ارتش سرخ دات کام

اخبار

شکوری: پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

2 سال پیش

شکوری: پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته است

ارتش سرخ دات کام :
شکوری: پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته است
پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس، تیم ملی بزرگسالان و تیم فوتبال امید صبحت‌های ویژه‌ای را مطرح کرد.

ابراهیم شکوری، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در گفت‌وگویی درباره برگزاری بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس برابر کودکان کار اظهار داشت: ما چندین سال است که این بازی را برگزار می کنیم و دوستان آن را هماهنگ می کنند. بچه های کار نشان دادند که اگر به آنها توجه شود می توانند بچه های با استعدادی باشند و در آینده بازیکنانی خوب شوند ولی شرایط به گونه ای است که ما هر سال که جلو می رویم آرزو می کنیم که تعداد این بچه ها کم شود و آنها را بیشتر در بحث فوتبال و آموزش ببینیم ولی هر ساله تعداد آنها افزایش پیدا می کند. این مسئله نشان می دهد که مسئولین باید بیشتر به این موضوعات توجه کنند. همه در این جامعه زندگی می کنیم و پشت چراغ های قرمز تعداد بچه ها بیشتر می شود و تلنگری است برای مسئولین که یک مقدار بیشتر به فکر باشند تا راه چاره ای بیندیشند.

وی درباره کاهش توجه به مباحث فرهنگی در جامعه به خصوص جامعه فوتبال تصریح کرد: بحث فرهنگی یک بحث گسترده ای است و اگر باشگاه های ما بخواهند کار فرهنگی انجام بدهند نیاز به یک ساختار و در ادامه یک بودجه دارند که متاسفانه باشگاه های ما نه ساختار لازم و نه بودجه لازم را دارند و بیشتر درگیر روزمرگی هستند و همین که بتوانند مسائل روزمره خود را جلو ببرند کار بزرگی انجام دادند.

شکوری در واکنش به شرایط لیگ برتر در فصلی که گذشت، اظهار داشت: فکر می کنم باشگاه و لیگ و تیم داری در ایران به سمتی رفته که شما هرچقدر که بتوانید بیشتر هزینه کنید و بیشتر تیم خود را همراهی کنید می توانید نتایج بهتری بگیرید. در فصل گذشته استقلال برنامه ریزی بهتری داشت و بدون باخت توانست قهرمان شود و پرسپولیس هم با 63 امتیاز از نظر امتیازی خوب بود ولی استقلال بهتر نتیجه گرفت و در نهایت قهرمان شد.

وی در مورد بهتر شدن شرایط کمی و کیفی فوتبال در فصل بعد خاطرنشان کرد: فکر می کنم که نه تنها استقلال و پرسپولیس، بلکه تمام باشگاه ها باید به سمتی بروند که از نیروهای متخصص استفاده کنند. به نظر من فقط پرسپولیس است که در حال حاضر یارگیری خوبی انجام داده ولی بقیه تیم ها اتفاق خوبی در تیم هایشان رقم نخورده و این می طلبد که یک ساختار و سیستم مناسب و برنامه ریزی خوبی داشته باشند که بتوانند نتیجه بهتری بگیرند.

شکوری در مورد شرایط کادر فنی پرسپولیس گفت: اینکه بگوییم کادر فنی پرسپولیس ضعیف بود زیاد منطقی و فنی نیست. این کادر فنی همان کادر فنی بود که تیم را به فینال آسیا برده بود. باید یاد بگیریم فوتبالی به قضایا نگاه کنیم. این کادر فنی همان کادر فنی است که تیم را به فینال آسیا برده بود و پارسال تیم را دوم کرد. در فوتبال شما یک روز قهرمان می شوید و یک روز دوم می شوید و این در همه دنیا این اتفاقات می افتد.

معاون اجرایی سابق پرسپولیس در مورد وضعیت تیم ملی و شرایط اسکوچیچ در بازی اخیر برابر الجزایر و شکست در این دیدار تاکید کرد: فکر می کنم این طبیعی بود که تیم ملی ما در این دیدار ببازد و اگر پیروز می شد باید تعجب می کردیم. تیمی که با آن بازی کردیم از نظر پشتیبانی و برنامه ریزی از تیم ما خیلی بهتر بود و باید منطقی به این موضوع نگاه کنیم و ببینیم که چه به تیم ملی دادیم و از آن چه چیزی را می خواهیم. باید ببینیم که چه شرایطی را برای تیم ملی مهیا کردیم و چه در اختیار آن قرار دادیم. فکر کنید که تیم ملی ما به قطر رفته که همه تیم ها از قطر و گرمای هوا آنجا فراری هستند. مطمئن باشید اگر با این برنامه ریزی و دست فرمان جلو برویم اتفاقات بدی در جام جهانی برای تیم ما خواهد افتاد و اینکه آن موقع نمی توانیم کاری کنیم و فرصت را داریم از دست می دهیم و باید همه نهادها ارگان ها پای کار بیایند، اینکه دو روز مانده به مسابقات بخواهیم حرف بزنیم و کمک کنیم دردی را دوا نخواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص عملکرد تیم امید گفت: بحث تیم ملی امید ما نیاز به بررسی ریشه ای دارد. باید ببینیم که چه در اختیار تیم امید و مهدوی کیا قرار دادیم و از آنها چه چیزی می خواهیم. ما برنامه ریزی و آینده نگری و چشم اندازی برای تیم های ملی خود به خصوص تیم های پایه نداریم و یک ماه مانده به مسابقات توقع داریم تیم ها نتیجه بگیرند و این شدنی نیست. حالا می خواهد مهدوی کیا باشد یا مربی دیگری. زمانی که امکانات لازم برای آنها در نظر نگیریم و پشتیبانی لازم را انجام ندهیم نمی توانیم نتیجه بگیریم. اگر هم دوره هایی نتیجه می گیریم به نظر من اتفاقی است و مطمئن باشید طی سالیان آینده تیم های درجه دو و سه آسیا می آیند و ما را می گیرند و نمی گذارند که کار کنیم چون با تمام وجودشان برنامه ریزی و هزینه می کنند اما کاری انجام نمی دهیم و توقع داریم که تیم ما نتیجه بگیرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149811
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

-2

7

2 سال پیش

شکوری هم فوتبالیست بودهم پرسپولیسی بودهم تحصیلکرده دوران عالی هم داشت وکمک زیادی هم کرددمش گرم بعدوحیدقلیچ گردومیادزرزرمیکنع نه سوادنه شعورنه فرهنگ ونه گلرخوبی بودهمان ابتداهم اول رفته بودتست ششتقلال باعابدزاده رقایت کنه باتمسخرپرتش کرده بودن بیرون بعدعلی دمبه اوردش تاعزیزیان پیداش شدده تادربی جلومرفاوی وسرخاب پارش کردن وباختیم تومصاحبه همان دوره یادمه میگفت من ازمرفادی وسرخاب میترسم حالامیگه یامیرم جشن استقلال یامنوبکنیدمعاون باشگاه تف به شرفت بی وجودبی خاصیت بعدشروع کرده بودتعریف فرنازمجیدی که شایدپستی بگیره شانپانزه تففففف

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال