ارتش سرخ دات کام

اخبار

شکست پرسپولس 10 نفره مقابل یاران رو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 118 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

شکست پرسپولس 10 نفره مقابل یاران رونالدو

ارتش سرخ دات کام :
شکست پرسپولس 10 نفره مقابل یاران رونالدو
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان تهرانی به دلیل محرومیت انضباطی هواداران پرشور خود را به همراه ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین هفته از فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبانی تیم النصر عربستان است.

النصر در شرایطی راهی تهران شده است که چند ستاره فوتبال دنیا از جمله کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارند و تقابل این بازیکن با سرخپوشان از جمله علیرضا بیرانوند که یک بار ضربه پنالتی اش را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهار کرد، جذابیت این دیدار را چند برابر کرده است.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی(۶ شهاب زاهدی)، وحید امیری و محمد عمری به میدان رفت.

میلاد سرلک در این دیدار از داور ازبکستانی دو کارت زرد گرفت و اخراج شد. مسعود ریگی دیگر بازیکن اخطاری سرخپوشان بود.

تیم فوتبال النصر نیز دیدار با پرسپولیس را با این ترکیب شروع کرد: نواف العقیدی، سلطان الغنام، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، محمد قاسم، عبدالله خیبری، اوتاویو، مارسلو بروزوویچ، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو.

شروع با حملات النصر

مهمان عربستانی در شروع بازی حملاتی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کرد و هر چند بیشتر صاحب توپ بیشتری بود اما نتوانست درون محوطه جریمه خطری روی دروازه بیرانوند ایجاد کند.

شوک به پرسپولیس

در دقیقه چهار این دیدار مهدی ترابی در حالی که پا به توپ در حرکت بود پایش در یکی از چاله های زمین رفت و دچار پیچیدگی مچ شد و از بازی بیرون رفت. ترابی بعد از دقایقی تعویض شد و شهاب زاهدی جایگزین او شد.

۲۰ دقیقه بدون حمله

پرسپولیس در دقایق ابتدایی روی گل نخوردن از حریف تمرکز کرده بود و هر چند در برخی لحظات توپ را در اختیار داشت اما این النصر بود که صاحب موقعیت های بهتری شد. پرسپولیس در این دقایق حمله خطرناکی روی دروازه النصر نداشت.

رونالدو بازهم ناکام برابر بیرانوند

در دقیقه ۲۰ این بازی بهترین فرصت برای تیم النصر به وجود آمد و همکاری مانه و رونالدو آبی پوشان عربستانی را تا آستانه رسیدن به گل پیش برد اما ضربه سر رونالدو را در آستانه ورود به دروازه علیرضا بیرانوند مهار کرد. بیرانوند چند دقیقه بعد هم یک موقعیت خطرناک تیم النصر را به کرنر فرستاد.

گلی که آفساید گرفته شد

در دقیقه ۳۶ تیم فوتبال النصر صاحب یک موقعیت خوب شد و با تاثیری که رونالدو روی توپ گذاشت توسط بروزوویچ به گل رسید که داور این گل را به نشانه آفساید نپذیرفت. در دقیقه ۴۲ النصری ها یک بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفتند اما رونالدو به توپ نرسید و دانیال اسماعیلی فر اجازه نداد او ضربه نهایی را بزند.

پایان نیمه اول با تساوی

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی به پایان رسید که النصری ها موقعیت های بیشتری داشتند و هر چند فوتبال زیبایی از سوی دو تیم به نمایش در نیامد اما یاران رونالدو میل تهاجمی بیشتری داشتند. پرسپولیس در نیمه اول حتی یک بار هم نتوانست دروازه النصر را با خطر مواجه کند. رونالدو هم در نیمه اول مثل دو تیم نتوانست کار خاصی انجام دهد.

دومین شوک به پرسپولیس

با شروع نیمه دوم یک شوک دیگر به پرسپولیس وارد شد. در حالی که ترابی در دقایق ابتدایی بازی مصدوم و تعویض شد، در شروع نیمه دوم میلاد سرلک که در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود روی رونالدو خطا کرد و با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا کار سرخپوشان سخت شود.

دردسر اخراج و گل النصر

پس از آنکه سرلک در دقیقه ۵۲ از بازی اخراج شد، النصر حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه ۶۲ روی همکاری مانه و رونالدو و به ضربه تمام کننده عبدالرحمن القریب توپ پس از برخورد با پای مدافع پرسپولیس وارد دروازه شد تا کار سرخپوشان برای ادامه بازی سخت شود.

گزارش کامل این دیدار در همین خبر تکمیل خواهد شد....


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156522
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حامد پرسپولیسی

0

1

10 ماه پیش

من ماندم حالا پرسپولیس تهرانه و ورزشگاه آزادی رو برای آسیا معرفی کرد و اونم تازه می‌توانست معرفی نکنه یک ورزشگاه دیگه رو معرفی کنه مثل ورزشگاه امام رضا مشهد یا فولاد ارنا اهواز. جای تعجب اینه چرا نساجی مازندران ورزشگاه آزادی رو معرفی کرد مگر نمیدونستن مشکلات ورزشگاه آزادی رو ماشاالله به مدیریت و تفکرتان. تو رو خدا لیگ رو یا 4 ماه تعطیل کنید اول چمن های کل استادیوم ها رو عوض کنید یا تو ورزشگاه آزادی بازی نکنید بروید تو ورزشگاه کاظمی لااقل بازی کنید تا نیم فصل بعد لااقل ورزشگاه آزادی چه از لحاظ چمن چه از لحاظ سکو اماده بشه و ما اینقدر حرص نخوریم.


مرادسلمانی

0

3

10 ماه پیش

سلام ودرودبه آقای هدایتی عزیزوهمه هواداران ارتش سرخ ایران.باختیم ولی زندگی ادامه داری.این باخت شوکی بودبرای آینده


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

10 ماه پیش

دلم میخاد دیگه قلبم نزنه.... حسی دیگه به این زندگی ندارم... تنم سرده حالم خوب نی کاش مرده بودم و نمی دیدم تیمم میبازه ولی عیب نداره این قلب مریض فقط برا پرسپولیس میتپه امیدش واسه تپیدن دیدن پرسپولیسه🥺🙃❤


ابوالفضل شریفی

0

3

10 ماه پیش

ای خدا اخه اینقدر بدشانسی برای یک تیم مگه ممکنه . افتادن تو گروه مرگ اسیا . اولین بازی با پرستاره ترین تیم جهان . محروم از تماشاگر . چمن بسیار بی کیفیت . دروازه بان مصدوم . ترابی مصدوم . سرلک اخراج . سرمربی ترسو . چند بازیکن بی کیفیت که الکی تو ترکیبن


جان فدای پرسپولیس

-2

2

10 ماه پیش

قبلا قبول نداشتم ولی حالا متوجه شدم که راست میگن بشرفم قسم یحیی دلالی میگیره این چندسال که ما نمیتونیم مهاجم خوب بگیریم.بقران یحیی دلال


ابراهیم رمضانپور

0

3

10 ماه پیش

سلام مدیران ورزشی به خصوص وزیر جدید ورزش و جوانان که امروز انتخاب شد بداند....که امروز دنیا برای ورزش و ورزشکاران خودش احترام خاصی قائل است.... امروز فوتبال سرگرمی نیست.... امروزه فوتبال و سایر رشته های مختلف یک صنعت اقتصادی کلان است... از عربستان و تیم النصر چه آموختیم.... فوتبال باعث رشد و توسعه و پیشرفت در دنیا شده... علاوه بر این که باعث پویایی و نشاط و شادابی در کل دنیا شده.... بلکه همین رشته ورزشی باعث ایجاد ثبات و آرامش و صلح و دوستی در بین کشورهای فوتبال دوست می‌شود..... انشاالله روزی برسد که ما هم در کشور عزیزمان اینقدر جوان های با استعداد و توانا داریم....در آسیا بدرخشیم ....


Hamid Aliyasi

-1

9

10 ماه پیش

گلسیانی رو چرا بازی ندادی چرا ننذاشتیش مهاجم بجای شهاب


ابراهیم رمضانپور

-2

4

10 ماه پیش

سلام ما هواداران و کاربران بارها اعلام کردیم گوش شنوا نیست آقا یحیی نیمه دوم نیمه مربیان بازیکنان رو خیلی دیر. تعویض می‌کند....بابا دقیقه هشتاد بازیکن چه فایده داره..... در باره تیم النصر عربستان اینقدر از بازیکنان خارجی این تیم رسانه های داخلی تبلیغ کردن که آثار آن تو بازی نشون داد..... همین آقای میثاقی از اول برنامه شروع کرد تعریف و تمجید از بازیکنان حریف....شمایی که برای این بازی به این مهمی دارید کارشناسی فوتبالی و بزرگی رونالدو رو به رخ می کشید... نتیجه نهایی این رقابت‌ها یعنی که ما به توانایی های بازیکنان تیم ایمان نداریم....بازم میگم پرسپولیس بازنده سربلند بود... باید شرایط تیم حریف رو هم بسنجیم..... زنده باد پرسپولیس ایران... انشاالله در آینده و بازیهای پیش رو جبران خواهد شد.


Hamid Aliyasi

-3

4

10 ماه پیش

واقعا دمت گرم اهای حسین هدایتی که اینقد خوب بازیکنا رو میشناسی واقعا شهاب در حد پرسمولیس نیست


habib norouzi

-2

4

10 ماه پیش

یحیی دلال هست


جواد طه

-2

4

10 ماه پیش

فقط متاسفم خدا را شاهد میگیرم که هر روز تو این فصل اومدم پیام ها را خوندم و با خودم گفتم امسال هوادار هامون چه قدر خوب هستند همه پشت هم مگه میشه مگه داریم این همه توهین اونم وقتی که هنوز اولین بازی را انجام دادیم اونم چطوری با لیگ داغون ما کلی وقت هست که تعطیل هست فوتبالیست اگه توی ۱۰ روز یک بازی رسمی پرفشار نداشته باشه همیشه اولین بازیش با افت هست خیلی شده که پرسپولیس حتی دو بازی اول نتیجه نگرفته ولی از بازی بعد هم نتیجه گرفته هم صعود کرده نمونش همون سالی که با یحیی رفتیم فینال . خدایا کرمت را شکر من خودم خدای استرس هستم حتی همین بازی را حداقل ۲۰ دقیقه را نگاه نکردم و با اصرار همسرم به بیرون رفتم تا کمی آروم بشم بیام دوباره بازی را نگاه کنم با این حال به خودم اجازه نمیدم حتی اگر حذف هم بشیم به تیم خودم و بازیکنان بی احترامی کنم پس فرق من اون کسی که نشسته داره واسه باختمون دعا میکنه و بد و بیراه میگه چیه حداقل اون طرفدار پرسپولیس نیست و انتظاری هم ازش نیست. من به خاطر برد پرسپولیس هوادارش نشدم که به خاطر باختش دست بکشم و کاری بکنم که از فردا نتونن توی زمین راه برن چه برسه به بازی کردن . خدایا احساسی بهم میگه به خاطر این همه ناشکری قراره یه ۱۰ سال دیگه دستمون از هرچی جام هست کوتاه بمونه تا دوباره قدر عافیت را بدونیم امیدوارم به حق خدا نبینیم اون روزها را و همیشه توی قله باشیم . به خدا چی بگم آخه آدم به خانواده خودش میگه بیشرف یا پلشت بابا ما خانواده ایم قدرتمون توی اتحادمون هست . تا حالا نشده بازی کنید تا حالا نشده یا ندیدید توپ از روخط دروازه هم میشه بزنی و گل نشه . نمیفهمم این بی احترامی ها را این انتقاد نیست برادر فحش هست . حتما می‌خواهیم چند روز دیگه که بازی داریم حالا چه دربی چه بازی های دیگه دوباره بگیم شیرمردان برید توی زمین ما پشتتون هستیم و اگر خدای ناکرده هم اگر باختیم به زمین و زمان تیم مون فحش بدیم . راه دور نریم الان چند سال هست که استقلال ما را نبرده که باعث‌شده تمام رکورد ها را بزنیم حالا اگر خدای ناکرده صد بار زبونم لال اگر این دربی باختیم تصمیم بزرگان هواداری اینجا چی هست که هر روز هم واسه هم نوشابه باز میکنن اگر بردی شکل میگیره نتیجه پیش بینی های و راهنمایی های خوب ما هست اگر هم ببازه که اینا پلشت و بیشرف هستند . یک زمانی می‌گفتیم دربی را ببر برو یک سال خوش باش حمایت هم میکردیم الحق هم که نتیجه داده و شده این قدرت بلامنازع ایران . پس شما را به خدا بیایید کمی فکر کنیم به خدا هواداری این نیست ما وظیفه داریم هواداری خودمون را بکنیم و تا آخرین بازی حمایت کنیم اگر هم که آخر فصل راضی نبودیم با هم فکری برای ادامه و سال بعد تصمیم بگیریم و با فکری باز و قدرت هواداری باشگاه را به سمت تعالی سوق بدیم . خدایا چنان کن که سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار . و کاری کن که به لطف خودت دیگه به روزهایی که فقط دعا میکردیم سال بعد قهرمان بشیم گرفتار نشیم . آمین .


Hamid Aliyasi

-1

6

10 ماه پیش

یک کلام اقای گل محمدی اگه میخوای ترسو باشی و با ترس بازیکن ها رو روانه زمین کنی همین العان برو خواهشا ما از ثانیه اول باخته بودیم با این حجم از ترس که داشتیم از اسم رونالدو و شما هم اون کسی نبودین که این ترس و استرس رو از بازیکن ها بگیرین متاسفانه مربی ترسو نمیخوایم خدانگهدار


ابراهیم رمضانپور

0

5

10 ماه پیش

ادامه مطلب شهاب زاهدی اصلاً در حد و اندازه های این بازی نبود.... کادر فنی باید توانایی های بازیکنان را آنالیز کند.....ما هواداران هیچ از زاهدی ندیدیم....از سرلک واقعاً بعید بود وقتی بازیکن کارت زرد گرفته نباید خطا های بی مورد انجام می داد....ما باید از خواب غفلت بیدار شویم.... فوتبال ایران در حالت برون مرزی قابل مقایسه با سایر تیم های حاشیه خلیج فارس نیست..... تمام کشورهای آسیایی دارند به فوتبال سرمایه گذاری می کنند...در عوض پرسپولیس تیم محبوبمان مهاجم نداره.... دروازبان ذخیره نداره..... همین مسائل روی روح و روان کادر فنی تیم اثر منفی گذاشت نتیجه این شد که ما با ترس و لرز بازی کنیم.....ما در حد بضاعت مالی و توان خودمان و غیرت بچه ها دیگه از این بهتر نباید توقع داشت......


آرین

0

3

10 ماه پیش

انگار پیشکسوتهای پرسپولیس داشتن توی جام رمضان بازی میکردن.... دریغ از یه پاس درست.... حیف نون که بدی به این بازیکنا.... الان دو روز از گرفتن پولهای میلیاردیشون عقب بیفته تمام مدیرای پرسپولیس رو پاره میکنن.... واقعا جلوی النصر خجالت کشیدم.... الان پیش خودشون میگن قهرمان سه گانه ایران یه پاس اونم توی زمین خودش نمیتونستن بهم بدن چه برسه به شوت زدن.... واقعا اگه شما جای بازیکنای کیسه بودید و 50 درصد از فصل گذشته و همچنین هیچی از این فصل نمیگرفتید چیکار میکردید؟ من بهتون میگم چیکار میکردید اول اینکه تمام مدیرای باشگاه رو پاره پاره میکردید بعدش تمام بازیهارو میباختید چون بهانه پول نگرفتن داشتید و اخرشم اعتبار و آبروی پرسپولیس رو با مصاحبه های پی در پی میبردید.... دلم برای این همه هوادار مظلوم میسوزه که فقط ازتون حمایت میکنن اونوقت شما میرید توی زمین اونم زمین خودمون حتی یه پاس سالم نمیتونید بهم بدید بعدشم پولهای میلیاردیتونو میگیرید و به ریش ما هوادارا میخندید.... به خود خدا قسم اگه زمان علی پروین بود حتی قرار داد 200 هزار تومنی هم باهاتون نمیبست چه برسه به 20 میلیارد...... حیف اون همه حرصی که به خاطر شما بی غیرتا خوردم که وقتی علی نعمتی توپ رو دفع میکنه بعدش میخوره به شکم دانیال و میره توی گل خودمون اونوقت به دانیال نگاه میکنه و زیر لبی میخنده 😒😒😒😒😔😔😔 به خدا قسم حیف نون که بدی به شما.... شما اگه بازی که جلوی فولاد کردید رو اینجا میکردید خداوکیلی 2 تا راحت به النصر میزدید ولی واقعا خنده داره که امسال رونالدو و مانه و بروزوویچ داشتن با اسمشون جلوتون بازی میکردن و اصلا احتیاج نبود به خودشون فشار بیارن برای توپ گرفتن چون شما انقدر از اسم این بازیکنا ترسیده بودید که یه پاس نمیتونستید بهم بدید و خودتون توپ رو دودستی تقدیم رونالدو و یاراش میکردید.... من اگه جای شما بودم حاضر بودم زمین دهن باز کنه برم توی زمین.....یعنی اگه حداقل خوب بازی میکردید و چند تا شوت میزدید و دو تا پاس درست بهم میدادید اونوقت آدم انقدر از حمایتی که از شما پول دوست ها میکنه آتیش نمیگرفت.... دارم آتیشششششششش میگیرم😔😔😔😔😔😔


محمدرضایی

-10

1

10 ماه پیش

مابردیم خخخخخحخخخخحححح🙈🙈🙈🙈🙈💕


مهدی مهدوی نیا

0

6

10 ماه پیش

خداییش این زاهدی رو از کجا پیدا کردن آوردن خیلی قشنگ بازی میکنه حیفه تو لیگ ایران باشه


raheem Azarkoosh

-1

4

10 ماه پیش

پرسپولیس ۸نفره النصر عربستان با طرفدار رونالدو و روحیه ای ک بهش دادن اهموطنا شدن ۱۲ نفره خاک تو سر خودمونو دولتمون و ملتمون و فرهنگمون


Mohammad

0

5

10 ماه پیش

تا وقتی که یحیی ب اسماعیلی فر با صادقی بازی بده تیم بهتر از این نمیشه اسماعیلی فر در سطح لیگ قهرمانان ک هیچ لیگ برتر ک هیچ باید بره دسته سه باز کنه انقدر بازیش چرته و مسخرس بهترین دفاع راست رامین رضاییان رو دادن کیو گرفتن آخه اسماعیلی فر کجاش ب پرسپولیس میخوره تا توپ لو میده فقط نگاه میکنه ی سانتر بلد نیست بکنه ب قران سگ حنانوف ب اسماعیلی فر شرف داره ک یحیی بازی نمیده این بازیکن رو واقعا جای تأسف داره


مهدی مهدوی نیا

0

5

10 ماه پیش

بمب نقل و انتقالات ایران و جهان فقط زاهدی


مجتبی طقوی

-1

4

10 ماه پیش

از اول گفتم تبمی که مهاجم نداره باید جم کنه بساتشو اخه ریدم تو تیمی که مهاجم نداره چرا با ابروی ایران بازی میکنید خاک برسرتون خوب گوه لعنتی کارت زد گرفته سرلگ بکشش بیرون اخه خدایا مربی چه گوای هستی تو این چه مدل مربی گردی ریدی ترسو بیا برو بابا نمیاخواد نخواستیم تو اسیا اول بشیم تو برو فقط


ابراهیم رمضانپور

-4

3

10 ماه پیش

سلام واقعاً خسته نباشید میگم به بازیکنان تمام توانشان را گذاشتند.... منتهای مراتب اینقدر بچه ها استرس داشتند که اصلاً نتوانستند بازی رو اداره کنند....ترابی مصدوم شد....رفت بیرون... شهاب زاهدی ول معط


احمد نوری اسرمی

-2

6

10 ماه پیش

دم بیرو گرم واقعن دلاورانه بازی کرد . تنها چیزی که منو امشب خوشحال کرد فقط همین بود


یدالله کاویانی چراتی

0

5

10 ماه پیش

عمری اصلا بدرد این بازی می‌خورد گذاشتی تو ترکیب، حیف نون، مردیکه دوزاری ترسو چرا سلمانی نگذاشتی، حیف دانیال حد و اندازه لیگ 3 نمی خوره، چرا چرا وحدت جاش نگذاشته،به جز یکی دوتا بقیه همه شون پولی که میلیاردی گرفتین، کوفتتون بشه،، 🤮🤮یحیی ترسو می گفت فوتبالیست ها نون هنر شون می خورن، مردیکه دوزاری ترسو، فوتبالیست داریم تا فوتبالیست، نه امثال دانیال که کلا تو باغ بودن انگاری توف تو بازی تون، الهي پولی که می گیرید کوفت تون بشه حیف نون، 🤮😠


raheem Azarkoosh

0

4

10 ماه پیش

این همه چوب میزارن لای چرخای این تیم کم نیست یحیی هم دست از لجبازیهاش بر نمیداره بابا بخدا اگه لجبازی نکنی تو آسیا حرف اول و میزنی این گولیسیانی بدخت مگه چکار کرده ک این همه لجبازی میکنی؟ عمری هم ک انگار هیچ غذا نمیخوره تا از کنارش رد میش میخوره زمین


علی کاربر

-1

2

10 ماه پیش

خاک برسر درویش ومربی که بازی کن درجه یک نمیگیرن ومیبازن وهواداران رو نابود میکنن


mr tayyari

-5

0

10 ماه پیش

ما موقعیت داشتیم اما مهاجم نداریم مخصوصا دارند دست یحیی خالی می‌کنند چطور نمی‌داشتند مهاجم بگیریم اما دنیا این طور نمی ماند


raheem Azarkoosh

-1

4

10 ماه پیش

لعنت بر پدر کسانی ک باعث وبانی این باخت شدن من ب یحیی اعتماد دارم بر عکس خیلیا چون از همون اول میزد تو سر خودش مهاجم میخوام آخه این زاهدی آشغال در حد اندازه پرسپولیس هست ؟ عبدی دادن رفت که مهاجم خوب بگیرن اومدن زاهدی واو خارجی بدرد نخور گرفتن بخدا همون شیخ بهتر بود حداقل همیشه مصدوم بود نمیومد تو زمین ک تیم ده نفره باشه با اومدن زاهدی ده نفره شدیم با اخراج سرلک بی ارزش شدیم ۹نفر اميری بیچاره هم کاز بس جون کند از حال رفت شدیم۸نفره صادقی هم ک برا النصر بازی میکرد این همه صادقی توپ خراب میکرد باز میرفت پشت توپ!پرسپوليس بود و ی بیرانوند و کنعانی و اميری و چاله‌ها ی آزادی یک ماه تمرکز مملکت ماه روی رونالدو بود آخه وطن فروشی هم اندازه داره


علی اصغر

-3

3

10 ماه پیش

خیلی ها تو کامنت گفتید یحیی ترسو یحیی تغسیر تو هست نه تغسیر یحیی بود نه بازی کنان تغسیر دولتی هست که ورزشگاه نداره ، کیفیت نداره، و فساد مالی بزرگی داره که بازی کن نمی شه خرید


zizi

-3

3

10 ماه پیش

بعداخراج سرلک روزنه تیم بهم ریخت ترابی هم قبلش مصدوم شداززمین وزمان ریخت روسرپرسپولیس،،،اوناکاملا آماده بودن ماچندوقتیه لیگ تعطیل برابازی بابلغارستان نمیدونم کیاکه تونقشه هم نیستن ،،پرسپولیس بدورازمسابقه ات بود واقعاالنصریاقوی بودن


mr tayyari

-3

0

10 ماه پیش

تودیگه که هستی با این نظرات مسخره ات


mr tayyari

-5

1

10 ماه پیش

چرا اینقدر بچه گانه قضاوت میکنید بهترین ترکیب بود اما داشته‌های ما کجا واونها کجا مگر همین یحیی النصر نبرد اما بدشانسی ترابی مصدوم شد و تیم بعد از ده نفر شدن باخت هرمربی دیگری بود 6تا گل می‌خوردیم مثل مرد نظر بدید


آیازصالحی

0

3

10 ماه پیش

مااول ازهمه به استرس بازیکنای خودمون باختیم خیلی خودشونوباخته بودن دستپاچه بودن وگرنه النصراصلا تیمی نبودکه بتونه پرسپولیسوشکست بده حداقلش مساوی ومیگرفتن اگه خودشون بودن بعدشم به اشتباهات فردی بازیکناکه اونم بخاطراسترس بودوسط زمین بازیکنی که کارت داره چه دلیلی داره خطاکنه!! اگه ده نفره نمیشدیم وتیم بازی همیشگیشومیکرد قطعآ نتیجه میگرفتیم ولی اشکال نداره ان شاء الله جبران میکنیم وقت زیاده ولی بازیکنا بایدبه این خودباوری برسن که اونام آدمن دودستو دوپادارن اگه اینطوپیش بره تیم بره بالا اگه با الهلال والتحادبازی کنه مقابل نیماروبنزمابازبایدببازه که!ولیی خدایی چمنم افتضاح بود دوتابازیکنمون بیخود مصدوم شدن این از ارزش گذاشتن مسولای ما به بازیکنا اونم ازالنصرکه رفته چقدهزینه کرده وبازیکناش توچه شرایطین یه چمنونتونستن آماده کنن🤦‍♀️🤦‍♀️


پرسپولیس نام ما پیروزی کار ما ❤❤❤

-2

1

10 ماه پیش

اقای گلمحمدی مثل بز ترسو بازی میگنی بهترین مهره ها رو نیمکت بود لااقل گولسیانی میذاشتی خط حمله بهتراز عمری و زاهدی بود بعدش اقای درویش میاد تو فوتبال برتر میگه ما نمیبازیم حالا باختین پس برید گورتون گم کنید اشغالای کثیف. پرسپولیس زیباترین عشـــــــــــــــــــــــــــق جهان


مهدی ا

-1

3

10 ماه پیش

قشنگ بازی کن درست بباز ما راضی هستیم


مهدی ا

-1

3

10 ماه پیش

ترس یحیی به بازیکنان سرایت کرد وگرنه نمی باختیم


habib norouzi

0

3

10 ماه پیش

النصری که تو لیگ خودش ۶هست انموقع اقای یحیی ترس تو وجود بازیکنان میزاره ۲ماهه صبح تا شب هرکجا نگاه میکردیم میگفتن النصر و رونالدو الان یه ۲ماه هم بگید غریبی و اون هافک عربه


ع حسین زاده

0

2

10 ماه پیش

چرا باید بازی رو می‌بردیم، ،؟ تیم های ایرانی حتی یک زمین مناسب برای بازی ندارن، دیدیم که همین زمین مسخره دقیقه پنجم بازی بهترین بازیکن پرسپولیس رو از زمین خارج کرد، همه اینها بخاطر مدیران بی شرف و فاسد و بی وجدان هستن که با لابی گری میان مسولیت قبول میکنن، ولی دنبال چپاول و حيف و میل اموال بیت المال هستن، آخه بی شرف ها شما که حتی عرضه نگهداری یک ورزشگاه بین المللی کشور رو نداری، غلط میکنی که مسولیت رو قبول میکنی، این مسؤلین و مدیران کشور بی غیرت موجب آبرو ریزی و مسخره شدن مردم ایران تو مجامع بین‌المللی شدن، تف به شرف نداشته شما و خدا لعنتتون کنه، چراکه که شما به هیچ چیزی اعتقاد ندارید و هیچ مسؤل و سازمانی نیست تا جلوی کثافت کاری شما رو بگیره،.


نوید ناصری

-2

2

10 ماه پیش

همه ی بچه ها بدترین بازیشون رو انجام دادن.... از دروازه تا نوک حمله افتضاح بودیم.... انگار تمام بازیکنا فقط اومده بودن رونالدو مانه رو تماشا کنن... ریگی و پورعلی گنجی بدترین بازیکنای زمین بودن... به امید جبران در بازیهای بعدی...


سیدنقی حسینی

0

2

10 ماه پیش

خدا لعنت کنه ابن عرب هارو که ای اف سی دسشونه به هر بهونه ای به زخم به تیم ایرانی میزنن نمیدونم تاج نقشش چیه تو ای اف سی فکر کنم مترسکی بیش نیست بی لیاقت


نیما گوشه نشین

-3

1

10 ماه پیش

#اخراج درویش و گل محمدی


یدالله کاویانی چراتی

0

3

10 ماه پیش

مورده شور ه همه تونه ببرن با این بازی کردنتون یه مشت بزدل ترسو تو زمین بودن دست وپا شون گم کردن لعنت بهتون فقط بلدن زمین وزمان مقصر بگیرن 🤮🤮


jamshid Azarkia

0

3

10 ماه پیش

پرسپولیس به تفکارات یحیی باخت ، پرسپولیس بازی نکرد ، بازیکنان اصلا نمرکز بازی نداشتند ، پرسپولیس برای نباختن و‌یا باخت آبرومند بازی میکرد ، عملا کاملا خلع سلاح ،یحیی محو بازی بود یک تماشاچی....


habib norouzi

-1

1

10 ماه پیش

پرسپولیس در گروه خودش ۴ میشه خلاص و خواهش میکنم ازتون که دیگه برا قهرمانی و برای اسیایی شدن امتیاز نگیرید که زنگ تفریح بشیم


نوید ناصری

0

3

10 ماه پیش

امشب پرسپولیس یکی از بدترین بازیهای 6 7 سال اخیر خود رو بازی کرد .... ترکیب هم چن


احمد نوری اسرمی

0

4

10 ماه پیش

شهاب گداصفت بدبخت بجای گرفتن پیراهن رونالدو باید گل میزد . تا کی باید چوب اخراجی‌های مسخره رو بخوریم . از کمال حلو النصر تا سیامک جلو کاشیما تا پهلوان جلو همین النصر تا سرلک بازم جلو النصر . بخدا خسته مون کردین دانیال و نعمتی بعد دو سال هنوز عرضه ندارن یه سانتر خوب انجام بدن


habib norouzi

-1

3

10 ماه پیش

یحیی داری پدسپولیس خورد میکنی دلال


habib norouzi

0

3

10 ماه پیش

دوستان عزیز یحیی ترسو هست و بارها دیدیم که این کارو کرده تیمی که هافبکش حتی نتونست ۳تا پاس بده این شهاب زاهدی اشغال چیه اگر وحید امیری نبود مطمئن باشید خجالت زده تر میشدیم چرا یاسین سلمانی جای ترابی نیاوردی تو اخه یحیی ..... این باخت را تو سرت میزنیم ما


zizi

0

3

10 ماه پیش

هیچی ازارزش پرسپولیس کم نشده اینقدتیمونکوبید،،،یادتون رفته النصراینقدبازیکن خارجی داشت نمیدونست کدوموبزاره توزمین ماهم یکی نداشتیم،،،قلبم وروح وتنم پردرده ،حس میکنم قلب الانه وایسه نتپه،ولی بازم میگم پرسپولیس اول بشی آخربشی ببازی ببری هوادارتم تاابدویک روز،،قلبم تاابدویک روزبه عشق پرسپولیس میتپه 😔😔😔


حسین هدایتی
(در پاسخ zizi)

0

1

10 ماه پیش

چرا تو انقدر ماهی؟؟؟؟؟؟؟


حسین هدایتی
(در پاسخ حسین هدایتی)

0

1

10 ماه پیش

این چه سوالیه اخه؟ماهی دیگه ماه🌹♥️


سید ابراهیم غفاری نیا

-1

1

10 ماه پیش

جایی زاهدی در پرسپولیس نیست


سید ابراهیم غفاری نیا

-1

1

10 ماه پیش

هواداران بزرگ ارتش سرخ.ما از نظر تاکتیکی چیزی از النصر کم نداشتیم


habib norouzi

0

3

10 ماه پیش

بعداز ۳۸سال سن اولین باره میبینم تیم محبوبم توپی وارد جریمه حریف نکرد اقای یحیی این تیمها مثل ملوان وغیر نیستن که تو بخای با مالکیت بازی دست بگیری اقای گل‌محمدی این باخت مقصرش کسی نبود جز خودت


habib norouzi

-1

8

10 ماه پیش

اقای گل‌محمدی جای عکس رونالدو عکس غریبی بزن تو اتاق خوابت


habib norouzi

-2

12

10 ماه پیش

ما به ترس گل‌محمدی باختیم


محمد جمعه زاده

0

1

10 ماه پیش

وقتی مدیر تیم میره دست بوس رونالدو دیگه چه انتظاری از بازیکنان داشته باشیم به جز امیری و بیرو همشون بی غیرت بی شرفن


جان فدای پرسپولیس

0

2

10 ماه پیش

درویش کجاست لعنت به همتون این چ تیمی هست ابرومون بردید از ترس داشتن به خودشون میبردن


محمد جمعه زاده

-1

1

10 ماه پیش

شهاب زاهدی بی شرف میره به رنالدو میگه پیراهن تو بده بی شرف گل خالی گل میزدی بی همه کس


پرسپولیس

0

2

10 ماه پیش

مربی ایرانی باترس واردزمین می شن مربی فقط برانکوجلوی هرتیمی دفایی بازی نمی کنه مخصوصان بازی های خانگی


پسر پرسپولیس کبیر

-1

3

10 ماه پیش

سلام ودرود بر سرخدلان با غیرت اولا دوشبه فقط برنامه صداسیما شده رونالدو وتیم النصر وبا این کارهای زشت روحیه تیم را نابود کردند دوما آقای صادقی امشب فقط تو زمین مترسک بود باید نیمه دوم با سلمانی تعویض می شد سوما تعویض شهاب اشتباه بود باید عالیشاه جای ترابی می آمد عمری هم خیلی بد بود آقای گلمحمدی خودت ترسو بودی تیم هم ترسو وبی غیرت بازی کردند وچهارما به آقای درویش وفلسطین هم باختیم خدایا به داد تیم پرسپولیس برس چون یک مشت اطراف این تیم هست ممنون


یاسین

-2

0

10 ماه پیش

دم بچه ها گرم بایه باخت چیزی ازشون کم نمیشه ماشالله بیرانوند


اویس

-1

0

10 ماه پیش

اینقدررونالدوتیم النصرروبزرگ جلوه دادیدکه بازیکنا ریده بودن به خودشون خاک برسردرویش بشه بامهاجم گرفتنش خاک توسردستمال کش


قلب آ تشین

0

3

10 ماه پیش

با این ترز فکر مربی هیچ امیدی به پرسپولیس نیست.دیشب بازی الهلال رو ندیدیداقای گل محمدی هر مربی بیفکری میدونه که وقتی بازیکنش کارت میگیره وهمش داره درگیرانه بازی میکنه تعویضش میکنه اخه مگر چند بار یک اشتباه میکنی پس سلمانی برای چی گرفتی.به خدا میشد حداقل به این تیم نباخت.چرا این قدر زجرمون میدید چرا اینقد محتاد بازی میکنید ترسو ها هیچ وقت به موفقیت نمیرسن.ترابی از استرس زیاد مصدوم شد.باخت مشکلی نداره اما چطور باختن که داره مارو میسوزونه.حالم بد شده


طوفان

-1

3

10 ماه پیش

آقای علی پروین خر خودتی تو فقط میخوای از رفیقت درویش حمایت کنی ما نییت شما را می‌فهمیم درویش خان فلسطین مشکل نداره فقط تیم بدبخت پرسپولیس مهاجم میخواد تا حالا نفهمیدی بعدا هم نمیفهمی


احمد شاه محمدی

0

2

10 ماه پیش

چه اسراری برای عقب بازی کردن جلو تیمی که فوتبال حجومی بازی میکنه آقا یحیی خدایی بشین بازی های تیم برانکو رو نگاه کن این چه بازی بود


بهزادفروغی

-1

3

10 ماه پیش

مابه خودمان باختیم وبه یحیی از حریف ترسیدم اگه بازی خودمون در لیگ انجام می‌دادیم برنده می‌شدیم حیف حیف صادقی چه کرد دانیال چه کرد لک چه گوی خورد اعصاب خرابه چه بگم مربی کجاست


قلب آ تشین

-1

3

10 ماه پیش

من ترکیب رو دیدم گفتم باختیم.مگه میشه تیم بدون مهاجم فرستاد تو زمین.چرا سلک کارت خورده چرا تعویض نمیکنی.این چندباره هستش که یحیی این اشتباه رو میکنه باید سلمانی جای سلک میاورد.نمیدونم چرا تو همچین بازیهای یحیی هنگ میکنی


جان فدای پرسپولیس

-2

0

10 ماه پیش

یحیی سگ به شرفت نزدیک بود بمیرم ترسو بی وجود شهابی مهاجم زمین خاکی هم نیست


حسین دلروز

-3

1

10 ماه پیش

هرساله باید ی پنجلی توی تیم داشته باشیم از شر مهدی شیری راحت شدیم حالا ی شهاب زاهدی بی خاصیتی دوباره پنجل داره تیم


حامد پرسپولیسی

0

2

10 ماه پیش

اول خدا لعنت کنه به این زمین که کسی جوابگو نیست حتی مجریان هم چیزی نگفتن. ترابی و امیری بخاطر این زمین لجن مصدوم شدن و نابود شدیم.
دوما خدا لعنت کنه به مدیر رسانه ای قبلی که این بازی رو بدون تماشاگر کرد خدا از سرش نگذره.
سوما خدا لعنت کنه یحیی رو که میبینه سرلک و ریگی کارت زرد دارن تعویضشان نمیکنه که اخراج ندیم که اینجوری به فنا برویم. اخه یحیی نفهم یاسین سلمانی و گولسیانی بازیکنان به این خوبی رو نیمکت نشین کردی و رفتی شهاب زاهدی آشغال رو خریدی که اگر بدرد میخورد دفعه قبل از تیم ما بیرون نمینداختنش بجای این اشغال اگه عیسی مرادی سپاهان گرفته بودی الان اینقدر مشکل ما نداشتیم. بعدشم غیر از وحید امیری هیچکس خوب بازی نکرد چجور مربی هستی که این همه ستاره اینجوری بازی میکنن. برانکو با 12 بازیکن کم آشنا تا فینال میرفت. فقط برانکو بدرد تیم ما میخوره والسلام.
با پول رادوشوویچ، بودیمیر،شیخ دیاباته. پریرا و هزاران خارجی بدرد نخور یک ورزشگاه لااقل برای خودتون میساختین که اینجوری به مشکل نخوریم.


رضا عظیمی

-1

1

10 ماه پیش

تف بهت یحی 7بازی کن ملی داری این چه وظعیه بی زات


قلمراد دوم

-2

3

10 ماه پیش

با تمام وجود به این تیم افتخار میکنم در یک جدال نابرابر بازی رو باختیم به تیمی باختیم صدها میلیون دلار هزینه کرده و تو نیم فصلم میتونه همین مقدار هزینه کنه اونوقت ما نمیتونیم مهاجمی گرونتر از شیشصد هزار دلار بخریم بودجه یکسال ما حدود ده میلیون دلاره دستمزد هفتگی تیم اونا بیشتر از ده میلیون دلاره این یه جدال نابرابره من به تیمم و کادر فنیش افتخار میکنم اگه بازیکنها و کادر فنی معرفت به خرج نمیدادن و قید پیشنهادات بیشتر بقیه تیمها رو نمیزدن همین تیم رو هم نمیتونستیم حفظ کنیم دم همشون گرم به همشون افتخار میکنم پنج بازی دیگه مونده و حتما صعود میکنیم زنده باد پرسپولیس بزرگ


جلیل

-1

2

10 ماه پیش

ترکیب افتضاح بود :
سروش و یاسین و عالیشاه باید از اول تو ترکیب باشن .
این بازی جای علی نعمتی و عمری نبود .
بازی با ۲ تا هافبک دفاعی تو خونه یعنی احتیاطی ک از ترس میاد .
یحیی ترسو هست .


مهدی

-3

3

10 ماه پیش

مصدومیت مسخره ی ترابی!!!!!! اخراج بچگانه ی سرلک!!!!!! گل به خودی مدافعان!!!!!! گل خوردنه زاویه بسته ی بیرانوند!!!!!! تعویض نکردن یحیی!!!!!! تعویض یاسین سلمانی آماده، دقیقه ی نود!!!!!! تیم ده نفره شده را به حال خودش رها کردن!!!!!! یه تنه یحیی رید به بازی و نتیجه!!!!!! ای داد از حماقت یحیی!!!!!! یحیی سقفش کوتاهه!!!!!! به درد بازی های بزرگ نمیخوره. یحیی فقط در حد اینه که جلوی هوادار و مس رفسنجان، مساوی کنه، و ذوق بزنه که نباخته...


مهدی

-2

1

10 ماه پیش

ای خاک بر سرت یحیی، تیم ده نفره شده، نشستی نگاه میکنی!!!!!!!!!!!! تعویض ها باید دقیقه ی نود باشن!!!!!!!!!!!!؟؟؟ نمیشد بعد از اخراج سرلک، تعویض های تقویتی انجام بدی!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صد رحمت به ملا نصرالدین .


حسین سانبلی

-2

3

10 ماه پیش

متنفرم از کسانیکه دست رودست گذاشتن که تیم اینگونه بسته بشه از سکوت‌ها ازلجبازیها ما که فقط یه دلخوشی بیشتر نداریم تو این سرزمین چرا باید اینطور سرخورده وازدرون خورد بشیم بشکنیم خدایا به بزرگیت قسم دراین دیار مرده ها خیلی خوشبخت تر از زنده ها هستند تو را به بزرگیت بخاطر مظلومیت این مردم شده اسلام دین خودت حرام کن بر بندگانت شاید ما از سودجویان دینی رهایی یابیم آخه یکی نیست جواب مارا بده تو زمین خودت اینطور تحقیر باید بشی


احمد نوری اسرمی

-1

1

10 ماه پیش

شهاب بی مصرف . داور اشغال دیشب نیمار رو که بازیکن هول داد و توپ شوت کرد تو پای بازیکن کارت زرد داد اینجا هم مثل اب خوردن کارت زرد دوم داد که میتونست نده


منصور پورمحمودی

0

1

10 ماه پیش

این تیم ششم لیگ عربستانه ،افتضاح بودیم


حسین سانبلی

-1

2

10 ماه پیش

متنفرم از کسانیکه دست رودست گذاشتن که تیم اینگونه بسته بشه از سکوت‌ها ازلجبازیها ما که فقط یه دلخوشی بیشتر نداریم تو این سرزمین چرا باید اینطور سرخورده وازدرون خورد بشیم بشکنیم خدایا به بزرگیت قسم دراین دیار مرده ها خیلی خوشبخت تر از زنده ها هستند تو را به بزرگیت بخاطر مظلومیت این مردم شده اسلام دین خودت حرام کن بر بندگانت شاید ما از سودجویان دینی رهایی یابیم آخه یکی نیست جواب مارا بده تو زمین خودت اینطور تحقیر باید بشی


مهدی

0

1

10 ماه پیش

یحیی گلمحمدی، برو بمیر... بخدا بمیری بهتره... وقتی تو بمیری و نباشی، بقیه زودتر تعویض میکنن، که اگه فرصت اول نشد، فرصت دوم نشد، فرصت سوم دیگه بشه...فرصت چهارم دیگه بشه... هه!!!!!! تو تیم یحیی، آماده های نیمکت نشین، دقیقه ی نود به بعد میان!!!!!!!!!!!! ای خاک بر سرت یحیی .


یاسین

-2

0

10 ماه پیش

فدای سرتون حالا اول راه بایه شکست ناامید نمیشیم


مهدی

0

1

10 ماه پیش

حیف یاسین سلمانی آماده، که دقیقه ی نود میاد داخل زمین!!!!!! در حالی که تیم ده نفره شده!!! تمام آماده ها روی نیمکت میمونن!!!!!! و هیچ تغییر و تقویتی، بعد از ده نفره شدن، صورت نمیگیرد!!!!!!!!!!!! یاسین سلمانی دقیقه نود میاد و فقط اندازه ی یک فرصت وقت دارد و بس!!!!!!!!!!!! ای لعنت بر یحیی و تصمیماتش!!! مرتیکه مغز خر خورده!!!


محمد

0

1

10 ماه پیش

خیلی خیلی ترسو بازی کردن


hasannejadhe

0

1

10 ماه پیش

اخه سرلک چرا مفت اخراج شدی


احمد نوری اسرمی

0

0

10 ماه پیش

شهاب بی مصرف . داور اشغال دیشب نیمار رو که بازیکن هول داد و توپ شوت کرد تو پای بازیکن کارت زرد داد اینجا هم مثل اب خوردن کارت زرد دوم داد که میتونست نده


حسین زارع

0

2

10 ماه پیش

اخه اقای گل محمدی این چجور ترکیبی هست که گذاشتین یاسن سلمانی و امید عالیشاه رو باید فیکس مگذاشتی نظر همه هواداران همینه


محمد

0

1

10 ماه پیش

اقا یحیی تحویل بگیر درویش فرش بنداز برا عربا خدا لعنتتون کنه شهاب زاهدی توزمین چه غلطی میکرد یعنی تیم فقط داش با رونالدو حا


منصور پورمحمودی

0

2

10 ماه پیش

افتضاح بودیم ،این تیم رتبه ششم لیگ عربستانه!


Mohammad

0

2

10 ماه پیش

تا دانیال اسماعیلی فر هست نیازی ب رونالدو نیست بازیکن انقدر چرت ندیدم لیگ برتر ک سعله باید بره دسته سه بازی کنه رامین رضاییان رو دادن ی تر خریدن حداقل حنانوف ک خیلی بهتر از اونه اقا یحیی دقت کن


احمد نوری اسرمی

0

0

10 ماه پیش

شهاب بی مصرف . داور اشغال دیشب نیمار رو که بازیکن هول داد و توپ شوت کرد تو پای بازیکن کارت زرد داد اینجا هم مثل اب خوردن کارت زرد دوم داد که میتونست نده


Mohammad

0

0

10 ماه پیش

تا دانیال اسماعیلی فر هست نیازی ب رونالدو نیست بازیکن انقدر چرت ندیدم لیگ برتر ک سعله باید بره دسته سه بازی کنه رامین رضاییان رو دادن ی تر خریدن حداقل حنانوف ک خیلی بهتر از اونه اقا یحیی دقت کن


قدرت پارسه

0

2

10 ماه پیش

اصلا این یحیی از ترس مرده خاک توسرت حیف این همه مهره دراختیار توهست حسف


amir

0

2

10 ماه پیش

اصلن یحیی گل محمدی بدرد پرسپولیس نمیخوره بهترین بازی کن دار. نمیزار


فرهاد

0

2

10 ماه پیش

با سلام خدمت دوستان
بعد از مدتها و کلی ناراحتی و گرفتاری امشب شاد برگردم ولی برعکس شد ، خیلی غمگین و دلشکسته هستم امشب


پدراام دهدشتی

0

3

10 ماه پیش

کلمحمدی بد قیافه فقط بلدی غر بزنی بازیکنای خوبو گذاشتی نیمکت بنجلها را کذاشتی زمین، بازیکنای خوب را همیشه نابود کن کاری که تخصصت هست، برای تعویضم که عقلت معیوبه تعویصهات همیشه هشتاد به بعد هست


صمد احمدی

0

2

10 ماه پیش

یک سوال از اقای گلمحمدی دارم تو که نمی خواستی از یاسین سلمانی بازی بگیری چرا اینده یک بازی کن را خراب میکنی از یاسین بهتر تو اران نیست تو عمری را ترجیح می دهی به سلمانی


پرسپولیس

0

3

10 ماه پیش

پورعلی گنجی گذاشته داخل گورگی رورونیمکت


پدراام دهدشتی

0

3

10 ماه پیش

گلمحمدی نکبـت وقتی دو گل عقبی دیگه یادت تعویض نمیاد تا دقیقه نود اوتا مثلا میخوان چکار کنند که تعویض میکتی، گولسیانی به این خوبی گذاشتی نیمکت دو تا په په گذاشتی دفاع


مهدی ا

0

2

10 ماه پیش

پارسال.هم به تفکرات بزدلانه یحیی داشتیم جام رو میباختیم امسال هم دوباره تکرار کرد واقعا متاسفم کسی نیست یه چیزی به این ترسو بگه


قدرت پارسه

-5

17

10 ماه پیش

لعنت بر تو یحیی با این بازی کردنات چرا تعویض نمیکنی دقیقه ۸۶ تعویض میکنه انکار اون ۲بر صفر برده


جوادشیخی

-2

19

10 ماه پیش

این بازی فقط به یحیی باختیم با این ترکیب چیدنش بهترینهارامیزاره رونیمکت یه مشت بیخودی میزاره بازی توهمه بازیهای حساس پرسپولیس دانیال ریده ولی یحیی نمیخادبازم این اشغال راتعویض کنه


پرسپولیس

-2

14

10 ماه پیش

صادقی نگه داشتی چکارکنی تیم وقتی زاهدی اومدبازی بازی باخت فقط بایدوایسه تاتوپ بیادبخوره بهش فقط یه احمق سلمانی می زاره بیرون صادقی بازی می ده


حسین نوروزی

-3

12

10 ماه پیش

اقای گل محمدی لطفا اگر میخوای تیم رو مدیریت کنی ترسو نفرست زمین،تیم بجنگه و ببازه اون باخت لذت بخش ولی اینجور باخت واقعا ادمو شرمنده میکنه،اگر نمیتونی تیم شجاع و جنگو بفرستی تو زمین همین امشب استعفا خودتو بنویس،ما تبم و مربی ترسو نمیخوایم


Hamid Aliyasi

-2

12

10 ماه پیش

مربی بازیهای بزرگ نیست


Hamid Aliyasi

-2

10

10 ماه پیش

به ترس یحیی باختیم


Hamid Aliyasi

0

9

10 ماه پیش

ماشاریپوف التناس میکرد نیاوردینش


Hamid Aliyasi

-6

7

10 ماه پیش

لعنت بر شهاب و لعنت بر یحیی که حداقل ال کثیر رو نگرفت


حسین نوروزی

-2

7

10 ماه پیش

واقعا واسه اقای گل محمدی متاسفم گه اینقد تیم رو ترسونده،از صدا سیما و خبرنگاران گله دارم که از تیم عربستان یه هیولا ساختن و یک نفر به تیم پرسپولیس روحیه نداد،اقای گلمحمدی هم که متاسفانه نتونست درست مدیریت کنه،هرچی میخوریم از خودی میخوریم


صمد احمدی

-3

7

10 ماه پیش

کدام اخمق سلمانی را میزاره تو نیمکت عمری خپل میزاره تو ترکیب لعنت به ترس یحیی مزد ترس را گرفتی


omid

-1

9

10 ماه پیش

بندازبیرون صادقی دیگه اه


حسین هدایتی

-4

9

10 ماه پیش

متاسفانه گل خوردیم توی همچین بازی‌هایی نباید بازیکنهای ما انقدر راحت اخراج میشدند،واقعا یازده نفره میتونستیم جلوی النصر وایسیم،این از سرلک اونم از شهاب زاهدی که اون هد رو گل نزد نمیدونم چجوری میخواد امشب بخوابه،وقتی میگم بهش احمق دوستان میان دیس میدن و میگن بازیکن تیمه نباید بهش چیزی گفت،این پلشت در حد گل گهر هم نیست چه برسه به ما،مثل بز میمونه بدبخت حیف پول که دادیم به این پلشت
بقیه بازیکنها تا الان خوب بودند هنوزم شانس داریم برای گل زدن فقط باید بچه ها تمرکز کنند به خصوص همین زاهدی که اقای گل بازیهای دوستانه هستش فقط
خدایا حق ما باخت نیست خودتم میدونی کمکمون کن لطفا
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله یحیی گلمحمدی


علی گودرزی
(در پاسخ حسین هدایتی)

-2

2

10 ماه پیش

جناب هدایتی که چیزی از فوتبال نمیفهمی. همین جنابعالی بودی که پارسال دانیال رو تایید می کردی و می گفتی خیلی خوب شد که رامین حاشیه داره. چرا توی سپاهان حاشیه نداره؟ چون اینجا یه مربی بی عرضه مثل یحیی هست که برای جمع کردن حاشیه نیاز به کریم باقری داره که سالانه فقط 20 میلیارد بگیره چون گل محمدی بی عرضه است.


حسین هدایتی
(در پاسخ علی گودرزی)

0

1

10 ماه پیش

نه عزیزم من براش نوشتم که بند کفشهای رامین هم نمیشه اما توی حاشیه اصلا پرسپولیس رو با سپاهان مقایسه نکن سپاهان سگ کی باشه که توش حاشیه بخواد باشه،رامین بازیکن خوبیه اما هیچ وقت تیم‌هاش توی ایران جام نمیگیرند هیچ وقت رامین قهرمان نمیشه یه روزی یادم بنداز تا بهت بگم چرا


صمد احمدی

-1

7

10 ماه پیش

لعنت به سرلک این چه بازیکنیه مثلا ملی پوشه احمق


مهدی ا

0

6

10 ماه پیش

چرا این قد بد بازی میکنیم از چی واز کی می ترسن چقد استرس وپاس اشتباه


مجید التیام

0

5

10 ماه پیش

ای خدا مربی ایرانی چقد ترسو هست ایقد ترکیب بد چید آخه عمری واسه دسته لیگ ایرانم بهش بازی نمیدن اومده تو بازی بزرگ بهش بازی میدن آخه شهاب زاهدی و علی نعمتی چیه بهش بازی میده پرسپولیس پرگل می بازه وقطعا از این گروه حذف میشه


مجید التیام

0

4

10 ماه پیش

ای خدا مربی ایرانی چقد ترسو هست ایقد ترکیب بد چید آخه عمری واسه دسته لیگ ایرانم بهش بازی نمیدن اومده تو بازی بزرگ بهش بازی میدن آخه شهاب زاهدی و علی نعمتی چیه بهش بازی میده پرسپولیس پرگل می بازه وقطعا از این گروه حذف میشه


محمدبیگ زاده

0

4

10 ماه پیش

به امیدپیروزی ارتش سرخ اسیا انشاالله به یاری خدا

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال