نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
سیموئز: نقاط ضعف تیم ملی را شناختیم/ عملکرد ملی پوشان در نیمه اول راضی کننده نبود
ارتش سرخ دات کام :
مربی تیم ملی فوتبال ایران عملکرد ملی پوشان در نیمه اول دیدار برابر اردن را خوب ندانست و گفت: این بازی فرصتی بود تا نقاط ضعف تیم ملی را شناسایی کنیم.
"آنتونیو سیموئز" درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اردن ضمن بیان این مطلب افزود: این دیدار را می توان به دو قسمت تقسیم کرد. در نیمه اول ما خوب ظاهر نشدیم. ن توانستیم فوتبال زیبا و دلچسبی ارایه کنیم و کلا عملکرد راضی کننده ای نداشتیم. شاید یکی از علت ها این بود که ما سخت تمرین کرده بودیم و بازیکنان در نیمه اول خسته به نظر می رسیدند.
مربی تیم ملی ادامه داد: در نیمه دوم ما چند تعویض داشتیم و توانستیم بازی شاداب تری ارایه کنیم. کار دفاعی بهتری داشتیم اما از لحاظ انتقال توپ ضعیف کار کردیم اما با اینحال موقعیت های خوبی را خلق کردیم و در دقایقی توانستیم حاکم بر توپ و میدان باشیم اما ضربات نهایی را خوب نزدیم که به گل برسیم.
وی در ادامه گفت: در مجموع نقاط ضعف و قوت در این دیدار داشتیم اما خوشبختانه هنوز زمان داریم که بتوانیم روی نقاط ضعف کار و آنها را برطرف کنیم و برای بازی مهم مقابل لبنان آماده بشویم. فراموش نکنیم که دیدار با اردن گامی برای اماده سازی تیم جهت دیدار اصلی ما با لبنان بود.
سیموئز افزود: بازی با اردن برای ما بسیار مهم بود چون می خواستیم نتیجه گیری هایی از آن داشته باشیم. به همین دلیل در میان اردو و تمرینات این دیدار را انجام دادیم. بازیکنان خسته بودند اما به نتایجی که هدف گذاری کرده بودیم، رسیدیم.
دستیار کی روش خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایلی که تیم شاداب نبود و نتوانست بازی خوبی ارایه دهد نبودن شماری از بازیکنان کلیدی تیم بود که مصدوم یا محروم بودند مانند جباری، دژاگه، حیدری، پولادی، تیموریان که می توان گفت نزدیک به 50 درصد تیم هستند و این مساله فشار زیادی به تیم می آورد. در کنار اینها بسیار امیدواریم که فدراسیون فوتبال بتواند کارهای اداری مربوط به رضا قوچان نژاد را به اتمام برساند و مجوز بازی او صادر شود زیرا می خواهیم مقابل لبنان از او استفاده کنیم. ارزش این دیدار و این نتیجه پایین تر از تمرینات و برنامه های ما بود چون هدف اصلی ما دیدار21 شهریور مقابل لبنان و آماده سازی برای آن مسابقه است.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برگزاری دیدار روز 21 شهریور برابر لبنان آماده می کند، چهارشنبه شب در دیداری تدارکاتی که در اردن برگزار شد، برابر تیم ملی این کشور به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.
"آنتونیو سیموئز" درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اردن ضمن بیان این مطلب افزود: این دیدار را می توان به دو قسمت تقسیم کرد. در نیمه اول ما خوب ظاهر نشدیم. ن توانستیم فوتبال زیبا و دلچسبی ارایه کنیم و کلا عملکرد راضی کننده ای نداشتیم. شاید یکی از علت ها این بود که ما سخت تمرین کرده بودیم و بازیکنان در نیمه اول خسته به نظر می رسیدند.
مربی تیم ملی ادامه داد: در نیمه دوم ما چند تعویض داشتیم و توانستیم بازی شاداب تری ارایه کنیم. کار دفاعی بهتری داشتیم اما از لحاظ انتقال توپ ضعیف کار کردیم اما با اینحال موقعیت های خوبی را خلق کردیم و در دقایقی توانستیم حاکم بر توپ و میدان باشیم اما ضربات نهایی را خوب نزدیم که به گل برسیم.
وی در ادامه گفت: در مجموع نقاط ضعف و قوت در این دیدار داشتیم اما خوشبختانه هنوز زمان داریم که بتوانیم روی نقاط ضعف کار و آنها را برطرف کنیم و برای بازی مهم مقابل لبنان آماده بشویم. فراموش نکنیم که دیدار با اردن گامی برای اماده سازی تیم جهت دیدار اصلی ما با لبنان بود.
سیموئز افزود: بازی با اردن برای ما بسیار مهم بود چون می خواستیم نتیجه گیری هایی از آن داشته باشیم. به همین دلیل در میان اردو و تمرینات این دیدار را انجام دادیم. بازیکنان خسته بودند اما به نتایجی که هدف گذاری کرده بودیم، رسیدیم.
دستیار کی روش خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایلی که تیم شاداب نبود و نتوانست بازی خوبی ارایه دهد نبودن شماری از بازیکنان کلیدی تیم بود که مصدوم یا محروم بودند مانند جباری، دژاگه، حیدری، پولادی، تیموریان که می توان گفت نزدیک به 50 درصد تیم هستند و این مساله فشار زیادی به تیم می آورد. در کنار اینها بسیار امیدواریم که فدراسیون فوتبال بتواند کارهای اداری مربوط به رضا قوچان نژاد را به اتمام برساند و مجوز بازی او صادر شود زیرا می خواهیم مقابل لبنان از او استفاده کنیم. ارزش این دیدار و این نتیجه پایین تر از تمرینات و برنامه های ما بود چون هدف اصلی ما دیدار21 شهریور مقابل لبنان و آماده سازی برای آن مسابقه است.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برگزاری دیدار روز 21 شهریور برابر لبنان آماده می کند، چهارشنبه شب در دیداری تدارکاتی که در اردن برگزار شد، برابر تیم ملی این کشور به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/32773
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |