ارتش سرخ دات کام

اخبار

شکوری: توقعات هواداران از پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

2 سال پیش

شکوری: توقعات هواداران از پرسپولیس به جا است

ارتش سرخ دات کام :
شکوری: توقعات هواداران از پرسپولیس به جا است
معاون اجرایی پیشین پرسپولیس این بار در نقش کارشناس ورزشی در مورد این تیم اظهار نظر کرده است.
ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس که پس از پایان کارش در پست دبیر کلی فدراسیون فوتبال، در دوره مدیریت جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس مدتی به‌عنوان معاون اجرایی این باشگاه فعالیت داشت، امشب در گفت‌وگویی با رادیو ایران درباره شرایط پرسپولیس و تساوی این تیم مقابل گل گهر صحبت کرد و همچنین اعلام کرد از سوی رضا درویش پیشنهادی برای همکاری با باشگاه پرسپولیس نداشته است.
شکوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کرد و گفت این کار کاملا قانونی انجام شده و به همین دلیل صحبت درباره کنار گذاشته شدن تیم ملی از جام جهانی درست نیست.
در ادامه این گفت‌وگو را با هم مرور می‌کنیم:

* همه تیم‌ها برای موفقیت هزینه می‌کنند
با توجه به نتایجی که تیم پرسپولیس در بازی‌های گذشته برابر گل گهر داشت، این توقع وجود داشت که پرسپولیس بتواند امروز به‌راحتی از سد گل گهر بگذرد اما نباید از این موضوع بگذریم که لیگ ما یک لیگ حرفه‌ای شده است و همه باشگاه‌ها هزینه می‌کنند. از طرفی همه هواداران پرسپولیس و ما توقع داشتیم که پرسپولیس بتواند نتیجه به‌دست بیاورد و خودش را به صدر نزدیک کند اما باید این را هم در نظر بگیریم که بازی در خانه حریفی مثل گل گهر که جایگاهش واقعا اینجای جدول نیست و هفت امتیاز هم کم شده است، سخت است.

* توقعات هواداران از پرسپولیس به جا است

هواداران پرسپولیس این توقع را دارند که تیم‌شان در همه بازی‌ها برنده باشد و این توقع هم از تیمی که پنج دوره قهرمان شده توقع به جایی است اما در مقابل هم باید این را در نظر بگیریم که بقیه تیم‌ها هم تلاش می‌کنند که نتیجه به‌دست بیاورند. فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس همه تلاششان را کردند و می‌توانستند برنده شوند اما متاسفانه بازی مساوی شده و باید به بازی‌های آینده چشم داشته باشند.

* استقلال و پرسپولیس مدعیان قهرمانی هستند
فکر می‌کنم مدعیان اصلی استقلال و پرسپولیس هستند و روی کاغد و در شرایط برابر می‌شود همچنان برای سپاهان هم شانس قائل بود اما مدعیان اصلی پرسپولیس و استقلال هستند.

* تیم‌ها با آرایش و پشتیبانی خاص مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند
با توجه به شرایطی که لیگ ما دارد و اینکه سال جام جهانی است، همه بازیکنان با تمام توانشان تلاش می‌کنند. امسال لیگ سختی است به خصوص برای باشگاه پرسپولیس که پنج دوره متوالی قهرمان شده و این طبیعی است که بقیه تیم‌ها با یک آرایش خاص و پشتیبانی و شرایط خاص‌تری مقابل تیم پرسپولیس قرار بگیرند تا بتوانند این تیم را متوقف کنند.

* موفقیت مدیریت منجر به موفقیت تیم می‌شود
جناب آقای درویش بیش از یک ماه است که در باشگاه پرسپولیس هستند و با شرایط باشگاه کاملا آشنا شده‌اند و الان کاملا نقاط ضعف و قوت و فرصت‌ها و تهدید‌های باشگاه آشنا هستند. ضمن اینکه ایشان از گذشته هم جزو نفراتی بودند که به باشگاه نزدیک بودند و شرایط باشگاه را کاملا درک می‌کنند. فکر می‌کنم در حال حاضر شناخت کافی از باشگاه داشته باشند و امیدوارم بتوانند موفق باشند چون موفقیت مدیریت در باشگاه پرسپولیس در انتها منجر به این می‌شود که تیم موفق شود و بتواند مقام‌های قهرمانی را برای هواداران به دست بیاورد.

* درویش به من پیشنهاد همکاری نداده است
این جزو اختیارات هر مدیرعاملی است که با نفراتی که فکر می‌کند می‌توانند به او کمک کنند و با آنها راحت‌تر است کار کند. تا این لحظه هیچ پیشنهادی به من نشده است ولی من به‌عنوان کسی که چندین سال در باشگاه پرسپولیس بازی کرده‌ام و هوادار و مدیر این تیم بوده‌ام، هر جایی کمکی از دستم بربیاید بدون چشمداشت و بدون اینکه توقع پست و جایگاه و سمتی داشته باشم، حتما کمک می‌کنم اما باید این شرایط را هم برای مدیران عامل باشگاه‌ها در نظر بگیریم که این جزو اختیارات آنها است که با نفراتی که دوست دارند و فکر می‌کنند می‌تواند به آنها کمک کند و کارشان را بیشتر جلو ببرد کار بکنند. قطعا ما هم اگر در باشگاه باشیم تمام تلاشمان را می‌کنیم که کمک کنیم و اگر هم نباشیم همچنان هوادار هستیم و تمام انرژی مثبت را به سوی تیممان می‌فرستیم.

* امیدوارم پرسپولیس و استقلال به ثبات برسند

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال چندین سال است که درگیر مسائل مالی و دغدغه‌ها هستند و هر مدیری که می‌آید مجبور است که ابتدا مسائلی که مربوط به گذشته است را بررسی کند و به آنها بپردازد و این کار را سخت می‌کند. چندین سال است که برای چندین مدیر پشت سر هم این اتفاق می‌افتد. امیدوارم این دو باشگاه که هر چه سریع‌تر به ثبات برسند تا بتوانند برنامه‌های بلند مدت‌تری را اجرا کنند.

* عزیزی خادم با استناد به اساسنامه عزل شد
من صحبت‌هایم را قبل از عزل عزیزی خادم و در حدود ۳-۴ ماه گذشته انجام دادم و دوست ندارم الان که این اتفاق افتاده درباره آن صحبت کنم. فکر می‌کنم ما یک اساسنامه‌ای داریم و بهتر است که همه به آن استناد کنیم و اگر اتفاقی افتاده بر اساس اساسنامه بوده است. نباید این را فراموش کنیم که در حال حاضر که هیئت‌رئیسه تصمیم گرفته که آقای عزیزی خادم را به‌صورت موقت عزل کند، این داخل اساسنامه به‌صورت کاملا شفاف مشخص است؛ هیئت‌رئیسه محترم می‌تواند رئیس فدراسیون را عزل کند تا مجمع برگزار شود. درواقع تصمیم گیران اصلی اعضای محترم مجمع هستند که باید رای بدهند که آیا رئیس فدراسیون همچنان به کارش ادامه دهد یا عزل شود. اگر رای بدهند که ادامه بدهد، آقای عزیزی خادم سر کارشان برمی‌گردند ولی اگر رای بدهند که ایشان نباشد و عزل شود، باید در اولین فرصت مجدد یک مجمع انتخاباتی برگزار شود و مجددا کاندیداهای ریاست فدراسیون و نواب رئیس ثبت نام کنند تا رئیس جدید انتخاب شود.

* حذف تیم ملی از جام جهانی؟ به دشمن گرا ندهید
تمام صحبتی که فیفا دارد این است که شما باید طبق اساسنامه پیش بروید و مستقل باشید و فکر می‌کنم در رابطه با این موضوع خاص مشکلی از طرف فیفا پیش نیاید. اگر مسائل دیگری است من اطلاعی ندارم. فکر می‌کنم ما هر چه کمتر درباره بحث تعلیق و اینکه فوتبال ما از جام جهانی کنار می‌رود صحبت کنیم به فوتبال ملی‌مان بیشتر کمک می‌کنیم. ما دشمن‌های بسیاری در عرصه فوتبال داریم و وقتی درباره این مسائل صحبت می‌کنیم و هر کدام یک اظهار نظری می‌کنیم و گِراهایی به دشمن‌ها و رقبایمان می‌دهیم و این می‌تواند شاخک‌های آنها را تیز کند و اگر پیگیر چیزی هم نیستند، پیگیر شوند. من فکر می‌کنم مشکلی از بابت این موضوع برای فوتبال ما پیش نمی‌آید.

* با حضور استیلی وزن تیم ملی بالا می‌رود
در رابطه با آقای خورشیدی من سعی می‌کنم نظری ندهم چون ایشان هم زحمت کشیده و باید به ایشان خسته نباشید گفت و در همین حد کفایت می‌کند اما در رابطه با آقای استیلی ما فوتبالی‌ها قطعا از حضور نیرو‌های فوتبالی در این رشته حمایت می‌کنیم. به هر نحوی و در هر سطحی که باشد قطعا حضور فوتبالی‌ها در فوتبال می‌تواند کمک کننده باشد. مطمئنا اگر در جایگاه‌های خودمان قرار بگیریم خیلی بیشتر می‌توانیم کمک کنیم اما حضور فوتبالی‌ها در فوتبال می‌تواند به توسعه فوتبال ما در سطح بین المللی کمک کند. اگر این نفرات شناخته شده‌تر باشند و نفراتی باشند که در مجامع بین المللی دارای اعتبار هستند، مطمئنا می‌تواند به اعتبار و وزن تیم ملی ما اضافه کند. در حال حاضر ما آقای کریم باقری، وحید هاشمیان را در تیم ملی داریم و آقای مهدی مهدوی‌کیا را به‌عنوان مربی تیم امید داریم و آقای استیلی هم که به‌عنوان سرپرست اضافه شدند، قطعا می‌توانند کمک کنند.

* باید در حوزه‌های مختلف مدیران جوان پرورش بدهیم
ما باید این رویکرد و چشم انداز را داشته باشیم که سعی کنیم مدیران جوانی را تربیت کنیم؛ چه در بحث سرپرستی، چه در بحث برگزاری مسابقات، چه در بحث مدیریت باشگاه‌ها و فدراسیون. اگر این اتفاق بیفتد در آینده ما با مشکل مواجه نخواهیم شد و همان‌طور که ما نیاز داریم مربی پرورش بدهیم، در کنار آن نیاز داریم که مدیر هم پرورش بدهیم و مدیران ما در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف شرکت کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147752
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حمیدکرمانی

0

1

2 سال پیش

این گلمحمدی روبندازیدبیرون


غلام نبی درزاده

0

1

2 سال پیش

الیته یحیی گفت دلیل اوردن اسدی بخاطرقدرت سرزنی بودکه جلوی بازیکنای گل گهرکم نیاریم... گرچه جای شریفی واقعاخالیه


علی پیرایش

0

1

2 سال پیش

آقای رضا درویش اگرسجادی به شمااجازه میدهندآقای ابراهیم شکوری دعوت به همکاری کنیدالبته اگه رفیقت علی پروین ناراحت نمیشه که انگارآسمون دهن بازکرده فقط پروین افتاده


فاطمه

0

2

2 سال پیش

ما فقط میخوایم استقلالی ها عدد شیش و میشنون سکته کنن


p.r.s

0

3

2 سال پیش

تو شبی که داور تو بازی به اون حساسی یه پنالتی واسه ما نگرفت ناداوری تو بازی فجر باعث پذیرفته شدن گل کاملا مردود کیسه میشه..اگه پنجاه درصد عدالت رعایت میشد الان کیسه نیمه پایین جدول بود جایی که باید باشه..اگه اونا جای ما بودن همون دیشب تجمع میلیونی جلو سازمان لیگ راه مینداختن..دستمون رو خوندن


p.r.s

0

3

2 سال پیش

درویش چیکار داری میکنی،بیداری؟! کو مهاجمی که میگفتی؟؟ چرا پول تزریق نمیکنی به تیم چرا معوقات بچه ها و کادر فنی رو نمیدی؟! یه رامین رضائیان رو اوردین و تموم؟؟ خوبه اونم بواسطه کس دیگه ای اومد..


p.r.s

0

2

2 سال پیش

اون موقع که بودی چرا استعفا دادی و رفتی تو که میگی هدفت کمک کردنه؟! چرا اگه مجبورت کردن استعفا بدی هیچ افشاگری نمیکنی حالا که دیگه نه خادم هست نه اونای دیگه، مرد باشین افشاگری کنین ثابت کنین خیرخواه تیم هستین..مگه دمت به دم سمیعی گره خورده بود؟!


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

جناب اقای اسدی امروز گل نزد به ما هیس نشون بده ولی در عوض تا میتونست به اونا خطا داد تا گل دوم بزنن ولی به هدفش نرسید. چرا یحیی ترسو دیگه به شریفی بازی نمیده بخدا هر وقت اسدی میاد تیم افت میکنه.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال