی دادن او داری ؟ فقط فکر کن تیمهای مثل آلومنیوم اراک و مس رفسنجان ووو با چه بازیکنان سر شناسی تو لیگ آقایی میکنن فقط و فقط دانش و هنر مربی از بازیکن بازی میگیرد بهترین گلزن آلومنیوم گرفتی ولی بدرد یک نیمه بازی تیم شما نمیخورد.


محمودگنجی مهیاری

0

2

2 سال پیش

پرسپولیس درقلب منی


امیر مهدی مرادی

-1

2

2 سال پیش

اشکال نداره انشاالله تولیگ کیسه رو میزنیم کنار قهرمان میشیم


محمودگنجی مهیاری

-2

2

2 سال پیش

عشق است پرسپولیس ویحیی گل محمدی


عبدالرحیم جعفرزاده

0

1

2 سال پیش

تقصیر هوداران عزیز تهرانی است... که گذاشتند این همه بلا سر پرسپولیس بیارند.. باید خواب را از مدیران بی لیاقت میگرفتند


حسین سانیلی

0

3

2 سال پیش

جوادچکش باشیوه وقت اعتلاف کردن وحاشیه درست کردن کنار زمین به هدف کثیفش رسید شیری هم مثل همیشه مسبب ازدست رفتن جام دیگه شد نمیدانم چه اسراریه که حتماً شیری باید بازی کنه


عبدالرحیم جعفرزاده

0

1

2 سال پیش

سجادی باید پاسخ گو باشه... این بلایی است که تو 7 ماه سر پرسپولیس اورد


مهدی احمدی

0

3

2 سال پیش

خاک بر سر یحیی و باندش... فقط بفکر پوله... دوتا بازیکن بی کیفیت که یک بچه دبستانی، اگه یک بازی از آنها ببیند، فقط یک بازی، به راحتی متوجه میشود که در حد تیم پرسپولیس نیستن، چطوری آنالیز شدن!!!؟ این یعنی همون که خودمونو گول نزنیم، این موضوع: نامردی و دزدی آشکار از بیت الماله... مردم خر نیستن آقا یحیی، تو هم مثل کی روش... پولکی ها و نامردها مشخص هستن... و مطمئن باشید بعد از شما هم، به خواست خدا، فردی بهتر از شما، خواهد آمد... بروید و با حق دل مردم، بخیال خودتون زرنگ و موفق باشید.


محسن علیدوست

0

3

2 سال پیش

مقصرتمام باخت های تیم محبوب پرسپولیس از عقده های تمام نشدنی سرمربی میباشد


h e m

0

2

2 سال پیش

متاسفانه با این بازیکنان، سرمربی بازیکن نشناس، هیئت مدیره و مدیرعامل میخ تابوت پرسپولیس کوبیده شد.


عبدالرحیم جعفرزاده

0

3

2 سال پیش

آقای سجادی راضی شدی....امشب جشن بگیر...
شنیدم درویش گفته پرسپولیس برای نجات احتیاج به بانک داره...
پس تو جرا آمدی.... استعفا بده.


عبدالرحیم جعفرزاده

0

1

2 سال پیش

مبارک سجادی و درویش


مسیحا

-2

1

2 سال پیش

حالا مهم نی مهم لیگ و جام حذفی هست که باید قهرمان شیم لطفا تمرکز رو رو لیگ و جام حذفی بزارید


نصیر دالوند

0

3

2 سال پیش

علت شکست تیم ترسو بودن کادر فنی ،ترکیب بد تیم مانند اسدی شیری شجاعی ،فقط یک نفر بازی کرد ان هم امیری .اگر بازیکنان تاجیک از بازیکنان ایرانی بهترند چرا از انها استفاده نمی کند اگر بدند چرا هزینه روی دست تیم گذاشتند ، یحیی با استعفای خود برای تیم حاشیه درست کرد یحیی بجای دخالت در امور اداری تیم ومدیر عامل ضعف های فنی خود رادرست کند.


جوادشیخی

0

2

2 سال پیش

آخه مهدی شیری تاحالاچندتاگل زده یاچندتاپاس گل داده


جوادشیخی

0

3

2 سال پیش

توراخدااین مهدی شیری رابندازین بیرون این بازیکن درحدپرسپولیس نیست بازیکن تاجیکی به این خوبی نمیدونم چرایحیی همش ازشیری استفاده میکنه


صادق غلامپور

0

2

2 سال پیش

ولا دشمنمون خودمونیم!تیم ها میرن مهاجم میگیرن ما هم خفه شدیم بس دفاع و هافبک بخریم.بابا بسه دیگه آقا یحیی!نمیتونی مجابشون کنی مهاجم بگیری با رفتنت آبرو خودتو نگه دار!!!!!


amir&abd

0

1

2 سال پیش

باید مثل بعصی تیم ها کرونا رو بهانه میگردید بازی نمیکردین.شما هم میگفتین۱۳تا کرونایی داریم.الانم سریع از فولادی ها آزمایش کرونا بگیرید..پرسپولیس مظلوم..مثل همیشه رودست خوردی...


saba.perspolisi

-2

2

2 سال پیش

با یه برد عاشقت نشدیم ک با یه باخت ازت دل بکنیم:)اصن عشق ب همین چیزاشه تو روزای سخت همراهش باشی!شاید پرسپولیس همیشگی نبودیم ولی ما هوادارای همیشگیم:)


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

لعنت بهت یحیی با اون بدنسازت شانزده تا بازی کردی بیست تا مصدوم دادی. تو هم شدی امیر قلعه مرغی دفاع میفرستی خط حمله . این کار رو با المینیوم اراک هم کردی نتیجه نگرفتی ولی بازم تکرار کردی . وقتی بازیکنای سرعتی مثل عمری و مهدیخانی داشتی زدی تو کار فوتبال علی اصغری


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

سهیل مهدی بیشرف به چیزی که میخواست رسید


محمود تاجدینی

0

2

2 سال پیش

تا صبح هم بازی میکردیم حریف فولاد نمی شدیم آقایان بازیکنی که گلگی میکنید از نیمکت نشینی حالا که بازی کردید چه کردید آقای شیری تو چرا تو هر چی بازی فینال وحساس گند میزنی این چه وضع بازی کردنه هوادار رو مسخره گرفتید


احمد نوری اسرمی

-1

2

2 سال پیش

عبدی با این موقعیت سوزیها میخواد بره اروپا بدبخت بی مصرف .از این به بعد باید تیکه مخالفان رو بشنویم


amir&abd

0

3

2 سال پیش

بی روحیه بی حال درب و داغون..بابا رد کنیدواسدی و پاکدل و..اینا کین..یحیی خودت باعث شدی با این ترکیب ویرانت


amir&abd

0

2

2 سال پیش

بی روحیه بی حال درب و داغون..بابا رد کنیدواسدی و پاکدل و..اینا کین..یحیی خودت باعث شدی با این ترکیب ویرانت


محمود تاجدینی

0

2

2 سال پیش

تا صبح هم بازی میکردیم حریف فولاد نمی شدیم


amir&abd

0

2

2 سال پیش

بی روحیه بی حال درب و داغون..بابا رد کنیدواسدی و پاکدل و..اینا کین..یحیی خودت باعث شدی با این ترکیب ویرانت


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

این همه جوان یحیی از دست داد تا امثال اسدی و شیری نگه داره


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

عبدی برو بمیر دو تا دروازه خالی نزدی اشغال دیگه ادعا نکن میخوام اقای گل بشم . بدبخت توپ زیر پاهات همش گم میشه


عبدالرحیم جعفرزاده

0

1

2 سال پیش

بازی کثیف وزیر سجادی حالا داره نتیجه میده.....اه پرسپولیس انشالله نبودت میکنه.....امید هزاران هوادار را به باد دادی....سجادی بدان یه روز باید یه جایی حساب پس بدی...هزاران نفرین بر بدخواهان تیم ما....انشااله اه ما شما را میگیره


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

1

2 سال پیش

کاپیتان امید یدونه ای


حسن پرسپولیس مطهر

0

2

2 سال پیش

هوادار حیف پیراهن پرسپولیس که تن شیری واسدی بخدا این دوتا درحد تیم لیگ سه هم نیستن شیری فینال اسیا اون هند بچگانه رو کرد بازی فولاد خودش سوتی داد بعد کارت گرفت شیری اسدی خاهشن برید خصوصا شیری برو برو برو


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

لعنت به تیم ملی یا بازیکن مصدوم تحویل دادن یا کرونا گرفتن . حالا مجیدی اشغال بیاد زر بزنه بیشرف


Yeganeh

0

1

2 سال پیش

اقااااااااا چرا اخههههه من دارم میمیرممممم این چ وضعشهههههه


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

1

2 سال پیش

خدا مرگ بده به اسدی.... اول نیمه دوم.. الان کارت زرد دوم میگیره... خدا ازت نگذره یحیی... آخ اسدی به چه درد میخوره؟

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

ملوان

جمعه, 24 فروردین
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر ملوان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 3
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان - هوادار 16:30
گل گهر - استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت - پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 23 19 50
2 پرسپولیس 23 17 49
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 23 7 33
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 23 -7 24
12 پیکان 23 -8 24
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 23 -10 19
15 صنعت نفت 23 -18 16
16 نساجی 23 -18 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال