ارتش سرخ دات کام

اخبار

شهریاری: گل‌محمدی یک سال دیگر میهما ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

شهریاری: گل‌محمدی یک سال دیگر میهمان ماست

ارتش سرخ دات کام :
شهریاری: گل‌محمدی یک سال دیگر میهمان ماست
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و یک سال دیگر نیز میهمان ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس و آینده این باشگاه اظهار داشت: درباره آینده پرسپولیس که این بحث در هیئت مدیره صورت می‌گیرد، ولی براساس توافقی که وزارتخانه‌های ورزش و اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی داشته‌اند، قرار شد یک عضو مالی وارد هیئت مدیره شود که این اتفاق رخ داد و اعضای قبلی نیز باقی ماندند. درویش هم همچنان به‌عنوان مدیرعامل با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی درباره شرایط یحیی گل‌محمدی گفت: او قرارداد دارد و یک سال دیگر نیز میهمان ماست.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره فعالیت باشگاه در سایر رشته‌ها تصریح کرد: براساس مصوبه پارسال، قرار شد تیم بانوان را راه‌اندازی کنیم و در دو سه رشته دیگر فعالیت کنیم که یکی از آنها سوارکاری خواهد بود. مصوب کردیم که در فوتبال بانوان سرمایه‌گذاری کنیم و یکی از اعضای هیئت مدیره نیز پیگیر این موضوع است تا به‌زودی انجام شود. هنوز نمی‌دانیم که این تیم‌داری در سطح لیگ برتر خواهد بود یا لیگ‌های پایین‌تر، چون هنوز امتیازش را نداریم و شرایط مشخص نیست.

شهریاری با اشاره به توافقات صورت گرفته گفت: این توافق در سطح وزرا انجام شد و ما هم در جریان جزئیات این توافق نیستیم، ولی به هر شکل آن چیزی که الان رخ داد، این بود که پرسپولیس تقریباً بدون تغییر ماند، چون تیم در یک سال اخیر موفقیت‌های خوبی داشت که این شرایط را مرهون هماهنگی و همدلی و دانشی است که هیئت مدیره داشت و همچنین کارهای اجرایی که برعهده درویش بود. نهایتاً دیدیم که تیم بدون حاشیه، یک سال خوب را سپری کرد و موفقیت‌هایی را به دست آورد. بنابراین اضافه کردن یک یار اقتصادی می‌تواند یک کمک بیشتر در زمینه مالی باشد.

وی در مورد ممنوعیت قراردادهای ارزی با بازیکنان و مربیان خارجی و اینکه این شرایط اختصاص به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دارد، تصریح کرد: این بخش‌نامه مخصوصاً برای پرسپولیس و استقلال یک دردسری ایجاد خواهد کرد، ولی از طرف دیگر شاید به نفع فوتبال باشد و یک انضباط مالی بر کل کشور حاکم شود. در واقع اگر بخش‌نامه ابلاغ و نظارت دقیق بر آن شود، انضباط مالی خوبی رخ می‌دهد و این به نفع فوتبال است. اگر قرار باشد فقط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رعایت کنند، آن وقت مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس راجع به شرایط اسپانسر باشگاه و احتمال افزایش قراردادش خاطر نشان کرد: هنوز سال جدید را شروع نکرده‌ایم، اما با توجه به افزایش قیمت‌ها در سایر زمینه‌ها، قطعاً شرایط تغییر می‌کند.

شهریاری در پاسخ به این سؤال که «آیا سرمربی پرسپولیس لیستی برای سال آینده به باشگاه داده است؟»، گفت: خبر ندارم، ولی تا امروز که لیستی نیامده است. بچه‌ها که فعلاً در استراحت هستند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا تکلیف سوپرجام مشخص شد؟»، اظهار داشت: حتماً جام را می‌دهند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155169
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

0

1

11 ماه پیش

چهل ملیون حرفشون همینه نه فقط شهریاری


محمد

0

1

11 ماه پیش

سلام چرا هیچ کس به فکر نیست چرا پیگیر گل محمدی کسی نیست اگه میخواد بره خوب تکلیف را مشخص کنه تا حداقل باشگاه دنبال سرمربی باشه این دیگه چه وضع هست پس یار گیری چی میشه چرا هیچ کس کاری نمیکنه اگه هم رفت فقط مربی خارجی درجه یک به کار تیم میاد اقای گل محمدی حالا فقط خوش گذرانی هست اول تکلیف را مشخص میکردی لیست نقل انتقالات را میدادی بعد میرفتی مسافرت


رضاآذری

0

1

11 ماه پیش

آقایون محترم هیئت مدیره فقط هرچی زودتر تکلیف رو روشن کنید چون توفصل نقل وانتقالات هر یه روزتاخیر مساوی با ازدست دادن بازیکنای خوب.تیم میخواد بره آسیا ما باید زودترازهمه وارد بازارنقل وانتقالات میشدیم همین الانشم خیلی دیرشده پس لطفا هرکاری میکنید زودترفقط.


سعید براهویی

0

1

11 ماه پیش

قهرمانی آسیا باید باشگاه خصوصی باشه مثل گلگهر تا هزینه کنه تا وقتی دولتی باشیم خبری از قهرمانی آسیا نیست


سعید براهویی

0

1

11 ماه پیش

هیت مدیره باید ورزشی باشه ن سیاسی سیاسی چچه میدونه فوتبال چچیه


حمیدکرمانی

0

1

11 ماه پیش

فقط بهش گوشزدکنیدقدرت هوجومش ببره بالاتر


پرسپولیس نام ما پیروزی کار ما ❤❤❤

0

1

11 ماه پیش

کسی از آقای هدایتی عزیز خبر نداره


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

3

11 ماه پیش

جناب شهریاری ، ممنون ، خبرهای خوشی دادین ، با این اوصاف یحیی و درویش ماندگارن و ثبات در پرسپولیس حاکم میشه ، فقط میمونه تقویت تیم و تمدید با بازیکنان کلیدی . دم همه ی شماهاااااا گرم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


مرادسلمانی

0

2

11 ماه پیش

آقای شهریاری عزیزیکی ازسایتهای خبری عنوان کرده بودسپاهان میخوادرضایتنامه حبی راآزسانتاکلارابگیری شمابهترازهرکسی میدانیداکراین صحبت درست باشی تیم محبی به این سادگی رضایتنامه نمیده همانکاری که پارسال کردحالاآنهادلاریاهرچیزی دیگری می گیرندتازه بازیکن آزادمیشی بعدش این بازیکن یاهرکسی دیگری میخوادباباشگاه متبوعش قراردادبیبیندی.به نظرشمابااین هزینه های که انجام میشی بااین بخشنامه مطابقت داری.همین مشکل رااستقلال داری باقائدی داری .اکرخواهان نداشت مشکلی نبودولی چون خواهان داری به این سادگی آنهم عربهابه این سادکی گذشت نمی کنندهمه این مشکلات سراین بخشنامه است نه تبصره داری نه ماده این وسط تیم مابیشترضررمی کنی.توشهرخبرخواندم آل کثیرپیشنهاد۳۰میلیاردی داری خدایی میشی نگه داشت همه اینهاکه مجتبی محرمی نبودندکه ازخیلی چیزهاگذشت.انشاءالله هرچه هست خداوندرحمان بخیرکنی یاسبحان یارحمان


ابراهیم بزرگ امید

0

3

11 ماه پیش

خدابزرگه فقط فقط آرزوی قهرمانی آسیا تودلم ماند خدا کمک میکنه


پرسپولیس

-1

3

11 ماه پیش

خب ی قرارداد ۵ ساله ببندین باهاش


پرواز

0

1

11 ماه پیش

جام که وظیفه شونه دو دستی بیان و تقدیم کنند.ولی کاش برای اهدای سوپر جام یه مراسمی برگزار می شد وبا احترام کامل این جامو تقدیم می کردند.و راجع به هئیت مدیره خوب شد که دست نخورده باقی ماند و همین ثبات موجب پیشرفت و بهتر شدن روند رو به رشد باشگاه در تمام زمینه ها خواهد شد.چیزی که در طول این چهل سال نبوده و همیشه هیئت مدیره کامل نبوده یا مدیرعامل نبوده و سرپرستی اداره شده یا اینکه هردو سه ماه یک بار مدیر عامل می اومد هیئت مدیره عوض می شد هیئت مدیره می اومد مدیر عامل عوض می شد که واقعا اوضاع نابسامانی بود و هر دوسه ماه یه بار تو هییت مدیره و مدیرعاملی دوتا باشگاه تغییرات داشتیم.خداروشکر یه روزنه ای برای پیشرفت و بهتر شدن و رشد دوتا باشگاه مخصوصا پرسپولیس کبیر پیدا شده و انشاءالله که هرچه زمان جلوتر بره اوضاع بهتر هم بشه البته اگه این قانون ها بذاره.بعضی بندها و قانوناش خوبه ولی باید برای همه باشگاهها باشه و روش نظارت دقیق بشه نه فقط پرسپولیس و استقلال.تو همه باشگاهها ناظر و نظارت و شفاف سازی کنند وراه دورزدن قانون رو ببندند.کاش فقط و فقط یک سال رو قراردادهای سپاهان.فولاد.گل گهر و.... فقط و فقط نگاه می کردند.فولاد تو همین دوساله نکونام چهار تا تیم کامل نفرات داخلی و خارجی رو گرفت و بیرون کرد و هی گرفت و عوض کرد.یکی شاکی نشد بگه پولم کم دادند یا ندادند.سپاهان و گل گهر چه بازیکنانی به راحتی میان و میرن که هیچ تیمی نتونسته قرارداد ببنده و یا یارو از باشگاه قبلی شاکی بوده تیمهای دیگه ترسیدن قرارداد ببندن ولی اینا به راحتی پول قبل و بعد و باشگاه و بازیکن و همه رو می دن صدا و شکایتی از کسی بیرون نمیاد.خوب اینهمه پول از کجا میاد.


روح اله فرج زاده

0

2

11 ماه پیش

عالی هست الان یحیی گلمحمدی اسکادران تیم پرسپولیس هست و هیچ کسی هم بهتر از یحیی نقاط قوت و ضعف تیم را نمیداند و به امید خدا و پشتوانه هواداران عزیز و صد البته مدیریت قوی اقای درویش که الحق و انصاف غیرت و مردانگی را در حق پرسپولیس تمام کرد روز به روز موفقیت و سربلندی بیش از پیش حاصل خواهد شد

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال