ارتش سرخ دات کام

اخبار

سکوی سرخ؛ تاکتیک ارتش سرخ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 19 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

سکوی سرخ؛ تاکتیک ارتش سرخ

ارتش سرخ دات کام :
سکوی سرخ؛ تاکتیک ارتش سرخ
فارغ از هر نتیجه‌ای که عصر دیروز در جدال تماشایی پرسپولیس و فولاد رقم خورد، حال و هوای این بازی متفاوت از بازی‌های اخیر پرسپولیس بود.

وجه تمایز برمی‌گشت به اتمسفری که روی سکوها برقرار شد تا سرخ‌ها یک روز داغ و فراموش‌نشدنی را در ورزشگاه آزادی سپری کنند و خالق صحنه‌هایی به‌یادماندنی باشند.

تماشاگران سرخ در یک شب سرد و هوایی که گاه بارانی بود، گاهی باد می‌وزید و گاهی آرام، برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند تا محبوب‌شان در ورزشگاه نیمه آماده آزادی تجربه‌ای متفاوت را پشت سر بگذارد و برای دربی رجزخوانی کند.

سرخ‌ها در آستانه بازی بزرگ با رقیب سنتی یک آزمون جدی را پشت سر گذاشتند تا در میدان آتی شانس خود را تقویت کنند.

جمعه شب به‌واقع شب هواداران پرسمولیس بود و آنها نشان دادند در کنار تیم آماده‌شان خود نیز در اوج آمادگی قرار دارند تا حامی تمام قدی باشند برای ارتش سرخ که یک جدال استراتژیک را پیش رو دارند.

صدای واحد قرمزهای پایتخت بعد از گل پیروزی‌بخش کنعانی‌زادگان نشان داد پرسپولیس چه در داخل میدان و چه روی سکوها از طراوت و شادابی کافی سود می‌برد تا احتمالاً خالق موفقیت‌های بیشتر در هفته‌های باقیمانده باشد.

تیمی که دو بار در جریان این بازی از تیم شایسته فولاد عقب افتاد و دوباره به بازی بازگشت و از شکست پیروزی ساخت، نشان می‌دهد که پشت این پیروزی ساختار منسجمی از نظم تاکتیکی و اراده را در خود دارد که می‌تواند دستاوردهای بزرگ‌تری را صاحب شود.

پرسپولیس گرچه در شب پیروزی مقابل فولاد آرایش جنگی خود روی سکوها را به رخ همه کشید و تاکتیک‌های فنی‌اش را بر حریف دیکته کرد اما پشت تمام این ابزار مردی را می‌بیند که برخلاف انتظارات توانسته افکار خود را به خوبی در تیمش پیاده کند.

اوسمار، سرمربی برزیلی سرخ‌ها در تمام روزهایی که سکان هدایت سرخ‌ها را در دست داشت، فوتبال متفاوتی با تیمش ارائه کرد.

مرد برزیلی از پرسپولیس تیمی رو به جلو، هجومی و همواره پیروزی‌خواه پدید آورده که حتی در روز شکست مقابل آلومینیوم نیز تحسین می‌شود و همگان او و تیمش را می‌ستایند.

جمعه شب را باید به نام او هم نوشت. همو که در سایه و در پس همه اتفاقات خوشایند این هفته‌های پرسپولیس قرار دارد و همچون یک محرک بی‌نظیر کنار زمین تیمش را به جلو حرکت می‌دهد و امتیاز جمع می‌کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/159127
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Reza❤💖❤Foulladi

0

0

2 ماه پیش

تبریک میگم این برد شیرین و دلچسب رو به تمامی هواداران با غیرت و باشرف پرسپولیس بزرگ....دیروز استادیوم بودم جای تک تک هوادارای عزیز خالی بود واقعا هوادارایی که اومده بودن چه خانم ها و چه آقایان کولاک کرده بودن نیمه دوم هیچکس روی پاهای خودش نبود اصلا صندلی ها هیچ معنایی برای نشستن نداشت چون همه روی هوا بودن واقعا شیر پسران پرسپولیس کولاک کردن دمشون گرم البته داور نامرد هم به نامردی و نادرستی دفاع اصلی تیم رو از ما برای بازی دربی گرفت هم گل درست عبدالکریم حسن که خیلی واضح بود آفساید نیست رو مردود اعلام کرد.... چقدر کمیته داوران کثیف و منفوری داریم که بازی قبل از دربی میان داور کیسه کشا رو موعود بنیادی فرد رو میزارن که توی بازی رفت علنی نشون داده که کیسه کش هستش حتی لعنتی یه کارت بازی با خوزستان به کیسه کشا نداد که یه وقت محروم نشن ولی اومدن بازی پرسپولیس رو یه داور احمق و کثیف دیگه گذاشتن که خیلی اشتباه توی قضاوتهاش داره تا خیلی راحت کنعانی از بغل بازیکن حریف رد بشه و کارت زرد بگیره تا دربی رو محروم بشه پس دیدید چقدر فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته انضباطی و کمیته داوران کثیفی داریم که هیچوقت فوتبال ایران در صورت وجود این گروه کثیف پیشرفت نخواهد کرد مگر اینکه خدای بزرگ دست همه اینها رو از فوتبال قطع کنه و نابودشون کنه.... هوادارای عزیز درسته ما دفاع های اصلیمونو نداریم ولی پرسپولیس بزرگ بزرگترین قدرتش توکل به خدا و حمایت بی دریغ هواداراش هست یعنی ما هوادارا قدرت اصلی پرسپولیس هستیم بهتون قول میدم اگه عین همیشه حمایت کنید و شوق و اشتیاق برای جنگیدن به بازیکنامون بدید حتی بدون دفاع هم میتونیم کیسه کشارو نابود کنیم قول میدم خدا دوباره کمکمون میکنه ورزشگاه رو روی سر کیسه کشای کثیف که فقط میخوان با لجن بازی امتیاز بگیرن رو خراب کنیم و دوباره جشن قهرمانی بگیریم پس ازتون خواهش میکنم چند برابر قبل از تیم و اوسمار و بچه ها حمایت کنید که این تیم لایق بهترین هاست واقعا شما اگه دیروز استادیوم بودید حرفهای من رو تایید میکردید که این تیم عجوبه هست واقعا بچه ها صد در صد خودشونو توی زمین میزارن و به خاطر تیم و هوادارا دارن جون میدن درود بر شرف و غیرت شیر پسران پرسپولیس... درود بر اوسمار و کادر فنی با غیرتش.... درود بر هوادارای با غیرت و با شرف و متعصب پرسپولیس بزرگ،، همه با هم میریم برای حمایت جانانه از پرسپولیس بزرگ و شیر پسرا ن پرسپولیس تا دشمنای پرسپولیس نابود بشن انشاالله 🙏🙏🙏❤❤❤💖💖💖🌷🌷🌷🍁🍁🍁


Nima

-1

3

2 ماه پیش

با دیدن xgبرگام ریخت.دست مریزاد شاهکار اوسمار.فقط و فقط به ترابی و اسماعیلی فر زمان یحیی و حال نگاه کن تا متوجه عمق تغییرات پرس با اوسمار بشید


نعمت مشتاقیان

0

1

2 ماه پیش

خواهش من از هواداران عزیز این است که با دست زدن یکنواخت در بازی‌ها شور هیجان بیشتری رادر ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی ایجاد کنند.


مهدی شعبانی

-1

1

2 ماه پیش

من همیشه میگفتم مشکل پرسپولیس یحیی ترسو بود . با تفکرات اوسمار و بازیکنای خوبمون میترکونیم


سام

-1

1

2 ماه پیش

اوسماراهل کشوربررزیل

ممنونیم ازامپراطوریحیی که اوسمارروواسه دستیاری انتخاب کرد


msa

-1

1

2 ماه پیش

درودبراوسمار اخه ایشون کرواته یا برزیلی


ایران

-1

1

2 ماه پیش

سلام کروات نه برزیلی


سرخدل عاشق

-1

1

2 ماه پیش

اوسمار کرواته؟😅


سعیدکرمانی

-6

2

2 ماه پیش

زنده باداوسمار،الحق که ثابت کردی دست پرورده امپراطوربزرگ یحیی خان هستی


مهدی شعبانی
(در پاسخ سعیدکرمانی)

-2

3

2 ماه پیش

اگه دستپرورده یحیی بود الان باخته بودیم بازی رو


مهدی ادیب

-1

2

2 ماه پیش

عزیز دل! اوسمار اهل برزیل می‌باشد نه اهل کرواسی


نیما قنبری ماه

-1

1

2 ماه پیش

پرسپولیس عشقه❤


امید فلاح

-1

2

2 ماه پیش

کارت زرد کنعانی حتماً باید پاک بشه چون اشتباه داوری نبود و رفتار تیم داوری این بازی و بازی خوزستان باید در وزارت اطلاعات تحت تعقیب قرار بگیره


محمدرضااسکندری

-1

1

2 ماه پیش

درودوخداقوت به کادرفنی وبازیکنان باغیرت ارتش سرخ امیدوارم درکنارموفقیت هاوقهرمانی های مجدد شادسلامت وتندرست باشید غیرت وتعصب وفوتبال زیبای شماااا ستودنی سسس


خان پرسپولیسی

-1

1

2 ماه پیش

آفرین به غیرت هواداران فهیم و میلیونی پرسپولیس بالاخص بانوان محترمه وفهیم پرسپولیس 🌺💖🌹💝


رضا فیضی

-2

4

2 ماه پیش

واقعا بازی هیجان انگیزی بود مبارک همه باشه همونجوری که سلطان گفت نباید زود گل بخوریم اما متاسفانه خوردیم و باز هم همونجوری که سلطان گفت هم پنالتی گرفتیم و هم با شوت گل زدیم،مبارک همه هوادارها باشه به خصوص سلطان و اونایی که دوسش دارند.
بازم بردیم و سروش رفیعی مصاحبه کرده که پرداختیها خوب نبوده اقای درویش لطفا پول بدید به اینا،اینا سیر نمیشند با این همه پول،چقدر بدبختین شماها؟؟؟به قرآن بدبختید که انقدر دارید و بازم مینالید،درسته دنیا به جایی رسیده که به ناحق شماها پولدار و محبوب و مشهور شدید اما حداقل سر سوزن عزت نفس داشته باشید توی شب عیدی که کم کم پنجاه میلیون ایرانی یا شرمنده هستند یا حسرت به دل و عصبانی شما میلیاردرهای مفت خور بازم حرف از پول میزنید؟؟؟اقای درویش پول بدید به اینا لطفا،اینا خیلی بدبخت هستند،پیر مرده و پایین خونش توی دروازه غار یه بقالی داره کوچیک کوچیک اون روزی منو دیده میگه چرا ناراحتی میگم شب عیده و مردم گرفتارند بهم گفت غصه نخور تو زحمتت رو میکشی اما کم اوردی روی منم حساب کن،گریم گرفت از این همه دریا دلی،اره مغازش کوچیکه کوچیکه اما دلش بزرگه،بزرگ بزرگ،پهلوانه،لاته،شرف داره،اما شما بازیکنها چی؟چی کم دارید که بازم مینالید؟؟؟
قسمت دوم حرفهای سلطان بود وقتی خوندم منم بغض کردم،سلطان گفت هوادارهای ارتش سرخ ترو خدا،ترو جان عزیزاتون،شما رو قسم به قداست نام ایران زمین و پرسپولیس عزیز شب عیدی هوای مستمندهای اطراف و تنگ دستهای خانوادتون رو داشته باشید لطفا شادیهاتون رو قسمت کنید،دل به دست بیارید و دست خدا باشید که دنیا کوچیک و پوچ و زودگذره.
یا الله،یا غنی،یا قوی،یا الصمد


حسن غلامی

-1

1

2 ماه پیش

ممنون از پرسپولیس ممنون ازاوسمار ممنون ازهمه بازیکنان ممنون ازکادرفنی ممنون ازمدیریت ممنون ازهمه ارکان باشگاه وخصوصا ممنون ازهواداران که سرافرازان کردید


حمزه

0

1

2 ماه پیش

به آینده تیم محبوبم امیدوارم،،،،عاشقتم


سام

-1

3

2 ماه پیش

ایول داری اوسمار
تیم عالیه

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال