ارتش سرخ دات کام

اخبار

شکوری: معافیت تحصیلی‌ام تمام شد سرب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

2 سال پیش

شکوری: معافیت تحصیلی‌ام تمام شد سرباز شدم

ارتش سرخ دات کام :
شکوری: معافیت تحصیلی‌ام تمام شد سرباز شدم
شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه به قدری بدهی‌های مختلف داخلی و خارجی داشته که حساب آن از دستش خارج شده است و حتی هنوز خودش هم از دوران بازیگری‌اش طلبکار است.

ابراهیم شکوری که چندماه گذشته در بخش مدیریتی پرسپولیس همکاری می‌کرد در مورد بدهی‌های پرسپولیس گفت: فرزاد حاتمی و خیلی از افراد دیگر که داخلی‌ بودند و رقم‌های ریز دیگر مثل صد یا دویست تومان طلب داشتند و تمام رقم‌هایی که وجود داشت و به واسطه آن‌ها کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پنجره باشگاه را به صورت داخلی بسته بود، همه آن‌ها را تسویه کردیم؛ اما پرونده‌هایی وجود دارد که هنوز به رای نرسیده و پرونده‌ای که به رای نرسیده مگر باشگاه می‌تواند پولش را پرداخت کند؟

او ادامه داد: بحث سوشا مکانی و یک یا دو عزیز دیگر هم بود که پرونده قضایی داشتند و ‌فکر کنم پرونده آن‌ها در داخل باشگاه مشخص شود. همه این افراد فوتبالیست بودند و حق‌شان است که این پول را بگیرند اما زمانی که از طرف یک نهاد بالاتر و قضایی به باشگاه نامه زده می‌شود و بیان می‌کند که شما حق ندارید این پول را پرداخت کنید تا تعیین و تکلیف شود، قطعا ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم و این مبلغ را پرداخت کنیم. حالا من نمی‌خواهم اسم ببرم اما یک یا دو پرونده بود که بحث قضایی داشت و از یک نهاد بالادستی و قضایی به باشگاه نامه‌ای ارسال شده بود که شما حق ندارید این پول را پرداخت کنید تا این موضوع حل شود. به همین دلیل این یک یا دو پرونده باقی مانده‌اند و به همین دلیل بود که در همان مقطع کمیته تعیین وضعیت از باشگاه قبول کرد؛ چون آن نامه‌ها ضمیمه و پیوست شد و برای کمیته تعیین وضعیت ارسال شد. کمیته تعیین وضعیت این موضوع را از باشگاه قبول کرد و پنجره داخلی باشگاه را باز کرد و ما توانستیم بازیکن بگیریم.

شکوری ادامه داد: اگر ما تسویه‌های مورد نظر کمیته تعیین وضعیت را انجام نمی‌دادیم نمی‌توانستیم پنجره را باز کنیم و این یک موضوع طبیعی است. به همین دلیل در آن مقطع با تمام کسانی که رای داشتند و مشکل قضایی نداشتند تسویه را انجام دادیم ولی این باشگاه به قدری پرونده باز دارد که حتی حساب خود من هنوز پاک نشده است. بچه‌هایی هستند که من می‌دانم ولی هنوز طلبکار هستند؛ آقای درویش هم اشاره کرد که هرروز یک پرونده جدید می‌آید و یک پنجره بسته می‌شود. حالا این‌ها پرونده‌های جدید است و خارجی‌ها بحث دیگری است. این موضوعی است که در آن مقطع اتفاق افتاد و پنجره ما باز شد. پنجره وقتی بدهی داشته باشید باز نمی‌شود. امیدوارم روزی برسد که بدهی‌ها صفر شود و دیگر مشکل نداشته باشیم.

او در مورد بحث سربازی در فوتبال گفت: من فکر می‌کنم که قانون را همه باید اجرا کنند. من هم با توجه به اینکه پیوسته درس می‌خواندم و از معافیت تحصیلی استفاده کردم و غیبتی نداشتم تا آن موقع خدمت نرفتم ولی آن زمانی که برگه اعزام صادر شد باید می‌رفتم و هیچ راهی نداشت و من هم از قانون تمکین کردم. من باید در آن تاریخ حتما اعزام می‌شدم. شما اگر بخواهی خدمتت را به تعویق بیندازی باید طبق قوانین جلو روی و ممکن است قانون اجازه دهد یکی، دو بار به تعویق بیندازی؛ ولی باید طبق قانون باشد و نباید غیبت داشته باشی. وقتی آخرین مقطع تحصیلی را پشت سر می‌گذاری تا یک سال زمان داری که خودت را معرفی کنی و برگه اعزام بگیری اگر در این یک سال برگه اعزام را دریافت نکنی به مشکل می‌خوری. حالا اینکه مشکل دوستان چیست را نمی‌دانم و فکر می‌کنم قانون مشخص است و سیستم نظام وظیفه ماهم خیلی شفاف و قانونی است و شاید نتوانیم از آنها ایراد بگیریم.

او در مورد عملکرد عزیزی‌خادم و برکناری او گفت: در رابطه با آقای عزیزی خادم من چند ماه پیش صحبت‌هایم را انجام دادم و الان که این اتفاق افتاده دوست ندارم صحبتی کنم. الان باید به آنها خسته نباشید بگوییم. هیئت رئیسه با توجه به ظرفیت قانونی‌ای که داشت توانست این کار را انجام دهد و انشاالله تیم جدید موفق باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147821
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

2

2 سال پیش

نمیدونیم مربیان و مدیران استقلال خرند یا خودشون را به خریت میزنن اونا در مورد نورالهی و عالیشاه میگن وسط فصل به سربازی نرفتن، مگه میشه کسی که مدتها تو ایران بازی و مربی گری کرده و تو عصر ارتباطات چنین چیزی را ندونه، آخه با این طور صحبت کردن چه چیزی را میخوان توجیه کنن تازه تو اون سال پرسپولیس پنجره نقل و انتقالاتش بسته هم بود آقایون از قبل میدانستن این دوبازیکن باید اسفند ماه به سربازی برن ولی گفتن با قدرت و لابی گری آجرلو این مشکل را حل میکنن، الان با مقایسه کردن بازیکنان پرسپولیس میخوان دهن هواداران خودشون را ببندن.


sarhang bozorg

0

3

2 سال پیش

آفرین به تو ابراهیم خان، مسئله اینجاست که طویله کیسه ای از قانون و مقررات مستثنا هستن


p.r.s

0

4

2 سال پیش

مردمی ترین باشگاه دولتی و بزرگ تو یه مملکت ثروتمند باید اینهمه مشکلات داشته باشه؟!؟ واقعا شاهکاره ..اینجا همه چیز برعکس دنیاست..تیمی که سالها افتخارآفرینی کرده و حتی ارزآوری مناسبی داشته چرا باید تا این حد مورد تبعیض و بی مهری قرار بگیره؟! اگه اونقدی که فقط تو همین یکسال گذشته به کاج صغیر بها دادن به سرورشون میدادن مطمئنا فتح آسیا آب خوردن بود..ننگ بر مدیران نالایق و مواجب بگیر ،تف به بی غیرتی..


علی پیرایش

0

4

2 سال پیش

چرابازیکنان استقلال ازبدهی شون هیج خبری نیست مگه میشه شکایتها فقط مال پرسپولیس باشدپس اوناچراشکایت نمکنندمگراستفراغ تافته جدابافته است یالابابابازیکن سربازبایدبره خدمت مگربرای کیسه کشاقانون فرق میکنه گمشیدبریدغلط میکنیدمیاییددرباره بقیه نظرمیدیدقانون برای همه یکسان است ذرت وپرت الکی هم نکنیدهری بابااین خبرانیست عوضی هاخیلی ازخودتون متشکریت

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال