ارتش سرخ دات کام

اخبار

شکوری: در حد یک هوادار اخبار پرسپول ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

2 سال پیش

شکوری: در حد یک هوادار اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنم

ارتش سرخ دات کام :
شکوری: در حد یک هوادار اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنم
معاون اجرایی و سخنگوی پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر در حد یک هوادار از پرسپولیس خبر دارم و در اندازه‌های یک هوادار فقط اخبار و نتایج را دنبال می‌کنم.
دوران خدمت سربازی ابراهیم شکوری که زمانی دبیرکل فدراسیون فوتبال بود و سپس به عنوان قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد سرانجام به پایان رسید و حالا او دوباره آماده است تا به عرصه مدیریتی فوتبال کشور برگردد، هرچند خودش اعتقاد دارد برای کار‌های عقب افتاده به قدری سرش شلوغ است که فعلا در حد یک هوادار نتایج و اخبار فوتبال کشور و به خصوص پرسپولیس را دنبال می‌کند.
ابراهیم شکوری در گفت‌وگویی اظهاراتی داشت که در زیر می‌خوانید:

*خدمت سربازی به پایان رسید؟
بله و الان به کار‌های عقب افتاده‌ام رسیدگی می‌کنم تا ان‌شاالله ببینیم در آینده چه سرنوشتی خواهیم داشت و به کجا خواهیم رسید. دوران خدمت مقدس سربازی به پایان رسید و منتظر کارت پایان خدمت هستم هر چند این کار یک مقدار زمان بر است، اما با توجه به اینکه یکسری کسری وجود داشت و باید برخی امور تحقیقاتی و علمی را برای ستاد کل ارتش انجام می‌دادم در حال انجام کار‌های عقب افتاده هستم.

*به نظر می‌رسد کمی بدشانسی هم آوردید؛ به محض به پایان رسیدن خدمتتان شرایطی برای عدم سپری کردن خدمت مقدس سربازی توسط دکتر‌ها اعلام شده است.
دیگر قسمت این بود و بالاخره فکر می‌کنم در این مقطع تجربه خوبی را سپری کردم؛ ضمن اینکه در سیستم مدیریت یاد گرفتم که خیلی به گذشته برنگردم و به آن فکر نکنم و امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری برایم بیفتد و الان با تجربیاتی که وجود دارد فکر می‌کنم در آینده می‌شود کار‌های بهتری را انجام داد.

*زمانی که سرباز شدید این موضوع دستمایه طنز هواداران فوتبال به خصوص استقلالی‌ها قرار گرفت. چقدر این مسائل شما را ناراحت کرد و رنجاند؟
در کشور ما این مسائل طبیعی است؛ از حاشیه‌ها و اتفاقاتی که برای علی دایی بزرگ به وجود می‌آورند تا سطوح پایین‌تر که ما هستیم. فکر می‌کنم این اتفاقات طبیعی به شمار می‌رود، هرچند من به این مسائل توجه نمی‌کنم و سعی می‌کنم کار خودم را به درستی انجام بدهم که فکر می‌کنم موفق هم هستم. زیاد به این موارد توجهی نمی‌کنم و اینکه بخواهم ناراحت بشوم، خیر. چون احساس می‌کنم این مسائل طبیعی هستند. وقتی در فضای مدیریتی وجود دارید مطمئناً طرفداران تیم رقیب و حتی طرفداران خودتان اگر به یک سری مسائل بپردازند طبیعی است. فکر می‌کنم این موضوع هم جزو مواردی به شمار می‌رود که همیشه در فوتبال وجود دارد، اما من سعی کردم همیشه به همه هواداران و مردم احترام بگذارم و قطعاً به هواداران استقلال هم همینطور. هیچ زمان سعی نکردم کاری کنم که بی احترامی صورت بگیرد، اما بازهم تاکید می‌کنم من در هر سازمانی که باشم برای موفقیت سازمانم تمام تلاشم را می‌کنم و تمام توانم را به کار می‌گیرم. چه زمانی که در فدراسیون فوتبال بودم و چه زمانی که در باشگاه پرسپولیس حضور داشتم برای منافع آن سازمان با تمام توان جنگیدم. در هر صورت در آن مقطع من در پرسپولیس بودم و برای اینکه بتوانم شرایط را برای موفقیت این تیم فراهم کنم با تمام توان تلاش کردم.

*از پرسپولیس چه خبر قرار نیست به مدیریت این تیم برگردید؟
الان در حال حاضر در حد یک هوادار از این تیم خبر دارم و ارتباط نزدیکی درباره مسائل مدیریتی با این تیم ندارم و در اندازه‌های یک هوادار فقط اخبار و نتایج را دنبال می‌کنم.

*از دبیرکلی فدراسیون فوتبال به قائم مقامی و سخنگوی پرسپولیس رسیدید. امروز که هیچ پست و سمتی ندارید برایتان این وضعیت سخت نیست؟ فکر نمی‌کنید سربازی مانع بزرگی در راه پیشرفت شما بود؟
خیر، این مسائل جزو طبیعت مدیریت و فوتبال محسوب می‌شود. از روزی که وارد چرخه مدیریت شدم با خودم عهد کردم در هر سازمان و جایگاهی بودم با تمام توانم کار کنم و از منافع سازمانم دفاع کنم. این موضوع را چه زمانی که در فدراسیون فوتبال بودم و چه در پرسپولیس نشان دادم. قطعا اگر اگر بخواهم جایی مشغول به کار شوم سعی می‌کنم با تمام توان و تمرکزم برای آن سازمان تلاش کنم. بالاخره دوری از کار همیشه برای ما فوتبالی‌ها سخت است، اما فکر می‌کنم این موضوع جزو طبیعت کار ما باشد؛ زمانی مشغول به کار هستیم و زمانی هم که مشغول نیستیم به قدری کار‌های عقب افتاده و انجام نداده وجود دارد که این روز‌ها وقت سر خاراندن هم ندارم!

*پیشنهادی برای بازگشت به عرصه مدیریتی باشگاه پرسپولیس نداشتید؟
خیر پیشنهادی نشده؛ این موضوع جزو اختیارات مدیرعامل است که با نفرات خودش کار کند و من هم به آن احترام می‌گذارم. همانطور که سمیعی روزی با من صحبت کرد و به این باشگاه اضافه شدم الان هم صدری این اختیار را دارد تا با نفرات خودش کار کند، اما در هر جایی نه تنها پرسپولیس بلکه برای فوتبال کشورم هر جایی که بتوانم کمک کنم، قطعاً با تمام توان کمک می‌کنم. همانطور که در این مدت با وجود آنکه پست و سمت هم نداشتم در چند مورد این کار را انجام دادم تا کار روی زمین نماند. البته در این مدت چند پیشنهاد هم داشتم، اما در هر صورت ترجیح دادم مقداری از فضای فوتبال دور باشم و کار‌های عقب مانده را انجام بدهم. فکر می‌کنم برای مدیران جوانی مثل من که تجربه خوبی را در این مدت اخیر کسب کردم کار وجود دارد و سعی می‌کنم یک کاری را انتخاب کنم تا بتوانم ادامه مسیر را پر قدرت‌تر پیگیری کنم.

*درباره مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس که البته این روز‌ها با سرپرستی صدری اداره می‌شود صحبتی دارید؟
نمی‌خواهم در این خصوص و مسائلی که وجود دارد صحبت کنم، چون واقعیت این است که افرادی که درباره این موضوع صحبت می‌کنند به اندازه کافی زیاد هستند و فکر می‌کنم باید اجازه بدهیم تا سجادی و صدری تصمیمات خوبی بگیرند تا منافع باشگاه در آن لحاظ شود.

*شرایط تیم فوتبال پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
من بازی‌ها را دنبال می‌کنم و نه‌ تنها پرسپولیس بلکه اکثر بازی‌های لیگ را می‌بینم، اما به عنوان یک هوادار فقط پیگیر هستم و بازی‌ها را می‌بینم. فکر می‌کنم لیگ امسال با توجه به این که امتیازات تیم‌ها در صدر جدول بسیار نزدیک به یکدیگر است لیگ جذابی محسوب شده و شرایط خوبی است.

*رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس که در زمان حضور در این باشگاه با وی به صورت لفظی درگیر شدید تهران را به مقصد کرواسی ترک کرده و اتفاقاً این وعده را داد که به زودی از این باشگاه شکایت خواهد کرد.
نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم و معتقدم زمان همه چیز را نشان می‌دهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146300
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

دکتر جون دکتر چرا هی میری دور دور

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال